Het verhaal van Steve (wat niet kan kloppen) en het herhaaldelijk vertellen van een ervaren oudere advocaat aan gewone jonge jongens dat ze in de problemen zitten.quote:
Dat kan je verwachten als iemand dit schrijft :quote:Op zondag 4 januari 2009 18:43 schreef yyentle het volgende:
[..]
Nou Mr. B, daar kun je het dan mee doen.
Ik snap niet dat ze zulke mensen hier op FOK toelaten.
Hij zal zelf wel niet helemaal zuiver op de graad zijn, schat ik in.
Your right and you shoud have been banned from FOK long ago.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:45 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Waarom lees je de waarschuwingen hier niet canadacut, ze waren speciaal voor jou ook in het engels?
[..]
Dat is ook een manier om het te zeggen, maar dichterbij de waarheid zou zijn dat 777 met pek en veren het forum is uitgejaagd, net zoals op vele andere fora.
Bij gebrek aan pek en veren..........
Alleen Observer en de mensen die vinden dat de Kalpoe's en alle vrienden van Joran schuldig zijn en menen dat Aruba moet worden geboycot, mogen hier zeker posten.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:49 schreef observer777 het volgende:
[..]
Your right and you shoud have been banned from FOK long ago.
Tsja yyentle het is nogal tegen de natuur van veel van die apen om mensen als onschuldig te betitelen.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:10 schreef yyentle het volgende:
Er zijn hele volksstammen die weten dat de Kalpoe's onschuldig zijn hOOr!
Zelfs Peter R. de Vries en de politie weten dat de Kalpoe's onschuldig zijn.
Het irriteert je nogal he, dat ik zeg dat de Kalpoes onschuldig zijn.
What is with you and the Kalpoes? You keep changing your name here constantly defending them..Now that we know you have used many other names here at FOK..Are you going to erase this name and start another? Maybe use Daffy Duck as your next AVI?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:51 schreef yyentle het volgende:
[..]
Alleen Observer en de mensen die vinden dat de Kalpoe's en alle vrienden van Joran schuldig zijn en menen dat Aruba moet worden geboycot, mogen hier zeker posten.
Zou je wel willen he!
Mensen ook hier de mond snoeren.
Mijn avatar is een zwaantje.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:54 schreef observer777 het volgende:
[..]
What is with you and the Kalpoes? You keep changing your name here constantly defending them..Now that we know you have used many other names here at FOK..Are you going to erase this name and start another? Maybe use Daffy Duck as your next AVI?
Het is you're right of you are right en should niet shoudquote:Op zondag 4 januari 2009 18:49 schreef observer777 het volgende:
Your right and you shoud have been banned from FOK long ago.
En jij?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:59 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Het is you're right of you are right en should niet shoud
Als je de gangbare taal op FOK niet beheerst zorg dan tenminste dat je je eigen taal correct kan schrijven![]()
Trouwens hoeveel posters denk je hier persoonlijk te blijven aanvallen 777?
Im here to tell the TRUTH. Why are you here?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:56 schreef yyentle het volgende:
[..]
Mijn avatar is een zwaantje.
Kun je je aanvallen tegen mensen met een andere mening laten?
We leven hier in een land waar we een mening mogen hebben en commentaar mogen geven zonder aangevallen te worden.
Wat doe je hier eigenlijk met je waarzeggersverhalen en rommel die nergens op gebaseerd is?
Jullie, jullie,quote:Op zondag 4 januari 2009 17:44 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Weinig opmerkelijk. Naar mijn mening een erg genuanceerde bijdrage. Jullie vriend Observer heeft een behoorlijk spoor 'achtergelaten' op de verschillende fora en is daar overal met trammelant vertrokken. De relatie met Steve B kan ik ook niet plaatsen overigens
Ik moet zeggen dat 777 natuurlijk wel helemaal in jullie plaatje past. Als er iemand een andere mening heeft, dan zullen jullie proberen om hem of haar te bestempelen van troll of van der Sloot vriend. Erg doorzichtig allemaal, zoals ze op andere fora inmiddels goed hebben begrepen.
Mijn idee Harajuku. ,maar er komen hier posters die het totaal niet over de zaak zelf hebben ,maarquote:Op zondag 4 januari 2009 18:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ja hallo, ik blijf niet bezig hoor. Gewoon normaal posten nu ipv elkaar afzeiken
Ja steeds dat gezever over die 2 broertjes en dat ze via Dr Phil zo rijk zullen worden .quote:Op zondag 4 januari 2009 19:10 schreef bastibro het volgende:
[..]
Jullie, jullie,
Jullie is jodenvolk, wist je dat![]()
En Yyentle, wat heb jij eigenlijk met die Klaploe`s??
Dank je
ha ha dat is een goeie , na 1 fles wijn is buster wel te pruimen LOLquote:
Denk je werkelijk dat zo'n reactie gaat helpen? Het topic is al eerder op slot gegaan, en ging weer open met de boodschap dat het de laatste keer was en t eindelijk eens afgelopen moest zijn.quote:
Daar komen ze ook voor Harajuku ! Ze lachen zich rot die Buster en mr Bquote:Op zondag 4 januari 2009 19:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat zo'n reactie gaat helpen? Het topic is al eerder op slot gegaan, en ging weer open met de boodschap dat het de laatste keer was en t eindelijk eens afgelopen moest zijn.
En nu? Nu gaan jullie gewoon ALLEMAAL weer lekker op elkaar zeiken. Smart move, ja.
Ik lees de verklaringen en luister naar de interviews met betrokkenen. Ik luister niet naar allerlei vage Amerikanen met nergens op gebaseerde verhalen.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:04 schreef observer777 het volgende:
[..]
Im here to tell the TRUTH. Why are you here?
quote:Its about agendas and misinformation
Dat zeggen de mensen die dwaalsporen uitzetten ook, of ze het menen is natuurlijk een ander verhaal.quote:The attacks on Natalee and her Family here are horrendous.
Mee eens johan, als je trouwens hier effe op deze pagina kijkt (bij mij vanaf post 50) dan zie je dat jij, yyentle, mrB en ik tenminste nog iets in relatie tot de NH zaak hebben gepost.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:10 schreef johan555 het volgende:
Mijn idee Harajuku. ,maar er komen hier posters die het totaal niet over de zaak zelf hebben ,maar
hier komen om de mensen hier persoonlijk aan te vallen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |