Nicequote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:57 schreef Dark_Prince het volgende:
Holy Shit, mijn beste Bass FC tot nu toe:
[ afbeelding ]
1ste op leaderboards o_O
Doe je goedquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:57 schreef Dark_Prince het volgende:
Holy Shit, mijn beste Bass FC tot nu toe:
[ afbeelding ]
1ste op leaderboards o_O
serieus, sla die normale drumkit over en pak die ION drumkit. Kost wat meer, maar z'n geld OWH ZO WAARDquote:Op maandag 6 juli 2009 10:45 schreef lkb9000 het volgende:damn ik ben jaloers, ik heb nog niet eens de normale drumkit. Ik denk dat ik de band in a box vanmiddag bij de dimension plus bestel. 109euro en dan heb ik een veilige plek om hem in te leveren voor reparaties enzo, dat moet dan wel goed komen toch?
Erzahl sir, erzahl.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:36 schreef SocialDisorder het volgende:
ION Drum Rocker afgelopen zaterdag binnengekregen en mijn god. Hoe heb ik ooit kunnen drummen op die standaard kits? Dit is een drumcontroller zoals een drumcontroller hoort te zijn!
ja he, ik ben er ook nog steeds oh zo blij mee!quote:Op maandag 6 juli 2009 10:36 schreef SocialDisorder het volgende:
ION Drum Rocker afgelopen zaterdag binnengekregen en mijn god. Hoe heb ik ooit kunnen drummen op die standaard kits? Dit is een drumcontroller zoals een drumcontroller hoort te zijn!
Zou je dat nou wel doen? Ik vind die gitaar van Rock Band nogal matig, heb hem na 2-3 weken in bezit weer verkocht. De gitaar van GH2 en die van GH3 spelen veel lekkerder.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:45 schreef lkb9000 het volgende:
damn ik ben jaloers, ik heb nog niet eens de normale drumkit. Ik denk dat ik de band in a box vanmiddag bij de dimension plus bestel. 109euro en dan heb ik een veilige plek om hem in te leveren voor reparaties enzo, dat moet dan wel goed komen toch?
Gitaar ben ik het met je eens maar de Drumkit van Rock Band is zoooooooooveeel keer beter dan die van GH.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel doen? Ik vind die gitaar van Rock Band nogal matig, heb hem na 2-3 weken in bezit weer verkocht. De gitaar van GH2 en die van GH3 spelen veel lekkerder.
En de drums van Rock Band schijnen al helemaal kut te zijn, die gaan toch van alle drums het snelst kapot?
Daar komt nog eens bovenop dat een tijdje terug dat Band in a Box pakket ¤59 was bij de Media Markt, oftewel: ¤109 is ook best wel veel.
Kan je niet goedkoop nieuw/2e hands een World Tour drumkitje kopen?
Die 150 euro extra kun je dan beter bij elkaar sprokkelen dan 110 uitgeven aan een band-in-a-box, IMHO.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:15 schreef lkb9000 het volgende:
Het geld voor de normale drumkit is voor mij al een bijna onmogelijke uitgave man
Rock Band 2 zeker? Daar gaat het op een gegeven moment snel inderdaad, heb er nu zelf geloof ik 23 miljoenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:48 schreef lkb9000 het volgende:
Ik zat bijna aan de 1miljoen fans, speel ik opeens een optreden waar ik 1.5 miljoen fans voor krijg, wtf
Kloptquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Rock Band 2 zeker? Daar gaat het op een gegeven moment snel inderdaad, heb er nu zelf geloof ik 23 miljoen
Nee, die nieuwe metalnummers.quote:
oh echtquote:
Die takkeherrie vind ik geweldig. Behemoth is echt één van mijn favoriete bands. Ik ben de metal aan het ontgroeien, maar dat is één van de bands die ik altijd wel zal blijven volgen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:32 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
oh echt, had de nummers ook gedownload, jezus wat een takkeherrie
dan vind ik slayer nog wel het leukste om naar te luisteren. Ze zijn wel lekker moeilijk dat wel
woei Judas Priest volgende week![]()
btw Mystikvm, zin om een keertje BQP te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |