Bedoel je hier iets mee?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:30 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat er verder mensen zo dom zijn om enige negatieve emoties bij zichzelf op te laten roepen in deze lok-en-haptopics. Zelfs hbo'ers niet. Dus het antwoord is hoogstwaarschijnlijk 'ja'.
Als ik dát al moet uitleggen dan is de uitleg niet eens waard.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:28 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ja.
En jij vindt dat grappig, omdat...?
HBO'ers worden bestookt met opdracht na opdracht. Misschien hebben ze dat ook wel nodig om de stof onder de knie te krijgen, maar het neemt niet weg dat het veel werk is en zo'n opleiding dus zwaar is. WO'ers hebben 't zwaar omdat ze gewoon veel moeilijkere stof krijgen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:40 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij hebt gebruikt, maar het lijkt me geweldig spul!
je begrijpt 't niet he?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als ik dát al moet uitleggen dan is de uitleg niet eens waard.
Je doet vast je best, maar wat een chaos is bovenstaande zin, zeg.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als ik dát al moet uitleggen dan is de uitleg niet eens waard.
Ga er ajb niet serieus op in.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:43 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
HBO'ers worden bestookt met opdracht na opdracht. Misschien hebben ze dat ook wel nodig om de stof onder de knie te krijgen, maar het neemt niet weg dat het veel werk is en zo'n opleiding dus zwaar is. WO'ers hebben 't zwaar omdat ze gewoon veel moeilijkere stof krijgen.
Vandaar: HBO = kwantiteit, WO = kwaliteit.
Veel makkelijke dingen maken iets niet moeilijk en alsof WO niet veel werken is(bijzonder afhankelijk van wat je studeerd)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:43 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
HBO'ers worden bestookt met opdracht na opdracht. Misschien hebben ze dat ook wel nodig om de stof onder de knie te krijgen, maar het neemt niet weg dat het veel werk is en zo'n opleiding dus zwaar is. WO'ers hebben 't zwaar omdat ze gewoon veel moeilijkere stof krijgen.
Vandaar: HBO = kwantiteit, WO = kwaliteit.
Dat is ook niet mijn punt. Ik wilde alleen aangeven dat HBO'ers wel degelijk veel werk in een opleiding moeten steken, maar het is een ander soort input (met dus ook andere output).quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:44 schreef zquing het volgende:
[..]
Veel makkelijke dingen maken iets niet moeilijk
en zie 't verschil in niveauquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:47 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Dat is ook niet mijn punt. Ik wilde alleen aangeven dat HBO'ers wel degelijk veel werk in een opleiding moeten steken, maar het is een ander soort input (met dus ook andere output).
En ja, het zal per opleiding/studie veel verschillen.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:40 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij hebt gebruikt, maar het lijkt me geweldig spul!
Jij zal niet verder komen dan Hitlers geadopteerde theorie, dus dank voor het beschrijven van zijn voorkomen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:50 schreef DurumDoner het volgende:
Beauregard ubermensch
ze slaaf servus![]()
Ach gutquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:43 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Je doet vast je best, maar wat een chaos is bovenstaande zin, zeg.
Laat die uitleg inderdaad maar zitten, voordat je hoofdje ontploft.
Dude, wat jij wilquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |