Ahh now you speak english..lol..Im Observer and I only post under one name.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:51 schreef yyentle het volgende:
[..]
I am not Katrien. Are you Pearl in USA, alias Black Tulip? send by VanderSloot?
By the way: what has Mrs. Holloway to hide about Natalee. Do you happen to know?
Ik denk het niet hoor.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:52 schreef observer777 het volgende:
I wrote you in a PM but you already canceled your account and started a new name.
Nederlanders zijn niet dom: de meesten spreken Engels. Ik heb er geen zin in.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:56 schreef observer777 het volgende:
[..]
Ahh now you sepak english..lol..Im
Im the one with the correct information and also Bastibro and Johan555. Sometimes Duikkie..lolquote:Op zondag 4 januari 2009 11:56 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor.![]()
Er zijn een hoop mensen die misinformatie verspreiden. Of je bent erg naief en dom, of je doet het opzettelijk.
Handig he, de schuld op een vermoorde man (Choose a name), waarvan de moord allang is opgelost, proberen af te schuiven en de Kalpoe's erin te betrekken.
Pitbull was een bolletjesslikker. Hij is een jaar later vermoord.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:01 schreef observer777 het volgende:
[..]
Pitbulls murder was not resolved,those 4 took the rap to get lesser charges from being nailed with drugs. The killer is still out there and yes thats Gerald Dompigs Ex Brother In Law. Probably related to the Kalpoes like you.
De meeste mensen hier in Nederland zijn niet van de Ku Klux Klan.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:01 schreef observer777 het volgende:
You have other agendas then learning the truth. Sorry to have tried to help you.
Wijze woorden mrB en het is zo makkelijk, als je hier een post aantreft waarvan de auteur het schone Nederlands niet beheerst en deze vergezeld is van hele lappen copy -> paste tekst, dan is het tijd aan het scrollwieltje te draaien en te roepen toedeledokie 777quote:Op zondag 4 januari 2009 13:48 schreef mrBhimself het volgende:
Ik snap niet dat jullie nog reageren op die stennismaker uit Canada. Hij is zowat op elk forum over Natalee niet meer welkom. Zelfs op het forum van de bange apen, hebben ze hem gewipt, ondanks het feit dat hij er van overtuigd is dat Joran en de Kalpoes de daders van 'iets' zijn en dus precies past in de denkwereld van die lui.. Zielig mannetje....gewoon niet meer op reageren is mijn advies.
Ja het is een vermakelijke kooi vol mafketels, top vind ik ook de diverse apen die doodswensen uitspreken voor een scala aan bijrolspelers in de zaak, de mono-hersencel Rob en de naiviteit waarmee men steeds weer trapt in de diverse fake-posters (je zou er bijna een account voor aanmaken)quote:Op zondag 4 januari 2009 15:34 schreef mrBhimself het volgende:
Inderdaad zijn het interessante ontwikkelingen bij de bange apen. Kennelijk is men het er niet helemaal over eens wie er nu gelijk heeft. Kyle van de Persistence of de Kikker die in dagelijks leven claimt een ex federaal agente te zijn. Daarnaast zijn de bijdragen van 'Maffe Kathy' (Hotshot) en ene Lstdlou ook niet te versmaden.
Ach mrB het gaat daar toch allang niet meer om waarheidsvinding, de diverse reclames, pop-ups en de verkoop van "Stand with the girl"-t-shirts zijn goede voorbeelden van het doel dat SM nastreeft.quote:Ik moet zeggen dat ik geen idee heb, wie het dichtst bij de waarheid komt, maar het is zeer vermakelijk om te lezen allemaal; dat wel.
Couldn't happen to a nicer guy imo, maar nee ik denk dat Hero zich flink alleen gaat voelen.quote:Wellicht dat onze eigen Hero komende dagen ook nog wat stof doet opwaaien. Een flinke politieke rel is nooit weg. En als Aruba dan toch de naam heeft dat er mensen ineens verdwijnen, weet ik er nog wel een die dat ten deel mag vallen :-)
De krantenkop "Lid tweede kamer ontwaakt in KIA' is een leuk begin van 2009![]()
Hier verkondig je klinkklare onzin Mr B zoals wel vakerquote:Op zondag 4 januari 2009 13:48 schreef mrBhimself het volgende:
Ik snap niet dat jullie nog reageren op die stennismaker uit Canada. Hij is zowat op elk forum over Natalee niet meer welkom. Zelfs op het forum van de bange apen, hebben ze hem gewipt, ondanks het feit dat hij er van overtuigd is dat Joran en de Kalpoes de daders van 'iets' zijn en dus precies past in de denkwereld van die lui.. Zielig mannetje....gewoon niet meer op reageren is mijn advies.
Ach laat ze toch even Johan.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:03 schreef johan555 het volgende:
[..]
Hier verkondig je klinkklare onzin Mr B zoals wel vaker
zou je OT willen blijven !
Well Mr.Rammstein..We want to talk about Pathetic? How many names do you use on the net? Your about as pathetic as they come and everyone knows it.You have been lying and spreading wrong information on this case on every board there is..They warned me about you when I first start posting here..TROLL..quote:Op zondag 4 januari 2009 13:48 schreef mrBhimself het volgende:
Not correct Observer, that would be a sock-popquote:Op zondag 4 januari 2009 17:24 schreef observer777 het volgende:
[..]
Well Mr.Rammstein..We want to talk about Pathetic? How many names do you use on the net? Your about as pathetic as they come..You have been lying and spreading wrong information on this case on every board there is..TROLL
ja en die Mr B weet niks van de hele zaak af ,alleen een beetje lurken op SMquote:Op zondag 4 januari 2009 17:16 schreef bastibro het volgende:
[..]
Ach laat ze toch even Johan.
Weken hebben ze zitten lezen op de SM site.
Nu willen ze hun hartje even luchten hier![]()
Yyentle kwam trouwens wel ineens `stunning` uit de hoek en begon van schrik spontaan Engels te praten haha. Opmerkelijk hOOr
Wat ik ook opmerkelijk vind overigens is dat mnB duidelijk minder genuanceerd uit de hoek komt dan voorheen en ach, dat Steve B. figuur, die zoekt naar wraak op Peter haha![]()
How many times has she used different names here at FOK now? 4? Last name I remember was secunda and I think she used another duck as her AVIquote:Op zondag 4 januari 2009 17:34 schreef johan555 het volgende:
Yyentle is een extreme Deepak and Satish defender haha
Zou ik ook doen als ik related was
Heeft Yyente wel eens iets geschreven zonder bron erbij?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:16 schreef bastibro het volgende:
[..]
Yyentle kwam trouwens wel ineens `stunning` uit de hoek en begon van schrik spontaan Engels te praten haha. Opmerkelijk hOOr
Weinig opmerkelijk. Naar mijn mening een erg genuanceerde bijdrage. Jullie vriend Observer heeft een behoorlijk spoor 'achtergelaten' op de verschillende fora en is daar overal met trammelant vertrokken. De relatie met Steve B kan ik ook niet plaatsen overigensquote:Op zondag 4 januari 2009 17:16 schreef bastibro het volgende:
[..]
Wat ik ook opmerkelijk vind overigens is dat mnB duidelijk minder genuanceerd uit de hoek komt dan voorheen en ach, dat Steve B. figuur, die zoekt naar wraak op Peter haha![]()
Ik zit goed he met wat ik zeg.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:36 schreef observer777 het volgende:
[..]
How many times has she used different names here at FOK now? 4? Last name I remember was secunda and I think she used another duck as her AVI![]()
Nou wat jij allemaal uitkraamt ha ha is ook een Heel rijtjequote:Op zondag 4 januari 2009 17:39 schreef JoBuster het volgende:
Tsk, tsk die 777 binnen een dag of wat staat ie hier de mensen voor troll, idioot, stupid en pathetic uit te maken![]()
Ik voorspel hem een korte carriere alhier in 2009.........................MOD!!!!!!!!!!!!!!
Wil je dat laten Johan555?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:34 schreef johan555 het volgende:
Yyentle is een extreme Deepak and Satish defender haha
Zou ik ook doen als ik related was
Peter is ook van mening dat Kalpoes erin zijn geluisd.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:45 schreef johan555 het volgende:
[..]
Nou wat jij allemaal uitkraamt ha ha is ook een Heel rijtje
En Peter is voor jou geen held ha ha
Voor veel mensen wel !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |