Tof is uit de tijd dat in en uit nog niet bestondenquote:
Beide in de zin van gaaf, cool, tof, vet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die ken ik niet, hoe werden die gebruikt?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
Lekker belangrijk
Pik omhoog
Balharen
Bosje wol.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
Balharen
Vet hoor ik ook nog geregeld langskomen, dat woord is aan een revival bezig ofzo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:53 schreef Daniel1976 het volgende:
Vet cool zijn een hoop dingen volgens mijn dochter nog wel. Iedergeval VET
Jaaa!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
waus (als in ben je niet helemaal waus man)
Als ze kampioen worden in Amsterdam wel weerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
kutkankerjoden hoor je ook niet vaak meer
je vraagt er omquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
mensen die nu nog steeds kanker gebruiken zijn te triest voor woorden...
ja want kanker bestaat nu niet meer.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
mensen die nu nog steeds kanker gebruiken zijn te triest voor woorden...
You know what i mean.. *zucht*quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:00 schreef koemleit het volgende:
[..]
ja want kanker bestaat nu niet meer.
Die heb ik inderdaad lang niet meer gehoord. Net als koekwaus.quote:
koekwaus - die is inderdaad ook lang geleden. Mijn gitaarleraarnoemde slash van GnR altijd zo. Vast en zeker uit jaloezie.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad lang niet meer gehoord. Net als koekwaus.
quote:
Ik moest meteen denken aan: Oud-Hollandse scheldwoordenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:05 schreef mirved het volgende:
Zeeschuimer
Hondsvot
Judas
Truwant
Schobbejak
Spitsboef
Morsebel
Duivelsjong
Addergebroed
'Tof' gebruik ik ook altijd. Dat vind ik ook niet echt een modewoord eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:53 schreef Caspian het volgende:
Vooral tof gebruik ik de laatste tijd steeds vaker, ik weet niet waarom.
Net als vet, dat wordt in mijn omgeving nog veel gebruikt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:57 schreef krioro het volgende:
[..]
'Tof' gebruik ik ook altijd. Dat vind ik ook niet echt een modewoord eigenlijk.
En je omgeving?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:05 schreef Natalie het volgende:
Ik zei vanmiddag 'flex'. Schrok er zelf van.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:05 schreef Natalie het volgende:
Ik zei vanmiddag 'flex'. Schrok er zelf van.
quote:Op zondag 4 januari 2009 10:01 schreef Natalie het volgende:
[..]
Steenz keek me aan met zo'n spottende glimlach
Is vast een regio-ding. Ik zeg echt geen friet.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:16 schreef TjetMaster het volgende:
Patat
Tof is tijdloosquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:57 schreef krioro het volgende:
[..]
'Tof' gebruik ik ook altijd. Dat vind ik ook niet echt een modewoord eigenlijk.
nooit gebruikt, friet klinkt veel lekkerderquote:Op maandag 5 januari 2009 11:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is vast een regio-ding. Ik zeg echt geen friet.
Zeg je dan Frietje-mayo? Want Friet-Met klinkt echt niet. Patat-Met daarentegenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nooit gebruikt, friet klinkt veel lekkerder
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nooit gebruikt, friet klinkt veel lekkerder
Friet met mayoquote:Op maandag 5 januari 2009 12:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zeg je dan Frietje-mayo? Want Friet-Met klinkt echt niet. Patat-Met daarentegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |