abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64706188
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:13 schreef bastibro het volgende:

[..]

Jammer Yyentle,

Al zijn we het niet eens over de 2K broers, het is toch nog geen reden om op te stappen hier?
De 2K`s zijn maar een klein deel van het geheel . . of is dit het enige item waar je het over wilt hebben?

Groetjes
Nee hoor Bastribo, dat is niet het enige item en het zou wel heel erg kinderachtig zijn alleen vanwege een meningsverschil op te stappen. Het ging mij om de persoonlijke aanvallen die overigens wel iets laten zien. Zat ik er volledig naast, dan was het voor de aanvallers niet nodig geweest mij persoonlijk aan te vallen.
Tegelijkertijd besefte ik dat het op dit forum verspilde energie is over de verklaringen door te gaan. Het komt er een beetje op neer dat wat ik ongewoon vind, door een ander wel gewoon wordt gevonden en andersom.

Dat betekent dan voor mij ook, dat verdere speculaties over wat er gebeurd zou kunnen zijn zinloos zijn geworden, want zonder verklaringen van de direct betrokkenen, en de conclusies die je daaruit trekt, kom je geen steek verder. Bovendien verwacht ik dat er binnenkort op dat vlak wel het een en ander duidelijk zal worden.

Er wordt op dit forum wel gezegd dat verklaringen niet alleszeggend zijn, maar bij onderzoeken wordt toch echt wel naar verklaringen en het waarheidsgehalte daarvan gekeken. Anders hoeven mensen ook niet gehoord te worden, kunnen ze dat beter ook maar achterwege laten.

Wij kunnen niets aan de verklaringen, en de mening daarover van mensen die gewend zijn verklaringen te lezen, veranderen. Verder moeten we beseffen dat de deskundigen ook de andere verklaringen, die wij niet kennen, hebben gelezen.

Ik wil ook niet verder op onzinverhalen ingaan die allang door justitie zijn ontkracht. Ik lees de wildste fantasieën op de diverse fora, geschreven door mensen die blijkbaar geld willen verdienen, anderen napraten en zelf nergens naar kijken.

Het is een herhaling van alles wat al eens gezegd is en daar heb ik, afgezien van de persoonlijke aanvallen, geen zin meer in.

Verder moet je mijn latere post maar even lezen.
pi_64706744
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:32 schreef yyentle het volgende:

[..]

Das niet slim. Hij had het beter een beetje discreter kunnen spelen imo.

En Beth Holloway, waar ik aan een kant wel sympathie voor heb maar ook wel vind dat ze met haar uitspraken wel eens een beetje mag dimmen, werkt als een rode lap op Aruba.
Je begint je zo langzamerhand af te vragen wat haar motieven zijn.

Ze verknalt het voor de zoveelste keer.

Zou Natalee zich niet schamen voor haar moeder als ze dit allemaal wist?
het gaat hier wel over Aruba met een minister van Justitie die pas na 4 jaar zegt een onderzoek te willen gaan naar het misgelopen onderzoek.
nergens voor nodig om je discreet op te stellen daar.
doen Arubaanse politici trouwens ook niet als ze het over Nederland hebben.
en dat ze zo heftig reageren op Brinkman's uitspraken op FOX 'corrupt as hell', is alleen maar omdat ze bang zijn Amerikaanse toeristen kwijt te raken en inderdaad alles er op wijst dat ze daar behoorlijk corrupt zijn.
neem alleen maar dat Jan van der Straten / Paul van der Sloot geval.
waarom wacht Rudy Croes hier 4 jaar mee? en hoe staat het trouwens met dat onderzoek.
of was dat alleen een zoethoudertje.
dikke pech voor ze dat Brinkman, Beth en Peter R. nu eenmaal voet bij stuk houden en druk blijven uitoefenen.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_64707081
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:32 schreef yyentle het volgende:
Das niet slim. Hij had het beter een beetje discreter kunnen spelen imo.
Ach Hero moet punten scoren z'n partij staat er nu niet echt goed voor en wat is er makkelijker dan het publiek van campingzender SBS6 (het potentiele pvv-stemvee) lekker op te winden door ongenuanceerde uitspraken.
quote:
En Beth Holloway, waar ik aan een kant wel sympathie voor heb maar ook wel vind dat ze met haar uitspraken wel eens een beetje mag dimmen, werkt als een rode lap op Aruba.
Je begint je zo langzamerhand af te vragen wat haar motieven zijn.
Tuurlijk die vrouw is haar dochter kwijt dat is naturlijk in triest, maar haar gedrag vanaf die datum heeft er alleen maar aan bijgedragen dat de verdwijning nu nog niet opgelost is.
Beth heeft zich al lang neergelegd dat NH dood is en heeft helemaal geen belang bij het oplossen van de zaak, hoe langer het doorsleept hoe meer poen ze kan vergaren, ook als dat tenkoste van onschuldige Arubanen gaat
quote:
Zou Natalee zich niet schamen voor haar moeder als ze dit allemaal wist?
Natalee was al ver voorbij schaamte voor Beth (en Jug) ze noemde haar niet voor niets Hitler's Sister.
I stand with the happy Island.
pi_64707384
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:48 schreef Caesu het volgende:

waarom wacht Rudy Croes hier 4 jaar mee? en hoe staat het trouwens met dat onderzoek.
Wat denk je zelf Caesu
quote:
dikke pech voor ze dat Brinkman, Beth en Peter R. nu eenmaal voet bij stuk houden en druk blijven uitoefenen.
Ach Wilders' billemaat Brinkman is zo weer uit de kamer en Beth en Peter verdwijnen vanzelf als er niets meer valt te verdienen aan het verdwenen meisje.

Hoe zit het nu met die belangrijke arrestatie deze week boys, of is het weer een broodje aap verhaal?
pi_64707435
quote:

[..]

het gaat hier wel over Aruba met een minister van Justitie die pas na 4 jaar zegt een onderzoek te willen gaan naar het misgelopen onderzoek.
en dat ze zo heftig reageren op Brinkman's uitspraken op FOX 'corrupt as hell', is alleen maar omdat ze bang zijn Amerikaanse toeristen kwijt te raken en inderdaad alles er op wijst dat ze daar behoorlijk corrupt zijn.
Beth Holloway en Fox meenemen naar Aruba (als hij dat gedaan heeft tenminste) vind ik geen handige zet.
Dat werkt averechts: Beth en de website die zijn steunt (en dat weten de Arubanen ook) uiten ongenuanceerde beschuldigingen over Jan, Piet en Klaas, dat bedoel ik.

Met onderzoekers praten en onderzoek doen is iets anders dan mensen die nogal gevoelig liggen op dat eiland, mee te nemen.

Als je politiek overleg wilt gaan voeren en je komt meteen al met Beth en Fox aanzetten, is de toon bijvoorbaat al gezet imo.
  maandag 5 januari 2009 @ 22:00:23 #156
207372 bastibro
I`ll get there
pi_64707436
quote:

[..]

Dit alles belooft nog wat voor de rest van de week

En ik denk dat Natalee enorm trots op haar moeder zou zijn en ook op alle mensen die hun nek uitsteken en de zaak levend houden.

Fantastisch, hier gaan ze niet mee wegkomen!
pi_64708260
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:00 schreef bastibro het volgende:
En ik denk dat Natalee enorm trots op haar moeder zou zijn en ook op alle mensen die hun nek uitsteken en de zaak levend houden.
Jaahaa daarom omschreef ze die skank ook als de zus van Hitler

Kom op bassie iedereen kan toch zien dat er iets heel erg fout zat tussen Natalee en Beth, tussen haar en die opvliegende Jug (die haar wel even ging opvoeden??) en tussen Natalee en Dave die haar verwaarloosde getuige het feit dat het jaren duurde voordat hij haar huis in MountainBrook bezocht.

Disfunctional family, ik dacht het wel
pi_64708830
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:00 schreef yyentle het volgende:

[..]

Beth Holloway en Fox meenemen naar Aruba (als hij dat gedaan heeft tenminste) vind ik geen handige zet.
Dat werkt averechts: Beth en de website die zijn steunt (en dat weten de Arubanen ook) uiten ongenuanceerde beschuldigingen over Jan, Piet en Klaas, dat bedoel ik.

Met onderzoekers praten en onderzoek doen is iets anders dan mensen die nogal gevoelig liggen op dat eiland, mee te nemen.

Als je politiek overleg wilt gaan voeren en je komt meteen al met Beth en Fox aanzetten, is de toon bijvoorbaat al gezet imo.
voorlopig lijkt alles averechts te werken.
maar uiteindelijk moeten ze daar op Aruba toch begrijpen dat dit niet overwaait.
Peter R. de Vries zal vroeg of laat weer met een uitzending komen.
ik verwacht dat dan de Jan van der Straten / Paul van der Sloot invalshoek belicht wordt.
het is Peter R. trouwens helemaal niet te doen om de zaak op te lossen.
deze zaak is veels te lucratief voor hem. het liefst gaat hij er nog jaren mee door.
het wachten is op een high profile klokkenluider op Aruba die met harde bewijzen komt.
misschien biedt dit verkiezingsjaar mogelijkheden.

en hoezeer ik het ook oneens ben met Brinkman en z'n partij op andere punten, ik weet wel dat hij dit niet los zal laten.
en hij probeert zich ook te profileren binnen z'n partij. want het draait vooral om Wilders met z'n anti-moslim retoriek.
ik weet niet hoeveel zetels de PVV zal halen de volgende keer, maar Brinkman wordt zeker wel een op verkiesbare plek gezet worden.
quote:
"Geloof me, ik ben een echte bijter. Als ik je in je kuiten heb, laat ik nooit meer los. Ik ga bewijzen dat corruptie een zeer belangrijk onderdeel is van het hele politieke en bestuurlijke klimaat op de Antillen. En ik heb daarvoor precies de juiste toon gevonden."
http://archief.parool.nl/artikel?text=Hero%20Brinkman&SORT=presence&ED=ola&PRD=2y&SEC=%2A&FDOC=38
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_64709568
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:15 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Kom op bassie iedereen kan toch zien dat er iets heel erg fout zat tussen Natalee en Beth, tussen haar en die opvliegende Jug (die haar wel even ging opvoeden??) en tussen Natalee en Dave die haar verwaarloosde getuige het feit dat het jaren duurde voordat hij haar huis in MountainBrook bezocht.

Is weer tijd voor wat berichten over de familie flodder !
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  maandag 5 januari 2009 @ 22:48:29 #160
207372 bastibro
I`ll get there
pi_64709918
quote:

[..]

Stap jij nog wel bij je ex binnen dan? Ik niet hOOr.
Hangt er helemaal vanaf hoe je uit elkaar bent gegaan lijkt mij.
pi_64711399
Ik ben benieuwd hoe en bij wie Hero Brinkman de Natalee Holloway case wil aankaarten. Ik hoor net van iemand op Aruba dat de nieuwe PG, Robert Pietersz kennelijk heeft gezegd dat er niet met Brinkman gesproken wordt over lopende onderzoeken.

Brinkman heeft daar als tweedekamerlid helemaal niets mee te maken blijkbaar. Ook aan Mos en de politieleiding schijnt de opdracht gegeven te zijn om niet met Brinkman te praten.

De komende dagen zal blijken of dit klopt en hij ook bij ALE en het OM geen poot aan de grond krijgt.
--
pi_64711871
quote:
Chef protocol Aruba bedreigt Hero Brinkman (PVV)
...naar alle waarschijnlijk is het met de advocaat van Beth, de moeder van Natalee Holloway. Zij komt overigens binnenkort naar Aruba samen met de Fox-journalist Greta Van Susteren, en zijn een mediaoffensief tegen Aruba van plan.
Lees ik dit nou goed of is het een beetje erg ongelukkig geformuleerd door de schrijver van dat artikel (zoals wel vaker voorkomt)?

Mediaoffensief tegen Aruba?

Geen offensief tegen bepaalde mensen, tegen corruptie of tegen het verdwijnen van de zaak in de doofpot, maar een zaak tegen Aruba?

Ik hou wijselijk mijn mond maar denk ik.

Is er verder nog iets inhoudelijks te melden over de zaak of kan ik weer een paar weken wegblijven zonder iets wezenlijks te missen?

Wat is iedereen toch vriendelijk voor elkaar in dit nieuwe jaar trouwens. De goede voornemens reeds tot uitvoer gebracht denk ik?

Nouja, vrolijk 2009 dan maar.

Dit wordt vast het jaar van Thomas Twitty, die kunnen ze niet missen in de NFL.
"Ik twijfel aan alles, en zelfs daar twijfel ik aan"
Plato: "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something."
pi_64711957
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:26 schreef Caesu het volgende:
en hoezeer ik het ook oneens ben met Brinkman en z'n partij op andere punten, ik weet wel dat hij dit niet los zal laten.
en hij probeert zich ook te profileren binnen z'n partij. want het draait vooral om Wilders met z'n anti-moslim retoriek.
Helaas Caesu, je maat Hero is al net zo'n engerd als ome Wilders, je zou hem eens over het fantastische FITNA moeten horen.
Nee Hero en Geert Wilders zijn 4 ultra rechtse handen op 1 buik, brrrrr de gedachte alleen al
quote:
ik weet niet hoeveel zetels de PVV zal halen de volgende keer, maar Brinkman wordt zeker wel een op verkiesbare plek gezet worden.
Welnee joh, eerst komt Geert dan die muts Anema of zoiets en dan zijn de zetels hoogstwaarschijnlijk op.
Toedeledokie Hero dus, daarom probeert hij nu effe goedkoop te scoren op de Antillen.
pi_64717248
quote:

[..]

ik dacht dat we hadden vastgesteld dat joran het eigenlijk over z'n eigen moeder had, anita van der sloot lijkt mij beter in het profiel te passen. op aruba en andere eilanden hebben ze vreemde feiten over WO 2 , ze gaan ook met gele sterren lopen, als ze het over slaven hebben enzo.

dat natalee haar moeder omschreef als zuster van hitler , komt alleen uit de onderdrukte en instabiele mond van joran hoor en de broers kalpoe die hem natuurlijk toen na spraken. zou wel leuk zijn om dat nog eens te vragen aan de broers of ze dat boven de harde muziek echt gehoort hebben.

JORAN werd kort gehouden door anita, van anita mocht joran niet alles, van die wat zielige vader van hem mocht hij alles, vandaar dat het ook zo fout is gegaan toen de kat van huis was !!!!
bij de politie is ook wel het beeld ontstaan dat de familie van der sloot ook niet helemaal normaal was.
kortom laten we het functionale familie niet alleen op holloway schuiven
pi_64717264
is schreef al eerder laat hero maar gaan op aruba, dat is water en vuur. natuurlijk bereikt hero hier niet veel , op aruba is het vriendjes politiek en je moet eerst slijmen en meedoen , vanuit binnen kritiek leveren heeft ook meer effect dan van buitenaf. het leuke alleen is dat ze maar niet van de holloway zaak afkomen, dat snappen en denk zelfs dat ze dat helemaal niet begrijpen op aruba. ze snappen niet dat het niet overwaait zoals altijd.
het duurt misschien nog wel een paar jaar voordat ze het doorkrijgen dat de druk op aruba om deze zaak toch anders dan gewoonlijk op aruba beter te onderzoeken dan ze hebben gedaan.
Maar dan zou hero zomaar eens gelijk kunnen krijgen ARUBA ZO CORRUPT AS HELL !!!

hup hup ringbaardje wat is de uitkomst van je onderzoek ???
pi_64718474
Press Conference today in Aruba at 2:30 PM..Awemainta article mentions update on the case

Awemainta Januray 6th 2009
(Papi Translation)

today tardi ministerio publico dispuesto for give one update of investigacion of natalee holloway yesterday we of awemainta owing to achieve invitacion of part of ministerio publico, bao condicion, for one press conference today, tuesday 6 of january of 2.30 for 3.30’or of nightfall. the press conference here, as menciona will take lugar at edificio of conseho of minister. thing is some odd, because t’e so far cu we know, reunionnan of conseho of minister do not take lugar more in bestuurskantoor, where not have none minister more sit, already cu all owing to muda for they respectivo edificionan. but we is believe cu will is in sitting-room of meeting of conseho of minister. topico is one update in the investigacion of desaparicion of natalee holloway, confirmando cu till still the caso here will not close. today, depends if ministerio publico will continua cu the press conference here, will disclose more details of the famous case here.
=============================

Awemainta January 6th 2009
(Papi Translation)

Hero brinkman wanted organize conferencia on corupcion tuesday
The acolyte of the delegacion member of parliament dutch that the week here is at aruba for reuni cu they coleganan antiyano y aruban, Hero brinkman owing to announce cu his faction is trahando on one movemento across from corupcion cu they wanted culminá cu one conferencia of kingdom on the exercise here. for motibo of declaracionnan of Hero brinkman, the conferencia member of parliament at còrsow not owing to sigi year ago, because brinkman owing to calling politiconan antiyano one trupa of bandido. now Hero brinkman owing to ripiti same comentario at aruba cu owing to place cu if the not retira his comentario, the meeting tripartidario at aruba, will not follow niether. esey t’e decision take end at aruba yesterday. brinkman is determiná for organize the conferencia across from corupcion, because past owing to find thousands of emails from antiyano and aruban in our country and the netherlands, kendenan is bark corupcion. already end the have one are of person alineá, kendenan is critical of the politiconan corupto cu is at power actualmente. Hero brinkman admited cu the not can change the cultura on we islands, because esey is tarea of we people, but cu esey do not stroba for form one movemento of integridad politico cu can even bay eleccion. the verano future iron brinkman wanted organize the conferencia across from corupcion, because the is believe cu problemanan as crimen y poverty is fault of corrupt politicians cu is enrikesé they self instead of inverti in educacion. come across

[ Bericht 7% gewijzigd door observer777 op 06-01-2009 09:06:49 ]
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_64720844

Wilders woest over bedreigen Brinkman op Aruba

(Novum) - PVV-leider Geert Wilders is woest over bedreigingen die op Aruba zouden zijn gedaan aan het adres van partijgenoot Hero Brinkman. Zo zou de Arubaanse minister van justitie Rudy Croes hebben gezegd dat Brinkman 'een klap op zijn smoel verdient' en zou de chef protocol van het eiland, Eric Brete, hebben gezegd dat hij zou regelen dat Brinkman in elkaar wordt geslagen.

Brinkman is met dertien andere leden van het Nederlandse parlement sinds maandag op de Antillen voor het halfjaarlijkse Parlementair Overleg Koninkrijksrelaties. Zijn bezoeken aan de eilanden gaan niet altijd zonder slag of stoot.

De PVV'er zei zondag op Curacao dat er een door Antillianen gedragen beweging moet komen om de veronderstelde corruptie op de eilanden aan te pakken. Negentig procent van de politici op de Antillen kan volgens hem als corrupt worden beschouwd. Een eerder parlementair overleg over de nieuwe staatsstructuur werd afgeblazen toen Brinkman de eilanden een 'corrupt boevennest' noemde'.

Wilders verzoekt premier Jan Peter Balkenende in Kamervragen of die wil eisen dat Croes aftreedt. Wilders vergelijkt Croes met de oud-dictator van Uganda Idi Amin en vindt dat de Arubaan 'zijn biezen' moet pakken.

De PVV-voorman laat er verder geen onduidelijkheid over bestaan dat 'de Arubanen' Brinkman met rust moeten laten. "Als de Arubanen Hero Brinkman met ook maar één vinger aanraken ga ik persoonlijk naar Venezuela om Chavez te smeken die corrupte criminele middeleeuwse Arubaanse bende over te nemen."
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_64721614
[img][/img]
pi_64725102
het is al dinsdag , zijn er al nieuwe avonturen gemeld ?? heeft hero al iets voor de zaak natalee kunnen doen ??
pi_64725610
STRATEGIC TASK FORCE

Mr. Olindo Koolman (Senior Advisor)
Mr. Jaap Beaujon (Advisor)
Mr. Serge Mansur (ATIA)
Mr. Greg Peterson (ATIA)
Mr. Jorge Pesquera (AHATA)
Mr. Jeff Lesker (AHATA)
Mr. Alfonso Riveroll (AHATA)
Ms. Myrna Jansen (ATA)
Mr. Rob Smith (Aruba Hospitality & Security Foundation)
Mr. Bill Carson (Banking Sector/AHATA)
Mr. Edwin Roos (Chamber of Commerce)
Mr. Ruben Trappenberg (Aruba Government)

Mr. Eric Brete (Aruba Government)

[ Bericht 88% gewijzigd door johan555 op 06-01-2009 14:55:02 ]
pi_64726035
Hihi Hero en Brete, als er toch 2 zijn die elkaar verdienen

Trouwens ze lijken ook allebei te shoppen bij de Wibra voor kostuum en dassen.

Meer vermaak vanaf The Happy Island vanavond.

ps Hoe zit het nu toch met die belangrijke arrestatie deze week boys, enig nieuws??
pi_64729367
Brinkman maakt kennis met de Antilliaanse manier van politiek bedrijven.

http://www.dumpert.nl/med(...)nkman_vs._brete.html
  dinsdag 6 januari 2009 @ 16:21:14 #173
207372 bastibro
I`ll get there
pi_64733276
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 05:50 schreef duikkie het volgende:

[..]

ik dacht dat we hadden vastgesteld dat joran het eigenlijk over z'n eigen moeder had, anita van der sloot lijkt mij beter in het profiel te passen. op aruba en andere eilanden hebben ze vreemde feiten over WO 2 , ze gaan ook met gele sterren lopen, als ze het over slaven hebben enzo.

dat natalee haar moeder omschreef als zuster van hitler , komt alleen uit de onderdrukte en instabiele mond van joran hoor en de broers kalpoe die hem natuurlijk toen na spraken. zou wel leuk zijn om dat nog eens te vragen aan de broers of ze dat boven de harde muziek echt gehoort hebben.

JORAN werd kort gehouden door anita, van anita mocht joran niet alles, van die wat zielige vader van hem mocht hij alles, vandaar dat het ook zo fout is gegaan toen de kat van huis was !!!!
bij de politie is ook wel het beeld ontstaan dat de familie van der sloot ook niet helemaal normaal was.
kortom laten we het functionale familie niet alleen op holloway schuiven
  dinsdag 6 januari 2009 @ 16:23:04 #174
207372 bastibro
I`ll get there
pi_64733362
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:49 schreef johan555 het volgende:
Brinkman maakt kennis met de Antilliaanse manier van politiek bedrijven.

[ afbeelding ]

http://www.dumpert.nl/med(...)nkman_vs._brete.html
Ja, dat was nou letterlijk: De ware AAP uit de mouw

Een open discussie over de Holloway zaak?? No way, men zwijgt uit angst!

Wordt tijd dat ze wakker worden daar op evil island, DE ZAAK GAAT NIET VOORBIJ zonder de waarheid!

CORRUPT TO THE CORE!!

[ Bericht 6% gewijzigd door bastibro op 06-01-2009 16:28:58 ]
  dinsdag 6 januari 2009 @ 16:34:11 #175
207372 bastibro
I`ll get there
pi_64733882
Niet zo vreemd dat Joran geen respect voor mams heeft he . .

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')