En voor heel veel mensen ook niet. Als je kijkt naar de reacties die hij krijgt op zijn uitzendingen over o.a. Joran, maar ook over andere uitzendingen dan zijn er ook hele volksstammen die helemaal niks (meer) met hem hebben.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:45 schreef johan555 het volgende:
[..]
Nou wat jij allemaal uitkraamt ha ha is ook een Heel rijtje
En Peter is voor jou geen held ha ha
Voor veel mensen wel !
Wat je hier weer beweert MR B klopt van geen Kant !quote:Op zondag 4 januari 2009 17:44 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Weinig opmerkelijk. Naar mijn mening een erg genuanceerde bijdrage. Jullie vriend Observer heeft een behoorlijk spoor 'achtergelaten' op de verschillende fora en is daar overal met trammelant vertrokken. De relatie met Steve B kan ik ook niet plaatsen overigens
Ik moet zeggen dat 777 natuurlijk wel helemaal in jullie plaatje past. Als er iemand een andere mening heeft, dan zullen jullie proberen om hem of haar te bestempelen van troll of van der Sloot vriend. Erg doorzichtig allemaal, zoals ze op andere fora inmiddels goed hebben begrepen.
Allemaal NWO talk mr B klinkt als mr dr Bou ha haquote:Op zondag 4 januari 2009 17:50 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
En voor heel veel mensen ook niet. Als je kijkt naar de reacties die hij krijgt op zijn uitzendingen over o.a. Joran, maar ook over andere uitzendingen dan zijn er ook hele volksstammen die helemaal niks (meer) met hem hebben.
Ik ben ook benieuwd hoe lang hij het nog zal volhouden op TV. Het zou mij niet verbazen als komend seizoen zijn laatste is bij SBS6.
En voor alle duidelijkheid; voor mij is de Vries ook geen held! Hij heeft zeker zijn bijdrage geleverd aan het oplossen van een groot aantal zaken die de politie of het OM heeft laten liggen of die zij, door gebruikmaking van toegestane opsporingsmethodieken, niet opgelost kregen.
De laatste tijd heeft de arrogantie en zelfverrijking helaas plaatsgemaakt voor goed journalistiek werk. Jammer, maar het is niet anders. Weer eentje die aan eigen roem tenonder gaat!
Jij zeikt mensen af met de andere mening.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:56 schreef johan555 het volgende:
[..]
Kom je hier weer alleen mensen afzeiken ?
Ik weet niet of het roddels zijn komend van de KKK.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:48 schreef johan555 het volgende:
Is Deepak niet ergens uitgestapt Yyentle ?
Bij een Bar om iets te halen ?
Verhuurt de familie geen Hoeren kast ? de Matty Appartementen ?
Nee hoor yyentle jij mag van mij de broertjes verdedigen ,is niks mis mee .quote:Op zondag 4 januari 2009 17:59 schreef yyentle het volgende:
[..]
Jij zeikt mensen af met de andere mening.
Mr.B. denkt anders, maar behandelt mensen tenminste met respect.
Zou jij ook moeten doen.
Beetje on-topic blijven johanneke, dat was toch je goede voornemen voor 2009.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:45 schreef johan555 het volgende:Nou wat jij allemaal uitkraamt ha ha is ook een Heel rijtje
En Peter is voor jou geen held ha ha
Voor veel mensen wel !
Als je de verklaringen leest dan begrijp je het misschien.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:04 schreef johan555 het volgende:
[..]
Nee hoor yyentle jij mag van mij de broertjes verdedigen ,is niks mis mee .
Maar opvallend is dat je het zo vaak doet .
Is het familie ofzo ? dan begrijp ik het !
Hier heb je gelijk busterquote:Op zondag 4 januari 2009 18:08 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Beetje on-topic blijven johanneke, dat was toch je goede voornemen voor 2009.![]()
Trouwens geheel iets anders, waarom doe jij hier niet effe die mail van dat Rotterdamse duikbedrijf plempen?
Het is altijd leuk om te zien dat ook professionals bevestigen dat jij uit je nek zat te kletsen![]()
Schedel/lijk in die kooi, my ass, een hoopje zand en wat afval zoals ik je al zei
Kun jij de verklaring dat Deepak bij een bar of Choose a Name is uitgestapt even posten Johan555.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:12 schreef johan555 het volgende:
Kan je die verklaringen van webmasters van o.a. SM, BFN en RU even posten Mr B !
De broertjes weten meer ja !quote:Op zondag 4 januari 2009 18:06 schreef mrBhimself het volgende:
Waarom kun je geen mensen verdedigen waar je helemaal geen relatie mee hebt.
Ik geloof niet dat de Kalpoes er helemaal niets mee te maken hebben; volgens mij weten zij exact wat er aan de hand is en houden zij hun mond.
Dat kan erop wijzen dat ze zelf ook iets gedaan hebben wat niet door de beugel kan, of dat zij door anderen onder druk worden gezegd om vooral hun mond te houden.
Ik zie daar geen enkele reden voor! Lees zelf maar even op die sites dan zul je de reden waarom hij daar niet meer welkom is zelf kunnen lezen. Met name op SM mag het voor jou geen verrassing zijn, je was er zelf lid op het moment dat het gebeurde als ik het goed heb!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:12 schreef johan555 het volgende:
Kan je die verklaringen van webmasters van o.a. SM, BFN en RU even posten Mr B !
ja hoor zal het opzoeken .quote:Op zondag 4 januari 2009 18:26 schreef yyentle het volgende:
[..]
Kun jij de verklaring dat Deepak bij een bar of Choose a Name is uitgestapt even posten Johan555.
Ik zal het wel even navragen MrB maar er klopt niks van je bewering .quote:Op zondag 4 januari 2009 18:30 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Ik zie daar geen enkele reden voor! Lees zelf maar even op die sites dan zul je de reden waarom hij daar niet meer welkom is zelf kunnen lezen. Met name op SM mag het voor jou geen verrassing zijn, je was er zelf lid op het moment dat het gebeurde als ik het goed heb!
He knows why and there are some very dirty people in this case including yourself. I QUIT SM because they are in it for the money,writing books and the Admin and owner LIE. You should get your facts straight. The question is why do you lie about the Judges,Ben King and protect the Van Der Sloots? Why dont you go post over at SM Rammstein?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:30 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Ik zie daar geen enkele reden voor! Lees zelf maar even op die sites dan zul je de reden waarom hij daar niet meer welkom is zelf kunnen lezen. Met name op SM mag het voor jou geen verrassing zijn, je was er zelf lid op het moment dat het gebeurde als ik het goed heb!
Wordt wakker Johan555. Ze logen tot 11 juni omdat de VanderSloots ze inderdaad onder druk hebben gezet via angst en intimidatie.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:28 schreef johan555 het volgende:
[..]
s ook de waarheid moeten gaan vertellen .
En waarom hebben ze steeds gelogen ?
Omdat ze iets op de kerfstok hebben ,niet omdat ze Joran zo aardig vinden .
Die noemt ze in een verklaring om de zin Mongol ,dus zo diep is die vriendschap niet
Nou Mr. B, daar kun je het dan mee doen.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:35 schreef observer777 het volgende:
[..]
He knows why and there are some very dirty people in this case including yourself. I QUIT SM because they are in it for the money,writing books and the Admin and owner LIE. You should get your facts straight. The question is why do you lie about the Judges,Ben King and protect the Van Der Sloots?
Waarom lees je de waarschuwingen hier niet canadacut, ze waren speciaal voor jou ook in het engels?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:35 schreef observer777 het volgende:
He knows why and there are some very dirty people in this case including yourself.
Dat is ook een manier om het te zeggen, maar dichterbij de waarheid zou zijn dat 777 met pek en veren het forum is uitgejaagd, net zoals op vele andere fora.quote:I quit at SM because...................
Het verhaal van Steve (wat niet kan kloppen) en het herhaaldelijk vertellen van een ervaren oudere advocaat aan gewone jonge jongens dat ze in de problemen zitten.quote:
Dat kan je verwachten als iemand dit schrijft :quote:Op zondag 4 januari 2009 18:43 schreef yyentle het volgende:
[..]
Nou Mr. B, daar kun je het dan mee doen.
Ik snap niet dat ze zulke mensen hier op FOK toelaten.
Hij zal zelf wel niet helemaal zuiver op de graad zijn, schat ik in.
Your right and you shoud have been banned from FOK long ago.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:45 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Waarom lees je de waarschuwingen hier niet canadacut, ze waren speciaal voor jou ook in het engels?
[..]
Dat is ook een manier om het te zeggen, maar dichterbij de waarheid zou zijn dat 777 met pek en veren het forum is uitgejaagd, net zoals op vele andere fora.
Bij gebrek aan pek en veren..........
Alleen Observer en de mensen die vinden dat de Kalpoe's en alle vrienden van Joran schuldig zijn en menen dat Aruba moet worden geboycot, mogen hier zeker posten.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:49 schreef observer777 het volgende:
[..]
Your right and you shoud have been banned from FOK long ago.
Tsja yyentle het is nogal tegen de natuur van veel van die apen om mensen als onschuldig te betitelen.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:10 schreef yyentle het volgende:
Er zijn hele volksstammen die weten dat de Kalpoe's onschuldig zijn hOOr!
Zelfs Peter R. de Vries en de politie weten dat de Kalpoe's onschuldig zijn.
Het irriteert je nogal he, dat ik zeg dat de Kalpoes onschuldig zijn.
What is with you and the Kalpoes? You keep changing your name here constantly defending them..Now that we know you have used many other names here at FOK..Are you going to erase this name and start another? Maybe use Daffy Duck as your next AVI?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:51 schreef yyentle het volgende:
[..]
Alleen Observer en de mensen die vinden dat de Kalpoe's en alle vrienden van Joran schuldig zijn en menen dat Aruba moet worden geboycot, mogen hier zeker posten.
Zou je wel willen he!
Mensen ook hier de mond snoeren.
Mijn avatar is een zwaantje.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:54 schreef observer777 het volgende:
[..]
What is with you and the Kalpoes? You keep changing your name here constantly defending them..Now that we know you have used many other names here at FOK..Are you going to erase this name and start another? Maybe use Daffy Duck as your next AVI?
Het is you're right of you are right en should niet shoudquote:Op zondag 4 januari 2009 18:49 schreef observer777 het volgende:
Your right and you shoud have been banned from FOK long ago.
En jij?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:59 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Het is you're right of you are right en should niet shoud
Als je de gangbare taal op FOK niet beheerst zorg dan tenminste dat je je eigen taal correct kan schrijven![]()
Trouwens hoeveel posters denk je hier persoonlijk te blijven aanvallen 777?
Im here to tell the TRUTH. Why are you here?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:56 schreef yyentle het volgende:
[..]
Mijn avatar is een zwaantje.
Kun je je aanvallen tegen mensen met een andere mening laten?
We leven hier in een land waar we een mening mogen hebben en commentaar mogen geven zonder aangevallen te worden.
Wat doe je hier eigenlijk met je waarzeggersverhalen en rommel die nergens op gebaseerd is?
Jullie, jullie,quote:Op zondag 4 januari 2009 17:44 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Weinig opmerkelijk. Naar mijn mening een erg genuanceerde bijdrage. Jullie vriend Observer heeft een behoorlijk spoor 'achtergelaten' op de verschillende fora en is daar overal met trammelant vertrokken. De relatie met Steve B kan ik ook niet plaatsen overigens
Ik moet zeggen dat 777 natuurlijk wel helemaal in jullie plaatje past. Als er iemand een andere mening heeft, dan zullen jullie proberen om hem of haar te bestempelen van troll of van der Sloot vriend. Erg doorzichtig allemaal, zoals ze op andere fora inmiddels goed hebben begrepen.
Mijn idee Harajuku. ,maar er komen hier posters die het totaal niet over de zaak zelf hebben ,maarquote:Op zondag 4 januari 2009 18:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ja hallo, ik blijf niet bezig hoor. Gewoon normaal posten nu ipv elkaar afzeiken
Ja steeds dat gezever over die 2 broertjes en dat ze via Dr Phil zo rijk zullen worden .quote:Op zondag 4 januari 2009 19:10 schreef bastibro het volgende:
[..]
Jullie, jullie,
Jullie is jodenvolk, wist je dat![]()
En Yyentle, wat heb jij eigenlijk met die Klaploe`s??
Dank je
ha ha dat is een goeie , na 1 fles wijn is buster wel te pruimen LOLquote:
Denk je werkelijk dat zo'n reactie gaat helpen? Het topic is al eerder op slot gegaan, en ging weer open met de boodschap dat het de laatste keer was en t eindelijk eens afgelopen moest zijn.quote:
Daar komen ze ook voor Harajuku ! Ze lachen zich rot die Buster en mr Bquote:Op zondag 4 januari 2009 19:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat zo'n reactie gaat helpen? Het topic is al eerder op slot gegaan, en ging weer open met de boodschap dat het de laatste keer was en t eindelijk eens afgelopen moest zijn.
En nu? Nu gaan jullie gewoon ALLEMAAL weer lekker op elkaar zeiken. Smart move, ja.
Ik lees de verklaringen en luister naar de interviews met betrokkenen. Ik luister niet naar allerlei vage Amerikanen met nergens op gebaseerde verhalen.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:04 schreef observer777 het volgende:
[..]
Im here to tell the TRUTH. Why are you here?
quote:Its about agendas and misinformation
Dat zeggen de mensen die dwaalsporen uitzetten ook, of ze het menen is natuurlijk een ander verhaal.quote:The attacks on Natalee and her Family here are horrendous.
Mee eens johan, als je trouwens hier effe op deze pagina kijkt (bij mij vanaf post 50) dan zie je dat jij, yyentle, mrB en ik tenminste nog iets in relatie tot de NH zaak hebben gepost.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:10 schreef johan555 het volgende:
Mijn idee Harajuku. ,maar er komen hier posters die het totaal niet over de zaak zelf hebben ,maar
hier komen om de mensen hier persoonlijk aan te vallen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |