Laat ff weten hoe het bevalt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:54 schreef bluebit het volgende:
gisteren naar ac/dc geweest, damn, wat is dat toch lekker, en morgen the jack drummen op mijn nieuwe ION drumstel
Drumstel bedoelde ik :pquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:19 schreef bluebit het volgende:
the jack of het drumstel?
the jack gaat gegarandeerd goed bevallen (vermoedelijk wel met kramp in benen en armen)
Dat vind ik ook. Ik heb zitten kijken naar een Destroyer Pedal, maar als ik die alleen koop kost me dat 45$ aan verzendkosten. Met z'n 2en zou dat al de helft schelenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:59 schreef bluebit het volgende:
De voetpedaal is eigenlijk het enige minpuntje: wat mij betreft had er wat meer weerstand in mogen zitten, maar wellicht is dat een persoonlijke smaak.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:30 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Ik heb zitten kijken naar een Destroyer Pedal, maar als ik die alleen koop kost me dat 45$ aan verzendkosten. Met z'n 2en zou dat al de helft schelen
Na het meerdere falen van mn Guitar Hero gitaren durf ik eigenlijk niet zo'n drumstel te kopen, want die heeft veel meer te verduren dan zo'n gitaartje en die gaan al naar de klote. En ik wil ook wel een beeetje los kunnen gaan natuurlijkquote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heerlijk is dit spel. Ik heb hem ook. Alles werkt nog maar bij mijn vriend is de whammy kapot van de gitaar, de kick bij de drums(Is nu houtachtig) en de microfoon werkt ook niet meer.Maar dit is een top spel!
De Music Shop of via PSN/Marketplace?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:58 schreef HenkieVdV het volgende:
Tering alle downloadable content is zo ongeveer weg uit de shop?
ik heb er hier 1 liggenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:30 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Ik heb zitten kijken naar een Destroyer Pedal, maar als ik die alleen koop kost me dat 45$ aan verzendkosten. Met z'n 2en zou dat al de helft schelen
Als je Rock Band 1 én 2 hebt, kan je alles van RB1 in RB2 importeren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:45 schreef lkb9000 het volgende:
Als ik Rock Band 1 koop, kan ik dan alle Rock Band 2 nummers ook kopen als DLC? En vice versa?
Ik moet er toch maar aan geloven, ik koop eerst gewoon wel RB1 of 2 en later wel een drumstel erbij
Die Lips-Microphone patch moet wel even snel komen, anders verstoffen die dingen ook
Ah oke, maar ik kan dus niet de paar losse nummers van RB1 die ik per se wil, gewoon downloaden?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je Rock Band 1 én 2 hebt, kan je alles van RB1 in RB2 importeren.
Maar je moet ze wel beide hebben en dan een paar euro/microsoft points betalen om het over te zetten.
Wat je kan doen is RB1 en 2 kopen, de nummers van RB1 in RB2 gooien, en dan weer RB1 terugbrengen/sturen naar de winkel of verkopen.
RB1 bij Media Markt kopen, nummers importeren, terugbrengen, geld terugkrijgen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ah oke, maar ik kan dus niet de paar losse nummers van RB1 die ik per se wil, gewoon downloaden?
Agh als je RB1 eenmalig kan importeren en daarna weer terugsturen, dan kost dat ook bijna niks ja
Wat is RB2 nog duur overal trouwenszelfs geimporteerd
Ga ik doen inderdaadquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
RB1 bij Media Markt kopen, nummers importeren, terugbrengen, geld terugkrijgen.
Het was een kadootje maar ze hadden hem al.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wat is een goede reden/smoes om RB1 meteen weer terug te brengen eigenlijk? tips?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het was een kadootje maar ze hadden hem al.
Bij Media Markt hoef je niet eens een smoes te hebbenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ga ik doen inderdaadIk kom net bij de Saturn vandaan om Rock Band 2 te halen, maar daar hadden ze hem niet. Meer dan de helft van het game-gedeelte is gewoon fucking Wii, klote huisvrouwen
Wat is een goede reden/smoes om RB1 meteen weer terug te brengen eigenlijk? tips?
Mooiquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Bij Media Markt hoef je niet eens een smoes te hebben
Ja, maar dan mag je nog wel 100000 van die punten aanschaffen, er is teveel goede muziekquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:28 schreef lkb9000 het volgende:
ai dat is klote
Met mn 2100microsoft puntjes gekregen van Gamehubs, ik heb Underoath-reinventing your exit al gedownload. Nog must have DLC?
Ik heb het door jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag je nog wel 100000 van die punten aanschaffen, er is teveel goede muziek
Zou dat gewoon doen, Rock Band 2 is veel leuker als je er heel veel nummers in hebt!quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:50 schreef lkb9000 het volgende:
Ik denk dat ik met een entertainment-bon van 20 euro rockband koop, de nummers 'rip', en dan voor de volle prijs weer inruil bij de Saturn
Klopt, Enter Sandman, Paranoid, Run To The Hills, en Through The Monsoon.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:01 schreef SocialDisorder het volgende:
nadeel is wel dat iets van 5 nummers niet meegaan met exporterenwaaronder Enter Sandman en Run to the Hills
Die punten heb ik rekening mee gehoudenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zou dat gewoon doen, Rock Band 2 is veel leuker als je er heel veel nummers in hebt!
Rock Band 1 nummers in RB2 importeren kost trouwens 400 punten (op de X360), maar dat is het zeker waard
Zeker aangezien je ze maar eenmalig hoeft te exporteren uit RB1, en ze dus waarschijnlijk ook wel weer gaan werken in RB3 (niet dat die al aangekondigd is, maar ik neem aan dat die wel komt).
3 nummers ja, ook meteen 3 erg goede nummers, dat is wel jammerquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:01 schreef SocialDisorder het volgende:
nadeel is wel dat iets van 5 nummers niet meegaan met exporterenwaaronder Enter Sandman en Run to the Hills
Maar Timmy & The Lord of the Underworld gelukkig wel
Oh 4 zelfs? Nouja de site waar ik de info vandaan had zag Through the Monsoon waarschijnlijk niet als muziekquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Klopt, Enter Sandman, Paranoid, Run To The Hills, en Through The Monsoon.
Jammer van Enter Sandman en Paranoid, maar Monsoon kan me gestolen worden, en Run To The Hills was toch maar een matige cover. En daarvan kan je de échte versie gelukkig van downloaden voor Rock Band 2.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:18 schreef lkb9000 het volgende:
Die 20 gratis DLC die je krijgt bij de 360versie van RB2, zijn dat deze 20 nrs?
The 88 - Sons & Daughters
Authority Zero- No Regrets
Between the Buried & Me - Prequel to the Sequel
The Cab - Bounce
The Chevelles - Get It On
The Cocktail Slippers - Give it to Me
Dealership - Database Corrupted
Endeverafter - I Wanna Be Your Man
Ghost Hounds - Ashes to Fire
Hollywood Undead - Young
Kutless - The Feeling
Len Price 3, The - If I Ain't Got You
Lesley Roy - I'm Gone I'm Going
Opiate for the Masses - Burn You Down
Semi-Precious Weapons - Magnetic Baby
Shaimuz - Like a Fool
thenewno2 - Crazy Tuesday
Tickle Me Pink - The Time is Wrong
Underoath - Desperate Times, Desperate Measures
X Japan - I.V.
Ik kon op google alleen dit lijstje vinden maar dat was voor de Wii, zijn de gratis nummers voor de 360 hetzelfde?
Amerikaanse versie die 3 nummers, Europese versie zitten 9 extra nummers in, waaronder Monsoon.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Oh 4 zelfs? Nouja de site waar ik de info vandaan had zag Through the Monsoon waarschijnlijk niet als muziek
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Amerikaanse versie die 3 nummers, Europese versie zitten 9 extra nummers in, waaronder Monsoon.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Maar Timmy & The Lord of the Underworld gelukkig wel
Dat lijstje klopt ja, dat zijn de 20 gratis nummers die bij RB2 horen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Oh 4 zelfs? Nouja de site waar ik de info vandaan had zag Through the Monsoon waarschijnlijk niet als muziek
maar klopt dit lijstje?:
[..]
Awesomequote:Op woensdag 1 juli 2009 16:35 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Dat lijstje klopt ja, dat zijn de 20 gratis nummers die bij RB2 horen.
Endeverafter - I Wanna Be Your Manquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zit er verder nog wat tofs in dat lijstje? Ik ken het allemaal niet.
Tokyo Hotel is ook geen muziek...quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Vind ik wel leuk wat pop-achtigs erbijquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Endeverafter - I Wanna Be Your Man
Is wel een aardig nummertje, beetje te pop misschien. Heb zelf die 20 nummers niet, maar die lijkt me wel leuk op de gitaar
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tokyo Hotel is ook geen muziek...
Helaas vindt vond m'n vriendin het wel tof om te spelen. Zat ik lekker te chillen, hoor je "schat ik ga even Rock Band drummen.", krijg je "THROUGH THE MONSOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON I'LL FUCK YOU SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON" tegen je trommelvliezen geknald
Gelukkig mist ze de track niet sinds we RB2 in huis hebben gehaald. All thanks to the awesomeness that is No Doubt, Pearl Jam en RHCP.
X Japan zat er toch niet bij? Ik kan me herinneren dat ik die van Marketplace heb geplukt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:35 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Dat lijstje klopt ja, dat zijn de 20 gratis nummers die bij RB2 horen.
Mijn favorieten daarvan:quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:37 schreef lkb9000 het volgende:
The Cab - Bounce is volgens mij ook een tof nummer. Zit er verder nog wat tofs in dat lijstje? Ik ken het allemaal niet.
X Japan zat er zeker wel bijquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
X Japan zat er toch niet bij? Ik kan me herinneren dat ik die van Marketplace heb geplukt.
[..]
Mijn favorieten daarvan:
The 88, Between the Buried & Me, Ghost Hounds, Kutless en Semi-Precious Weapons
De rest vind ik niet zo bijzonder.
Nicequote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:57 schreef Dark_Prince het volgende:
Holy Shit, mijn beste Bass FC tot nu toe:
[ afbeelding ]
1ste op leaderboards o_O
Doe je goedquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:57 schreef Dark_Prince het volgende:
Holy Shit, mijn beste Bass FC tot nu toe:
[ afbeelding ]
1ste op leaderboards o_O
serieus, sla die normale drumkit over en pak die ION drumkit. Kost wat meer, maar z'n geld OWH ZO WAARDquote:Op maandag 6 juli 2009 10:45 schreef lkb9000 het volgende:damn ik ben jaloers, ik heb nog niet eens de normale drumkit. Ik denk dat ik de band in a box vanmiddag bij de dimension plus bestel. 109euro en dan heb ik een veilige plek om hem in te leveren voor reparaties enzo, dat moet dan wel goed komen toch?
Erzahl sir, erzahl.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:36 schreef SocialDisorder het volgende:
ION Drum Rocker afgelopen zaterdag binnengekregen en mijn god. Hoe heb ik ooit kunnen drummen op die standaard kits? Dit is een drumcontroller zoals een drumcontroller hoort te zijn!
ja he, ik ben er ook nog steeds oh zo blij mee!quote:Op maandag 6 juli 2009 10:36 schreef SocialDisorder het volgende:
ION Drum Rocker afgelopen zaterdag binnengekregen en mijn god. Hoe heb ik ooit kunnen drummen op die standaard kits? Dit is een drumcontroller zoals een drumcontroller hoort te zijn!
Zou je dat nou wel doen? Ik vind die gitaar van Rock Band nogal matig, heb hem na 2-3 weken in bezit weer verkocht. De gitaar van GH2 en die van GH3 spelen veel lekkerder.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:45 schreef lkb9000 het volgende:
damn ik ben jaloers, ik heb nog niet eens de normale drumkit. Ik denk dat ik de band in a box vanmiddag bij de dimension plus bestel. 109euro en dan heb ik een veilige plek om hem in te leveren voor reparaties enzo, dat moet dan wel goed komen toch?
Gitaar ben ik het met je eens maar de Drumkit van Rock Band is zoooooooooveeel keer beter dan die van GH.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel doen? Ik vind die gitaar van Rock Band nogal matig, heb hem na 2-3 weken in bezit weer verkocht. De gitaar van GH2 en die van GH3 spelen veel lekkerder.
En de drums van Rock Band schijnen al helemaal kut te zijn, die gaan toch van alle drums het snelst kapot?
Daar komt nog eens bovenop dat een tijdje terug dat Band in a Box pakket ¤59 was bij de Media Markt, oftewel: ¤109 is ook best wel veel.
Kan je niet goedkoop nieuw/2e hands een World Tour drumkitje kopen?
Die 150 euro extra kun je dan beter bij elkaar sprokkelen dan 110 uitgeven aan een band-in-a-box, IMHO.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:15 schreef lkb9000 het volgende:
Het geld voor de normale drumkit is voor mij al een bijna onmogelijke uitgave man
Rock Band 2 zeker? Daar gaat het op een gegeven moment snel inderdaad, heb er nu zelf geloof ik 23 miljoenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:48 schreef lkb9000 het volgende:
Ik zat bijna aan de 1miljoen fans, speel ik opeens een optreden waar ik 1.5 miljoen fans voor krijg, wtf
Kloptquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Rock Band 2 zeker? Daar gaat het op een gegeven moment snel inderdaad, heb er nu zelf geloof ik 23 miljoen
Nee, die nieuwe metalnummers.quote:
oh echtquote:
Die takkeherrie vind ik geweldig. Behemoth is echt één van mijn favoriete bands. Ik ben de metal aan het ontgroeien, maar dat is één van de bands die ik altijd wel zal blijven volgen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:32 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
oh echt, had de nummers ook gedownload, jezus wat een takkeherrie
dan vind ik slayer nog wel het leukste om naar te luisteren. Ze zijn wel lekker moeilijk dat wel
woei Judas Priest volgende week![]()
btw Mystikvm, zin om een keertje BQP te doen?
Jij koopt alles zonder de muziek vantevoren te kennen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:38 schreef HenkieVdV het volgende:
Speel nu al een half jaar zonder problemen op m'n GH world tour drumstel.
Die download content met die nieuwe metal nummers is echt ernstig.Die zang wat een kutgeluid.
Wil het eigenlijk niet eens muziek noemen.
Mwah meestal niet maar als ik zie dat bij gitaar en drum erg moeilijk zijn wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Jij koopt alles zonder de muziek vantevoren te kennen?
Jijquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:03 schreef lkb9000 het volgende:
Kan je trouwens ook een soort favorietenlijst/playlist maken van al je nummers? Dat zou het navigeren bij 'feestjes' een stuk makkelijker maken
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:41 schreef Mystikvm het volgende:
punk is samen met reggae de enige muzieksoort die ik niet begrijp.
Het is even zovaak andersom. Platenmaatschappijen verkopen gewoon dezelfde nummers aan beide partijen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:15 schreef HenkieVdV het volgende:
Leuk weer 2/3 nummers die al in GH zitten.
en bands verdienen er weer aanquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:18 schreef Mystikvm het volgende:
http://www.joystiq.com/20(...)program-for-artists/
Het lijkt erop dat MTV en Harmonix wat harder aan de weg gaan timmeren wat betreft DLC.
quote:Op zondag 19 juli 2009 12:50 schreef bluebit het volgende:
partij pijn aan mijn linkerpols na een 8 uur durende sessie voor de endless setlist.
Je kan m gewoon saven en weggaan volgens mijquote:Op zondag 19 juli 2009 17:09 schreef Blue Thunder het volgende:
ik pieker er niet eens over om de endless setlist te gaan doen... Ik vind het erg leuk om te doen maar daar trek ik de grens![]()
Met 1 setje batterijen gedaan overigens?
het is een gig toch? geen challenge?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je kan m gewoon saven en weggaan volgens mij
het is inderdaad een gig, dus je kunt hem niet saven. gespeeld op de drums, ION drum rocker, echt fantastisch. maar nog steeds last van mijn pols.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:09 schreef Blue Thunder het volgende:
ik pieker er niet eens over om de endless setlist te gaan doen... Ik vind het erg leuk om te doen maar daar trek ik de grens![]()
Met 1 setje batterijen gedaan overigens?
goh, herkenbaar van je polsquote:Op zondag 19 juli 2009 18:40 schreef bluebit het volgende:
[..]
het is inderdaad een gig, dus je kunt hem niet saven. gespeeld op de drums, ION drum rocker, echt fantastisch. maar nog steeds last van mijn pols.
RB2 moet je alleen gaan spelen als je gebruik kunt maken van de DLC, want dat is wat Rock Band beter maakt IMO. GH:WT is dus een betere keus als je niet heel veel gaat spelen, want op de PS2 hebt je geen DLC.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:52 schreef Darkzell het volgende:
Hoe is Rock Band 2 op de PS2 eigenlijk? Ik speel nu nog GH, op ps2 idd, maar misschien dat ik binnenkort world tour of rock band erbij wil halen maar ik twijfel nog welke.
Persoonlijk vind ik de gehele presentatie van Rock Band iets beter, het spat veel meer van je scherm en het ziet er veel meer uit als een 'echt' optreden. Maar tijdens het spelen let je toch niet veel op het uiterlijk dus om op die basis de ene game boven de ander aan te bevelen is dan ook niet nodig.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:12 schreef Tokus het volgende:
ook de opzet van de gigs vind ik bij RB2 een stuk leuker dan bij GH:WT.
Op een gekke manier vind ik hem ook lekkerder spelen. Als ik nu fouten maak voelt het ook meer als een fout van mezelf. Bij guitar hero heb ik vaak dat ik nutteloze fouten maak die ik niet had moeten maken en dan weet ik niet waarom dat fout ging.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de gehele presentatie van Rock Band iets beter, het spat veel meer van je scherm en het ziet er veel meer uit als een 'echt' optreden. Maar tijdens het spelen let je toch niet veel op het uiterlijk dus om op die basis de ene game boven de ander aan te bevelen is dan ook niet nodig.
wow, nu al dat ding naar de kloten? Nu weet je gelijk waarom die Rock Band instrumenten zo goedkoop zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:32 schreef lkb9000 het volgende:
kwart over 3 pedaal kapot, 5 over 4 een nieuwe in de rugtas.
Dimension Plus
En ik heb niet eens heel veel gedrumd in de 2 week dat ik hem had! En ook helemaal niet keihard ofzoquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:01 schreef Tokus het volgende:
[..]
wow, nu al dat ding naar de kloten? Nu weet je gelijk waarom die Rock Band instrumenten zo goedkoop zijn.
bij mij bleef hij het maar doen, ook met intensief gebruik (Disjfa STAMPT letterlijk op dat pedaal) met nummers als March of the Pigs of Blackened. Uiteindelijk toch de drumkit vervangen door een ION-uitvoering omdat dat gewoon wat lekkerder drumt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:01 schreef Tokus het volgende:
[..]
wow, nu al dat ding naar de kloten? Nu weet je gelijk waarom die Rock Band instrumenten zo goedkoop zijn.
Hopen dat m'n nieuwe pedaaltje ook stevig blijkt te zijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
bij mij bleef hij het maar doen, ook met intensief gebruik (Disjfa STAMPT letterlijk op dat pedaal) met nummers als March of the Pigs of Blackened. Uiteindelijk toch de drumkit vervangen door een ION-uitvoering omdat dat gewoon wat lekkerder drumt.
Zang is ook de enige die alleen leuk is met een groep, dronkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:49 schreef RacerDKB het volgende:
Yeah, Impossible Drum Challenge gehaald!
Op Hard, expert is iets boven mijn niveau
De gitaar en bass challenges had ik al, beiden op expert, dus nu alleen nog zingen
Ik zou echt nooit zingen, maar aangezien ik nog maar 4 achievements moet en dan heb ik ze allemaal, ga ik toch maar die zangchallenges doen denk ik![]()
En waarom duurt het zo lang voordat ik die ''Spend $100.000 in the Rock Shop'' achievement krijg?Ik heb het gevoel alsof ik daar al lang over heen zit.
Ja ik weet hetquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zang is ook de enige die alleen leuk is met een groep, dronken
In je eentje thuis urenlang zingen is echt raarquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja ik weet hetMaar ik wil het nu gewoon 1000/1000 halen, dus dan moeten die zangchallenges ook. En vrienden van me kennen de helft van de nummers niet, dus ik zal het wel deels alleen moeten doen.
Oh en dan nog ff die Endless Setlist op Expert, én in 1 keer
ff die setlist doen hahahquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja ik weet hetMaar ik wil het nu gewoon 1000/1000 halen, dus dan moeten die zangchallenges ook. En vrienden van me kennen de helft van de nummers niet, dus ik zal het wel deels alleen moeten doen.
Oh en dan nog ff die Endless Setlist op Expert, én in 1 keer
Ik heb hem al gedaan een keer, op Hard. En toen werd er gefaald op Visions (kankernummer, 82e nummer ofzo), dus nu heb ik die Bladder of Steel achievement nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:07 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
ff die setlist doen hahahsucces
Denk er nog ff over na, ik was namelijk van plan om het samen met een vriend te doen, die alles op expert wel kan halenquote:Op zondag 2 augustus 2009 08:54 schreef Dark_Prince het volgende:
Count me in voor de Endless Setlist. Ik moet die achievement ook nog halen. En met zn 2en is het niet zo erg als er iemand failed. Dan kan je hem altijd nog terug halen. Deze week heb ik nog vakantie dus ik heb tijd zat
. Ik speel alleen gitaar/bass.
Mij nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:33 schreef Dark_Prince het volgende:
mwoah 6 uur en 10 min zonder te pissen moet toch wel lukken.
Whaha, tofquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:33 schreef Dark_Prince het volgende:
mwoah 6 uur en 10 min zonder te pissen moet toch wel lukken.
oh en mijn kat op de drums
Bekijk deze YouTube-video
Ten koste van de bladder of steel achievement volgens mijquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:47 schreef Mystikvm het volgende:
Kan je de game niet gewoon ff pauzeren?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:42 schreef Dark_Prince het volgende:
Ion set.
Oh en oplossing voor het Endless Setlist probleem:
[ afbeelding ]
Die raak ik op een of andere manier ook vaak niet, terwijl ik wel het gevoel heb dat ik het goed doe. Ik sla ze meestal voor de zekerheid toch maar aan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:14 schreef Blue Thunder het volgende:
hmm goeie tip van die accountant
wat ik wel klote vind in rb zijn die hopo's met power chords.. die gaan bijna altijd fout bij mij
en het nummer van RATM sux stierenballen
Echt geen problemen mee. Ik zie wel een hoop mensen die hopo's fout doen, misschien dat het bij jullie ook zo gaat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die raak ik op een of andere manier ook vaak niet, terwijl ik wel het gevoel heb dat ik het goed doe. Ik sla ze meestal voor de zekerheid toch maar aan.
omdat ik dat bij hetzelfde nummer gedaan hebquote:
inderdaadquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:18 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
omdat ik dat bij hetzelfde nummer gedaan hebmakkelijk, kort nummer
![]()
mijn streak record is trouwens bij let there be rock... ruim 1200 (op de drums overigens)
Hmm, zo werkt het wel maar het hoeft niet, probeer maar bij GG&HT intro. In GH1 was dit wel de enige manier om een hopo te raken ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Echt geen problemen mee. Ik zie wel een hoop mensen die hopo's fout doen, misschien dat het bij jullie ook zo gaat.
Voorbeeld: groen aanslaan, rode hammer-on. Wat ik veel mensen zie doen is groen aanslaan en dan rood indrukken na ze groen hebben losgelaten. Gewoon groen vasthouden en die hammer-on failt niet.
Ander voorbeeld: rood aanslaan, groene pull-off. Zorg dat je groen ingedrukt hebt voordat je rood loslaat (wat ik doe in dat soort gevallen is groen en rood tegelijk aanslaan voor de rode en dan alleen rood loslaten). Wat ik mensen in mijn omgeving vaak zie doen is rood loslaten en vlak daarna groen indrukken. Dat werkt dus niet.
Dan doe ik het dus ook fout. Dat kan ook wel kloppen, want ik zit al sinds GH2 op hetzelfde 'niveau' op gitaar. Kan alles op Expert, maar voor de belachelijke solo's heb ik toch echt overdrive nodig.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Echt geen problemen mee. Ik zie wel een hoop mensen die hopo's fout doen, misschien dat het bij jullie ook zo gaat.
Voorbeeld: groen aanslaan, rode hammer-on. Wat ik veel mensen zie doen is groen aanslaan en dan rood indrukken na ze groen hebben losgelaten. Gewoon groen vasthouden en die hammer-on failt niet.
Ander voorbeeld: rood aanslaan, groene pull-off. Zorg dat je groen ingedrukt hebt voordat je rood loslaat (wat ik doe in dat soort gevallen is groen en rood tegelijk aanslaan voor de rode en dan alleen rood loslaten). Wat ik mensen in mijn omgeving vaak zie doen is rood loslaten en vlak daarna groen indrukken. Dat werkt dus niet.
HoPo's zijn in RB wel iets ruimer geworden qua vergeving. Ik heb echt nog nooit problemen gehad met HoPo's, ook niet na een powerchord. Waar ik wel gallisch van wordt zijn de solo's in 60's en 70's tracks. Mijn god, wat gebruikten die gasten in die tijd?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:53 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Hmm, zo werkt het wel maar het hoeft niet, probeer maar bij GG&HT intro. In GH1 was dit wel de enige manier om een hopo te raken ja.
Maar het ging volgens mij over hopo chordsDie zijn erg irritant ja, ik strum ze ook altijd.
hoort eigenlijk in het andere topic thuis maar het nummer van jimi hendrix.. purple haze.. wat een draak...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
HoPo's zijn in RB wel iets ruimer geworden qua vergeving. Ik heb echt nog nooit problemen gehad met HoPo's, ook niet na een powerchord. Waar ik wel gallisch van wordt zijn de solo's in 60's en 70's tracks. Mijn god, wat gebruikten die gasten in die tijd?
White Rabbit is een nieuwe track die dan wel weer makkelijk is....Maar die tekst. Serieus, wat een hippieplaat (wel steengoed, daarom heb ik hem ook gekocht)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
HoPo's zijn in RB wel iets ruimer geworden qua vergeving. Ik heb echt nog nooit problemen gehad met HoPo's, ook niet na een powerchord. Waar ik wel gallisch van wordt zijn de solo's in 60's en 70's tracks. Mijn god, wat gebruikten die gasten in die tijd?
een gebruikte versiequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:15 schreef Dark_Prince het volgende:
voor 20 euro stuur ik hem ook op
Tja, sommige mensen vinden het ook leuk om die career te doen natuurlijk....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:39 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb rb1 bij de saturn gehaald, geïmporteerd in rb2 en weer teruggebracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |