Laat ff weten hoe het bevalt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:54 schreef bluebit het volgende:
gisteren naar ac/dc geweest, damn, wat is dat toch lekker, en morgen the jack drummen op mijn nieuwe ION drumstel
Drumstel bedoelde ik :pquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:19 schreef bluebit het volgende:
the jack of het drumstel?
the jack gaat gegarandeerd goed bevallen (vermoedelijk wel met kramp in benen en armen)
Dat vind ik ook. Ik heb zitten kijken naar een Destroyer Pedal, maar als ik die alleen koop kost me dat 45$ aan verzendkosten. Met z'n 2en zou dat al de helft schelenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:59 schreef bluebit het volgende:
De voetpedaal is eigenlijk het enige minpuntje: wat mij betreft had er wat meer weerstand in mogen zitten, maar wellicht is dat een persoonlijke smaak.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:30 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Ik heb zitten kijken naar een Destroyer Pedal, maar als ik die alleen koop kost me dat 45$ aan verzendkosten. Met z'n 2en zou dat al de helft schelen
Na het meerdere falen van mn Guitar Hero gitaren durf ik eigenlijk niet zo'n drumstel te kopen, want die heeft veel meer te verduren dan zo'n gitaartje en die gaan al naar de klote. En ik wil ook wel een beeetje los kunnen gaan natuurlijkquote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heerlijk is dit spel. Ik heb hem ook. Alles werkt nog maar bij mijn vriend is de whammy kapot van de gitaar, de kick bij de drums(Is nu houtachtig) en de microfoon werkt ook niet meer.Maar dit is een top spel!
De Music Shop of via PSN/Marketplace?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:58 schreef HenkieVdV het volgende:
Tering alle downloadable content is zo ongeveer weg uit de shop?
ik heb er hier 1 liggenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:30 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Ik heb zitten kijken naar een Destroyer Pedal, maar als ik die alleen koop kost me dat 45$ aan verzendkosten. Met z'n 2en zou dat al de helft schelen
Als je Rock Band 1 én 2 hebt, kan je alles van RB1 in RB2 importeren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:45 schreef lkb9000 het volgende:
Als ik Rock Band 1 koop, kan ik dan alle Rock Band 2 nummers ook kopen als DLC? En vice versa?
Ik moet er toch maar aan geloven, ik koop eerst gewoon wel RB1 of 2 en later wel een drumstel erbij
Die Lips-Microphone patch moet wel even snel komen, anders verstoffen die dingen ook
Ah oke, maar ik kan dus niet de paar losse nummers van RB1 die ik per se wil, gewoon downloaden?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je Rock Band 1 én 2 hebt, kan je alles van RB1 in RB2 importeren.
Maar je moet ze wel beide hebben en dan een paar euro/microsoft points betalen om het over te zetten.
Wat je kan doen is RB1 en 2 kopen, de nummers van RB1 in RB2 gooien, en dan weer RB1 terugbrengen/sturen naar de winkel of verkopen.
RB1 bij Media Markt kopen, nummers importeren, terugbrengen, geld terugkrijgen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ah oke, maar ik kan dus niet de paar losse nummers van RB1 die ik per se wil, gewoon downloaden?
Agh als je RB1 eenmalig kan importeren en daarna weer terugsturen, dan kost dat ook bijna niks ja
Wat is RB2 nog duur overal trouwenszelfs geimporteerd
Ga ik doen inderdaadquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
RB1 bij Media Markt kopen, nummers importeren, terugbrengen, geld terugkrijgen.
Het was een kadootje maar ze hadden hem al.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wat is een goede reden/smoes om RB1 meteen weer terug te brengen eigenlijk? tips?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het was een kadootje maar ze hadden hem al.
Bij Media Markt hoef je niet eens een smoes te hebbenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ga ik doen inderdaadIk kom net bij de Saturn vandaan om Rock Band 2 te halen, maar daar hadden ze hem niet. Meer dan de helft van het game-gedeelte is gewoon fucking Wii, klote huisvrouwen
Wat is een goede reden/smoes om RB1 meteen weer terug te brengen eigenlijk? tips?
Mooiquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Bij Media Markt hoef je niet eens een smoes te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |