u.n owen was herequote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:06 schreef MouzurX het volgende:
Nu zit ik ook de hele tijd dat gestoorde mcdonalds lied te luisteren![]()
Tis zo irritant maar zwaar verslavend
Hihiquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh hmm oke. Wij ziijn hier helaas niet in het bezit van een creditcard. Eigenlijk maar goed ook
. Ga je nu ook dingetjes bestellen? Zo ja, show me
.
[..]
Nee, geen hard drugs ofzo. Gewoon the usual in combinatie met echt te veel alcohol. Volgend jaar moet je met mij mee en dan nemen wel wel iets, en gaan we spacen, hihi
![]()
.
BOH!!!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:06 schreef Fascination het volgende:
Hahaha gers!
[..]
Hihi. Wat is the usual dan? Wiet ofzo? XTC lijkt me echt vet al ben ik bang dat ik dan heel handtastelijk ga worden
.
Morgen is m'n knappe collega er weer.
www.google.nlquote:
Schattig dat je altijd alleen tegen IQM praat. Bang dat er niemand anders is met enige vorm van intellect?quote:
Zoiets jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:06 schreef Fascination het volgende:
Hahaha gers!
[..]
Hihi. Wat is the usual dan? Wiet ofzo? XTC lijkt me echt vet al ben ik bang dat ik dan heel handtastelijk ga worden
.
Ah oke! Nouja, als ik ooit wat leuks vind laat ik het je wel wetenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu hangt het er vanaf of ik morgen nog wat leuks koop in Amsterdamals ik daar niets kan vinden ga ik een flinke bestelling doen
en als je wil kan ik het je wel laten weten als ik evt nog wat bestel, je zou best mee kunnen bestellen.. Dan stuur ik het gewoon door
!
quote:
XTC is leukquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:06 schreef Fascination het volgende:
Hahaha gers!
[..]
.
Ik ben van '90.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:08 schreef Fascination het volgende:
I've got love for you if you were born in the 80's.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Schattig dat je altijd alleen tegen IQM praat. Bang dat er niemand anders is met enige vorm van intellect?
Is goed hoor!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zoiets ja. Dan nemen we allebei een half pilletje
. Ajoh, waarschijnlijk ga je dan alleen wat mensen knuffelen
. Misschien kom je nog wel een hot chick tegen
.
Ojee, die hetero kassa lady?
[..]
Ah oke! Nouja, als ik ooit wat leuks vind laat ik het je wel weten.
Aubiose ? is dat net zoiets als augurk ?quote:
Je moet beter opletten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Schattig dat je altijd alleen tegen IQM praat. Bang dat er niemand anders is met enige vorm van intellect?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |