Mag het de volgende keer wel met een spatie na [Singles] en dan een hoofdletter?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:40 schreef RealZeus het volgende:
Na de zoveelste keer had ik geen inspiratie meer voor een andere TT
Moest je naar de tandarts?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:40 schreef RealZeus het volgende:
Na de zoveelste keer had ik geen inspiratie meer voor een andere TT
Daar ging de vraag niet over van Bob-bquote:
neequote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mag het de volgende keer wel met een spatie na [Singles] en dan een hoofdletter?
ik vroeg het nog wel zo liefquote:
Nee, het vorige topic eindigde met gaten boren in muren en gevoelens, ik dacht: ik combineer het even.quote:
Bob-b ???quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar ging de vraag niet over van Bob-b
quote:
Ze hebben gewoon gelijk (deze keer dan)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrouwen zijn het altijd met elkaar eens.
sinds gister kun jij niet mee rlief zijnquote:
Die vroeg toch waarom het vooral mannen waren die topics openden? Dat ging niet over de SC.. maar gewoon topics in R&Pquote:
Slijmbal.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon gelijk (deze keer dan)
Pff.. nou.. dan niet he!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sinds gister kun jij niet mee rlief zijn
Omdat vrouwen zich minder snel openlijk uit het veld laten slaanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die vroeg toch waarom het vooral mannen waren die topics openden? Dat ging niet over de SC.. maar gewoon topics in R&P
Goede combi.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, het vorige topic eindigde met gaten boren in muren en gevoelens, ik dacht: ik combineer het even.
hahaquote:
scherpquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die vroeg toch waarom het vooral mannen waren die topics openden? Dat ging niet over de SC.. maar gewoon topics in R&P
Ik heb nog wel zo mijn goede punten hoorquote:
Uiteraard, beetje slijmen moet kunnen toch.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Slijmbal.
Dat zeg je ook alleen omdat je ze allemaal keihard wil doen
* Lixi geeft een bakjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteraard, beetje slijmen moet kunnen toch.
o jah joh ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel zo mijn goede punten hoor
Heel goed.. ik ben nog mysterieusquote:
wie nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heel goed.. ik ben nog mysterieus
Mwah, ik hoef niet zo nodig met een langharige, bandshirt dragende, eyeliner dragende rocker op pad hoor...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
Vraagje hoe belangrijk vinden jullie de muziek smaak van een eventuele partner?
Ik zelf zou het wel leuk vinden als mijn vriendin een beetje dezelfde smaak kwa muziek heeft.
Er moet wel iets van overeenkomst zijn, anders zit je telkens in de evt 'herrie' van een ander.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zelf zou het wel leuk vinden als mijn vriendin een beetje dezelfde smaak kwa muziek heeft.
leuk als we dezelfde muziek smaak delen, maar jah, niet echt belangrijk. Al vind ik wel dat je vanwege het stappen kom je in een bepaalde kroeg met bepaalde muziek. Daar ontmoet je iemand die daar ook vaak komt. Vaak omdat de muziek er goed is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
Maakt me niet echt uit zolang diegene maar openstaat voor andere muziek.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
Maar dan zou het sowieso nooit je vriendje zijn geworden.. omdat het uiterlijk je niet aanstaatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:50 schreef Lixi het volgende:
[..]
Mwah, ik hoef niet zo nodig met een langharige, bandshirt dragende, eyeliner dragende rocker op pad hoor...
Dus geen emo'squote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:50 schreef Lixi het volgende:
[..]
Mwah, ik hoef niet zo nodig met een langharige, bandshirt dragende, eyeliner dragende rocker op pad hoor...
preciesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dan zou het sowieso nooit je vriendje zijn geworden.. omdat het uiterlijk je niet aanstaat
Dat slaat dus echt nergens op.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:51 schreef Lixi het volgende:
[..]
preciesik probeerde dan ook aan te geven dat mijn muzieksmaak niet echt aantrekkelijke jongens met zich mee brengt
Lieve Mona,quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:50 schreef Lixi het volgende:
[..]
Wat verzorgdere, stabielere typesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus geen emo'svoor jouw dus. Wat dan wel?
Zolang hij niet elke dag drie keer dezelfde DVD opzet, boeit het me niet zoveelquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lieve Mona,
Ik ben gek op muziek van Nightwish, Epica, After Forever 30 seconds to mars, bullet for my valentine, godsmack en zulks, maar ik ben
geen langharige, bandshirt dragende, eyeliner dragende rocker.
Heb ik nu een identiteitscrisis?
Een onzeker FOK!kertje.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maakt me niet echt uit zolang diegene maar openstaat voor andere muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |