Mag het de volgende keer wel met een spatie na [Singles] en dan een hoofdletter?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:40 schreef RealZeus het volgende:
Na de zoveelste keer had ik geen inspiratie meer voor een andere TT
Moest je naar de tandarts?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:40 schreef RealZeus het volgende:
Na de zoveelste keer had ik geen inspiratie meer voor een andere TT
Daar ging de vraag niet over van Bob-bquote:
neequote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mag het de volgende keer wel met een spatie na [Singles] en dan een hoofdletter?
ik vroeg het nog wel zo liefquote:
Nee, het vorige topic eindigde met gaten boren in muren en gevoelens, ik dacht: ik combineer het even.quote:
Bob-b ???quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar ging de vraag niet over van Bob-b
quote:
Ze hebben gewoon gelijk (deze keer dan)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrouwen zijn het altijd met elkaar eens.
sinds gister kun jij niet mee rlief zijnquote:
Die vroeg toch waarom het vooral mannen waren die topics openden? Dat ging niet over de SC.. maar gewoon topics in R&Pquote:
Slijmbal.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon gelijk (deze keer dan)
Pff.. nou.. dan niet he!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sinds gister kun jij niet mee rlief zijn
Omdat vrouwen zich minder snel openlijk uit het veld laten slaanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die vroeg toch waarom het vooral mannen waren die topics openden? Dat ging niet over de SC.. maar gewoon topics in R&P
Goede combi.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, het vorige topic eindigde met gaten boren in muren en gevoelens, ik dacht: ik combineer het even.
hahaquote:
scherpquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die vroeg toch waarom het vooral mannen waren die topics openden? Dat ging niet over de SC.. maar gewoon topics in R&P
Ik heb nog wel zo mijn goede punten hoorquote:
Uiteraard, beetje slijmen moet kunnen toch.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Slijmbal.
Dat zeg je ook alleen omdat je ze allemaal keihard wil doen
* Lixi geeft een bakjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteraard, beetje slijmen moet kunnen toch.
o jah joh ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel zo mijn goede punten hoor
Heel goed.. ik ben nog mysterieusquote:
wie nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heel goed.. ik ben nog mysterieus
Mwah, ik hoef niet zo nodig met een langharige, bandshirt dragende, eyeliner dragende rocker op pad hoor...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
Vraagje hoe belangrijk vinden jullie de muziek smaak van een eventuele partner?
Ik zelf zou het wel leuk vinden als mijn vriendin een beetje dezelfde smaak kwa muziek heeft.
Er moet wel iets van overeenkomst zijn, anders zit je telkens in de evt 'herrie' van een ander.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zelf zou het wel leuk vinden als mijn vriendin een beetje dezelfde smaak kwa muziek heeft.
leuk als we dezelfde muziek smaak delen, maar jah, niet echt belangrijk. Al vind ik wel dat je vanwege het stappen kom je in een bepaalde kroeg met bepaalde muziek. Daar ontmoet je iemand die daar ook vaak komt. Vaak omdat de muziek er goed is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
Maakt me niet echt uit zolang diegene maar openstaat voor andere muziek.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
Maar dan zou het sowieso nooit je vriendje zijn geworden.. omdat het uiterlijk je niet aanstaatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:50 schreef Lixi het volgende:
[..]
Mwah, ik hoef niet zo nodig met een langharige, bandshirt dragende, eyeliner dragende rocker op pad hoor...
Dus geen emo'squote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:50 schreef Lixi het volgende:
[..]
Mwah, ik hoef niet zo nodig met een langharige, bandshirt dragende, eyeliner dragende rocker op pad hoor...
preciesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dan zou het sowieso nooit je vriendje zijn geworden.. omdat het uiterlijk je niet aanstaat
Dat slaat dus echt nergens op.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:51 schreef Lixi het volgende:
[..]
preciesik probeerde dan ook aan te geven dat mijn muzieksmaak niet echt aantrekkelijke jongens met zich mee brengt
Lieve Mona,quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:50 schreef Lixi het volgende:
[..]
Wat verzorgdere, stabielere typesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus geen emo'svoor jouw dus. Wat dan wel?
Zolang hij niet elke dag drie keer dezelfde DVD opzet, boeit het me niet zoveelquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lieve Mona,
Ik ben gek op muziek van Nightwish, Epica, After Forever 30 seconds to mars, bullet for my valentine, godsmack en zulks, maar ik ben
geen langharige, bandshirt dragende, eyeliner dragende rocker.
Heb ik nu een identiteitscrisis?
Een onzeker FOK!kertje.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maakt me niet echt uit zolang diegene maar openstaat voor andere muziek.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zolang hij niet elke dag drie keer dezelfde DVD opzet, boeit het me niet zoveelMoet je maar niet naar m'n ex z'n ouders gaan. Die hebben het vaak op de radio staan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zolang hij niet elke dag drie keer dezelfde DVD opzet, boeit het me niet zoveelDus als we willen kunnen we jou Pink Floydrollen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen medelijden met je, het jaar is pas begonnenquote:
Dat is erg belangrijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maakt me niet echt uit zolang diegene maar openstaat voor andere muziek.
Ja, maar die andere stiekem ookquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Wel de oude cd van 30 seconds to mars hoop ik![]()
30 seconds to mars is al 2 albums verder, dus 'goed nummer' is niet zo duidelijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
30 seconds to mars ken ik van de radio (goed nummer btw) , de rest ken ik niet.
inderdaad. Komen ze ergens zo van: Dat is toch geen muziek ???quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is erg belangrijk.
Ik kan er niet snel tegen als mensen zeggen: "Dat is toch geen muziek!:"
Ja maar, Frans Bauer en Marianne Weber is toch ook geen muziek?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is erg belangrijk.
Ik kan er niet snel tegen als mensen zeggen: "Dat is toch geen muziek!:"
Niet iedere rocker is emo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:51 schreef Lixi het volgende:
[..]
preciesik probeerde dan ook aan te geven dat mijn muzieksmaak niet echt aantrekkelijke jongens met zich mee brengt
Typte ik het woord emoquote:
Daar ben ik ook geen fan van. Maar het is en blijft gewoon muziekquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja maar, Frans Bauer en Marianne Weber is toch ook geen muziek?
Het heeft allemaal wel iets, maar je moet er van houden en/of open voor staan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad. Komen ze ergens zo van: Dat is toch geen muziek ???
Terwijl elke muziek gebied toch wel zijn charmes heeft vind ik
Je hebt wel kans dat ik ga slaan danquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus als we willen kunnen we jou Pink Floydrollen?
vind jij, terwijl andere dat dus weer helemaal te gek vindenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb daar dan ook niest te zoekenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je maar niet naar m'n ex z'n ouders gaan. Die hebben het vaak op de radio staan..
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb daar dan ook niest te zoeken
ik ben over het algemeen van het partymuziek. Zit veel NL talig tussen maar ook vaak engels. Maar daarnaast ook gewoon normale muziek hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geen fan van. Maar het is en blijft gewoon muziek
[..]
Het heeft allemaal wel iets, maar je moet er van houden en/of open voor staan.
Daar ligt inderdaad wel de grens bij muziek zoals Frans Bauer enzo. Maar verder heb ik een hele brede muziek smaak.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik er meer ken en als de rest ook zo is moet ik toch eens naar de platenboer.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:56 schreef Lixi het volgende:
[..]
30 seconds to mars is al 2 albums verder, dus 'goed nummer' is niet zo duidelijk
Mensen die gewoon overal na kunnen luisteren, zonder al te veelquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:58 schreef Crazy-M het volgende:
ik ben over het algemeen van het partymuziek. Zit veel NL talig tussen maar ook vaak engels. Maar daarnaast ook gewoon normale muziek hoor.
of moet al net zo als de afgelopen 2 dagen voelen dat ik 538 party zender op heb staan ...
Dan voeg ik Kings of Leon, Godsmack, Alter Bridge, Pearl Jam, Breaking Benjamin en Stone Sour toequote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:58 schreef S95Sedan het volgende:
Deftones, Dreadlock Pussy, Incubus, 30 Seconds to Mars, InMe, Black Light Burns, Green Lizard, Spineshank, Lost Prophets.
(Waarschijnlijk de helft vergeten maar dat maakt niet uit)
Mocht iemand dat luisteren dan weet je me te vinden.![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt wel kans dat ik ga slaan dan
Mja, dat zijn wel de nrs die bij 'het publiek' bekend zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik er meer ken en als de rest ook zo is moet ik toch eens naar de platenboer.
Buddha for Mary! Die is ook zeker fijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
Rest kan wat mij beterft gestolen worden.
tjah, zie je nu wel dat ik NIET voorspelbaar benquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mensen die gewoon overal na kunnen luisteren, zonder al te veelgeluiden
Ik vind emo'squote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:57 schreef Lixi het volgende:
[..]
Typte ik het woord emoen ik ga even uit van het gemiddelde publiek dat ik bij concerten en dergelijke tegenkom, niet echt míjn smaak, maar dat is dus persoonlijk.
Die had ik eerst in youtube maar deze is beterquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:03 schreef Lixi het volgende:
[..]
Buddha for Mary! Die is ook zeker fijn
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, zie je nu wel dat ik NIET voorspelbaar ben
Gooi eens in de groep.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:03 schreef RealZeus het volgende:
Tsja, ik kan als 32 jarige wel met mijn smaak aankomen maar dan zit iedereen
quote:
Lach je mij nu uit?quote:
ik?quote:
Gelukkigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |