Klopt helemaal Duikkiequote:Op maandag 5 januari 2009 00:17 schreef duikkie het volgende:
voor onze kalpoe's verdediger :
als deepak onschuldig is , laat hem dan eens vertellen wat er allemaal is besproken in dat telefoongesprek van 2:25 dacht ik tussen joran en deepak toen joran op een schoen naar huis liep.
deepak zegt hier helemaal niets over !!!!
heel dat telefoon gesprek kan ik niet plaatsen maar dat heb ik wel eens meer geschreven
in 8 minuten kan je heel wat zeggen
kortom deepak wist gelijk wat er speelde, hij en zijn broer hebben bewust voor gekozen om te liegen en te zwijgen, wat gewoon geen slimme zet is als je onschuldig ben.
onschuldige mensen gedragen zich niet zoals deepak en satisch, en echte dikke vrienden waren joran en deepak niet, dus waarom zou je mee liegen en in de nor gaan zitten, voor zo'n misbaksel genaamd joran ???
nee deepak heeft iets geregeld, alleen wij mogen niet weten wat, maar dat het geen zuivere koffie is , lijkt mij duidelijk
Ik heb je al eerder verteld dat Deepak Joran ervan moest overtuigen dat hij op het strand was.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:17 schreef duikkie het volgende:
voor onze kalpoe's verdediger :
als deepak onschuldig is , laat hem dan eens vertellen wat er allemaal is besproken in dat telefoongesprek van 2:25 dacht ik tussen joran en deepak toen joran op een schoen naar huis liep.
deepak zegt hier helemaal niets over !!!!
heel dat telefoon gesprek kan ik niet plaatsen maar dat heb ik wel eens meer geschreven
in 8 minuten kan je heel wat zeggen
kortom deepak wist gelijk wat er speelde, hij en zijn broer hebben bewust voor gekozen om te liegen en te zwijgen, wat gewoon geen slimme zet is als je onschuldig ben.
onschuldige mensen gedragen zich niet zoals deepak en satisch, en echte dikke vrienden waren joran en deepak niet, dus waarom zou je mee liegen en in de nor gaan zitten, voor zo'n misbaksel genaamd joran ???
nee deepak heeft iets geregeld, alleen wij mogen niet weten wat, maar dat het geen zuivere koffie is , lijkt mij duidelijk
Pas op met de reacties die je op deze post gaat geven, mensen.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:15 schreef yyentle het volgende:
Maar gaan jullie maar verder, ik heb genoeg van die persoonlijke aanvallen, ik stop.
Hebben Observe en Johan555: de grote leeghoofden, toch hun zin.
Als er iets belangrijks is te vertellen kom ik wel weer terug. Geen zin in dat domme geklets van mensen die totaal niet weten hoe het werkt in de wereld van drugs, pubers en jonge jongens en die persoonlijk aanvallen (die overigens nergens op gebaseerd zijn) zijn gewoon niet pretiig.
wat is er nu zo verkeerd om je verdediger te noemen, je neemt het toch op voor deepak en satischquote:Op maandag 5 januari 2009 09:15 schreef yyentle het volgende:
Maar gaan jullie maar verder, ik heb genoeg van die persoonlijke aanvallen, ik stop.
Hebben Observer en Johan555: toch hun zin.
Geen zin in discussies mensen die totaal niet weten hoe het werkt in de wereld van drugs, pubers en jonge jongens (en dus zo sneu zijn dat ze alles aan elkaar vastplakken, drugs door elkaar halen en niet weten wat schudden en epilepsie is).
Persoonlijk aanvallen (die overigens nergens op gebaseerd zijn) zijn gewoon niet pretiig.
En dat Duikkie mij nu ook al Kalpoe verdediger noemt zin me ook niet.
Ik lees de verklaringen, en zie dat er iets anders te voorschijn komt als de Kalpoe wegvallen.
Het gaat mij niet om de Kalpoe's: maar omdat ik het anders zie, ben ik meteen een Kalpoe verdediger.
Zoek het maar uit verder.![]()
Kijk maar eens naar waarom Beth Holloway zo aan het liegen is geslagen de laatste jaren.
Men heeft haar niet voor niets laten vallen.![]()
schrijf je dat nu niet verkeerd op ???quote:Op maandag 5 januari 2009 09:11 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik heb je al eerder verteld dat Deepak Joran ervan moest overtuigen dat hij op het strand was.
Er bestaan ook mensen die snel ergens intrappen, zie je hier op het forum ook.
Nog eentje dan Duikkie, omdat ik het inderdaad verkeerd om opschreef.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:40 schreef duikkie het volgende:
[..]
schrijf je dat nu niet verkeerd op ???
deepak hoeft joran toch niet te overtuigen ???
volgens strand versie : deepak en satisch zetten joran en natalee af om 1:50, joran zegt ik kom wel thuis. waarom je dan als deepak om 2:00 gaat wachten op joran is mij al een raadsel maar goed het kan afgesproken zijn, maar hoelang dacht deepak dan te moeten wachten ???
dan belt joran om 2:25 ofzo heel vreemd 8 minuten half onderweg, waarom ???
kortom zouden ze wel op strand afgezet zijn en waarom bleef deepak op ??? , joran was beter bevriend met satisch dan met deepak, maar satisch maakte zich geen zoregn, en waarom belde joran eigenlijk deepak ??? waarom niet satisch ??? hoe kon joran weten dat deepak op zou blijven en satisch direct ging slapen ??
maar goed heel onlogisch allemaal
o het doctor evil proces, waarom wachten tot dat is afgerond zou ik zeggen. als ze dat verliezen staat toch vast dat ze alle drie sex met natalee hadden.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:05 schreef yyentle het volgende:
Veel succes verder, we horen later wel meer als de Kalpoes naar buiten treden. (Ze hadden immers gezegd niets te zullen vertellen voor de rechtszaken zijn afgelopen).
we zijn geen steek verder, we maken waarschijnlijk de 5 jaar zo volquote:Op maandag 5 januari 2009 15:39 schreef princem het volgende:
zijn jullie al wat verder???
enne hoe zit dat nou met die guido w de flikker uit de rijke familie .
en die krabbekooi met lichaam?
en die ander rijke jongen?
zit er al een oplossing aan te komen want het duurt een beetje lang allemaal.
Jammer yyentle dat je ons gaat verlaten, denk er nog eens goed over na.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:15 schreef yyentle het volgende:
Geen zin in discussies mensen die totaal niet weten hoe het werkt in de wereld van drugs, pubers en jonge jongens (en dus zo sneu zijn dat ze alles aan elkaar vastplakken, drugs door elkaar halen en niet weten wat schudden en epilepsie is).
Persoonlijk aanvallen (die overigens nergens op gebaseerd zijn) zijn gewoon niet pretiig.
Ik lees de verklaringen, en zie dat er iets anders te voorschijn komt als de Kalpoe wegvallen.
Het gaat mij niet om de Kalpoe's: maar omdat ik het anders zie, ben ik meteen een Kalpoe verdediger.
Kijk maar eens naar waarom Beth Holloway zo aan het liegen is geslagen de laatste jaren.
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:39 schreef princem het volgende:
zijn jullie al wat verder??? Nee
enne hoe zit dat nou met die guido w de flikker uit de rijke familie . Niks geworden, geen enkel bewijs.
en die krabbekooi met lichaam? Was verzinsel van johan, bleek zand en afval.
en die ander rijke jongen? Welke?
zit er al een oplossing aan te komen want het duurt een beetje lang allemaal. Deze week volgt een sensationele arrestatie volgens bassie en johan, maar ik denk zelf dat het nog wel effe gaat duren.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_komst_PVV_er__.htmlquote:Hotelsector Aruba vreest komst PVV'er
ORANJESTAD - De Arubaanse hotelsector is bezorgd over de aanwezigheid van Kamerlid Hero Brinkman voor het Parlementair Overleg Koninkrijksrelaties (POK) op het eiland deze week. Dat heeft Rob Smith van hotelorganisatie Ahata in een verklaring laten weten. „Wees voorzichtig met het publiceren van zijn woorden.”
De Arubaanse delegatieleider Ady Thijsen heeft vooraf aan het POK laten weten beledigingen van Brinkman aan het Arubaanse volk „niet te pikken”. „Ook zullen we misbruik van het recht op vrijheid van meningsuiting niet accepteren als hij op Aruba iets zegt wat slecht uitpakt voor onze toeristische sector.”
Brinkman (PVV) wil zich op Aruba in de zaak Natalee Holloway verdiepen. Hij vindt dat de affaire onzorgvuldig is onderzocht. Arubaanse media meldden maandag ook de komst van Beth Holloway en de journalist Greta Van Susteren van de Amerikaanse zender FoxNews. Samen zouden ze een mediaoffensief tegen Aruba van plan zijn. Ze kunnen zich niet vinden in de aanpak van de zaak over het verdwenen Amerikaanse meisje.
haha Buster verzinsel van Johan ? van die Frog bedoel jequote:
Aardig van je Jo.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:56 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Jammer yyentle dat je ons gaat verlaten, denk er nog eens goed over na.
te 'oro
JoBuster
alles voor het toerisme, hero en de americanen wordt weer vuurwerkquote:Op maandag 5 januari 2009 16:31 schreef Caesu het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_komst_PVV_er__.html
het gaat inderdaad vooral over de andere eilanden.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:53 schreef duikkie het volgende:
[..]
verder ging dat vacantie reisje toch niet over aruba maar over de andere eilanden
http://www.volkskrant.nl/(...)eid_op_Curaccedil_aoquote:Nederland nam tijdens een bijeenkomst van de Rijksministerraad afgelopen maand in Den Haag zonder instemming van Aruba een nieuwe Rijkswet aan over de organisatie van de rechtspraak op de eilanden. Thijsen, die ook fractieleider is van de Arubaanse regeringspartij MEP, vindt dit optreden ‘drastisch’. ‘Wij namen in het Arubaanse parlement een motie ertegen aan die Nederland naast zich neerlegde.’
Volgens Thijsen is er een leemte van democratie binnen het koninkrijk. ‘Er is namelijk geen koninkrijksparlement. Terwijl er wel een Rijksministerraad is, maar die wordt dus door niemand gecontroleerd. Er worden Rijkswetten aangenomen waar niet alle koninkrijkslanden het mee eens zijn.’
Mooi zo yyentlequote:Op maandag 5 januari 2009 17:40 schreef yyentle het volgende:
Aardig van je Jo.
Maar ik ben niet echt weg hoor, ik blijf wel lezen en als er iets belangrijks is te melden.........
Ach die boys houden zich rustig totdat er een mooie settlement met de advocaten van dr Phool bereikt is, dan hebben de Kalpoes centjes in overvloed.quote:Voor wat betreft de Kalpoe broers komt er vermoedelijk binnenkort toch wel meer duidelijkheid dus waarom zou ik me druk maken over verklaringen die ook door echte deskundigen zijn gelezen die bovendien alle verklaringen hebben gelezen?![]()
Weet je yyentle, ik was vorige maand nog in Aruba en men heeft daar niets tegen Amerikanen (hell de economie draait voor een groot deel op yankie toeristen), maar men heeft wel een schijthekel aan bepaalde Amerikanen en laten Beth, Jug en die KKK-puntmutsen uit Alabama nu net de types zijn die ze daar niet pruimen.quote:Als ik dit zo lees denk ik dat de zaak inderdaad in de cold case lade komt. De mensen willen vermoedelijk niet eens meer meewerken, al was het alleen vanwege aversie tegen die Amerikanen.
Jammer Yyentle,quote:Op maandag 5 januari 2009 09:15 schreef yyentle het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)eschort__.html?p=2,1quote:Parlementair overleg Aruba opgeschort
ORANJESTAD - Het overleg op Aruba tussen de parlementen van Nederland, de Nederlandse Antillen en Aruba is tot nader order opgeschort. De Nederlandse delegatie onder leiding van Willibrord van Beek heeft er moeite mee dat de Arubaanse premier en ministers hun toespraken hebben afgezegd.
Dat hebben de Antilliaanse Arubaanse delegatieleiders maandag gemeld. De vier Arubaanse bewindsmannen zouden een toespraak houden op het Parlementair Overleg Koninkrijksrelaties (POK) dat halfjaarlijks plaatsheeft. Vermoedelijk heeft de aanwezigheid van PVV-Kamerlid Hero Brinkman geleid tot afzeggingen. Vorig jaar ging een POK-bijeenkomst op Curaçao niet door vanwege uitlatingen van Brinkman.
De Arubaanse premier en de ministers van Aruba hebben geen officiële reden opgegeven voor hun afwezigheid. Minister Rudy Croes van Justitie heeft wel gemeld dat hij op familiebezoek is in de VS. “Ik had de vlucht al geboekt”, aldus de bewindsman. “De afzegging komt niet door de komst van Brinkman. Maar met wat hij heeft gezegd over Aruba, verdient hij wel een klap op zijn smoel.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)edreigd__.html?p=2,2quote:Brinkman met klappen bedreigd op Aruba
ORANJESTAD - De chef protocol van Aruba, Eric Brete, heeft maandag gedreigd PVV-Kamerlid Hero Brinkman in elkaar te slaan. “Aruba is niet corrupt, ik moet me inhouden om je niet kapot te slaan”, zei Brete voor het gebouw van het Bestuurskantoor in Oranjestad. Brinkman was op dat moment in aanwezigheid van onder anderen de Kamerleden Jan Schinkelshoek, John Leerdam en Ineke van Gent. Regeringsmedewerkers moesten de razende Arubaan in toom houden.
Brinkman, die op Aruba is voor het halfjaarlijkse parlementair overleg tussen Nederland, de Antillen en Aruba, voelt zich bedreigd, maar doet geen aangifte van bedreiging. “Het gaat om een naïeve man met het verstand van een kind van vier jaar”, aldus de PVV-politicus. “Als hij mij in elkaar wil slaan, sta ik mijn mannetje wel. Ik ben 23 jaar bij de politie geweest.”
Opvallend is dat er op de publieke tribune van het Arubaanse parlement geen beveiligingspersoneel aanwezig is. Brinkman denkt dat het incident een reactie is op zijn uitspraken op tv dat Aruba “corrupt as hell” is. “Ik verdiep me nu ook uitvoerig in de Holloway-zaak. Het is een blamagezaak die nog dertig jaar blijft doorgaan, als er niets gebeurt”, stelt de PVV-politicus.
Het Tweede Kamerlid heeft zondag op Aruba voor de tweede keer met de Amerikaanse zender FoxNews gesproken over de zaak.
Das niet slim. Hij had het beter een beetje discreter kunnen spelen imo.quote:Het Tweede Kamerlid heeft zondag op Aruba voor de tweede keer met de Amerikaanse zender FoxNews gesproken over de zaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |