Dat zeiden op RTL Z toch... zal wel, de AEX is toch gesloten dan hehe.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:18 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Of is 19:00 misschien van (een) individuele autofabrikant(en)?
Waar heb je de 19:00 van?
Stel dat we vandaag afsluiten met +1 procent, 30 december was het +2%, vrijdag al +5%. Beetje overbought lijkt me.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dow ligt er toch niet echt lekker bij. AEX gaat in z'n eentje op pad, andere eurobeurzen ook iets lager.
Het zou eens tijd worden, daar niet van.
Eerlijk gezegd, voornamelijk omdat BAM volledig afgekraakt werd in die 10 dagen in combinatie met de voortdurende daling. Dan verlies je het vertrouwen in het aandeel vanzelf wel een keer. De beurs is immers geheel opgebouwd uit kuddegedrag.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom zou je dan verkopen? Ze zijn hun geld dan dubbel en dwars waard.
Maand putjes aex 240 zijn wel leukquote:Op maandag 5 januari 2009 16:25 schreef M.Melandri het volgende:
Als aex nu nog ff mooie stijging laat zien ga ik short voor morgen
Ik weet het niet hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Stel dat we vandaag afsluiten met +1 procent, 30 december was het +2%, vrijdag al +5%. Beetje overbought lijkt me.
Hehe ik ook net vanaf 1,21 succesquote:Op maandag 5 januari 2009 17:03 schreef pberends het volgende:
Ik zit weer short, echter met een hele lichte positie.
quote:05-01-2009 17:34:00 AMG gaat ca $20 mln afschrijven op voorraden
05-01-2009 17:33:00 AMG schrapt meer dan 10% werknemersbestand
05-01-2009 17:32:00 AMG verwacht EBITDA 2008 $175-185 mln
05-01-2009 17:31:00
05-01-2009 17:31:00 AMG verlaagt winstverwachting 2008
Oke dan. Alsof die remmen monetair gezien al niet los waren gegaan onder Bushquote:Fiscale remmen los, zegt Fed-bestuurder
ma 05 jan 2009, 00:11
NEW YORK - De Amerikaanse overheid moet alle stoppen uit de pijplijn met fiscale stimuleringsmaatregelen trekken. Die belastingingrepen zouden enkele jaren kunnend duren. De economie loopt anders een ,,aanzienlijk risico'' om volledig te stagneren.
Dat stelt Janet Yellen, president van het Amerikaanse stelsel van federale banken, de Fed.
De vertegenwoordiger van de Federal Reserve Bank van San Francisco constateert dat ,,de huidige neergang waarschijnlijk veel langer duurt en dieper reikt'' dan eerdere recessies. ,,Als er ooit een tijd was voor een actieve fiscale prikkel, dan is het nu.''
Uit Yellen’s opmerking maken analisten steun binnen de Amerikaanse centrale bank op voor nieuwe fiscale ingrepen om de economie te redden.
Ook de Fed-vertegenwoordiger uit Chicago, Charles Evans, omarmde die ingrepen gisteren, nadat Fed-voorzitter Ben Bernanke daarop in oktober al een voorschot nam.
Vorige maand verlaagde de centrale bank de rente sterk tot nagenoeg nul, evenals de rente die elkaar voor eendagsleningen rekenen.
De Fed verplaatst zijn aandacht naar een maximumhoeveelheid en een bepaald type schulden dat de bank aankoopt, met nieuwe leenprogramma's en aankoop van portefeuilles, zo werd gisteren bekend.
,,Met de nominale rente bijna op nul, hebben we de grens bereikt van wat we met traditioneel monetair beleid nog kunnen'', aldus Yellen
Barack Obama werkt aan een pakket met belastingstimuleringen en kortingen voor werknemers.
Denk niet dat het erg veel invloed heeft, er is al 85% van de koers afquote:Op maandag 5 januari 2009 17:40 schreef Lemans24 het volgende:
Bereid je maar voor morgenochtend:
[..]
Zou het? Of het is een paniekverkoop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |