Schande!!!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:06 schreef Happel het volgende:
Het grote Feijenoord-topic # 428: Rellen met 2de kerstdag!
Laatste paar posts dragen weinig bij aan het topic. Zeker de laatste niet...
Dat dacht ik al!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
FAQ & FB] #81 : Wees betrokken en kundig!
Het dubbeltopic heb ik op slot gegooid, dan maak ik deze ook wel even sticky.
Posts die niet over Feyenoord gaan zijn weg.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:06 schreef Happel het volgende:
Het grote Feijenoord-topic # 428: Rellen met 2de kerstdag!
Laatste paar posts dragen weinig bij aan het topic. Zeker de laatste van dat kneusje niet...
Dank je, ik zag hem over het hoofd. Meneer heeft het volgens mij inmiddels geregeld, waarvoor mijn dank.quote:
Wat? Waar héb je het over?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:39 schreef RayMania het volgende:
Euh, ik zou niet nog een keer privégegevens posten van mij.
Oh, was dat jouw naam. Vroeg me al af waar hij nu weer over bazelde...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:39 schreef RayMania het volgende:
Euh, ik zou niet nog een keer privégegevens posten van mij.
Vooral zo triest blijven doenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat? Waar héb je het over?![]()
Ik ken je niet eens.![]()
Was een gezegde man, had ook Meneer Smit kunnen zeggen, weet nu wel je achternaam. Wat fijn.²
Sorry, maar ik heb geen zin in dat continue gedoe en geruzie hier. Het is een feedbacktopic, geen speeltuin.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Flauw trouwens Ray...
Ja, en waarom nou niet? Ik heb mijn mond maar te houden? Die gast post nota bene je personalia, reageert daar weer op dezelfde zuigende manier op, maar nee, weer een waarschuwing... En dan edit je mijn postquote:
Dat ging over je edit in het vorige topicquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb geen zin in dat continue gedoe en geruzie hier. Het is een feedbacktopic, geen speeltuin.
Slowchatten doen we maar ergens anders. Iedereen reageert maar en reageert maar, ik ben het zat.
Zie m'n post hierboven. Ik wil het gewoon ontopic hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, en waarom nou niet? Ik heb mijn mond maar te houden? Die gast post nota bene je personalia, reageert daar weer op dezelfde zuigende manier op, maar nee, weer een waarschuwing... En dan edit je mijn post.
Goed punt. Het wordt zeg maar een actie-reactie verhaal. Op een gegeven ogenblik raakt iedereen uit het oog waar het eigenlijk daadwerkelijk om ging.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:00 schreef RayMania het volgende:
Willen we het ontopic houden, dan post je "doe je werk dan beter". Terwijl de rest maar offtopic blijft plaatsen.
Waarom?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sinds gisteren heb ik zeker wat tegen sjimz en dat is zijn eigen schuld.
Dat kan best hoor. Tip: gebruik IM om het uit te praten, dan haal je de kou uit de lucht. Want jullie zijn beiden gewoon welwillend.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sinds gisteren heb ik zeker wat tegen sjimz en dat is zijn eigen schuld.
Dat heb je zelf wel kunnen zien Ray, geloof dat het wel meer mensen was opgevallen...quote:
Je bent de eerste die er over klaagt en ik zie het niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat heb je zelf wel kunnen zien Ray, geloof dat het wel meer mensen was opgevallen...
Sjimz komt nogal hautain over soms omdat hij altijd het laatste woord wil hebben. In situaties zoals deze is dat niet handig, want sommige users hier zijn deze donkere dagen nogal snel op de teentjes getrapt...quote:
Dus ik ben snel op de teentjes getraptquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Sjimz komt nogal hautain over soms omdat hij altijd het laatste woord wil hebben. In situaties zoals deze is dat niet handig, want sommige users hier zijn deze donkere dagen nogal snel op de teentjes getrapt...
ADO zei het ook in het laatste FB-topic en ik beaam het ook wel, hoewel ik me er persoonlijk niet zo aan erger.
Dat kan. Ik heb het je gisteren ook al uitgelegd.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je bent de eerste die er over klaagt en ik zie het niet.
Oh, meneer hoort iets dat hem niet zint en meteen daalt het niveau.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus ik ben snel op de teentjes getrapt. Echt, het niveau daalt zienderogen
.
Stop met praten tegen mij.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Sandman, ik was er gisteren bij, en het viel mij voornamelijk op dat je goede bedoelingen had alleen dat je in je uiting wat onredelijk was naar een aantal users in het algemeen en Sjimz in het bijzonder.
Dat verdient hij niet.²
Nee, je moet gewoon niet zo dom lullen. Je snapt er blijkbaar niets van, iets met klepel en klok...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Oh, meneer hoort iets dat hem niet zint en meteen daalt het niveau.
Ik blijf dus maar bij mijn bewering
Luister Ray, ík ben niet begonnen met het persoonlijke, dat was je vriendelijke collega. Mijn grootste punt is gewoon het postgedrag van BSB. De laatste tien minuten ook weer. Check het Arsenal topic. Uit het niets zijn eigen post van vorige week quoten, wáárom?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:11 schreef RayMania het volgende:
Ik ga zo naar bed, maar kom hey. We doen allemaal onze best, we willen allemaal een leuk, gezellig VBL met goede discussies, maar hoe de meeste zich de laatste tijd in FB gedragen is behoorlijk jammer. Vind ik dan. Steeds dat persoonlijke, waarom?
Als er kritiek is op iets of iemand van ons, dan horen wij dat liever vandaag dan morgen. Kom dan met specifieke dingen, zodat we weten wat er anders moet. Met "dat heb je zelf wel kunnen zien", kunnen wij weinig.
* BansheeBoy kan dat alleen maar beamen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:11 schreef RayMania het volgende:
Ik ga zo naar bed, maar kom hey. We doen allemaal onze best, we willen allemaal een leuk, gezellig VBL met goede discussies, maar hoe de meesten zich de laatste tijd in FB gedragen is behoorlijk jammer. Vind ik dan. Steeds dat persoonlijke, waarom?
Als er kritiek is op iets of iemand van ons, dan horen wij dat liever vandaag dan morgen. Kom dan met specifieke dingen, zodat we weten wat er anders moet. Met "dat heb je zelf wel kunnen zien", kunnen wij weinig.
Dat quoten van zichzelf in het Arsenal topic vind ik echt geen probleem hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Luister Ray, ík ben niet begonnen met het persoonlijke, dat was je vriendelijke collega. Mijn grootste punt is gewoon het postgedrag van BSB. De laatste tien minuten ook weer. Check het Arsenal topic. Uit het niets zijn eigen post van vorige week quoten, wáárom?
En nogmaals, ik heb je gisteren toch al verteld wat er scheelde?
Het is het totaalplaatje. Geloven jullie nou echt dat één post van hem serieus is?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat quoten van zichzelf in het Arsenal topic vind ik echt geen probleem hoor
Hij haalt het onderwerp nog eens aan, wat is daar mis mee.
Volgens mij stoorde het je dat "kneus" werd geëdit door sjimz en heb je sindsdien iets tegen sjimz?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Luister Ray, ík ben niet begonnen met het persoonlijke, dat was je vriendelijke collega.
Ik weet precies wat je bedoelt, echt. Maar we hebben het er al twee dagen over en BSB heeft al een grens bereikt dat alles wat nu trollend, irritant of wat dan ook is voor een ban zorgt.quote:Mijn grootste punt is gewoon het postgedrag van BSB. De laatste tien minuten ook weer. Check het Arsenal topic. Uit het niets zijn eigen post van vorige week quoten, wáárom?
Niet in zoveel woorden.quote:En nogmaals, ik heb je gisteren toch al verteld wat er scheelde?
Al is dat niet zo, die post is echt niet verkeerd.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is het totaalplaatje. Geloven jullie nou echt dat één post van hem serieus is?
Reageer dan ook niet oen. Het is hetzelfde verhaal als met Diego, rode lap - stier etc. Ze gaan vanzelf weer een tijdje weg, dat heb je wel vaker met dat soort klonen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is het totaalplaatje. Geloven jullie nou echt dat één post van hem serieus is?
Persoonsgegevens plaatsen gaat toch echt wel ver.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Reageer dan ook niet oen. Het is hetzelfde verhaal als met Diego, rode lap - stier etc. Ze gaan vanzelf weer een tijdje weg, dat heb je wel vaker met dat soort klonen.
Dat zal ik zeker niet ontkennen. Maar goed, don't feed the troll. Erg cliché maar komt toch weer van pas.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Persoonsgegevens plaatsen gaat toch echt wel ver.
Och jawel, ik heb het idee dat er iets grondigs mis is met je perceptie ten opzichte van mij. Je moet zaken kunnen scheiden: als je mijn post lees over Toulalan, vertel me dan aub wat hier niet "serieus" aan is? Moet je er van lachen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hi Ray, 2 keer excuses PM-en heeft de kou toch wel uit lucht gehaald? Dat is het mooie van een PM-tje.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Persoonsgegevens plaatsen gaat toch echt wel ver.
Het hele plaatje was het. Geen zin om dat helemaal op te rakelen, maar het komt neer op verschrikkelijk arrogant, posts die gewoon modonwaardig zijn. En dan ook nog eens om te jennen dat kneus weghalen. Dat was het wel in een notedop.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij stoorde het je dat "kneus" werd geëdit door sjimz en heb je sindsdien iets tegen sjimz?
Hij zet je personalia gewoon hier neer! Niet genoeg?!quote:Ik weet precies wat je bedoelt, echt. Maar we hebben het er al twee dagen over en BSB heeft al een grens bereikt dat alles wat nu trollend, irritant of wat dan ook is voor een ban zorgt.
Gelukkig ziet je collega het wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al is dat niet zo, die post is echt niet verkeerd.
Snap ook niet waarom je dit als voorbeeld aanhaalt.
Nee, ik zal het nooit kunnen bewijzen nee, dus ik hou al wel weer op. Tof dat je ook alleen dat eruit pakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:23 schreef sjimz het volgende:
Kneus weghalen was niet om te jennen hoor.
Waarom zou ik je willen jennen.
Nee, bij mij heb je het verpest. Veel plezier nog op het forum.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hi Ray, 2 keer excuses PM-en heeft de kou toch wel uit lucht gehaald? Dat is het mooie van een PM-tje.²
Je gooit olie op het vuur. Gevolg: je maakt hem nog kwader, ik word geband. Jij blij?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij zet je personalia gewoon hier neer! Niet genoeg?!
Zeer cliché. Maar het is toch te triest voor woorden om te zien dat deze user al sinds 2001 hier is en nog steeds geen permban heeft?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker niet ontkennen. Maar goed, don't feed the troll. Erg cliché maar komt toch weer van pas.
Zeer blij!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je gooit olie op het vuur. Gevolg: je maakt hem nog kwader, ik word geband. Jij blij?
Dat is toch niet het systeem dan volwassen, redelijke mensen moeten hanteren?²
Ja ik kan wel weer beginnen maar dan kom je toch weer aanzetten met: Hij wil het laatste woord hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, ik zal het nooit kunnen bewijzen nee, dus ik hou al wel weer op. Tof dat je ook alleen dat eruit pakt.
Wat ben jij triest bezig zeg.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Schop m d'r nou gewoon af, ben je al een hoop gezeik kwijt...
Uiter-aard, en dat weet ik dan ook te waarderen. Ik blijf er desodanks bij dat het pure pech is, maar ik snap je punt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:24 schreef RayMania het volgende:
Alleen ik ben niet zo laf om het te posten op een openbaar forum.
Wat jij wil man. Je bent zelfs te arrogant om het uberhaupt zelf te zien krijg ik het idee nu...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja ik kan wel weer beginnen maar dan kom je toch weer aanzetten met: Hij wil het laatste woord hebben.
Jij hebt iets tegen mij, ik niet tegen jou.
Ik denk dat we daarmee nu wel klaar zijn
Gelukkig weet ik wie het zegtquote:
Internet is niet altijd wat het lijkt en emoties kunnen verkeerd geïnterpreteerd worden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het hele plaatje was het. Geen zin om dat helemaal op te rakelen, maar het komt neer op verschrikkelijk arrogant, posts die gewoon modonwaardig zijn.
Nee, dat zal echt niet om het jennen geweest zijn. Zoals ik al zei, waarom dat persoonlijke in een discussie?quote:En dan ook nog eens om te jennen dat kneus weghalen.
De grens is nu wel bereikt ja, maar dat weet BSB ook wel.quote:Hij zet je personalia gewoon hier neer! Niet genoeg?!
Kom op zeg, je kruipt nog net niet bij Raymania onder den tafel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik wie het zegt.
dicht.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:29 schreef _Mike_ het volgende:
Huntelaar liever Feyenoorder dan Ajacied
Een mod moet ten alle tijden zulke posts kunnen voorkomen lijkt me.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Internet is niet altijd wat het lijkt en emoties kunnen verkeerd geïnterpreteerd worden.
Mooi was die tijd dat kneus nog mocht, dat je in VBL nog net ietsje feller mocht zijn dan op de rest van het forum. Droeftoeter is verkozen in de top-10 van Fok! woord van het jaar... Mag straks hier ook niet meerquote:Nee, dat zal echt niet om het jennen geweest zijn. Zoals ik al zei, waarom dat persoonlijke in een discussie?
Dat betwijfel ik, maar goed...quote:De grens is nu wel bereikt ja, maar dat weet BSB ook wel.
Maar dit nieuwtje niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom? Zoveel nieuwtjes krijgen tegenwoordig een eigen topic.
Welke nieuwtjes?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoveel nieuwtjes krijgen tegenwoordig een eigen topic.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kom op zeg, je kruipt nog net niet bij Raymania onder den tafel.
Ik zou dan ook een heel slechte FA zijn Sand, er bleven er weinig over.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeer cliché. Maar het is toch te triest voor woorden om te zien dat deze user al sinds 2001 hier is en nog steeds geen permban heeft?
Waarom niet?quote:
Daar is dat topic idd voor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar dit nieuwtje niet.
Kan prima in het Huntelaar topic
Dus jij hebt ook iets tegen mijquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:33 schreef The_Verve het volgende:
Ik ben het de afgelopen twee FB-topics volledig met Da_Sandman eens.
(tvp)
Nu is het de schuld van een mod?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Een mod moet ten alle tijden zulke posts kunnen voorkomen lijkt me.
Nee, het hoeft geen EO-forum te zijn, maar we hoeven ook niet persoonlijk te worden als we het gewoon normaal ergens over hebben.quote:Mooi was die tijd dat kneus nog mocht, dat je in VBL nog net ietsje feller mocht zijn dan op de rest van het forum. Droeftoeter is verkozen in de top-10 van Fok! woord van het jaar... Mag straks hier ook niet meer.
Hoeft niet.quote:Dat betwijfel ik, maar goed...
Dat je het zelf niet wil zien is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wat jij zegt jongen.
Dat is 1. Kom op, Robbie, doe je dit nou expres om wederom een discussie op gang te brengen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gerrard die never nooit 5 jaar de bak in gaat.
Dagen langquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat je het zelf niet wil zien is een ander verhaal.je zit hier al dagen lang om een ban te vragen voor BSB.
Ik bedoel er maar mee dat het gedrag van sjimz gisteren echt zwaar beneden de maat van een moderator was.quote:
Oranjefans genomineerd voor FIFA Fair Play prijsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:36 schreef RayMania het volgende:
Dat is 1. Kom op, Robbie, doe je dit nou expres om wederom een discussie op gang te brengen?
Wat wil je, dat ik jouw topic openlaat en dus een vrijbrief geef voor iedereen om nieuwtjes in een apart topic te plaatsen?
Ja, inderdaad. Een ban is tot daar aan toe, maar hij heeft het over een permban terwijl ik hier notabene al bijna bij het meubilair hoor. Wat heb ik die man aangedaan. Er wordt nu een hetze tegen mij gevoerd terwijl er feitelijk er niet zo veel aan de hand is. We hebben een aantal dagen goed gelachen vanwege de gemoedstoestanden rond de jaarwisseling e.d. Nu zijn we inhoudelijk gewoon weer ijzersterk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat je het zelf niet wil zien is een ander verhaal.je zit hier al dagen lang om een ban te vragen voor BSB.
Eergister, gister en vandaag. Dagen dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dagen lang. Net 24 uur, maar dat geeft niet, je hoeft niet op te letten als je je ergens in mengt.
Net 24 uur. Niet je kromme opmerking recht proberen te lullen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Eergister, gister en vandaag. Dagen dus.
Nee normaal gesproken heeft "niemand er last van" en "zakt het vanzelf wel naar onder" maar dit topic moet ineens op stel en sprong gesloten worden... Waarom?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:36 schreef RayMania het volgende:
Dat is 1. Kom op, Robbie, doe je dit nou expres om wederom een discussie op gang te brengen?
Wat wil je, dat ik jouw topic openlaat en dus een vrijbrief geef voor iedereen om nieuwtjes in een apart topic te plaatsen?
Knap 24 uur over 3 dagen verspreiden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Net 24 uur. Niet je kromme opmerking recht proberen te lullen.
Topic is bijna veertig dagen oud. En je gaf geen antwoord op m'n vraag.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Oranjefans genomineerd voor FIFA Fair Play prijs
Dr zijn er zat meer. Zoek ff op de door Tong geopende topics in VBL, kom je er zat tegen...
quote:
Zo uit de policy gevist.quote:Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
Ja sukkel, dat kan ook niet hequote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Knap 24 uur over 3 dagen verspreiden.![]()
Ik wist dat je er naar zat te zoeken. Maar ik geef enkel antwoord op een vraag hoor. Je doet overigens nu precies hetzelfde.quote:
Ik kwam het hier tegen in de discussie.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee normaal gesproken heeft "niemand er last van" en "zakt het vanzelf wel naar onder" maar dit topic moet ineens op stel en sprong gesloten worden... Waarom?
Oehoeh moet je weer gaan schelden?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja sukkel, dat kan ook niet he. Ik zeg toch ook net iets meer dan 24 uur? Dan kan je toch op drie dagen komen zoals jij dat zegt? Echt hoor...
Je had het zelfs niet eens door dat je opmerking niet klopte he. Da's best sneu eigenlijk. Net 24 uur. Dus geen drie dagen, want dat is geen 24 uur. Of ga ik nu te snel voor je?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oehoeh moet je weer gaan schelden?![]()
En als het op drie dagen kan komen, dan zit je toch al een aantal dagen te zeuren?
Nog wel ja, nog welquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:45 schreef BansheeBoy het volgende:
LOL. Ray is op meerdere fonten bezig.²
Waarom nog wel?quote:
Nee hoor, ik wil geen ban voor jou, ik wil je alleen wijzen op een door jouw gemaakte fout. Ik gun je het niet om die fout nogmaals te maken. Ik heb het beste met je voor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wist dat je er naar zat te zoeken. Maar ik geef enkel antwoord op een vraag hoor. Je doet overigens nu precies hetzelfde.
Ik? Niets.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:48 schreef Adothehague het volgende:
Wat ga je veranderen in de komende tijd dan?
Weet ik veel. Iedereen weet het beter, laat dan maar zien ook. Onterecht gezeik, ik kan er maar moeilijk tegen.quote:Ga je nog meer afstand nemen van VBL? Of wordt jij soms de nieuwe mod?
Mijn opmerking klopt gewoon hoor. Je zit al op drie dagen te zeuren, oftewel dagen lang.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je had het zelfs niet eens door dat je opmerking niet klopte he. Da's best sneu eigenlijk. Net 24 uur. Dus geen drie dagen, want dat is geen 24 uur. Of ga ik nu te snel voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |