Net voor het eerst geluisterd. Klinkt nice!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:15 schreef BigKahuna het volgende:
IQM, wat vind je van Bittersweet van John Mayer samen met Kanye?
Tot eind decemberquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Is een ban hier rechtvaardig?
Ik denk het wel!
Moest sschnell. Er zijn beter inderdaad..quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
Jennifer Love Hewitt is echt koulo mooiMaar op die pic vind ik haar niet echt
Im sorryquote:
Hahaquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mijn status is zo dat als ik zeg dat remlof homo is ik tot eind december kan brommen
Ik vind hem prachtig.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Net voor het eerst geluisterd. Klinkt nice!
Hahahaquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:29 schreef IQM het volgende:
[..]
What the fuck is een sprinkhaan, afgezien van een groen beest?
Een zwart beestquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:29 schreef IQM het volgende:
[..]
What the fuck is een sprinkhaan, afgezien van een groen beest?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Een zwart beest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En dat baseer je op die ene - overigens héél erg lieve - foto waarbij je haar lichaam ziet?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha. Zo'n sprieterig, dun iemand.
Louter kwaliteit postenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:29 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
HahaWat heb je gedaan dan dat je er zo slecht voor staat ?
quote:
Ik kan dat soort dingen goed inschattenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:33 schreef IQM het volgende:
[..]
En dat baseer je op die ene - overigens héél erg lieve - foto waarbij je haar lichaam ziet?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |