quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:42 schreef Dark_Prince het volgende:
Ion set.
Oh en oplossing voor het Endless Setlist probleem:
[ afbeelding ]
Die raak ik op een of andere manier ook vaak niet, terwijl ik wel het gevoel heb dat ik het goed doe. Ik sla ze meestal voor de zekerheid toch maar aan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:14 schreef Blue Thunder het volgende:
hmm goeie tip van die accountant
wat ik wel klote vind in rb zijn die hopo's met power chords.. die gaan bijna altijd fout bij mij
en het nummer van RATM sux stierenballen
Echt geen problemen mee. Ik zie wel een hoop mensen die hopo's fout doen, misschien dat het bij jullie ook zo gaat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die raak ik op een of andere manier ook vaak niet, terwijl ik wel het gevoel heb dat ik het goed doe. Ik sla ze meestal voor de zekerheid toch maar aan.
omdat ik dat bij hetzelfde nummer gedaan hebquote:
inderdaadquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:18 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
omdat ik dat bij hetzelfde nummer gedaan hebmakkelijk, kort nummer
![]()
mijn streak record is trouwens bij let there be rock... ruim 1200 (op de drums overigens)
Hmm, zo werkt het wel maar het hoeft niet, probeer maar bij GG&HT intro. In GH1 was dit wel de enige manier om een hopo te raken ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Echt geen problemen mee. Ik zie wel een hoop mensen die hopo's fout doen, misschien dat het bij jullie ook zo gaat.
Voorbeeld: groen aanslaan, rode hammer-on. Wat ik veel mensen zie doen is groen aanslaan en dan rood indrukken na ze groen hebben losgelaten. Gewoon groen vasthouden en die hammer-on failt niet.
Ander voorbeeld: rood aanslaan, groene pull-off. Zorg dat je groen ingedrukt hebt voordat je rood loslaat (wat ik doe in dat soort gevallen is groen en rood tegelijk aanslaan voor de rode en dan alleen rood loslaten). Wat ik mensen in mijn omgeving vaak zie doen is rood loslaten en vlak daarna groen indrukken. Dat werkt dus niet.
Dan doe ik het dus ook fout. Dat kan ook wel kloppen, want ik zit al sinds GH2 op hetzelfde 'niveau' op gitaar. Kan alles op Expert, maar voor de belachelijke solo's heb ik toch echt overdrive nodig.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Echt geen problemen mee. Ik zie wel een hoop mensen die hopo's fout doen, misschien dat het bij jullie ook zo gaat.
Voorbeeld: groen aanslaan, rode hammer-on. Wat ik veel mensen zie doen is groen aanslaan en dan rood indrukken na ze groen hebben losgelaten. Gewoon groen vasthouden en die hammer-on failt niet.
Ander voorbeeld: rood aanslaan, groene pull-off. Zorg dat je groen ingedrukt hebt voordat je rood loslaat (wat ik doe in dat soort gevallen is groen en rood tegelijk aanslaan voor de rode en dan alleen rood loslaten). Wat ik mensen in mijn omgeving vaak zie doen is rood loslaten en vlak daarna groen indrukken. Dat werkt dus niet.
HoPo's zijn in RB wel iets ruimer geworden qua vergeving. Ik heb echt nog nooit problemen gehad met HoPo's, ook niet na een powerchord. Waar ik wel gallisch van wordt zijn de solo's in 60's en 70's tracks. Mijn god, wat gebruikten die gasten in die tijd?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:53 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Hmm, zo werkt het wel maar het hoeft niet, probeer maar bij GG&HT intro. In GH1 was dit wel de enige manier om een hopo te raken ja.
Maar het ging volgens mij over hopo chordsDie zijn erg irritant ja, ik strum ze ook altijd.
hoort eigenlijk in het andere topic thuis maar het nummer van jimi hendrix.. purple haze.. wat een draak...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
HoPo's zijn in RB wel iets ruimer geworden qua vergeving. Ik heb echt nog nooit problemen gehad met HoPo's, ook niet na een powerchord. Waar ik wel gallisch van wordt zijn de solo's in 60's en 70's tracks. Mijn god, wat gebruikten die gasten in die tijd?
White Rabbit is een nieuwe track die dan wel weer makkelijk is....Maar die tekst. Serieus, wat een hippieplaat (wel steengoed, daarom heb ik hem ook gekocht)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
HoPo's zijn in RB wel iets ruimer geworden qua vergeving. Ik heb echt nog nooit problemen gehad met HoPo's, ook niet na een powerchord. Waar ik wel gallisch van wordt zijn de solo's in 60's en 70's tracks. Mijn god, wat gebruikten die gasten in die tijd?
een gebruikte versiequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:15 schreef Dark_Prince het volgende:
voor 20 euro stuur ik hem ook op
Tja, sommige mensen vinden het ook leuk om die career te doen natuurlijk....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:39 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb rb1 bij de saturn gehaald, geïmporteerd in rb2 en weer teruggebracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |