Mag het de volgende keer wel met een spatie na [Singles] en dan een hoofdletter?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:40 schreef RealZeus het volgende:
Na de zoveelste keer had ik geen inspiratie meer voor een andere TT
Moest je naar de tandarts?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:40 schreef RealZeus het volgende:
Na de zoveelste keer had ik geen inspiratie meer voor een andere TT
Daar ging de vraag niet over van Bob-bquote:
neequote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mag het de volgende keer wel met een spatie na [Singles] en dan een hoofdletter?
ik vroeg het nog wel zo liefquote:
Nee, het vorige topic eindigde met gaten boren in muren en gevoelens, ik dacht: ik combineer het even.quote:
Bob-b ???quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar ging de vraag niet over van Bob-b
quote:
Ze hebben gewoon gelijk (deze keer dan)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrouwen zijn het altijd met elkaar eens.
sinds gister kun jij niet mee rlief zijnquote:
Die vroeg toch waarom het vooral mannen waren die topics openden? Dat ging niet over de SC.. maar gewoon topics in R&Pquote:
Slijmbal.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon gelijk (deze keer dan)
Pff.. nou.. dan niet he!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sinds gister kun jij niet mee rlief zijn
Omdat vrouwen zich minder snel openlijk uit het veld laten slaanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die vroeg toch waarom het vooral mannen waren die topics openden? Dat ging niet over de SC.. maar gewoon topics in R&P
Goede combi.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, het vorige topic eindigde met gaten boren in muren en gevoelens, ik dacht: ik combineer het even.
hahaquote:
scherpquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die vroeg toch waarom het vooral mannen waren die topics openden? Dat ging niet over de SC.. maar gewoon topics in R&P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |