Mag ik vragen waar jij buiten FOK nog meer mee bezig bent ?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat doe ik wel hoor, wees maar niet bang. Zoveel mensen uit VBL zijn niet geband door mij, zelfs meer Ajacieden dan Feyenoorders
.
[..]
Toen was ik geen FA.
[..]
Ik ben ook altijd bereid te luisteren en reageer gewoon normaal. Vraag maar aan Crane, of zo.
Nee, ik heb een uitkering en FOK! de hele dag.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar jij buiten FOK nog meer mee bezig bent ?
Werk je?
Join the clubquote:Op maandag 5 januari 2009 13:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, ik heb een uitkering en FOK! de hele dag.
Dus je vraagt jezelf aan waar je aan begonnen bent?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik moet jullie ook een beetje scherp houden he. En de nieuwe mod het gevoel geven waar die nu weer aan is begonnen...
Dacht dat ik de enige was.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, ik heb een uitkering en FOK! de hele dag.
Robbie is dus de nieuwe modquote:Op maandag 5 januari 2009 13:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dus je vraagt jezelf aan waar je aan begonnen bent?
Het zal lekker rustig worden in feedback dan.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:36 schreef RayMania het volgende:
Dus je vraagt jezelf aan waar je aan begonnen bent?
Ik vermaak me kostelijk met jequote:Op maandag 5 januari 2009 13:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het zal lekker rustig worden in feedback dan.
Dit houdt TR ook wel weg uit FB.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het zal lekker rustig worden in feedback dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit houdt TR ook wel weg uit FB.
[ afbeelding ]
En RM dus ookquote:Op maandag 5 januari 2009 14:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit houdt TR ook wel weg uit FB.
[ afbeelding ]
Dan zal het dat ook wel niet zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Klinkt als een gaybar ofzo. Maar het zicht me niks.
Kom maar uit de kast robbie.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Klinkt als een gaybar ofzo. Maar het zegt me niks.
Zo fout, hè.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit houdt TR ook wel weg uit FB.dat wordt dan lastig want achter de schermen posten jullie ook steeds dergelijke plaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:45 schreef Sef het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]