zelfde als jij, plus veel aziatisch etenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voornamelijk vlees![]()
Vers brood van de bakker
Stampotten
Patatjes
jij?
Second that.quote:
IS DAT EEN KIP-CORN ?!quote:
Ook lekker, alleen blief ik geen schaal en schelpdierenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:22 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
zelfde als jij, plus veel aziatisch eten
Herinneringen ja ... nu is het tijd om verder te gaanquote:
Hahaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:20 schreef Krentenbol. het volgende:
Fas probeerde iemand je niet te bekeren?
[ afbeelding ]
Tyf toch op met je lelijke rotkop.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Herrineringen ... nu is het tijd om verder te gaan
Word, word.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:24 schreef BigKahuna het volgende:
Tyf toch op met je lelijke rotkop.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha. Ja er komt iets boven drijven
.
Ik ben wel eens verliefd geweest op een jongen btw, maar dat was op de basisschool.
Ik ben nog nooit verliefd geweest op een meisje.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha. Ja er komt iets boven drijven
.
Ik ben wel eens verliefd geweest op een jongen btw, maar dat was op de basisschool.
Eenschquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Tyf toch op met je lelijke rotkop.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit verliefd geweest op een meisje.
Hoe weet jij dat je hetero bentquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Er is nog hoop
![]()
Hoe weet je dan eigenlijk dat je lesbo bent?gewoon omdat je je alleen tot vrouwen voelt aangetrokken of?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:27 schreef Krentenbol. het volgende:
Maar ik heb dan ook de foto's van Fas niet gevonden.
Met dat clipje van Siobhan Donaghy met ghostsquote:
Oh. Kut.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met dat clipje van Siobhan Donaghy met ghosts.
quote:
Welke is Linette?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:28 schreef reetveter het volgende:
http://tomholland1.hyves.nl/fotos/441521919/0/KRAt/
Wie de neuk is dat?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:28 schreef reetveter het volgende:
http://tomholland1.hyves.nl/fotos/441521919/0/KRAt/
Ik check mezelf 35x per dag in de spiegel omdat ik een hunk benquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Boh gekje.
Nee ik ben niet lesbisch, maar ik vind vrouwen zeker mooiere "wezens" dan mannen.
Neeequote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:29 schreef Smart_ass het volgende:
Nee ik ben niet lesbisch, maar ik vind vrouwen zeker mooiere "wezens" dan mannen.
Voor jou maak ik géén uitzonderingquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Boh gekje.
Jaquote:
Ik dacht misschien hulp te kunnen krijgen van jou!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja. Heb je er wel eens over nagedacht om naar Dr. Phil te gaan
?
Mannelijke vormenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mannen zijn ook wel mooi, maar vrouwen mooier. Mooiere vormen enzo.
Eens.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mannen zijn ook wel mooi, maar vrouwen mooier. Mooiere vormen enzo.
Dit vind ik.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Okee I will.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik dacht misschien hulp te kunnen krijgen van jou!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |