Mag het de volgende keer wel met een spatie na [Singles] en dan een hoofdletter?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:40 schreef RealZeus het volgende:
Na de zoveelste keer had ik geen inspiratie meer voor een andere TT
Moest je naar de tandarts?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:40 schreef RealZeus het volgende:
Na de zoveelste keer had ik geen inspiratie meer voor een andere TT
Daar ging de vraag niet over van Bob-bquote:
neequote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mag het de volgende keer wel met een spatie na [Singles] en dan een hoofdletter?
ik vroeg het nog wel zo liefquote:
Nee, het vorige topic eindigde met gaten boren in muren en gevoelens, ik dacht: ik combineer het even.quote:
Bob-b ???quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar ging de vraag niet over van Bob-b
quote:
Ze hebben gewoon gelijk (deze keer dan)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrouwen zijn het altijd met elkaar eens.
sinds gister kun jij niet mee rlief zijnquote:
Die vroeg toch waarom het vooral mannen waren die topics openden? Dat ging niet over de SC.. maar gewoon topics in R&Pquote:
Slijmbal.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon gelijk (deze keer dan)
Pff.. nou.. dan niet he!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sinds gister kun jij niet mee rlief zijn
Omdat vrouwen zich minder snel openlijk uit het veld laten slaanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die vroeg toch waarom het vooral mannen waren die topics openden? Dat ging niet over de SC.. maar gewoon topics in R&P
Goede combi.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, het vorige topic eindigde met gaten boren in muren en gevoelens, ik dacht: ik combineer het even.
hahaquote:
scherpquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die vroeg toch waarom het vooral mannen waren die topics openden? Dat ging niet over de SC.. maar gewoon topics in R&P
Ik heb nog wel zo mijn goede punten hoorquote:
Uiteraard, beetje slijmen moet kunnen toch.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Slijmbal.
Dat zeg je ook alleen omdat je ze allemaal keihard wil doen
* Lixi geeft een bakjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteraard, beetje slijmen moet kunnen toch.
o jah joh ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel zo mijn goede punten hoor
Heel goed.. ik ben nog mysterieusquote:
wie nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heel goed.. ik ben nog mysterieus
Mwah, ik hoef niet zo nodig met een langharige, bandshirt dragende, eyeliner dragende rocker op pad hoor...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
Vraagje hoe belangrijk vinden jullie de muziek smaak van een eventuele partner?
Ik zelf zou het wel leuk vinden als mijn vriendin een beetje dezelfde smaak kwa muziek heeft.
Er moet wel iets van overeenkomst zijn, anders zit je telkens in de evt 'herrie' van een ander.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zelf zou het wel leuk vinden als mijn vriendin een beetje dezelfde smaak kwa muziek heeft.
leuk als we dezelfde muziek smaak delen, maar jah, niet echt belangrijk. Al vind ik wel dat je vanwege het stappen kom je in een bepaalde kroeg met bepaalde muziek. Daar ontmoet je iemand die daar ook vaak komt. Vaak omdat de muziek er goed is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
Maakt me niet echt uit zolang diegene maar openstaat voor andere muziek.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
Maar dan zou het sowieso nooit je vriendje zijn geworden.. omdat het uiterlijk je niet aanstaatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:50 schreef Lixi het volgende:
[..]
Mwah, ik hoef niet zo nodig met een langharige, bandshirt dragende, eyeliner dragende rocker op pad hoor...
Dus geen emo'squote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:50 schreef Lixi het volgende:
[..]
Mwah, ik hoef niet zo nodig met een langharige, bandshirt dragende, eyeliner dragende rocker op pad hoor...
preciesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dan zou het sowieso nooit je vriendje zijn geworden.. omdat het uiterlijk je niet aanstaat
Dat slaat dus echt nergens op.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:51 schreef Lixi het volgende:
[..]
preciesik probeerde dan ook aan te geven dat mijn muzieksmaak niet echt aantrekkelijke jongens met zich mee brengt
Lieve Mona,quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:50 schreef Lixi het volgende:
[..]
Wat verzorgdere, stabielere typesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus geen emo'svoor jouw dus. Wat dan wel?
Zolang hij niet elke dag drie keer dezelfde DVD opzet, boeit het me niet zoveelquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lieve Mona,
Ik ben gek op muziek van Nightwish, Epica, After Forever 30 seconds to mars, bullet for my valentine, godsmack en zulks, maar ik ben
geen langharige, bandshirt dragende, eyeliner dragende rocker.
Heb ik nu een identiteitscrisis?
Een onzeker FOK!kertje.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maakt me niet echt uit zolang diegene maar openstaat voor andere muziek.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zolang hij niet elke dag drie keer dezelfde DVD opzet, boeit het me niet zoveelMoet je maar niet naar m'n ex z'n ouders gaan. Die hebben het vaak op de radio staan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zolang hij niet elke dag drie keer dezelfde DVD opzet, boeit het me niet zoveelDus als we willen kunnen we jou Pink Floydrollen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen medelijden met je, het jaar is pas begonnenquote:
Dat is erg belangrijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maakt me niet echt uit zolang diegene maar openstaat voor andere muziek.
Ja, maar die andere stiekem ookquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Wel de oude cd van 30 seconds to mars hoop ik![]()
30 seconds to mars is al 2 albums verder, dus 'goed nummer' is niet zo duidelijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
30 seconds to mars ken ik van de radio (goed nummer btw) , de rest ken ik niet.
inderdaad. Komen ze ergens zo van: Dat is toch geen muziek ???quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is erg belangrijk.
Ik kan er niet snel tegen als mensen zeggen: "Dat is toch geen muziek!:"
Ja maar, Frans Bauer en Marianne Weber is toch ook geen muziek?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is erg belangrijk.
Ik kan er niet snel tegen als mensen zeggen: "Dat is toch geen muziek!:"
Niet iedere rocker is emo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:51 schreef Lixi het volgende:
[..]
preciesik probeerde dan ook aan te geven dat mijn muzieksmaak niet echt aantrekkelijke jongens met zich mee brengt
Typte ik het woord emoquote:
Daar ben ik ook geen fan van. Maar het is en blijft gewoon muziekquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja maar, Frans Bauer en Marianne Weber is toch ook geen muziek?
Het heeft allemaal wel iets, maar je moet er van houden en/of open voor staan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad. Komen ze ergens zo van: Dat is toch geen muziek ???
Terwijl elke muziek gebied toch wel zijn charmes heeft vind ik
Je hebt wel kans dat ik ga slaan danquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus als we willen kunnen we jou Pink Floydrollen?
vind jij, terwijl andere dat dus weer helemaal te gek vindenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb daar dan ook niest te zoekenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je maar niet naar m'n ex z'n ouders gaan. Die hebben het vaak op de radio staan..
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb daar dan ook niest te zoeken
ik ben over het algemeen van het partymuziek. Zit veel NL talig tussen maar ook vaak engels. Maar daarnaast ook gewoon normale muziek hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geen fan van. Maar het is en blijft gewoon muziek
[..]
Het heeft allemaal wel iets, maar je moet er van houden en/of open voor staan.
Daar ligt inderdaad wel de grens bij muziek zoals Frans Bauer enzo. Maar verder heb ik een hele brede muziek smaak.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik er meer ken en als de rest ook zo is moet ik toch eens naar de platenboer.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:56 schreef Lixi het volgende:
[..]
30 seconds to mars is al 2 albums verder, dus 'goed nummer' is niet zo duidelijk
Mensen die gewoon overal na kunnen luisteren, zonder al te veelquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:58 schreef Crazy-M het volgende:
ik ben over het algemeen van het partymuziek. Zit veel NL talig tussen maar ook vaak engels. Maar daarnaast ook gewoon normale muziek hoor.
of moet al net zo als de afgelopen 2 dagen voelen dat ik 538 party zender op heb staan ...
Dan voeg ik Kings of Leon, Godsmack, Alter Bridge, Pearl Jam, Breaking Benjamin en Stone Sour toequote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:58 schreef S95Sedan het volgende:
Deftones, Dreadlock Pussy, Incubus, 30 Seconds to Mars, InMe, Black Light Burns, Green Lizard, Spineshank, Lost Prophets.
(Waarschijnlijk de helft vergeten maar dat maakt niet uit)
Mocht iemand dat luisteren dan weet je me te vinden.![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt wel kans dat ik ga slaan dan
Mja, dat zijn wel de nrs die bij 'het publiek' bekend zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik er meer ken en als de rest ook zo is moet ik toch eens naar de platenboer.
Buddha for Mary! Die is ook zeker fijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
Rest kan wat mij beterft gestolen worden.
tjah, zie je nu wel dat ik NIET voorspelbaar benquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mensen die gewoon overal na kunnen luisteren, zonder al te veelgeluiden
Ik vind emo'squote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:57 schreef Lixi het volgende:
[..]
Typte ik het woord emoen ik ga even uit van het gemiddelde publiek dat ik bij concerten en dergelijke tegenkom, niet echt míjn smaak, maar dat is dus persoonlijk.
Die had ik eerst in youtube maar deze is beterquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:03 schreef Lixi het volgende:
[..]
Buddha for Mary! Die is ook zeker fijn
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, zie je nu wel dat ik NIET voorspelbaar ben
Gooi eens in de groep.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:03 schreef RealZeus het volgende:
Tsja, ik kan als 32 jarige wel met mijn smaak aankomen maar dan zit iedereen
quote:
Lach je mij nu uit?quote:
ik?quote:
Gelukkigquote:
Winkelbedienden uitschelden voor grof vuil denk ik.quote:
Kijken wat de zaterdag brengt met MrCollega..quote:
* Lixi wil meequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:14 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Winkelbedienden uitschelden voor grof vuil denk ik.
Hoi. Stappen, airsoften, stappen, verjaardag paquote:
quote:
Don't shoot the messenger.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:14 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Winkelbedienden uitschelden voor grof vuil denk ik.
Rukken.quote:
I,m gonna bomb the whole fucking place.quote:
quote:
Ik houd van wat onbekendere nummers:quote:
Doen alsof ik niet single ben.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 20:13 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Wat gaat iedereen doen dit weekend?
Ik ga vanavond iets drinken met een vriendinquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kijken wat de zaterdag brengt met MrCollega..
jij dan?
Afgezien van sturen met de buurtbus heb ik nog geen idee.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:13 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Wat gaat iedereen doen dit weekend?
Lekker!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga vanavond iets drinken met een vriendin. En verder ga ik nog een dagje iets doen met scharrel dit weekend, maar ik heb nog niets gepland. Heb het weekend helemaal vrij van werk
.
Welke winkel?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:17 schreef Feitosa het volgende:
[..]
I,m gonna bomb the whole fucking place.
Cool. Het Tilburgtopic moet maar een keer een lasergame-meet oid houden!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hoi. Stappen, airsoften, stappen, verjaardag pa
Wij zijn ontzéttend wanhopig met z'n allen hier. Echt enorm, onvoorstelbaar gewoonquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:19 schreef AlexanderPato het volgende:
[..]
ok, maar is het hier een beetje leuk, of hangt er een wanhopige sfeer?
kijk, jij komt ook al met je meetquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Cool. Het Tilburgtopic moet maar een keer een lasergame-meet oid houden!
Ik moet het jaar natuurlijk goed beginnenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lekker!!![]()
Dus dat wordt wel een goed weekend zo te horen
Tquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga vanavond iets drinken met een vriendin. En verder ga ik nog een dagje iets doen met scharrel dit weekend, maar ik heb nog niets gepland. Heb het weekend helemaal vrij van werk
.
Zoek je wanhopige vrouwen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:19 schreef AlexanderPato het volgende:
[..]
ok, maar is het hier een beetje leuk, of hangt er een wanhopige sfeer?
Lasergamen doet geen pijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kijk, jij komt ook al met je meet
ik roep het al 4 topics
maar lasergame .... doe mij maar airsoften![]()
nee ik vind alles goed
Praxis en BCC voor het verkopen van complete shit.quote:
pff had toch gekund zeikerd hahaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:20 schreef Lixi het volgende:
[..]
Wij zijn ontzéttend wanhopig met z'n allen hier. Echt enorm, onvoorstelbaar gewoon
Maar er waren toch altijd problemen met meneer Scharrel enzo. gedoe? Wel slim voor het nieuwe jaar? ken niet alle verhalen enzo hoor..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik moet het jaar natuurlijk goed beginnen.
dat kloptquote:
Ik heb nog een stuk of 6 replicas gehad. AK47, M4, Browning1911, Mac11 , G36 met laserpointer en scope en nog wat spul.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kijk, jij komt ook al met je meet
ik roep het al 4 topics
maar lasergame .... doe mij maar airsoften![]()
nee ik vind alles goed
Ja, heel erg.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:20 schreef Lixi het volgende:
[..]
Wij zijn ontzéttend wanhopig met z'n allen hier. Echt enorm, onvoorstelbaar gewoon
Iets met bezorgdheid T...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:23 schreef Tegan het volgende:
Ja ja. Scharrel is de duivel. Dat weten we al. En nu weer terug naar de orde van de dag.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:23 schreef Tegan het volgende:
Ja ja. Scharrel is de duivel. Dat weten we al. En nu weer terug naar de orde van de dag.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:23 schreef Tegan het volgende:
Problemen, tja. Het is meer dat het geen conventionele relatie is. Bovendien heb ik hem gisteren al gezien.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar er waren toch altijd problemen met meneer Scharrel enzo. gedoe? Wel slim voor het nieuwe jaar? ken niet alle verhalen enzo hoor..![]()
ik schiet met de mp5 of m16 waarbij de m16 mn favoriet isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:23 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb nog een stuk of 6 replicas gehad. AK47, M4, Browning1911, Mac11 , G36 met laserpointer en scope en nog wat spul.
oh ja, en een Sig Sauer P228.
quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:24 schreef Lixi het volgende:
[..]
ANders ik wel. Desnoods een vrouw. IEMAND,huuuuuu
Dat geldt toch voor alle bouwzaken en electronicazaken?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Praxis en BCC voor het verkopen van complete shit.
RZ is nog beschikbaar.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, heel erg.
Ik wil een man
Misschien moet je het volume wat zachter zetten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:06 schreef S95Sedan het volgende:
God m'n oren doen zeer aan die youtube zooi
Ja, het nieuwe jaar begint met wanhoopquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:24 schreef Lixi het volgende:
[..]
ANders ik wel. Desnoods een vrouw. IEMAND,huuuuuu
Gaat niet als het een goed nummer is maar heb hem al in normaal formaatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je het volume wat zachter zetten.
Uzi is het enige echte wapen waarmee ik heb geschoten , en handgranaten geworpen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik schiet met de mp5 of m16 waarbij de m16 mn favoriet is
en als handgun de glock 18
ligt lekker in de hand, wel hevige terugslag maar moet ik nog onder controle kijken
man, hebben wij 't zwaar zeg...POEHquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, het nieuwe jaar begint met wanhoop
ik niet met echte, alleen dus replicasquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Uzi is het enige echte wapen waarmee ik heb geschoten , en handgranaten geworpen.
Nee dat is niet de bedoeling.. en wij moeten er idd niet elke keer over vallenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:27 schreef Tegan het volgende:
Weet ik. Maar moet ik in dit topic dan maar liegen als ik scharrel meet?
Wij doen altijd dingen samen, friend with benefits he.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:24 schreef XtremeNL het volgende:
Een dagje iets doen met een scharrel klinkt vrij vermoeiend.
En verder heeft Fok! an sich al een zekere mate van wanhoop over zich
maar beetje bezorgdheid is niet ergquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee dat is niet de bedoeling.. en wij moeten er idd niet elke keer over vallen
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee dat is niet de bedoeling.. en wij moeten er idd niet elke keer over vallen
Maar als elke keer als ze het woord 'scharrel' in de mond neemt en telkens wel iemand zegt: niet doen! dan word je toch gekquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar beetje bezorgdheid is niet erg
das stimtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar als elke keer als ze het woord 'scharrel' in de mond neemt en telkens wel iemand zegt: niet doen! dan word je toch gek
Meis, T, Veel plezier morgen met scharrel![]()
En dat meen ik ook nog eens
Nouja aan die verhalen van een tijdje terug toen te horen, maargoed.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar als elke keer als ze het woord 'scharrel' in de mond neemt en telkens wel iemand zegt: niet doen! dan word je toch gek
Meis, T, Veel plezier morgen met scharrel![]()
En dat meen ik ook nog eens
* Crazy-M gaat zich over een kwartier ook klaar maken voor een knal avondquote:
Tis alleen jammer dat je het gebruikt als excuus om geen andere mensen een kans te geven. En dus jezelf een kans op een volwaardige gelijke relatie.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wij doen altijd dingen samen, friend with benefits he.
Dat betekend ook dat ze weet hoe het in elkaar zit enzo. Dus ze kent de nadelen.. maar ook de voordelen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja aan die verhalen van een tijdje terug toen te horen, maargoed.
Misschien komt dat door het gesprek wat hier laatst gaande was tussen Tegan en ik-zei-de-gek? En volgens mij waren Sedan en Box er ook bij.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:19 schreef Tegan het volgende:
Drie is veel te weinig. Dit is het eerste wat in mij opkwam...
Ik kan nog wel even doorgaan.
Die post ken ikquote:
ik mis nog steeds zo'n mooi (1)tje bij m'n inboxquote:
Tegan die gaat morgen met haar scharrel een gezellige dag hebben, sommige hebben daarover hun meningquote:
Ja kan wel, maarja speelt al iets langer. En ze zal het toch zelf moeten doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien komt dat door het gesprek wat hier laatst gaande was tussen Tegan en ik-zei-de-gek? En volgens mij waren Sedan en Box er ook bij.
Dat ik daarom zoiets heb van"Meisje, don't fool yourself."?
Maar goed, ze moet het zelf weten, ik heb de kater achteraf niet.
nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik mis nog steeds zo'n mooi (1)tje bij m'n inbox
Oja..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik mis nog steeds zo'n mooi (1)tje bij m'n inbox
Meer info please. Ik kan nog geen mening vormen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tegan die gaat morgen met haar scharrel een gezellige dag hebben, sommige hebben daarover hun mening
dat is alle infoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja..
[..]
Meer info please. Ik kan nog geen mening vormen.
Ik leer mijn medefokkers graag beter kennenquote:
Ik herinner me dat gesprek niet? Maar scharrel heeft me inderdaad veel geflikt, maar ik heb toen een tijd geen contact gehad (wat echt het ergste voor mij ooit was), dus toen heb ik besloten (en tegen hem gezegd wat me dwarszat en) dat er nu duidelijke grenzen zijn, en dat ik alleen doe waar ik zelf zin in heb.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien komt dat door het gesprek wat hier laatst gaande was tussen Tegan en ik-zei-de-gek? En volgens mij waren Sedan en Box er ook bij.
Dat ik daarom zoiets heb van"Meisje, don't fool yourself."?
Maar goed, ze moet het zelf weten, ik heb de kater achteraf niet.
hahaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Uh.. Crazy was sneller![]()
[..]
Ik leer mijn medefokkers graag beter kennen
Momentje.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik herinner me dat gesprek niet? Maar scharrel heeft me inderdaad veel geflikt, maar ik heb toen een tijd geen contact gehad (wat echt het ergste voor mij ooit was), dus toen heb ik besloten (en tegen hem gezegd wat me dwarszat en) dat er nu duidelijke grenzen zijn, en dat ik alleen doe waar ik zelf zin in heb.
T, sorry maar zoals ik dit nu lees komt het neer:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik herinner me dat gesprek niet? Maar scharrel heeft me inderdaad veel geflikt, maar ik heb toen een tijd geen contact gehad (wat echt het ergste voor mij ooit was), dus toen heb ik besloten (en tegen hem gezegd wat me dwarszat en) dat er nu duidelijke grenzen zijn, en dat ik alleen doe waar ik zelf zin in heb.
alle 2 hetzelfdequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Momentje.
Een scharrel waar je geen contact mee hebt en daar zit je dan mee?
M.a.w. je bent zwaáar verliefd op hem, hij kan je alles/veel flikken en jij pikt het?
Bedoel; als nu het contact weggaat (als hij een grens over gaat) dan vergeef je hem toch weer?
toto ?quote:
Kijk, ik ben niet de enige die dat zo ziet. Jij zegt het misschien wat duidelijkerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
T, sorry maar zoals ik dit nu lees komt het neer:
Het is geen scharrel meer voor jou, het is meer. Stop ermee om jezelf voor de gek te houden. Klinkt hard. Maar dit is zoals ik het op dit moment dan zie (heb ook vorige discussies over je scharrel meegemaakt)
recht door zeequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, ik ben niet de enige die dat zo ziet. Jij zegt het misschien wat duidelijker
en ik heb de hele voorgeschiedenis niet meegemaakt...
Ik zou zeggen "Laat haar lekker". Als ze een vergissing maakt komt ze daar vanzelf wel achter. Ze is nog jong.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 20:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
T, sorry maar zoals ik dit nu lees komt het neer:
Het is geen scharrel meer voor jou, het is meer. Stop ermee om jezelf voor de gek te houden. Klinkt hard. Maar dit is zoals ik het op dit moment dan zie (heb ook vorige discussies over je scharrel meegemaakt)
Wacht. Je kent de verhalen gewoon niet. Het speelt al langer, en op Fok mag niemand hem. Maar hij maakt mij gelukkig, ook als alleen een scharrel. En die grens is er als in, vroeger als hij iets liefs deed dan ging ik er iets achter zoeken, maar ik heb nu gewoon een bepaalde afstand van hem genomen, zodat ik niet gekwetst word meer. En hij is gewoon mijn beste vriend.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Momentje.
Een scharrel waar je geen contact mee hebt en daar zit je dan mee?
M.a.w. je bent zwaáar verliefd op hem, hij kan je alles/veel flikken en jij pikt het?
Bedoel; als nu het contact weggaat (als hij een grens over gaat) dan vergeef je hem toch weer?
tjah, ze moet idd zelf weten en is haar leven. maar ik geef alleen mijn meningquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou zeggen "Laat haar lekker". Als ze een vergissing maakt komt ze daar vanzelf wel achter. Ze is nog jong.
Ik heb niets tegen hem zolang jij tevreden bent met de situatie.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 20:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wacht. Je kent de verhalen gewoon niet. Het speelt al langer, en op Fok mag niemand hem.
Dus je gelooft het stiekem toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Horoscopen zijn leuk
Ook al geloof ik er niet in, soms klopt het toch aardig, zal wel iets in zitten..
Maar dan noem je hem toch gewoon je beste vriend i.p.v. scharrel?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wacht. Je kent de verhalen gewoon niet. Het speelt al langer, en op Fok mag niemand hem. Maar hij maakt mij gelukkig, ook als alleen een scharrel. En die grens is er als in, vroeger als hij iets liefs deed dan ging ik er iets achter zoeken, maar ik heb nu gewoon een bepaalde afstand van hem genomen, zodat ik niet gekwetst wordt meer. En hij is gewoon mijn beste vriend.
sorry, maar na alles wat ik toen gelezen heb erover .....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wacht. Je kent de verhalen gewoon niet. Het speelt al langer, en op Fok mag niemand hem. Maar hij maakt mij gelukkig, ook als alleen een scharrel. En die grens is er als in, vroeger als hij iets liefs deed dan ging ik er iets achter zoeken, maar ik heb nu gewoon een bepaalde afstand van hem genomen, zodat ik niet gekwetst wordt meer. En hij is gewoon mijn beste vriend.
Onsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar dan noem je hem toch gewoon je beste vriend i.p.v. scharrel?![]()
Maar goed; dat zal wel aan mij liggen
Enjoy
Iedereen krijg hier een naampje.. Ik heb mrCollega.. MLI had een paar mrDates.. en bij T heet ie Scharrel.. Dan weten we over wie het gaatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Enjoy
No offence maar dromen naar dingen die er niet zijn werkt niet. Daarbij was je zelf ook nogal duidelijk over hoe je over andere denkt dus dan zet je wel een beeld neer.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
daarom, als alle horoscopen waar waren dan was ik nu:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:45 schreef automatic_ het volgende:
Tuurlijk kloppen horoscopen soms. Komt omdat er altijd dingen in staan die op iedereen betrekking kunnen hebben.
Zoals "je maakt iets leuks mee deze week". Ja, duh. Iedereen maakt in een week weleens iets leuks mee
Ja eigenlijk heb je super gelijk Q, ze moet het echt zelf ervaren en achterkomen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou zeggen "Laat haar lekker". Als ze een vergissing maakt komt ze daar vanzelf wel achter. Ze is nog jong.
alleen is scharrel anders dan andere jongens Cuequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Iedereen krijg hier een naampje.. Ik heb mrCollega.. MLI had een paar mrDates.. en bij T heet ie Scharrel.. Dan weten we over wie het gaat
Nou, scharrel is het als in, dan weten jullie wie het is. Net als Loos-jongen niet alleen een jongen van Loos is, en leidinggevende niet eens mijn baas is etc. Hij is gewoon onder die nick bekend in Singles. Ik zal hem vanaf nu wel een goede vriend noemen dan, als jullie dat willen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Enjoy
Als ze mn persoonlijkheid gaan beschrijven en het klopt vrij aardig...quote:
Q. is dan ook oud en wijs.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja eigenlijk heb je super gelijk Q, ze moet het echt zelf ervaren en achterkomen.
Dat dus.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Iedereen krijg hier een naampje.. Ik heb mrCollega.. MLI had een paar mrDates.. en bij T heet ie Scharrel.. Dan weten we over wie het gaat
Tot hij je weer kwetst ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou, scharrel is het als in, dan weten jullie wie het is. Net als Loos-jongen niet alleen een jongen van Loos is, en leidinggevende niet eens mijn baas is etc. Hij is gewoon onder die nick bekend in Singles. Ik zal hem vanaf nu wel een goede vriend noemen dan, als jullie dat willen.
zoek een tweeling! dan heb je meerdere mannen in 1!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ze mn persoonlijkheid gaan beschrijven en het klopt vrij aardig...
Of wat ik zou zoeken in een man![]()
meerdere mannen![]()
Nee hoor.. iedereen heeft zo z'n verhaal.. En bij T heet ie Scharrel, zoals ze zelf zegt.. dan weten we over wie ze het heeftquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alleen is scharrel anders dan andere jongens Cue
rofl, denk jij weer aan hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:48 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
zoek een tweeling! dan heb je meerdere mannen in 1!
Ik zal even je geheugen opfrissen:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
ik ben zelf tweelingen, dat werkt nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:48 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
zoek een tweeling! dan heb je meerdere mannen in 1!
bij mij zijn ze dat vergeten mee te gevenquote:
Haha, dat vat gelijk de boel samen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lieve Mona,
Ik ben gek op muziek van Nightwish, Epica, After Forever en zulks, maar ik ben
geen langharige, bandshirt dragende, eyeliner dragende rocker.
Heb ik nu een identiteitscrisis?
Een onzeker FOK!kertje.
We zullen zien wat de tijd brengt. Nu ben ik gelukkig. Je kraakt toch ook niet iemands vriendin af als het nog aan is?quote:
Ik moet echt eens op sterrenbeeld gaan zoeken, kijken wat matcht met een Stier. De laatste twee werkten niet volgens de horoscopen en dat was ook echt zo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben zelf tweelingen, dat werkt niet
Je moet nog zeven jaar.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 20:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij mij zijn ze dat vergeten mee te geven
Sorry. Ik weet het niet. Waar ging het over dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zal even je geheugen opfrissen:
als ik daarmee de andere kan helpen om te voorkomen dat ze er later spijt van heeft dan wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
We zullen zien wat de tijd brengt. Nu ben ik gelukkig. Je kraakt toch ook niet iemands vriendin af als het nog aan is?
Zal dat het zijn ?quote:
Mensen veranderen niet nee.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als ik daarmee de andere kan helpen om te voorkomen dat ze er later spijt van heeft dan wel.
ik geloof het gewoon niet dat iemand die zoveel heeft gedaan enzo het simpel weg in 1 keer anders en beter kan doen
blijven oefenen an komt het helemaal goedquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, dat vat gelijk de boel samen.![]()
Btw, ik ben terug van mijn rijlessen in het donker. Spannend hoor. En het was lekker rustig op de weg.![]()
Maar ik ben toch een beetje een stomme knurft. Ik kijk niet goed de straten in, zie borden niet en schakel op de verkeerde momenten.En mijn pakket is op.
maar goed, wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.quote:
We gaan het zien, hoop het niet iig.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar goed, wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.
* Crazy-M wacht wel weer op de verhalen dat het is misgelopen enzo ... (of kijk ik nu te negatief ?)
Ja maar elke oefening kost geld.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
blijven oefenen an komt het helemaal goed
Nee! Dat bedoel ik niet eens. Een tweeling (as in sterrenbeeld) heeft vaak 2 gezichten, meerdere kanten zeg maarquote:
Wat je cd's in de prullenbak gooien?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:54 schreef Q. het volgende:
Wat probeert iedereen hier toch steeds andere mensen er op te wijzen op wat ze fout doen, laat iedereen gewoon lekker doen wat hij wil, als ze iets fout doen komen ze daar vanzelf wel achter. En dan gaan ze dat oplossen. Net als ik met mn ex.
Nee, tijdelijk opbergen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 20:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat je cd's in de prullenbak gooien?
Ik wou er zelf niet nog een keer over beginnen.. maar iddquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:54 schreef Q. het volgende:
Wat probeert iedereen hier toch steeds andere mensen er op te wijzen op wat ze fout doen, laat iedereen gewoon lekker doen wat hij wil, als ze iets fout doen komen ze daar vanzelf wel achter. En dan gaan ze dat oplossen.
Laat maar.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sorry. Ik weet het niet. Waar ging het over dan?
Dat liedje!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zal even je geheugen opfrissen:
We'll see. In mn Winamp playlist (wat ik 90% van de tijd luister) staan ze nog gewoon. Heb mn iPod wel ex-veilig gemaakt, dat luister ik vaak op momenten dat ik wat gevoeliger ben.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 20:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Juist naar luisteren ben je er eerder overheen.
Gelukkig doe jij dat niet , hè Q. ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:54 schreef Q. het volgende:
Wat probeert iedereen hier toch steeds andere mensen er op te wijzen op wat ze fout doen, laat iedereen gewoon lekker doen wat hij wil, als ze iets fout doen komen ze daar vanzelf wel achter. En dan gaan ze dat oplossen. Net als ik met mn ex.
Dat is herkenbaar.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:57 schreef Q. het volgende:
[..]
We'll see. In mn Winamp playlist (wat ik 90% van de tijd luister) staan ze nog gewoon. Heb mn iPod wel ex-veilig gemaakt, dat luister ik vaak op momenten dat ik wat gevoeliger ben.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 20:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is herkenbaar.
krijgt flashback.
Ok. Sorry hoor, dat ik jou kwets met mijn problemen. Als je ff zei waar het over ging weet ik het weer, en anders kan je mooi gaan staan daar met dat handje zo;quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laat maar.
Als dat niet is blijven hangen heeft het dus niet veel indruk gemaakt.
Gelukkig is het bij mij allang geledenquote:
Over dat je je niet interreseerde in mensen die je bijvoorbeeld aanspraken in de kroeg/disco omdat je meteen denkt dat ze wat van je willen en je er dus niet open voor staat.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ok. Sorry hoor, dat ik jou kwets met mijn problemen. Als je ff zei waar het over ging weet ik het weer, en anders kan je mooi gaan staan daar met dat handje zo;.
Slimbo!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:03 schreef PrincePolly het volgende:
omfg, proberen het velletje van de kurk van de weisswein af te halen: blijkt het de dop te zijn
Dat had ik ook met oudjaarsavondquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:03 schreef PrincePolly het volgende:
omfg, proberen het velletje van de kurk van de weisswein af te halen: blijkt het de dop te zijn
Ik had een veel te grote gedeelde muzieksmaak met mn ex, de helft van de muziek die ik heb doet me op de één of andere manier aan haar denken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 21:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gelukkig is het bij mij allang geledenvanmiddag luisterde ik toevallg een zelf gebrand cd'tje van die periode. Kon gelijk alles weer meezingen en was terug in zomer 2006/
Dat weet ik nog wel. Maar wat heeft dat met scharrel te maken?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Over dat je je niet interreseerde in mensen die je bijvoorbeeld aanspraken in de kroeg/disco omdat je meteen denkt dat ze wat van je willen en je er dus niet open voor staat.
Iets in die richting was het geloof ik.
ik kwam erachter toen het lukt. Dop is niet meer. Nou ja, dan moet de fles opquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat had ik ook met oudjaarsavondgelukkig kwam ik er al snel achter
Das niet fijn. Kunt in dat opzicht beter bepaalde films en muziek niet te vaak met een ex luisteren of kijken. Dan kan je er niet meer naar luisteren voordat je aan ex denkt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had een veel te grote gedeelde muzieksmaak met mn ex, de helft van de muziek die ik heb doet me op de één of andere manier aan haar denken..
Beter dan limboquote:
gezelligquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef Lixi het volgende:
Bij nader inzien ben ik weer terug...wanhopig, dat natuurlijk wel
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:06 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat de stad in. Spreek jullie morgen wel weer ergens.
mensen: veel plezier allemaalAutomatic_ en Cuegirllie
Ik denk dat het meer een "hint" geven is of een nieuwe kijk op hetgeen geven, dan dat het aanvallen is (al is het logisch dat het zo over komt)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef Tegan het volgende:
Ik weet ook wel dat jullie wel een punt hebben, maar moet je me dan echt zo aanvallen? Dat is geen steun hoor.
Gelukkig heb je dan de andere helft nog.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had een veel te grote gedeelde muzieksmaak met mn ex, de helft van de muziek die ik heb doet me op de één of andere manier aan haar denken..
Welk deel is dit? Twee hè?quote:
En nog heel veel meer.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Over dat je je niet interreseerde in mensen die je bijvoorbeeld aanspraken in de kroeg/disco omdat je meteen denkt dat ze wat van je willen en je er dus niet open voor staat.
Iets in die richting was het geloof ik.
Ach nog een keer dezelfde film kijken is toch ook leuk.quote:
tjah, het lijkt of je het anders niet oppaktquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef Tegan het volgende:
Ik weet ook wel dat jullie wel een punt hebben, maar moet je me dan echt zo aanvallen? Dat is geen steun hoor.
Hoe kunnen we je wel goed steunen dan ? Dat willen we natuurlijk wel, de "boosheid" die je merkt is meer het mee leven en niet weten hoe jou wel goed te steunen eerder denk ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef Tegan het volgende:
Als ik een gesprek met mensen heb wat ogenschijnlijk nogal wat indruk maakte en na een paar dagen zijn ze het vergeten dan ben ik inderdaad in staat giftig te worden, ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef Tegan het volgende:
Ik vind deze versie echt niksquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben naar Charlie and the Cholate factory aan het kijken.
danke schönquote:
mn ouders hebben een hekel aan films dus die zijn blij dat ze de remote terug hebben...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kijk je hem toch nog een keer![]()
Op SBS6 is badboys 2 trouwens voor wie geintereseerd zijn
Nee op sbs6 is Charlie and the cholate factory.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kijk je hem toch nog een keer![]()
Op SBS6 is badboys 2 trouwens voor wie geintereseerd zijn
Charlie.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben naar Charlie and the Cholate factory aan het kijken.
En das ook zon'wanhopig gevoelquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, anders was ik de enige wanhopige hier
Die van mij hebben niks te zeggen die kijken maar meequote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:12 schreef Lixi het volgende:
[..]
mn ouders hebben een hekel aan films dus die zijn blij dat ze de remote terug hebben...
CL 2quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Charlie.Depp.
Chocolade.
Johnny
Johnny Depp
Tja, het orgineel is beter. Maar toch prefeer ik het boek.quote:
Werkte dat maar zo hierquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die van mij hebben niks te zeggen die kijken maar mee
ClitLickerquote:
Dat absoluut. Maar ik ben dan ook van mening dat je dat soort 'onrealistische' verhalen niet moet verfilmen.. Maarja wie ben ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tja, het orgineel is beter. Maar toch prefeer ik het boek.
Dat gesprek heeft me wel degelijk geraakt, en daar heb ik veel aan gehad. Maar wat mij betreft is er geen link met scharrel, alleen met (vreemde) mensen in het algemeen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik een gesprek met mensen heb wat ogenschijnlijk nogal wat indruk maakte en na een paar dagen zijn ze het vergeten dan ben ik inderdaad in staat giftig te worden, ja.
Maar wat denk je: als zoveel mensen je aanvallen , zal er dan niet een kern van waarheid in zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |