abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64657956
quote:
Op zondag 4 januari 2009 19:21 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Mee eens johan, als je trouwens hier effe op deze pagina kijkt (bij mij vanaf post 50) dan zie je dat jij, yyentle, mrB en ik tenminste nog iets in relatie tot de NH zaak hebben gepost.

Andere posters, wiens rugnummers we niet zullen noemen, komen niet verder dan aanvallen en beschuldigingen en zijn dan verbolgen dat er op wordt gereageerd.

Terug on-topic; gaat die aangekondigde arrestatie komende week nog door of is het weer een broodje aap verhaal?
Your the one who has been attacking me non stop..lol..I think thats the first time I have ever responded to you..You contribute to the case here at FOK? Cmon now look at your posts.. Jug Twitty raped his step daughter and impregnated her? You should be ashamed of yourself!

You must be obsessed with scaredmonkeys..Why dont you go there and try to contribute to the case and tell them your opinions
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
  zondag 4 januari 2009 @ 19:26:59 #102
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64657976
Thats been the LAST post about this situation.

Back ontopic or Im gonna start handing out notes.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_64657985
quote:
Op zondag 4 januari 2009 19:10 schreef bastibro het volgende:

[..]

En Yyentle, wat heb jij eigenlijk met die Klaploe`s??

Dank je
Ik heb al eerder geschreven dat het erg belangrijk is voor de dwaalspoor uitzetters om ze betrokken te houden. Op die manier kom je niet bij de waarheid.

Een bekende en slimme truc.

Als de Kalpoe's betrokken zijn dan zijn ze betrokken maar helaas voor de dwaarspooruitzetters wijzen de verklaringen op iets anders. Daar kan ik natuurlijk ook niets aan doen.
Toevallig ben ik niet de enige die denkt dat de Kalpoe's onschuldig zijn: Peter R. de Vries en de politie denken dat ook.

Als de Kalpoes (en de andere vriendjes van Joran) wegvallen, komt er een heel ander verhaal tevoorschijn.

Lees maar even terug.
pi_64658097
quote:
Op zondag 4 januari 2009 19:22 schreef mrBhimself het volgende:
Het onderzoek van Peter de Vries is voor mij niet direct een graadmeter dat de Kalpoes onschuldig zijn.
Voor mij ook niet hoor!

Ik baseer mijn mening op het lezen van de verklaringen en de interviews o.a. met Jorans ouders zelf.

en toevallig.........
pi_64658989
quote:
Op zondag 4 januari 2009 19:02 schreef mrBhimself het volgende:
Niet op reageren Yyentle; zoals je zelf al aangaf, het gaat om de post en niet om de poster.

Maar om bij de Kalpoes te blijven. Ik denk dat ze er zeker wel mee te maken hebben, ze hebben Joran en Natalee immers vervoerd naar een (voor ons) onbekende plek.
Volgens de Kalpoes hebben ze Natalee en Joran afgezet bij het Marriott hotel.

Lees in de verklaringen maar hoe het ging.

En die verhalen zijn zo gelijkluidend dat ik niet anders kan, dan geloven dat Joran en Natalee op de plek waarvan Deepak en Satish zeggen dat ze zijn uitgestapt, werkelijk zijn uitgestapt.
pi_64659081
Wat ik mij afvraag is waarom de Kalpoes dan niet een verklaring afleggen die wel te staven is met bewijzen. Wellicht hebben ze dat ook wel gedaan en is dat de reden dat ze niet meer als verdachten worden aangemerkt en Joran nog steeds in het middelpunt van de belangstelling staat.

We zullen het allemaal wel gaan horen als de zaak in februari wordt overgedragen aan het cold-case team. Wellicht dat het OM dan nog iets van een persverklaring zal afleggen over het hoe en waarom.
--
pi_64659330
quote:
Op zondag 4 januari 2009 19:51 schreef mrBhimself het volgende:
We zullen het allemaal wel gaan horen als de zaak in februari wordt overgedragen aan het cold-case team.
Ik hoop het.
pi_64659375
quote:
We zullen het allemaal wel gaan horen als de zaak in februari wordt overgedragen aan het cold-case team.
Hebben ze trouwens wel een cold-case team daar of alleen een cold-case lade??
I stand with the happy Island.
pi_64661014
Geen idee eigenlijk. Ik heb nog nooit van een écht' cold-case team gehoord op de Antillen. Wellicht dat er gebruik wordt gemaakt van de expertise uit Nederland. Aan de andere kant zal het wel een cold-case blijven tot er weer echt bruikbare informatie binnenkomt.

Om een cold-case weer te heropenen, moet aan een aantal voorwaarden worden voldaan; een oproep van de amerikaanse media of een onbertouwbare getuige van Jossy Manur staat geloof ik niet genoemd bij de voorwaarden.
--
pi_64662971
quote:
Op zondag 4 januari 2009 20:26 schreef mrBhimself het volgende:
Geen idee eigenlijk. Ik heb nog nooit van een écht' cold-case team gehoord op de Antillen. Wellicht dat er gebruik wordt gemaakt van de expertise uit Nederland. Aan de andere kant zal het wel een cold-case blijven tot er weer echt bruikbare informatie binnenkomt.
Dus in de onderste lade van het buro in mijn leken vocabulaire, benieuwd wie de zaak er dan weer uit zal durven of moeten (bij voldoende bewijs) halen
quote:
Om een cold-case weer te heropenen, moet aan een aantal voorwaarden worden voldaan; een oproep van de amerikaanse media of een onbertouwbare getuige van Jossy Manur staat geloof ik niet genoemd bij de voorwaarden.
Dat is volgens mij een onvervalst pleonasme
  zondag 4 januari 2009 @ 21:56:05 #111
207372 bastibro
I`ll get there
pi_64666118
quote:
Op zondag 4 januari 2009 19:27 schreef yyentle het volgende:

[..]

Ik heb al eerder geschreven dat het erg belangrijk is voor de dwaalspoor uitzetters om ze betrokken te houden. Op die manier kom je niet bij de waarheid.

Een bekende en slimme truc.

Als de Kalpoe's betrokken zijn dan zijn ze betrokken maar helaas voor de dwaarspooruitzetters wijzen de verklaringen op iets anders. Daar kan ik natuurlijk ook niets aan doen.
Toevallig ben ik niet de enige die denkt dat de Kalpoe's onschuldig zijn: Peter R. de Vries en de politie denken dat ook.

Als de Kalpoes (en de andere vriendjes van Joran) wegvallen, komt er een heel ander verhaal tevoorschijn.

Lees maar even terug.
Jouw standpunt wat betreft de Kalpoe`s is al langer bekend hier hOOr.
Weet je, wanneer je daar een aantal posts aan hebt besteed en je weet hoe de andere posters hierover denken, waarom blijft je je dan vastbijten in het proberen aan te tonen dat de Kalpoe`s onschuldig zijn?

Ikzelf bijv. ben van mening dat Anita, zeker tot in de loop van dit jaar, van niets wist.
Toen ik dit poste, gaven de anderen hier ook hun mening over die niet met die van mij overeen kwamen.
Ik ben mij toen ook niet gaan vastbijten in het proberen aan te tonen dat Anita onschuldig is/was.
Simpelweg omdat wij dat niet KUNNEN vaststellen!

Waarom blijft jij je op een punt concentreren?
De zaak is zoooo breed
  zondag 4 januari 2009 @ 22:01:47 #112
207372 bastibro
I`ll get there
pi_64666410
quote:
Wat ik mij afvraag is waarom de Kalpoes dan niet een verklaring afleggen die wel te staven is met bewijzen. Wellicht hebben ze dat ook wel gedaan en is dat de reden dat ze niet meer als verdachten worden aangemerkt en Joran nog steeds in het middelpunt van de belangstelling staat.

We zullen het allemaal wel gaan horen als de zaak in februari wordt overgedragen aan het cold-case team. Wellicht dat het OM dan nog iets van een persverklaring zal afleggen over het hoe en waarom.
Tuurlijk niet, de reden dat Joran nog steeds volop in de picture staat is Peter R de Vries alleen!
En naar aanleiding daarvan, na feb vorigdit jaar heeft Joran daar zelf de hand in genomen
pi_64666613
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:56 schreef bastibro het volgende:
Simpelweg omdat wij dat niet KUNNEN vaststellen!

Waarom blijft jij je op een punt concentreren?
Ahaa, nu dan kunnen we eigenlijk wel stoppen hier want ook de schuld van Joran, Jug, Beth, Paul etc etc zijn voorlopig niet vast te stellen, vandaar dat het OM de hele zaak zsm in de cold-case file flikkert.

Trouwens bassie, als yyentle niet bij voortduring de onschuld van de Kalpoes mag betogen waarom blijf jij dan wel herhaaldelijk Lorenzo v R. en Paul vd Sloot beschuldigen??
  zondag 4 januari 2009 @ 22:10:53 #114
207372 bastibro
I`ll get there
pi_64666856
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:06 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Ahaa, nu dan kunnen we eigenlijk wel stoppen hier want ook de schuld van Joran, Jug, Beth, Paul etc etc zijn voorlopig niet vast te stellen, vandaar dat het OM de hele zaak zsm in de cold-case file flikkert.

Trouwens bassie, als yyentle niet bij voortduring de onschuld van de Kalpoes mag betogen waarom blijf jij dan wel herhaaldelijk Lorenzo v R. en Paul vd Sloot beschuldigen??
Jij zou idd moeten stoppen hier ja, omdat jij als enige op een misselijke manier de sfeer blijft verzieken.
Het enige wat jij hoopt is dat de zaak zo snel mogelijk een cold case wordt.
Wat doe je hier dan eigenlijk Petje?
  zondag 4 januari 2009 @ 22:13:36 #115
207372 bastibro
I`ll get there
pi_64666979
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:10 schreef bastibro het volgende:

[..]

Jij zou idd moeten stoppen hier ja, omdat jij als enige op een misselijke manier de sfeer blijft verzieken.
OT sorry . . dit zal de laatste zijn
pi_64667149
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:10 schreef bastibro het volgende:
tsk, tsk altijd weer die persoonlijke aanvallen bassie, misselijkmakend gewoonweg

Ik hoop dat deze zaak leidt tot opheldering van wat er met Natalee gebeurd is en tot een veroordeling van degenen die wetten hebben overtreden.

Of dat nu zedenwetten of financiele delicten zijn in de USA (Mountain Brook om precies te zijn) of whatever delict er op Aruba zou hebben kunnen plaatsgevonden.
pi_64667836
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:01 schreef bastibro het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, de reden dat Joran nog steeds volop in de picture staat is Peter R de Vries alleen!
En naar aanleiding daarvan, na feb vorigdit jaar heeft Joran daar zelf de hand in genomen
Ik ben het met je eens dat Joran er telkens zelf voor gezorgd heeft dat hij in de belangstelling komt te staan. Als de Vries hem niet weer had opgezocht en Joran weer eens niet in de belangstelling wilde komen, dan was hij al lang van het verdachtenlijstje afgevoerd.

Op zich ook niet vreemd. Kennelijk heeft het OM in Aruba geen enkel bewijs tegen wie dan ook om de zaak ter zitting te brengen. Ze hebben nog niet eens voldoende bewijs om een aanhouding te verrichten. Lijkt voor mij sterk op een zaak met een dood spoor; een cold case dus.

Wellicht dat een oficiële sluiting van de zaak er wel voor zorgt dat er ook andere richtingen nader onderzocht worden, bijvoorbeeld door een rechercheur die even niets te doen heeft :-)
--
pi_64668103
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:29 schreef mrBhimself het volgende:
Ik ben het met je eens dat Joran er telkens zelf voor gezorgd heeft dat hij in de belangstelling komt te staan. Als de Vries hem niet weer had opgezocht dan was hij al lang van het verdachtenlijstje afgevoerd.
Waarschijnlijk denkt Joran; iedereen verdient goed geld aan deze zaak waarom ik niet?
Moreel en ethisch verwerpelijk maar desalniettemin begrijpelijk.
quote:
Wellicht dat een oficiële sluiting van de zaak er wel voor zorgt dat er ook andere richtingen nader onderzocht worden, bijvoorbeeld door een rechercheur die even niets te doen heeft :-)
Wie weet maar ik ben bang dat die rechercheur nog steeds tegenwerking zal ondervinden als ie Beth, Mountain Brook, de Alabama kiddos of die Fab7-puntmutsen wil onderzoeken.
Maarja een rechercheur die niets te doen heeft op Aruba, hoe groot is die kans
pi_64668967
Dat Joran niet spoort is volgens mij voor iedereen wel duidelijk. Of dat nu komt door zijn betrokkenheid bij de zaak of door het feit dat zijn leven door deze zaak helemaal op zijn kop is gezet en hij dat niet (goed) kan handelen. Los van het feit of hij nu iets wezenlijks te maken heeft met de verdwijningszaak, ben ik van mening dat zijn ouders hier ook wel een steek laten vallen.

Hij mag dan nu wel meerderjarig zijn, maar volgens mij hadden zijn ouders hem nooit alleen naar Nederland moeten laten gaan en hadden ze hem, nadat hij zijn kunstje bij van der Eem in de auto had opgevoerd, onmiddellijk naar Aruba moeten terughalen of had een van beide ouders als de sodemieter naar Nederland moeten gaan om hem daar in toom te houden. Na die eerste actie is hij als een 'ongeleid projectiel' de wereld in geschoten en is er geen houden meer aan.

Of zouden zijn ouders bewust afstand van hem hebben genomen?
--
pi_64669430
Helemaal gelijk mrB de ouders van Joran zullen geen prijzen winnen bij de opvoeder van het jaar verkiezing.
Los of Joran (mede)schuldig is aan de verdwijning of niet, Paulus en Anita hadden hem beter moeten (laten)begeleiden cq afschermen imo.

Trouwens de Twolloways scoren bij die verkiezing ook niet hoog lijkt me, wie stuurt nu z'n maagdelijke, naieve, niet drinkende dochter op een all-you-can-drink party vakantie naar een ver tropisch eiland???

Dat ze daarna het onderzoek verstoren en proberen zoveel mogelijk geld aan de zaak te verdienen zullen we daar dan nog maar even los van zien.
pi_64669887
Als ouders hun dochters niet meer naar een 'spring break' festiviteit sturen, dan zal het gauw gedaan zijn met het tourisme op die plaats. Als ik zie en hoor wat er vanuit Nederland naar Spanje op vakantie gaat, dan is de vergelijking snel gemaakt. Overigens was Natalee 18 jaar, meerderjarig dus!

Ik denk dat de gemiddelde leeftijd in Salou in de zomermaanden ook niet ver boven de 16-17 zal uitkomen. En volgens mij komen de dames en heren tieners daar niet om aan hun 'tan' te werken. :-)

Ik kan mij vergissen natuurlijk, maar volgens mij zijn er weinig dames die na dergelijke 'vakantie'' als maagd naar huis gaan.
--
pi_64671244
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:13 schreef mrBhimself het volgende:
Overigens was Natalee 18 jaar, meerderjarig dus!
Dat is nu juist zo grappig, Natalee de meerderjarige was het onbedorven, maagdelijke, chocomel drinkende prinsesje en Joran de minderjarige werd opeens de predator (in de ogen van het Alabama-scum natuurlijk).

Schijnheiligheid ofwel double standards tov zowel de betrokken teenagers als de ouders imo.
pi_64671801
Ik begrijp ook niet waarom Beth er alles aan gedaan heeft om Natalee af te schilderen als een soort Engel, terwijl zij zich tijdens de trip op Aruba gedroeg als een normale 18 jarige die even weg is van haar ouders.

Kennelijk was Beth bang dat men de verdwijning minder erg zou vinden als Natalee niet als een engel werd afgeschilderd. Ik denk dat Beth juist door dit gedrag veel mensen tegen zich in het harnas heeft gejaagd en er ook veel mensen van overtuigd zijn dat de relatie tussen Natalee en haar moeder niet echt optimaal was.

Het feit dat Natlalee veel of weinig heeft gedronken en al-dan-niet sex had met Joran en anderen op het eiland doet niets af aan de ernst van het delict als er sprake is van een delict uiteraard. De moord van een zuipende slet is m.i. niet minder ernstig dan de moord op een (spreekwoordelijke) heilige maagd.

[ Bericht 0% gewijzigd door mrBhimself op 05-01-2009 00:08:34 ]
--
pi_64672161
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:00 schreef mrBhimself het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom Beth er alles aan gedaan heeft om Natalee af te schilderen als een soort Engel, terwijl zij zich tijdens de trip op Aruba gedroeg als een normale 18 jarige die even weg is van haar ouders.
Ik denk dat de networks meer zendtijd dus $$$ besteden / opleveren aan een vermiste Engel dan aan een vermiste dronken muts, dat had Betsie snel door, de kassa moest natuurlijk wel blijven rinkelen.
quote:
Ik denk dat Beth juist door dit gedrag veel mensen tegen zich in het harnas heeft gejaagd en er ook veel mensen van overthuigd zijn dat de relatie tussen Natalee en haar moeder niet echt optimaal was.
Ook de uitlatingen van Natalee mbt haar moeder als "Hitlers Sister" hielpen natuurlijk niet mee om de relatie tussen big en little Hootie als top te beschouwen.
quote:
Het feit dat Natlalee veel of weinig heeft gedronken en al-dan-niet sex had met Joran en anderen op het eiland doet niets af aan de ernst van het delict als er sprake is van een delict uiteraard. De moord van een zuipende slet is m.i. niet minder ernstig dan de moord op een (spreekwoordelijke) heilige maagd.
Absoluut mee eens
Ik begrijp sowieso niks van die trend om Natalee als heilige te benoemen en Aruba, Joran, de Sloots en wie dan ook die aan de "waarheid" van de Twolloways twijfeld als verdorven op te voeren.

Dat heeft niets meer met waarheidsvinding te maken en alles met het zoeken naar bevestiging van een tunnelvisie.
pi_64672329
voor onze kalpoe's verdediger :

als deepak onschuldig is , laat hem dan eens vertellen wat er allemaal is besproken in dat telefoongesprek van 2:25 dacht ik tussen joran en deepak toen joran op een schoen naar huis liep.
deepak zegt hier helemaal niets over !!!!
heel dat telefoon gesprek kan ik niet plaatsen maar dat heb ik wel eens meer geschreven
in 8 minuten kan je heel wat zeggen

kortom deepak wist gelijk wat er speelde, hij en zijn broer hebben bewust voor gekozen om te liegen en te zwijgen, wat gewoon geen slimme zet is als je onschuldig ben.

onschuldige mensen gedragen zich niet zoals deepak en satisch, en echte dikke vrienden waren joran en deepak niet, dus waarom zou je mee liegen en in de nor gaan zitten, voor zo'n misbaksel genaamd joran ???
nee deepak heeft iets geregeld, alleen wij mogen niet weten wat, maar dat het geen zuivere koffie is , lijkt mij duidelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')