Daarom heet het ook 'vriendin' en geen 'vrouw', dan wil ik dit gezeik niet dus. Nu kan ik het nog verdragen, dus ik zie wel verder, volgende week weer een kans.quote:
*knak*quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:42 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen
Ook fijn.. ik blijf ook eens langer in mijn bed liggen.. heb ik blijkbaar helemaal verkeerd gelegen. Mijn rechterschouderblad doet niet fijn.. zelfs mijn broek naar beneden doen lukt me alleen met veel pijn en moeite..![]()
Wie maakt me los?
vervelend allemaalquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
2 elegante blonde vrouwen komen bijna naast me wonen
Vertel dat je vriendin maar nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
2 elegante blonde vrouwen komen bijna naast me wonen
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Hm, die gaat dus niet mee..chagrijnig en jaloers ding... dan heeft ze nog heel wat te leren dus.
AU!quote:
*Checkt*quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:44 schreef BrandX het volgende:
Zo, ik heb even mijn fobo geupdate met 35+ sabbaticalbergfoto's van afgelopen zomer
neuken heet dat gewoon hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
AU!
Niet zo.. ik wilde een liefdevolle massage
quote:
't Blijft mijn geheimpjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vertel dat je vriendin maar niet
ehhh.. dat komt daarna wel weer. Eerst eens zorgen dat ik mezelf pijnloos recht krijg.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuken heet dat gewoon hoor.
Baal wel een beetje, ze zegt altijd 'die ken ik helemaal niet'.. verklaarbaar als je dan niet op een uitnodiging ingaat. en voor alles is wel een smoesje of tegenargument te bedenken. Tja, het blijft een Indonesische zie je wel.quote:
laat dat maar aan de man overquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehhh.. dat komt daarna wel weer. Eerst eens zorgen dat ik mezelf pijnloos recht krijg.
Dan neem je haar toch gewoon mee, moet ze maar niet zo lopen te zeiken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Baal wel een beetje, ze zegt altijd 'die ken ik helemaal niet'.. verklaarbaar als je dan niet op een uitnodiging ingaat. en voor alles is wel een smoesje of tegenargument te bedenken. Tja, het blijft een Indonesische zie je wel.
Laat je iig niet weerhouden om het gewoon leuk te hebben!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Baal wel een beetje, ze zegt altijd 'die ken ik helemaal niet'.. verklaarbaar als je dan niet op een uitnodiging ingaat. en voor alles is wel een smoesje of tegenargument te bedenken. Tja, het blijft een Indonesische zie je wel.
Ik denk dat hij het hier over heeft.quote:
tegen wil en dank... nee dank je.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan neem je haar toch gewoon mee, moet ze maar niet zo lopen te zeiken.
quote:
Nog niet, schijnt wel wat spannender te worden.. maar ach..quote:
Mjah, dat doe ik dan maar inderdaad.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Laat je iig niet weerhouden om het gewoon leuk te hebben!
jeps... onder anderequote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het hier over heeft.
KOmt allemaal door de kredietcrisisquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nog niet, schijnt wel wat spannender te worden.. maar ach..
Supervulkaan: Activiteit onder Yellowstone neemt toe
wat een activiteit, ik moet nog uit bed komenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:06 schreef DR34M3R het volgende:
De kapper heeft pas om half 2 tijd. Dus maar even wat boodschappen gehaald die ik gisteren vergeten ben, en over 20 minuten terug. Intussen was ophangen in de droger doen
Snel doen dan, niet te lang blijven liggen, dat wordt meteen afgestraftquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een activiteit, ik moet nog uit bed komen
ik lig zo lekkerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Snel doen dan, niet te lang blijven liggen, dat wordt meteen afgestraft
ik lig zo lekkerquote:
before en after picsquote:
dat had ik ook gedaan, wat blijkt je onbeperkte data limiet geldt niet als je je foon als modem gebruikt maw je betaalt je scheelquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:31 schreef DaMart het volgende:
Tof, ik heb de laptop nu zo ver dat hij via mijn mobiel verbinding kan maken met internet... leuk voor in de trein![]()
.
*me stopt snel netwerkkabel weer in laptop.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat had ik ook gedaan, wat blijkt je onbeperkte data limiet geldt niet als je je foon als modem gebruikt maw je betaalt je scheel
vodafonequote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
*me stopt snel netwerkkabel weer in laptop.
Welke telefoonaanbieder heb je?
Dan maar niet internetten in de treinquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
vodafone
maar ook telfrot en orange en kpn hanteren die regel om zo hun andere, veel duurder, alternatief aan te bieden
Het staat gewoon in hun voorwaarden, op deze wijze de internetverbinding gebruiken valt namelijk niet binnen de fair use policyquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
vodafone
maar ook telfrot en orange en kpn hanteren die regel om zo hun andere, veel duurder, alternatief aan te bieden
Hey lieverdquote:
llquote:
ja maar gewoon op de foonquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan maar niet internetten in de trein.
PeZuquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ll![]()
fles![]()
[..]
ja maar gewoon op de foon
Dan heb je de verkeerde provider. Ik hang m dagelijks aan mijn desktop, maar ik betaal niks extra's bij T-mobile.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat had ik ook gedaan, wat blijkt je onbeperkte data limiet geldt niet als je je foon als modem gebruikt maw je betaalt je scheel
Ja ik ookquote:
prima Ja hoorquote:
Bij ons was het ineens laatquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ookKwam om 23:15 thuis en had gewoon geen slaap
Afgelopen paar dagen heeft ie bij oma gelogeerdquote:
zondequote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:06 schreef PeZu het volgende:
ben ik vergeten mijn koffie mee te nemen, moet ik al weer mijn warme nest verlaten
wat zei je dan?quote:
Dat het rustig wasquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat zei je dan?![]()
de koffie zal nu wel koud zijn btw_!
thanksquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat het rustig was
* LL geeft warme koffie
Geeft niet hoor schatquote:
Ik slik elke dag netjes mn pilletjesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geeft niet hoor schatIs goed te behandelen tegenwoordig
* PeZu laat de chocolade in de koffie smeltenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
Kransje?
We hadden nog een bakje dat nog niet open was
koffie met een chocolaatje
Oeh das echt lekker hequote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
* PeZu laat de chocolade in de koffie smelten
Kransje?quote:
* LL zet doosje neer voor iedereenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:41 schreef PeZu het volgende:
* PeZu pezu zet de doos leonidas en australian bon bons er naastTrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Ik kreeg deze bij de kapper:quote:
Mijn vriend epileertquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik kreeg deze bij de kapper:
[ afbeelding ]
erg lekker
Maar doe mij nog maar een bakje hoor.
Zo. Weer wat haar kwijt, zowel van bovenop mijn hoofd als boven mijn ogen. Erg handig, een kapper die ook epileert
En Pezu: nee, ik heb geen before foto gemaakt, en als ik zelf foto's maak komt dat nooit zo mooi over. Ik heb nog een mooie fotosessie te goed van mijn vriend, maar ik wil eerst 10kg kwijt. Ben gisteren begonnen met lijnen weer, dus als ik het nou goed doe, moet het met een maandje of 2, 3 wel lukken.
Oeh! Dat moet ik ook eens voorstellen dan... heeft de jouwe ook zo'n fijne schoot?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn vriend epileert
NOG handiger
Lekker ontspannen op zn schoot liggen terwijl je wenkbrauwen in vorm worden gebracht
quote:
Jahquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh! Dat moet ik ook eens voorstellen dan... heeft de jouwe ook zo'n fijne schoot?
quote:
die mag blijven, als ze koekjes blijft bakkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Bigamie mag heul nie! Dan moet je eerst scheiden van Fha...
Misschien mag ik van Fha wel een man erbijquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Bigamie mag heul nie! Dan moet je eerst scheiden van Fha...
ik ben het dat wil fha zeker welquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Misschien mag ik van Fha wel een man erbij
Scheiden van Fha wil ik niet
Over koekjes bakken gesproken, hoe zou het zijn met de paprikakoekjes?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
die mag blijven, als ze koekjes blijft bakken
Jeej Trioquote:
met chocosausquote:
Gozer, je maakt me wildquote:
ow wacht, mn verloofdequote:
* PeZu pakt de desertsaus en de vloeibare honingquote:
ooh wachtquote:
Nee okee, dat dat even duidelijk isquote:
Oeh honingquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
* PeZu pakt de desertsaus en de vloeibare honing
[..]
ooh wacht_!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee okee, dat dat even duidelijk is![]()
Ga nu maar weer verder klooien
langer likken dusquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh honing
dat plakt wel wat meer
[..]
jamaarjaamaarjamaar.. als iedereen al aan het klooien is, wat moet ik dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee okee, dat dat even duidelijk is![]()
Ga nu maar weer verder klooien
Truequote:
Jij bent de fotograafquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jamaarjaamaarjamaar.. als iedereen al aan het klooien is, wat moet ik dan?
mee doenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jamaarjaamaarjamaar.. als iedereen al aan het klooien is, wat moet ik dan?
Of datquote:
dat moet wel lukken tot morgen avond dan heh want anders word ik echt moequote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of dat
kun je wel 3 vrouwen aan PeZu?
Ik ga mee doen bij mijn zusje. Klussen welteverstaan. Met ubiprofen is mijn schouder goed te hebben nu, ik wil erdoorheen proberen te werken. Als het mislukt heb ik pech gehadquote:
Whehehehequote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat moet wel lukken tot morgen avond dan heh want anders word ik echt moe
Succes, sterkte en veel lol gewenstquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ga mee doen bij mijn zusje. Klussen welteverstaan. Met ubiprofen is mijn schouder goed te hebben nu, ik wil erdoorheen proberen te werken. Als het mislukt heb ik pech gehad
klus zequote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ga mee doen bij mijn zusje. Klussen welteverstaan. Met ubiprofen is mijn schouder goed te hebben nu, ik wil erdoorheen proberen te werken. Als het mislukt heb ik pech gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |