Maar snap je de fout? Of gok je gewoon met hier en daar een d/t of dt?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:39 schreef zquing het volgende:
[..]
met een afgeronde 6 voor mn nederlands
iets met 3e persoon, stam+tquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:40 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Maar snap je de fout? Of gok je gewoon met hier en daar een d/t of dt?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:04 schreef griekjeee het volgende:
Dit topic is al 100 keer geopend ofzo.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:04 schreef griekjeee het volgende:
quote:Studierichting Commerciële Economie
Heb deze echt nog nooit gezien, maar kan aan mij liggen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:04 schreef griekjeee het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:11 schreef Asgard het volgende:
[..]
Heb deze echt nog nooit gezien, maar kan aan mij liggen.
Ligt aan jouquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:11 schreef Asgard het volgende:
[..]
Heb deze echt nog nooit gezien, maar kan aan mij liggen.
Wat voel je je verheven ofzo?quote:
Ik ken een hele leuke meid die Pleun heetquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:06 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ohja?! OOHJA?!?! Ik heet tenminste geen Pleun!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:37 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik zou zeggen, HBO en WO zijn even 'zwaar', het verschil is:
HBO -> kwantiteit
WO -> kwaliteit
Ik weet niet wat jij hebt gebruikt, maar het lijkt me geweldig spul!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:37 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik zou zeggen, HBO en WO zijn even 'zwaar', het verschil is:
HBO -> kwantiteit
WO -> kwaliteit
Bedoel je hier iets mee?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:30 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat er verder mensen zo dom zijn om enige negatieve emoties bij zichzelf op te laten roepen in deze lok-en-haptopics. Zelfs hbo'ers niet. Dus het antwoord is hoogstwaarschijnlijk 'ja'.
Als ik dát al moet uitleggen dan is de uitleg niet eens waard.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:28 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ja.
En jij vindt dat grappig, omdat...?
HBO'ers worden bestookt met opdracht na opdracht. Misschien hebben ze dat ook wel nodig om de stof onder de knie te krijgen, maar het neemt niet weg dat het veel werk is en zo'n opleiding dus zwaar is. WO'ers hebben 't zwaar omdat ze gewoon veel moeilijkere stof krijgen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:40 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij hebt gebruikt, maar het lijkt me geweldig spul!
je begrijpt 't niet he?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als ik dát al moet uitleggen dan is de uitleg niet eens waard.
Je doet vast je best, maar wat een chaos is bovenstaande zin, zeg.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als ik dát al moet uitleggen dan is de uitleg niet eens waard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |