Dat is inderdaad een optie. Maar naar mijn mening hebben ze toch echt een superieure gevoel tegen Niet-Arabieren.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:25 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dan heb je toch echt met de verkeerde locals gepraat, want ik en praktisch al mijn westerse collega's kunnen er zeer goed mee opschieten. Zeker als je een woordje Arabisch praat (hoeft niet eens veel te zijn), gaan er werelden voor je open. Ga voor de grap eens naar een shisha plaats in bijvoorbeeld Abu Hail, Hamriya, Rashidiya, een beetje de locals plaatsen dus, en "mingle", je zult verstelt staan.
Daarbij, ik vind Dubai veel en veel toleranter jegens buitenlanders dan Nederland(ers).
Toch echt een verkeerd gevoel naar mijn mening, hoelang ben je er geweest? Paar weekjes op vakantie?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:03 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een optie. Maar naar mijn mening hebben ze toch echt een superieure gevoel tegen Niet-Arabieren.
Volgens mij klopt daar weinig van. Ik ben zelf nooit verder geweest dan Turkije, maar heb ook wel eens uitgebreide gesprekken gehad hier in de VS met een soldaat die 1 jaar in Irak is geweest. En alhoewel er daar natuurlijk een extremistische tak is die Amerikanen liever dood zien, is het zo dat als ze gewoon met de lokale bevolking praatten, dat er nauwelijks sprake is van haat, en ik kreeg van hem ook echt niet het idee dat er een superieur gevoel heerst.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:03 schreef D-Flying het volgende:
Dat is inderdaad een optie. Maar naar mijn mening hebben ze toch echt een superieure gevoel tegen Niet-Arabieren.
Hoax.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:23 schreef Meidina het volgende:
Ik wil alleen zeggen, ze zijn niet allemaal hetzelfde, er zijn echt wel Marokkanen met manieren, tuurlijk vallen die niet op, maar zelfs die schamen zich voor hun eigen volk.
Goede onderbouwing ook weer.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:06 schreef msnk het volgende:
Hoax.
Ja sorry heurquote:
Uh... In dit context komt het erop neer dat het niet bestaat / nep is. Maar meestal betreft het een 'groot grap'. Zoals graancirkels e.d.quote:
Ik ben een paar jaar gebleven. Dus weet dondersgoed hoe Arabieren in elkaar zitten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:52 schreef Euc- het volgende:
[..]
Toch echt een verkeerd gevoel naar mijn mening, hoelang ben je er geweest? Paar weekjes op vakantie?
Nou, ik weet niet wat voor Arabieren jij hebt ontmoet dan, maar diegene waar ik dagelijks mee om ga en regelmatig zie, en ook die ik totaal niet ken, zijn allemaal uiterst (gast)vriendelijk, nodigen me spontaan uit om bij hun thuis te eten (en ja, dan gaat bij de vrouwen de abbaya thuis gewoon uit) en we gaan regelmatig allemaal samen stappen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:52 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar gebleven. Dus weet dondersgoed hoe Arabieren in elkaar zitten.
Mag heul niet als er mensen van buiten de directe familie erbij zijn!quote:Op woensdag 25 maart 2009 02:23 schreef Euc- het volgende:
nodigen me spontaan uit om bij hun thuis te eten (en ja, dan gaat bij de vrouwen de abbaya thuis gewoon uit) en we gaan regelmatig allemaal samen stappen.
Ja, echt. Heel bizar al die mensen weten ook dat we in NL een koningshuis hebben, en een iemand vroeg zelfs hoe het met onze koningin wasquote:Op maandag 23 maart 2009 21:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit meen je![]()
want dan heeft buza goed zijn werk gedaan![]()
Verder dan Gullit en Van Basten komt men hier toch echt niet w.b. NL.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:38 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Ja, echt. Heel bizar al die mensen weten ook dat we in NL een koningshuis hebben, en een iemand vroeg zelfs hoe het met onze koningin was
(..)
Dit topic gaat niet over Nederland of Amsterdam. Le-zen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja sorry heurZe zullen er vast wel zijn. Ik ken er maar ééntje, maatje van me die naar de UvA gaat. Voor de rest zijn het stuk voor stuk gespuis hier.
Nee je hebt gelijk, het gaat over Marokkanen in Australië. Wtf echtquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:23 schreef mandatory het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over Nederland of Amsterdam. Le-zen.
En wat waren de 'Marokkanen' in jouw omgeving?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:12 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ben eigenlijk nog maar 3 marokkanen tegen gekomen in Londen hier
Gewoon netjes en aardig. Geen last van enzo. Niet dat het mn vrienden zijn maar toch.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:23 schreef msnk het volgende:
[..]
En wat waren de 'Marokkanen' in jouw omgeving?
Ik bedoel dus wat waren de probleem volkeren in jouw land.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Gewoon netjes en aardig. Geen last van enzo. Niet dat het mn vrienden zijn maar toch.
Hier in Londen heb je vooral veel, heel veel, erg heel veel pakistanen.
Ja zeg dat dan meteen. Ik denk persoonlijk dat 'white local uk trash' en 'afro' de grootste problemen hier veroorzaken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik bedoel dus wat waren de probleem volkeren in jouw land.
Pako's lijken me ook niet bepaald populair in Engeland.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:32 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja zeg dat dan meteen. Ik denk persoonlijk dat 'white local uk trash' en 'afro' de grootste problemen hier veroorzaken.
Waarom moet ik dat zeggen als deze topic daar over gaatquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:32 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja zeg dat dan meteen. Ik denk persoonlijk dat 'white local uk trash' en 'afro' de grootste problemen hier veroorzaken.
Waar zit jij dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:23 schreef msnk het volgende:
[..]
En wat waren de 'Marokkanen' in jouw omgeving?
Amsterdamquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:20 schreef Meidina het volgende:
[..]
Waar zit jij dan?
Trouwens, ik ben Marokkaanse en ik ben onwwwwwwwwwwwwijs aardig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |