hahaahhaquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:35 schreef msnk het volgende:
[..]
AmsterdamHeb me teveel gemengd met deze topic, het begon met een onschuldige vraag
Dat verbaasd me niets. De meeste Marokkaanse meisjes die ik ken zijn heel aardig. De meeste Marokkaanse jongens die ik ken zijn klootzakken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:20 schreef Meidina het volgende:
[..]
Waar zit jij dan?
Trouwens, ik ben Marokkaanse en ik ben onwwwwwwwwwwwwijs aardig
Dat laatste merkte ik eigenlijk heel goed met een Nederlandse vriend van ons. Ik ben zelf iemand die redelijk goed overal in blend...hij is hier een aantal keren op bezoek geweest en krijgt vaak ruzie. Terwijl Laotianen over het algemeen hele rustige mensen zijn. Ook in Nederland is hij zeer negatief over Marokkanen en Antilianen terwijl ik zelf nooit problemen ondervonden heb. Ik o.a. in de Pijp in Amsterdam en in oude flats in Delft en Den Haag gewoond waar veel migranten woonden. Anders dat ik vaak de kinderen in de buurt iets te brutaal vond had ik goede relaties met iedereen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 02:23 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet wat voor Arabieren jij hebt ontmoet dan, maar diegene waar ik dagelijks mee om ga en regelmatig zie, en ook die ik totaal niet ken, zijn allemaal uiterst (gast)vriendelijk, nodigen me spontaan uit om bij hun thuis te eten (en ja, dan gaat bij de vrouwen de abbaya thuis gewoon uit) en we gaan regelmatig allemaal samen stappen.
Misschien dat ik net de goede Arabieren heb ontmoet, en jij net de slechte, wie weet
Heeeel misschien ligt het zelfs aan je eigen instelling hoe open anderen voor jou zijn
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:32 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja zeg dat dan meteen. Ik denk persoonlijk dat 'white local uk trash' en 'afro' de grootste problemen hier veroorzaken.
Helaas heb je inderdaad klootzakken tussen, zijn heel opgefokt, heb zelf ook last van hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:15 schreef Viajero het volgende:
[..]
Dat verbaasd me niets. De meeste Marokkaanse meisjes die ik ken zijn heel aardig. De meeste Marokkaanse jongens die ik ken zijn klootzakken.
Jij waarschijnlijk meer dan ik nog, ik zie bijna nooit meer Marokkanen (ik woon in London) en ook in Nederland had ik nooit veel last van ze.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:42 schreef Meidina het volgende:
[..]
Helaas heb je inderdaad klootzakken tussen, zijn heel opgefokt, heb zelf ook last van hoor.
Ach, ik heb jaren pal naast een Marokkaanse familie gewoond. En toen de vliegtuigen in de torens vlogen in New York, stond die buurvrouw als eerste voor de deur om te vragen of alles goed was met mijn Amerikaanse vrouw.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:15 schreef Viajero het volgende:
Dat verbaasd me niets. De meeste Marokkaanse meisjes die ik ken zijn heel aardig. De meeste Marokkaanse jongens die ik ken zijn klootzakken.
Ik ken 1 goede Marokkaan Mekiquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:15 schreef Viajero het volgende:
[..]
Zie je Marokkaanse meisjes wel eens lopen met hollanders dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:22 schreef Slappy het volgende:
[..]
ik zie Marokkaanse meisjes bijna nooit lopen met Marokkanen
Jawel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
Zie je Marokkaanse meisjes wel eens lopen met hollanders dan?![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
Zie je Marokkaanse meisjes wel eens lopen met hollanders dan?![]()
Marokkaanse meisjes zie je alleen in het gezelschap van andere Marokkaanse meisjes .....
Het feit dat je exen hebt maakt jou dan al eerder uitzondering dan regel, lijkt me.quote:
Dat kan ook gewoon.. nep zijn.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:06 schreef Mainport het volgende:
Een paar jaar geleden in Duitsland, de joden.
Overigens zat ik bij een Soedanees in de klas die uit het land was gevlucht omdat hij christen is.
Hij bedoelt denk ik dat die jongen misschien liegt over of hij nou wel of niet christen is om makkelijk een verblijfsvergunning te krijgen.quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:12 schreef Viajero het volgende:
Hier in London is Black-on-Black knife en guncrime nogal in het nieuws.
Verder hebben we hier zo ontzettend veel ethnische en nationale groepen dat het moeilijk is te zeggen wie er crimineler is, of meer zo gezien wordt. "Gippos" of "Pikeys" (zigeuners) staan denk ik wel het laagst in aanzien. Somaliers hebben de meesten hiet her ook niet echt op.
Ook interessant is dat veel mensen vooral de "hoodies" en "chavs" als een probleem zien, en dat is de grotendeels blanke Britse straatjeugd. De enige keer dat ik in London met agressie (ruziezoeken) te maken heb gehad was ook met chavs.
Hallo CHAV! voel je je aangesproken? ..quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 17:00 schreef Chav het volgende:
Ik zie het alweer, ik ben de Marokkaan in dit topic
Heb je die daar dan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:33 schreef Castor het volgende:
De Marokkanen op Aruba (de drie die ik ken) zijn allemaal super-relaxed en goed geintegreerd.
Als drager van het Nederlands paspoort mag je je ook gaan vestigen - zonder al TE veel grote obstakels - op de Antillen, Aruba, etc..... dus ik kan me voorstellen dat er ook een paar Marokkanen vanuit Nederland naar die kant zijn gegaan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:55 schreef D-Flying het volgende:
Heb je die daar dan.
Klopt als een bus.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:16 schreef maartena het volgende:
[..]
Als drager van het Nederlands paspoort mag je je ook gaan vestigen - zonder al TE veel grote obstakels - op de Antillen, Aruba, etc..... dus ik kan me voorstellen dat er ook een paar Marokkanen vanuit Nederland naar die kant zijn gegaan.
Hihi, zou je denken?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:13 schreef katerwater het volgende:
Eigenlijk best veel dus, misschien zijn Belgen erg conservatief?
Een paar je zegt het goed.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:16 schreef maartena het volgende:
[..]
Als drager van het Nederlands paspoort mag je je ook gaan vestigen - zonder al TE veel grote obstakels - op de Antillen, Aruba, etc..... dus ik kan me voorstellen dat er ook een paar Marokkanen vanuit Nederland naar die kant zijn gegaan.
Ach, paar honderd, paar duizend..... zo groot zijn de eilanden niet, dus ik verwacht dat de immigratiestroom naar de eilanden ook niet bizar groot zal zijn. Ze hebben waarschijnlijk meer last van lokale immigratie dan de Marokkanen die vanuit Nederland een tijdje op de eilanden gaan werken.quote:
Ik weet dat Japan een van die landen is die echt nauwelijks immigratie heeft..... Maar is het niet zo dat er een relatief grote minderheid aan Filipino's rondloopt?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:48 schreef Lyrebird het volgende:
In Japan bestaat zoiets geloof ik niet. Er lopen wel wat Brazilianen rond, maar Japanners doen zelf eigenlijk al het werk dat "we" niet willen doen. Heb dat altijd zo'n rare uitspraak gevonden. Betaal er voor en "we" doen het wel.
Niet alleen Filipino's...ook Chinezen. Dit heb ik tenminste gehoord van een Chinese die in Japan is geweest. Voor de rest vallen deze groepen minder op tussen Japanners dan Brazalianen. (Alhoewel als je goed kijkt kun je veel Filipino's wel eruit halen)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:15 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik weet dat Japan een van die landen is die echt nauwelijks immigratie heeft..... Maar is het niet zo dat er een relatief grote minderheid aan Filipino's rondloopt?
Tijdens de laatste weken zijn er grote groepen Brazilianen van Japanse afkomst teruggekeerd in Brazilie.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:05 schreef breaky het volgende:
[..]
Niet alleen Filipino's...ook Chinezen. Dit heb ik tenminste gehoord van een Chinese die in Japan is geweest. Voor de rest vallen deze groepen minder op tussen Japanners dan Brazalianen. (Alhoewel als je goed kijkt kun je veel Filipino's wel eruit halen)
Nee hoeft niet per se. Ik heb gehoord dat buitenlanders een soort "oprotpremie" aangeboden krijgen, waar ze gretig gebruik van maken. Daar moet je dan maar even op googlen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:15 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Tijdens de laatste weken zijn er grote groepen Brazilianen van Japanse afkomst teruggekeerd in Brazilie.
Het schijnt dat tijdens de crisis in Japan de buitenlanders als eersten worden ontslagen.
Wat ideaal is als je in Yen wordt uitbetaald, en een huis in de VS op het oog hebt.quote:Op zondag 17 mei 2009 05:51 schreef Brett-Anderson het volgende:
je zult overigens ook even moeten wachten tot je er weer op vakantie kunt, want die yen is nu echt peperduur.
je hebt ook aardig wat arabische (islamitische landen) waar Westerse mensen helemaal geen aanzien hebben. Ja , ze hebben vaak wat meer geld, maar arabieren zijn vaak goed opgeleid en zijn erg trots op hun cultuur en vinden sommige ''westerse mensen'' (niet alleen britten) vaak erg onbeschoft.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:44 schreef Dawwa het volgende:
Ik heb een tijdje in de VAE gewoond, woon nu wel gewoon weer in Nederland.
In de Verenigde Arabische Emiraten (Als je Dubai zegt, kennen meer mensen het) waren 'de Marokkanen' van dat land voornamelijk de Indiërs en Pakistanen, en dan heb ik het niet alleen maar over de bouwvakkers en ander werklui maar ook gewoon de middenklasse. Velen van hun spreken geen Engels of Arabisch dus communiceren voornamelijk in hun eigen taal en zien soms het nut er niet eens van in om het te leren terwijl sommige al tig jaar er wonen. Ze creëren ook daar een chaos op de weg met een absurde rijstijl.
Op de tweede plaats komen de Britten, ondanks dat Britten aanzien krijgen van de Arabieren vanwege het feit dat ze Westers zijn etc, kijken de meeste natives toch neer op Britten vanwege hun luidruchtigheid en niet kunnen aanpassen aan de Arabische manier van leven (weinig bloot, geen alcohol etc.).
Ik dacht dat Japan één van de meest homogene landen ter wereld (op vlak van uiterlijk en taal en zo) was. Ergens ook logisch aangezien het een eilandengroep is, terwijl er tussen de mensen op die eilanden al heel lang onderling contact is. Dat zou er dan toe leiden dat ze heel moeilijk "anderen" als "één van ons" beschouwen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:15 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik weet dat Japan een van die landen is die echt nauwelijks immigratie heeft..... Maar is het niet zo dat er een relatief grote minderheid aan Filipino's rondloopt?
Ik zou zelf snel papiamanto leren, maar zolang Nederlanders elke twee drie jaar een paar miljard euro naar ze overmaken vind ik het vrij triest dat ze neerkijken op Nederlanders.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:16 schreef CySt het volgende:
In Aruba (en Curaçao) zijn het de Nederlanders. Kankeren op de Arubanen en hun levensstijl, Nederlanders die er al 30 jaar wonen die nog steeds geen woord Papiamento spreken en alleen met Nederlanders omgaan, alleen Nederlandse zenders kijken en Nederlandse kranten lezen enz enz. Dus niet zozeer qua geweld, maar wel wat betreft aanpassing aan de lokale cultuur. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk..
Overigens wonen hier meer dan 50 nationaliteiten harmonieus samen. Kan Europa nog een puntje aan zuigen.
de pakistanen zijn de ook de marokkanen van Engelandquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:11 schreef Sloffie het volgende:
De Pakistanen zijn de Marokkanen van Canada.
Ik vind het ook héél interesant!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:02 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Ik dacht dat Japan één van de meest homogene landen ter wereld (op vlak van uiterlijk en taal en zo) was. Ergens ook logisch aangezien het een eilandengroep is, terwijl er tussen de mensen op die eilanden al heel lang onderling contact is. Dat zou er dan toe leiden dat ze heel moeilijk "anderen" als "één van ons" beschouwen.
Zijn het in de Oost-Europese landen als Hongarije, Roemenië, Bulgarije,... niet vaak de Roma die het moeten ontgelden?
Wat Rusland betreft, lijkt het met dat mensen uit ex-Sovjetstaten als Tadjikistan en zo het moeten ontgelden (die vaak op zoek naar werk zijn gekomen naar Russische steden als Moskou)
Misschien helemaal niet te vergelijken met de context van Nederland, maar ik lees vaak dat in Congo de Rwandezen als "ruziestokers" beschouwd worden.
IK VIND HET INTERESANT WAT SOMMIGEN HIER SCHRIJVEN over Latijns-Amerika. Voor een buitenstaander lijkt het verleidelijk om al die landen op een hoop te gooien (allemaal katholiek en Spaanstalig) maar blijkbaar zijn de verschillen toch erg groot?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:41 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ik vind het ook héél interesant!ze zijn dan ''zogenaamd'' over geweest. Zelfs in het kleinste hoekje richting de Bermuda-driehoek denken sommigen nog te weten wie er de ''Marokanen'' daar zijn. Als je ergens ''echt! '' bent geweest, voor een langere tijd kun je zeggen van Ja ... Dat zijn nou de '' Marokkanen.
(...)
omdat ik er wat van afweet jah!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:07 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
... en dan vervolgens zelf zo'n beetje de hele wereld beoordelen ....
Misschien ga je voorbij aan het feit dat sommigen op dit forum ook daadwerkelijk in verschillende Zuid-Amerikaanse landen wonen en/of hebben gewoondquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:41 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ik vind het ook héél interesant!ze zijn dan ''zogenaamd'' over geweest. Zelfs in het kleinste hoekje richting de Bermuda-driehoek denken sommigen nog te weten wie er de ''Marokanen'' daar zijn. Als je ergens ''echt! '' bent geweest, voor een langere tijd kun je zeggen van Ja ... Dat zijn nou de '' Marokkanen.
Zuid-Amerikanen hebben een hekel aan Amerikanen? Dat zijn ze zelfquote:Zuid-Amerika: Je hebt daar natuurlijk alle soorten kleuren en soorten doorelkaar, maar wat wel grappig is dat ze niet erg van Amerikanen houden (maar ze zijn geen marokkanen)
seriues???quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:40 schreef reem het volgende:
[..]
Misschien ga je voorbij aan het feit dat sommigen op dit forum ook daadwerkelijk in verschillende Zuid-Amerikaanse landen wonen en/of hebben gewoond.
Effe een lijstje hoe ik er over denk, en ik ben ook aardig lang in deze landen geweest
[..]
Zuid-Amerikanen hebben een hekel aan Amerikanen? Dat zijn ze zelf. En mocht je inwoners v/d VS bedoelen, schrijf dat dan... Verder ben ik het trouwens niet met je mening eens. Men heeft geen hekel aan inwoners v/d VS of mensen met die nationaliteit.
Het is correct Nederlands (en Engels) om inwoners uit de VS aan te duiden als Amerikanen (of Americans).quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:40 schreef reem het volgende:
En mocht je inwoners v/d VS bedoelen, schrijf dat dan...
Mogen we misschien weten in welke Latijns Amerikaanse landen je bent geweest, en hoe lang? En of je eventueel Spaans en/of Portugees spreekt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
seriues???![]()
mensen hebben geen hekel aan de Amerikanen (van de VS, die bedoelde ik dus) dan weet je dus echt niet waar je het over hebt, Ik wil echt niet betweterig overkomen, maar ik ken zoveel die gewoon een hekel hebben aan de Amerikanden van de VS. Vooral als je in dat soort landen van Afrika, of het Midden-oosten komt. Mijn zus was in midden-amerika deze zomer, en daar hielden veel ook gewoon niet van Amerikanen. Waarom niet? omdat amerikanen overal met hun neus induiken, zich overal mee bemoeien. De enigste reden waarom ze welkom zijn is hun money.
Dit is een heel interessante discussie die in Latijns Amerika veel meer leeft dan in de US. "somos todos Americanos".quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:46 schreef maartena het volgende:
[..]
Het is correct Nederlands (en Engels) om inwoners uit de VS aan te duiden als Amerikanen (of Americans).
Het land heet dan ook Verenigde Staten van Amerika, en er is geen andere term mogelijk dan Amerikanen als je in de 3e persoon wilt schrijven over de inwoners van dat land.
Het is tevens correct Nederland (en Engels) om het land de Verenigde Staten van Amerika af te korten tot Amerika (of America).
Alhoewel officieel gezien een Argentijn ook een Amerikaan is, als iemand "Amerikanen" schrijft, dan kun je er vrijwel zeker van uitgaan dat men het heeft over bewoners van de VS. Voor inwoners uit andere delen van de continenten zijn de termen Zuid-Amerikanen, Noord-Amerikanen (weinig gebruikt), Latijns-Amerikanen..... Maar in de meeste gevallen worden gewoon de landen gebruikt, Canadezen, Argentijnen, Colombianen, etc.
Als je trouwens tegen een Canadees gaat zeggen dat hij een Amerikaan is.... dan kun je aardig wat tegenverweer verwachten.... maar aan de andere kant is een Canadees ook een Amerikaan.
Hier nog een intressant stukje:
Word Origin: American
Origin: 1776
When our representatives in General Congress, Assembled, on July 4, 1776, declared "That these United Colonies are, and of Right ought to be, Free and Independent States," the question immediately arose: What do you call the citizens of the newly named United States of America? Our answer was to shorten that mouthful to its last word and add n, a choice that has vexed our neighbors in Canada and Mexico ever since.
For are not they too Americans? But consider the alternatives. We could be called United Statesians, as Canadian and English writers have suggested. Our own citizens have proposed Usonians, Usans, Usarians, Ustatians, Unisians, Unitans, Fredonians, and Columbians. Columbia, in fact, was a serious possibility for the name of our country; it was already in use in 1775 by the poet Phyllis Wheatley, and it has been a favorite of poetic patriots ever since, as in the song "Columbia, the Gem of the Ocean." That name was taken so seriously that our nation's capital is located in the District of Columbia. But to this day nobody has improved on the flatly descriptive United States of America, and so its people have remained Americans.
The name America had been current ever since a German cartographer, Martin Waldseemüller, named the continent after explorer and navigator Amerigo Vespucci in 1507. Colonists from England, a century later, at first reserved the designation Americans for the original native inhabitants. Soon, however, the descendants of English settlers felt native enough to call themselves Americans, thereby to distinguish themselves from English visitors or immigrants. By 1700, writers on both sides of the Atlantic were discussing what it means to be an American--referring this time to the descendants of those who came from Europe. It remained for the Declaration of Independence to change all Americans from colonists of England to citizens of their own country.
1) Je komt wel vrij betweterig over.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:51 schreef aychelle het volgende:
seriues???![]()
mensen hebben geen hekel aan de Amerikanen (van de VS, die bedoelde ik dus) dan weet je dus echt niet waar je het over hebt, Ik wil echt niet betweterig overkomen, maar ik ken zoveel die gewoon een hekel hebben aan de Amerikanden van de VS. Vooral als je in dat soort landen van Afrika, of het Midden-oosten komt. Mijn zus was in midden-amerika deze zomer, en daar hielden veel ook gewoon niet van Amerikanen. Waarom niet? omdat amerikanen overal met hun neus induiken, zich overal mee bemoeien. De enigste reden waarom ze welkom zijn is hun money.
Dus op basis van de ervaringen van je zus in Midden-Amerika weet je te vertellen dat men in Zuid-Amerika een hekel heeft aan 'Amerikanen'.En dat "overal met hun neus induiken / bemoeien", lijkt me vooral op de VS regering slaan (waar je dan alle gelijk in zou hebben - de VS heeft Midden- en Zuid-Amerika lang geterroriseerd). Maar dat is wat anders dan een hekel hebben aan inwoners van de Verenigde Staten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
Mijn zus was in midden-amerika deze zomer, en daar hielden veel ook gewoon niet van Amerikanen. Waarom niet? omdat amerikanen overal met hun neus induiken, zich overal mee bemoeien. De enigste reden waarom ze welkom zijn is hun money.
Hoe kom je er bij dat marokkanen anders worden behandeld in NL? Of je fantasie neemt zoals gewoonlijk een loopje met je.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:21 schreef maartena het volgende:
[..]
1) Je komt wel vrij betweterig over.![]()
2) Met de term "Marokkanen van jouw land" wordt bedoeld de minderheden die IN een land wonen, en daar op vergelijkbare manier behandeld worden als Marokkanen in Nederland. Dat er mensen zijn die een hekel hebben aan die Kapitalistische, Materialistische, Overal-Mee-Bemoeiende KUT Amerikanen, dat snap ik dan nog wel..... maar ze zijn volgens mij nergens een immigratie-minderheid die te vergelijken zou kunnen zijn met Marokkanen in Nederland.
Niet waar, integendeel. In Peru (waar ik gewoond heb) kijken daar op naar de VS en Mexico, want het draait daar lekker. Iedereen kent wel iemand die geëmigreerd is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
seriues???![]()
Marokkanen in Nederland worden toch vaak aangezien als tweederangs burgers. Als er een groepje op straat staat, en men spreekt Arabisch, luistert naar Arabische muziek uit een auto met een Marokkaanse vlag sticker erop, dan denkt de gemiddelde Nederlander: "niet geïntegreerd", en kijkt er met argwaan naar toe.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
Hoe kom je er bij dat marokkanen anders worden behandeld in NL?
Joh, klink eens wat minder gefrustreerd?quote:Of je fantasie neemt zoals gewoonlijk een loopje met je. Maar vertel eens, ik ben reuze benieuwd.
OMG, dát is al een zonde zeg.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:44 schreef maartena het volgende:
[..]
Marokkanen in Nederland worden toch vaak aangezien als tweederangs burgers. Als er een groepje op straat staat, en men spreekt Arabisch, luistert naar Arabische muziek uit een auto met een Marokkaanse vlag sticker erop, dan denkt de gemiddelde Nederlander: "niet geïntegreerd", en kijkt er met argwaan naar toe.
Gelul, die worden voor lonsdale en kaalkopjes uitgemaakt.quote:Als er een groepje Nederlanders zou staan met een NL vlag sticker op de auto, en Nederlandse muziek uit de auto, dan is dat soort argwaan er niet, of in ieder geval heel anders.
Je ziet ze écht vliegen he?quote:Wellicht een geval van "wat de boer kent, dat eet ie niet", maar Marokkanen worden anders aangekeken in Nederland dan autochtonen.
Zal best maar je hebt geen idee over de criminele marokkanen. Je verwart zelfs moslims en iedereen die een dubbele nationaniteit heeft als crimineel, althans aan je aangedikte verhalen in andere topics zijn ze zelfs heilig en wilders de grote boeman.quote:En dit speelt zich ook in andere landen, en andere culturen, alleen is de minderheid daar vaak van andere afkomst.
[..]
Je moet eens wat minder betwetrig leuteren en zeker je eewige godwins zijn bijzonder irritant want het slaat werkelijk nergens op. Maak je maar druk om de "stringpolitie" in je "je naait steeds" land. Over achterlijkheid gesproken zeg.quote:Joh, klink eens wat minder gefrustreerd?
Echt Nikita.... Met zulke reacties kan ik je echt niet meer serieus nemen. Je hebt ergens enorme frustraties zitten, en daardoor lijk je niet (meer?) in staat te zijn een echt fatsoenlijke onderbouwing te plaatsen. Dus ga je maar een beetje op de aanvals-toer met opmerkingen zoals hierboven.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
OMG, dát is al een zonde zeg.
Gelul, die worden voor lonsdale en kaalkopjes uitgemaakt.
Je ziet ze écht vliegen he?
Waar men scheef tegenaankijkt zijn de RADDRAAIERS die herhaaldelijk mensen lastig vallen.
Zal best maar je hebt geen idee over de criminele marokkanen. Je verwart zelfs moslims en iedereen die een dubbele nationaniteit heeft als crimineel, althans aan je aangedikte verhalen in andere topics zijn ze zelfs heilig en wilders de grote boeman.
Je moet eens wat minder betwetrig leuteren en zeker je eewige godwins zijn bijzonder irritant want het slaat werkelijk nergens op. Maak je maar druk om de "stringpolitie" in je "je naait steeds" land. Over achterlijkheid gesproken zeg.
Projecteer je eigen frustraties svp niet op mij als je niet weet waar je over praat.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:03 schreef maartena het volgende:
[..]
Echt Nikita.... Met zulke reacties kan ik je echt niet meer serieus nemen. Je hebt ergens enorme frustraties zitten, en daardoor lijk je niet (meer?) in staat te zijn een echt fatsoenlijke onderbouwing te plaatsen. Dus ga je maar een beetje op de aanvals-toer met opmerkingen zoals hierboven.
Ga alsjeblieft ergens anders uithuilen, maar ga niet dit topic bevuilen met je gejank.
Dat heb je dan mis. Heb jaren zelf in een Marokkanen wijk gewoond, met Marokkaanse buren, en ook nog eens letterlijk pal naast een moskee. Kon vanuit de woonkamer elke vrijdag honderden moslims in en uit de moskee zien wandelen. Ik heb altijd enorm goed contact gehad met mijn Marokkaanse buren naast me, en de Somalische buren die 1 hoger woonden bij mij in de flat.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik blijf erbij, je weet niet eens waar je over lult.
Gefeliciteerd, je kent er een paar maar hoe zit het met die andere miljoenen die inmiddels verspreidt zijn over Europa, zijn dat ook allemaal even fijne mensen als je buurtje?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:07 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat heb je dan mis. Heb jaren zelf in een Marokkanen wijk gewoond, met Marokkaanse buren, en ook nog eens letterlijk pal naast een moskee. Kon vanuit de woonkamer elke vrijdag honderden moslims in en uit de moskee zien wandelen. Ik heb altijd enorm goed contact gehad met mijn Marokkaanse buren naast me, en de Somalische buren die 1 hoger woonden bij mij in de flat.
Tuurlijk niet, ik spreek je aan op je foute informatie die je geeft dan gooi je het over de kleinerende boeg maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag hoe je erbij komt dat marokkanen anders worden behandeld in NL.quote:Ik ga er verder ook niet op in, gezien je reacties ben je niet in staat een echt volwassen onderbouwing te formuleren.
Wij als simpele kaaskoppen in het buitenland zien dat zo'n 50% van de topics hier over Marokkanen gaan en in onze simpelheid gaan dan discussieren over wie er in ons land een vergelijkbaar stempel heeftquote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat marokkanen anders worden behandeld in NL? Of je fantasie neemt zoals gewoonlijk een loopje met je.
Maar vertel eens, ik ben reuze benieuwd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |