abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64640611
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:51 schreef yyentle het volgende:

[..]

I am not Katrien. Are you Pearl in USA, alias Black Tulip? send by VanderSloot?

By the way: what has Mrs. Holloway to hide about Natalee. Do you happen to know?
Ahh now you speak english..lol..Im Observer and I only post under one name.

Pearlinusa? Send by Van Der Sloots? You been hittin those Cafes already today after reading at BFN?

Why would Mrs.Holloway hide anything about Natalee? You had it right the first time in the Van Der Sloots..Havent you been reading this forum and following the case?

[ Bericht 1% gewijzigd door observer777 op 04-01-2009 12:02:59 ]
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_64640616
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:52 schreef observer777 het volgende:
I wrote you in a PM but you already canceled your account and started a new name.
Ik denk het niet hoor.

Er zijn een hoop mensen die misinformatie verspreiden. Of je bent erg naief en dom, of je doet het opzettelijk.

Handig he, de schuld op een vermoorde man (Choose a name), waarvan de moord allang is opgelost, proberen af te schuiven en de Kalpoe's erin te betrekken.
pi_64640687
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:56 schreef observer777 het volgende:

[..]

Ahh now you sepak english..lol..Im
Nederlanders zijn niet dom: de meesten spreken Engels. Ik heb er geen zin in.

Dag hoor, idioot.
pi_64640733
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:56 schreef yyentle het volgende:

[..]

Ik denk het niet hoor.

Er zijn een hoop mensen die misinformatie verspreiden. Of je bent erg naief en dom, of je doet het opzettelijk.

Handig he, de schuld op een vermoorde man (Choose a name), waarvan de moord allang is opgelost, proberen af te schuiven en de Kalpoe's erin te betrekken.
Im the one with the correct information and also Bastibro and Johan555. Sometimes Duikkie..lol

If anyone is stupid its you. Your about as lost as you could possibly be.

Pitbulls murder was not resolved,those 4 took the rap to get lesser charges from being nailed with drugs. The killer is still out there and yes thats Gerald Dompigs Ex Brother In Law. Probably related to the Kalpoes like you.

You have other agendas then learning the truth. Sorry to have tried to help you.
pi_64641069
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:01 schreef observer777 het volgende:

[..]

Pitbulls murder was not resolved,those 4 took the rap to get lesser charges from being nailed with drugs. The killer is still out there and yes thats Gerald Dompigs Ex Brother In Law. Probably related to the Kalpoes like you.

Pitbull was een bolletjesslikker. Hij is een jaar later vermoord.
De hele rechtszaak staat in deze link.

Natalee Holloway - Coverup en Corruptie op Aruba

Zoals ik al zei: lekker makkelijk mensen die dood zijn erin te betrekken.

en de Kalpoe's

Deepak en Satish Kalpoe: mededaders of onschuldig?
pi_64641182
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:01 schreef observer777 het volgende:

You have other agendas then learning the truth. Sorry to have tried to help you.
De meeste mensen hier in Nederland zijn niet van de Ku Klux Klan.
pi_64643747
Ik snap niet dat jullie nog reageren op die stennismaker uit Canada. Hij is zowat op elk forum over Natalee niet meer welkom. Zelfs op het forum van de bange apen, hebben ze hem gewipt, ondanks het feit dat hij er van overtuigd is dat Joran en de Kalpoes de daders van 'iets' zijn en dus precies past in de denkwereld van die lui.. Zielig mannetje....gewoon niet meer op reageren is mijn advies.
--
pi_64645850
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:48 schreef mrBhimself het volgende:
Ik snap niet dat jullie nog reageren op die stennismaker uit Canada. Hij is zowat op elk forum over Natalee niet meer welkom. Zelfs op het forum van de bange apen, hebben ze hem gewipt, ondanks het feit dat hij er van overtuigd is dat Joran en de Kalpoes de daders van 'iets' zijn en dus precies past in de denkwereld van die lui.. Zielig mannetje....gewoon niet meer op reageren is mijn advies.
Wijze woorden mrB en het is zo makkelijk, als je hier een post aantreft waarvan de auteur het schone Nederlands niet beheerst en deze vergezeld is van hele lappen copy -> paste tekst, dan is het tijd aan het scrollwieltje te draaien en te roepen toedeledokie 777

Je moet het trouwens wel erg bont gemaakt hebben om op zoveel engelstalige fora geband te zijn dat je nu wel een nederlandstalig forum moet gaan zitten spammen.

Trouwens de bange aapjes site is een aanradertje dezer dagen, langzaam komen die domkoppen er nu achter dat posters die ze blindelings vertrouwden ze al die tijd voor de gek hebben gehouden.
Bemanning van de Persistence blijkt eea niet voor Natalee maar voor $$$ te hebben gedaan duhhhh.

Misschien gaan ze zelfs wel een keer begrijpen dat tante Greet, FOX, CNN, Peterrr en Beth het alleen maar voor de poen doen.
I stand with the happy Island.
pi_64647826
Inderdaad zijn het interessante ontwikkelingen bij de bange apen. Kennelijk is men het er niet helemaal over eens wie er nu gelijk heeft. Kyle van de Persistence of de Kikker die in dagelijks leven claimt een ex federaal agente te zijn. Daarnaast zijn de bijdragen van 'Maffe Kathy' (Hotshot) en ene Lstdlou ook niet te versmaden.

Ik moet zeggen dat ik geen idee heb, wie het dichtst bij de waarheid komt, maar het is zeer vermakelijk om te lezen allemaal; dat wel.

Wellicht dat onze eigen Hero komende dagen ook nog wat stof doet opwaaien. Een flinke politieke rel is nooit weg. En als Aruba dan toch de naam heeft dat er mensen ineens verdwijnen, weet ik er nog wel een die dat ten deel mag vallen :-)

De krantenkop "Lid tweede kamer ontwaakt in KIA' is een leuk begin van 2009
--
pi_64650457
quote:
Op zondag 4 januari 2009 15:34 schreef mrBhimself het volgende:
Inderdaad zijn het interessante ontwikkelingen bij de bange apen. Kennelijk is men het er niet helemaal over eens wie er nu gelijk heeft. Kyle van de Persistence of de Kikker die in dagelijks leven claimt een ex federaal agente te zijn. Daarnaast zijn de bijdragen van 'Maffe Kathy' (Hotshot) en ene Lstdlou ook niet te versmaden.
Ja het is een vermakelijke kooi vol mafketels, top vind ik ook de diverse apen die doodswensen uitspreken voor een scala aan bijrolspelers in de zaak, de mono-hersencel Rob en de naiviteit waarmee men steeds weer trapt in de diverse fake-posters (je zou er bijna een account voor aanmaken)

Ik geeft het tot maart en dan valt die nep-agente Kermit ook weer door de mand.
quote:
Ik moet zeggen dat ik geen idee heb, wie het dichtst bij de waarheid komt, maar het is zeer vermakelijk om te lezen allemaal; dat wel.
Ach mrB het gaat daar toch allang niet meer om waarheidsvinding, de diverse reclames, pop-ups en de verkoop van "Stand with the girl"-t-shirts zijn goede voorbeelden van het doel dat SM nastreeft.
quote:
Wellicht dat onze eigen Hero komende dagen ook nog wat stof doet opwaaien. Een flinke politieke rel is nooit weg. En als Aruba dan toch de naam heeft dat er mensen ineens verdwijnen, weet ik er nog wel een die dat ten deel mag vallen :-)

De krantenkop "Lid tweede kamer ontwaakt in KIA' is een leuk begin van 2009
Couldn't happen to a nicer guy imo, maar nee ik denk dat Hero zich flink alleen gaat voelen.
Z'n collega's moeten hem niet, de Antillianen spugen op hem en verder neemt niemand die prutser serieus.
Alleen als de amerikaanse trashloids aanwezig zijn dan heeft hij misschien aanspraak.
pi_64651889
quote:
Hier verkondig je klinkklare onzin Mr B zoals wel vaker
zou je OT willen blijven !
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:16:25 #37
207372 bastibro
I`ll get there
pi_64652408
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:03 schreef johan555 het volgende:

[..]

Hier verkondig je klinkklare onzin Mr B zoals wel vaker
zou je OT willen blijven !
Ach laat ze toch even Johan.
Weken hebben ze zitten lezen op de SM site.
Nu willen ze hun hartje even luchten hier

Yyentle kwam trouwens wel ineens `stunning` uit de hoek en begon van schrik spontaan Engels te praten haha. Opmerkelijk hOOr

Wat ik ook opmerkelijk vind overigens is dat mnB duidelijk minder genuanceerd uit de hoek komt dan voorheen en ach, dat Steve B. figuur, die zoekt naar wraak op Peter haha
pi_64652787
quote:
Well Mr.Rammstein..We want to talk about Pathetic? How many names do you use on the net? Your about as pathetic as they come and everyone knows it.You have been lying and spreading wrong information on this case on every board there is..They warned me about you when I first start posting here..TROLL..

I thought you were never speaking to me again after embarrassing yourself so badly in the past

[ Bericht 4% gewijzigd door observer777 op 04-01-2009 17:39:00 ]
  zondag 4 januari 2009 @ 17:28:11 #39
207372 bastibro
I`ll get there
pi_64652967
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:24 schreef observer777 het volgende:

[..]

Well Mr.Rammstein..We want to talk about Pathetic? How many names do you use on the net? Your about as pathetic as they come..You have been lying and spreading wrong information on this case on every board there is..TROLL
Not correct Observer, that would be a sock-pop
pi_64653162
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:16 schreef bastibro het volgende:

[..]

Ach laat ze toch even Johan.
Weken hebben ze zitten lezen op de SM site.
Nu willen ze hun hartje even luchten hier

Yyentle kwam trouwens wel ineens `stunning` uit de hoek en begon van schrik spontaan Engels te praten haha. Opmerkelijk hOOr

Wat ik ook opmerkelijk vind overigens is dat mnB duidelijk minder genuanceerd uit de hoek komt dan voorheen en ach, dat Steve B. figuur, die zoekt naar wraak op Peter haha
ja en die Mr B weet niks van de hele zaak af ,alleen een beetje lurken op SM
en dan hier commentaar geven
Laatst wist ie niet eens dat er officiele verklaringen zijn van Paul vd Sloot ha ha
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_64653245
Yyentle is een extreme Deepak and Satish defender haha
Zou ik ook doen als ik related was
pi_64653369
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:34 schreef johan555 het volgende:
How many times has she used different names here at FOK now? 4? Last name I remember was secunda and I think she used another duck as her AVI
pi_64653503
Tsk, tsk die 777 binnen een dag of wat staat ie hier de mensen voor troll, idioot, stupid en pathetic uit te maken
Ik voorspel hem een korte carriere alhier in 2009.........................MOD!!!!!!!!!!!!!!
pi_64653523
quote:

[..]

Heeft Yyente wel eens iets geschreven zonder bron erbij?

Dat is jullie specialiteit hoor! Je kunt mij niet betrappen op vage berichtgeving van anonieme bronnen en waarzeggers.

Peter R. is de enige die relatief goed onderzoek heeft verricht en daarnaast heeft gesproken met onderzoekers. Ook hij is van mening dat de Kalpoes er door VanderSloot zijn ingeluisd.
Peter R. had het daarin wel goed he!

En waarom heeft Beth Holloway informatie achtergehouden?
Schaamde ze zich voor en aantal dingen en wil ze, sinds ze de smaak van de Holloway case te pakken heeft gekregen, ook geld aan de zaak verdienen met haar beschuldigingen die nergens op gebaseerd zijn?

Had Guido krassen op zijn gezicht maar op de foto's van destijds had hij geen krassen?

Oh ja, het waren getuigen die een jaar later iets kwamen vertellen.
Zo is het toch ook gegaan met Choose a name?
Er is helemaal geen onderzoek gedaan bij Choose a name destijds. Dat zijn geruchten die later door waarzeggers zijn verspreid.
pi_64653730
quote:

[..]

Weinig opmerkelijk. Naar mijn mening een erg genuanceerde bijdrage. Jullie vriend Observer heeft een behoorlijk spoor 'achtergelaten' op de verschillende fora en is daar overal met trammelant vertrokken. De relatie met Steve B kan ik ook niet plaatsen overigens

Ik moet zeggen dat 777 natuurlijk wel helemaal in jullie plaatje past. Als er iemand een andere mening heeft, dan zullen jullie proberen om hem of haar te bestempelen van troll of van der Sloot vriend. Erg doorzichtig allemaal, zoals ze op andere fora inmiddels goed hebben begrepen.
--
pi_64653783
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:36 schreef observer777 het volgende:

[..]

How many times has she used different names here at FOK now? 4? Last name I remember was secunda and I think she used another duck as her AVI
Ik zit goed he met wat ik zeg.

Dacht ik al.
pi_64653822
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:39 schreef JoBuster het volgende:
Tsk, tsk die 777 binnen een dag of wat staat ie hier de mensen voor troll, idioot, stupid en pathetic uit te maken
Ik voorspel hem een korte carriere alhier in 2009.........................MOD!!!!!!!!!!!!!!
Nou wat jij allemaal uitkraamt ha ha is ook een Heel rijtje
En Peter is voor jou geen held ha ha
Voor veel mensen wel !
pi_64653833
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:34 schreef johan555 het volgende:
Wil je dat laten Johan555?

Dat je dom bent was al bekend, maar je gaat nu te ver.
pi_64653962
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:45 schreef johan555 het volgende:

[..]

Nou wat jij allemaal uitkraamt ha ha is ook een Heel rijtje
En Peter is voor jou geen held ha ha
Voor veel mensen wel !
Peter is ook van mening dat Kalpoes erin zijn geluisd.
pi_64653972
Is Deepak niet ergens uitgestapt Yyentle ?
Bij een Bar om iets te halen ?
Verhuurt de familie geen Hoeren kast ? de Matty Appartementen ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')