Nou, ik vind het een dondersmooi meisje! En ik kan dat ook goed inschatten!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan dat soort dingen goed inschatten.
Als ze wat aan zou komen zou ze perfect zijnquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou, ik vind het een dondersmooi meisje! En ik kan dat ook goed inschatten!
Van een of andere serie met haar erin, weet ik dat ze inderdaad een mager scharminkel is. Minstens 10 kilo erbijquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ze wat aan zou komen zou ze perfect zijn.
Okee I willquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van een of andere serie met haar erin, weet ik dat ze inderdaad een mager scharminkel is. Minstens 10 kilo erbij
Kate winslett vind ik iets te oudquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Okee I will.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die onderste foto van Katherine Heigl niet echt mooi.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Okee I will.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind je datquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind die onderste foto van Katherine Heigl niet echt mooi.Sowieso had ze vroeger een vrij bolle kop.
maar slank is toch goed enzoquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je dat? Jij valt op slank, niet
?
Keek je naar Roswell? Ik wel namelijk
.
Nee, hoor!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je dat? Jij valt op slank, niet
?
Keek je naar Roswell? Ik wel namelijk
.
Maakt niet uit, het deed me aan betere tijden denken...quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:53 schreef Adelante het volgende:
sorry dat ie zo lang bovenin stond
ESotSM blijft vele malen epischer. Minder cliché, betere acteurs, betere soundtrack, beter script.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:49 schreef BigKahuna het volgende:
Deze foto verwoordt gewoon de hele film The Notebook
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |