Nee hoor Bastribo, dat is niet het enige item en het zou wel heel erg kinderachtig zijn alleen vanwege een meningsverschil op te stappen. Het ging mij om de persoonlijke aanvallen die overigens wel iets laten zien. Zat ik er volledig naast, dan was het voor de aanvallers niet nodig geweest mij persoonlijk aan te vallen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:13 schreef bastibro het volgende:
[..]
Jammer Yyentle,
Al zijn we het niet eens over de 2K broers, het is toch nog geen reden om op te stappen hier?
De 2K`s zijn maar een klein deel van het geheel . . of is dit het enige item waar je het over wilt hebben?
Groetjes

het gaat hier wel over Aruba met een minister van Justitie die pas na 4 jaar zegt een onderzoek te willen gaan naar het misgelopen onderzoek.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:32 schreef yyentle het volgende:
[..]
Das niet slim. Hij had het beter een beetje discreter kunnen spelen imo.
En Beth Holloway, waar ik aan een kant wel sympathie voor heb maar ook wel vind dat ze met haar uitspraken wel eens een beetje mag dimmen, werkt als een rode lap op Aruba.
Je begint je zo langzamerhand af te vragen wat haar motieven zijn.
Ze verknalt het voor de zoveelste keer.
Zou Natalee zich niet schamen voor haar moeder als ze dit allemaal wist?

Ach Hero moet punten scoren z'n partij staat er nu niet echt goed voor en wat is er makkelijker dan het publiek van campingzender SBS6 (het potentiele pvv-stemvee) lekker op te winden door ongenuanceerde uitspraken.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:32 schreef yyentle het volgende:
Das niet slim. Hij had het beter een beetje discreter kunnen spelen imo.
Tuurlijk die vrouw is haar dochter kwijt dat is naturlijk in triest, maar haar gedrag vanaf die datum heeft er alleen maar aan bijgedragen dat de verdwijning nu nog niet opgelost is.quote:En Beth Holloway, waar ik aan een kant wel sympathie voor heb maar ook wel vind dat ze met haar uitspraken wel eens een beetje mag dimmen, werkt als een rode lap op Aruba.
Je begint je zo langzamerhand af te vragen wat haar motieven zijn.
Natalee was al ver voorbij schaamte voor Beth (en Jug) ze noemde haar niet voor niets Hitler's Sister.quote:Zou Natalee zich niet schamen voor haar moeder als ze dit allemaal wist?

Wat denk je zelf Caesuquote:Op maandag 5 januari 2009 21:48 schreef Caesu het volgende:
waarom wacht Rudy Croes hier 4 jaar mee? en hoe staat het trouwens met dat onderzoek.
of was dat alleen een zoethoudertje.
Ach Wilders' billemaat Brinkman is zo weer uit de kamer en Beth en Peter verdwijnen vanzelf als er niets meer valt te verdienen aan het verdwenen meisje.quote:dikke pech voor ze dat Brinkman, Beth en Peter R. nu eenmaal voet bij stuk houden en druk blijven uitoefenen.

Beth Holloway en Fox meenemen naar Aruba (als hij dat gedaan heeft tenminste) vind ik geen handige zet.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:48 schreef Caesu het volgende:
[..]
het gaat hier wel over Aruba met een minister van Justitie die pas na 4 jaar zegt een onderzoek te willen gaan naar het misgelopen onderzoek.
nergens voor nodig om je discreet op te stellen daar.
doen Arubaanse politici trouwens ook niet als ze het over Nederland hebben.
en dat ze zo heftig reageren op Brinkman's uitspraken op FOX 'corrupt as hell', is alleen maar omdat ze bang zijn Amerikaanse toeristen kwijt te raken en inderdaad alles er op wijst dat ze daar behoorlijk corrupt zijn.
neem alleen maar dat Jan van der Straten / Paul van der Sloot geval.
waarom wacht Rudy Croes hier 4 jaar mee? en hoe staat het trouwens met dat onderzoek.
dikke pech voor ze dat Brinkman, Beth en Peter R. nu eenmaal voet bij stuk houden en druk blijven uitoefenen.

Dit alles belooft nog wat voor de rest van de weekquote:Op maandag 5 januari 2009 21:48 schreef Caesu het volgende:
[..]
het gaat hier wel over Aruba met een minister van Justitie die pas na 4 jaar zegt een onderzoek te willen gaan naar het misgelopen onderzoek.
nergens voor nodig om je discreet op te stellen daar.
doen Arubaanse politici trouwens ook niet als ze het over Nederland hebben.
en dat ze zo heftig reageren op Brinkman's uitspraken op FOX 'corrupt as hell', is alleen maar omdat ze bang zijn Amerikaanse toeristen kwijt te raken en inderdaad alles er op wijst dat ze daar behoorlijk corrupt zijn.
neem alleen maar dat Jan van der Straten / Paul van der Sloot geval.
dikke pech voor ze dat Brinkman, Beth en Peter R. nu eenmaal voet bij stuk houden en druk blijven uitoefenen.

Jaahaa daarom omschreef ze die skank ook als de zus van Hitlerquote:Op maandag 5 januari 2009 22:00 schreef bastibro het volgende:
En ik denk dat Natalee enorm trots op haar moeder zou zijn en ook op alle mensen die hun nek uitsteken en de zaak levend houden.

voorlopig lijkt alles averechts te werken.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:00 schreef yyentle het volgende:
[..]
Beth Holloway en Fox meenemen naar Aruba (als hij dat gedaan heeft tenminste) vind ik geen handige zet.
Dat werkt averechts: Beth en de website die zijn steunt (en dat weten de Arubanen ook) uiten ongenuanceerde beschuldigingen over Jan, Piet en Klaas, dat bedoel ik.
Met onderzoekers praten en onderzoek doen is iets anders dan mensen die nogal gevoelig liggen op dat eiland, mee te nemen.
Als je politiek overleg wilt gaan voeren en je komt meteen al met Beth en Fox aanzetten, is de toon bijvoorbaat al gezet imo.
http://archief.parool.nl/artikel?text=Hero%20Brinkman&SORT=presence&ED=ola&PRD=2y&SEC=%2A&FDOC=38quote:"Geloof me, ik ben een echte bijter. Als ik je in je kuiten heb, laat ik nooit meer los. Ik ga bewijzen dat corruptie een zeer belangrijk onderdeel is van het hele politieke en bestuurlijke klimaat op de Antillen. En ik heb daarvoor precies de juiste toon gevonden."

Is weer tijd voor wat berichten over de familie flodder !quote:Op maandag 5 januari 2009 22:15 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Jaahaa daarom omschreef ze die skank ook als de zus van Hitler![]()
Kom op bassie iedereen kan toch zien dat er iets heel erg fout zat tussen Natalee en Beth, tussen haar en die opvliegende Jug (die haar wel even ging opvoeden??) en tussen Natalee en Dave die haar verwaarloosde getuige het feit dat het jaren duurde voordat hij haar huis in MountainBrook bezocht.
Disfunctional family, ik dacht het wel

Stap jij nog wel bij je ex binnen dan? Ik niet hOOr.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:15 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Kom op bassie iedereen kan toch zien dat er iets heel erg fout zat tussen Natalee en Beth, tussen haar en die opvliegende Jug (die haar wel even ging opvoeden??) en tussen Natalee en Dave die haar verwaarloosde getuige het feit dat het jaren duurde voordat hij haar huis in MountainBrook bezocht.

Lees ik dit nou goed of is het een beetje erg ongelukkig geformuleerd door de schrijver van dat artikel (zoals wel vaker voorkomt)?quote:Chef protocol Aruba bedreigt Hero Brinkman (PVV)
...naar alle waarschijnlijk is het met de advocaat van Beth, de moeder van Natalee Holloway. Zij komt overigens binnenkort naar Aruba samen met de Fox-journalist Greta Van Susteren, en zijn een mediaoffensief tegen Aruba van plan.

Helaas Caesu, je maat Hero is al net zo'n engerd als ome Wilders, je zou hem eens over het fantastische FITNA moeten horen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:26 schreef Caesu het volgende:
en hoezeer ik het ook oneens ben met Brinkman en z'n partij op andere punten, ik weet wel dat hij dit niet los zal laten.
en hij probeert zich ook te profileren binnen z'n partij. want het draait vooral om Wilders met z'n anti-moslim retoriek.
Welnee joh, eerst komt Geert dan die muts Anema of zoiets en dan zijn de zetels hoogstwaarschijnlijk op.quote:ik weet niet hoeveel zetels de PVV zal halen de volgende keer, maar Brinkman wordt zeker wel een op verkiesbare plek gezet worden.

ik dacht dat we hadden vastgesteld dat joran het eigenlijk over z'n eigen moeder had, anita van der sloot lijkt mij beter in het profiel te passen. op aruba en andere eilanden hebben ze vreemde feiten over WO 2 , ze gaan ook met gele sterren lopen, als ze het over slaven hebben enzo.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:15 schreef JoBuster het volgende:
[..]

quote:Op dinsdag 6 januari 2009 05:50 schreef duikkie het volgende:
[..]
ik dacht dat we hadden vastgesteld dat joran het eigenlijk over z'n eigen moeder had, anita van der sloot lijkt mij beter in het profiel te passen. op aruba en andere eilanden hebben ze vreemde feiten over WO 2 , ze gaan ook met gele sterren lopen, als ze het over slaven hebben enzo.
dat natalee haar moeder omschreef als zuster van hitler , komt alleen uit de onderdrukte en instabiele mond van joran hoor en de broers kalpoe die hem natuurlijk toen na spraken. zou wel leuk zijn om dat nog eens te vragen aan de broers of ze dat boven de harde muziek echt gehoort hebben.
JORAN werd kort gehouden door anita, van anita mocht joran niet alles, van die wat zielige vader van hem mocht hij alles, vandaar dat het ook zo fout is gegaan toen de kat van huis was !!!!
bij de politie is ook wel het beeld ontstaan dat de familie van der sloot ook niet helemaal normaal was.
kortom laten we het functionale familie niet alleen op holloway schuiven

Ja, dat was nou letterlijk: De ware AAP uit de mouwquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:49 schreef johan555 het volgende:
Brinkman maakt kennis met de Antilliaanse manier van politiek bedrijven.![]()
[ afbeelding ]
http://www.dumpert.nl/med(...)nkman_vs._brete.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |