Bij pedofilie gaat het er geloof ik uitsluitend om dat het seksuele object nog niet geslachtsrijp is. Dat is een meetbare eigenschap. In hoeverre iemand geestelijk klaar is voor seks is zeer arbitrair. Ik ben het met je eens dat je kunt stellen dat een kind van 9, ook al is deze geslachtsrijp, dat niet is, maar dat maakt het volgens mij nog geen pedofilie (gesteld dat ze geslachtsrijp is dus).quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als het bij kijken blijft, ben ik dat met je eens. Als dat niet het geval is, is het wel degelijk pedofilie, omdat een kind nog niet volwassen genoeg is daar besluiten over te nemen. Daarom is het in dit geval géén pedofilie, omdat het meisje in kwestie oud genoeg geacht wordt de gevolgen van haar daden te kunnen overzien. Of het verstandig is is een tweede, maar ze is oud genoeg dat zelf te beslissen.
Ik ben dan ook niet zo oud, he?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neen. Waarom? Alleen omdat ze opmerken dat de dame in kwestie een bijzonder grote boezem heeft? Je bent blind als je dat niet ziet, en dan kan je het net zo goed zeggen. En dan zie je dus ook als je 35, 40, 50 en alles daarboven bent. Jou is de voorgevel van ons unoxmeisje ook opgevallen, jij bent alleen zo hypocriet er niets van te zeggen.
Die oude gasten hebben hun tijd gehad. Laten ze maar vrouwen van hun eigen leeftijd maar pakken. Tseesh, wat een ophef over een zeventienjarig meisje.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En nogmaals, Hoe verschilt dit paar borsten met hetzelfde paar, wat onveranderd zal zijn, net als het meisje, over een paar maanden?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:34 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet zo oud, he?![]()
Zonder dollen, als oudere gasten op tilt slaan bij het zien van een paar borsten en opmerkingen maken van" "ik zou haar doen" en "ik wil haar vanavond kapotscheuren", dan is er serieus iets mis met deze gozers.
[..]
Die oude gasten hebben hun tijd gehad. Laten ze maar vrouwen van hun eigen leeftijd maar pakken. Tseesh, wat een ophef over een zeventienjarig meisje.
Het gaat mij om de mentaliteit. Stel een dochter komt met haar 17 jarige vriendin thuis. En de vader kan aan niets anders denken dan de tieten van die vriendin. Dat is toch triest?
Je kunt twisten over de vraag in hoeverre dat moreel gepast is (ik vind het ook walgelijk bijvoorbeeld), maar er is in wezen helemaal niets mis met die mannen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:34 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Zonder dollen, als oudere gasten op tilt slaan bij het zien van een paar borsten en opmerkingen maken van" "ik zou haar doen" en "ik wil haar vanavond kapotscheuren", dan is er serieus iets mis met deze gozers.
Dat zal best wel regelmatig voorkomen hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:34 schreef Ghazi het volgende:
Het gaat mij om de mentaliteit. Stel een dochter komt met haar 17 jarige vriendin thuis. En de vader kan aan niets anders denken dan de tieten van die vriendin. Dat is toch triest?
Als rijping enkel het criterium is, vind ik het alsnog niet kunnen. Mentaal zijn de meiden nog niet volwassen (vroeger misschien wel).quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:25 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Vind jij? Maatschappelijk wordt het misschien verwerpelijk gevonden, maar biologisch is het heel logisch, hoor.
Het voornaamste criterium is wat het meisje zelf wil.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:38 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Als rijping enkel het criterium is, vind ik het alsnog niet kunnen. Mentaal zijn de meiden nog niet volwassen (vroeger misschien wel).
Een 13 jarige die alle secundaire geslachtskenmerken vertoont, en een man van 30 plus, kan niet. Want het meisje is geestelijk niet rijp. Een ander criterium dat ook van belang is, dunkt mij.
Ja, maar niet als het gaat om de definitie van pedofilie. Zo'n man is feitelijk geen pedofiel. Dat zo'n relatie wettelijk verboden moet zijn, dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:38 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Als rijping enkel het criterium is, vind ik het alsnog niet kunnen. Mentaal zijn de meiden nog niet volwassen (vroeger misschien wel).
Een 13 jarige die alle secundaire geslachtskenmerken vertoont, en een man van 30 plus, kan niet. Want het meisje is geestelijk niet rijp. Een ander criterium dat ook van belang is, dunkt mij.
Niets triest aan, zo is de natuur.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:34 schreef Ghazi het volgende:
Stel een dochter komt met haar 17 jarige vriendin thuis. En de vader kan aan niets anders denken dan de tieten van die vriendin. Dat is toch triest?
Oke, dit was mijn laatste post. Ik wil je nieuwe jaar nml. niet vergallen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Het voornaamste criterium is wat het meisje zelf wil.
Kunnen we deze zeikerige discussie nu laten voor wat het is?
Eigenlijk zeg je dat je geen argumenten meer hebt en niet wilt toegeven dat jij het fout zag.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:40 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Oke, dit was mijn laatste post. Ik wil je nieuwe jaar nml. niet vergallen.
Oh, dat niet. Maar vind het een beetje een onzin discussie over een meisje van 17.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:40 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Oke, dit was mijn laatste post. Ik wil je nieuwe jaar nml. niet vergallen.
Op tilt slaan is een groot woord maar integendeel. Als je niet opgewonden raakt van een 17-jarige dame met alle standaard aantrekkelijke eigenschappen is er iets mis met je. Dat 'kapotscheuren' is natuurlijk allemaal grootspraak van klein geschapen internethelden maar opgewonden raken van dat meisje is niks mis mee.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:34 schreef Ghazi het volgende:
[..]
En het ironische is dan dat het diezelfde mensen zijn die op andere vlakken juist ageren tegen iedere vorm van religieuze bemoeizucht.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:45 schreef SeLang het volgende:
In dit soort topics komen er altijd plotseling allerlei gereformeerde fundamentalisten tevoorschijn met een onderdrukte sexualiteit die dan dan andere mensen gaan voorschijven van 'mag' en 'niet mag' zonder dat de personen die het betreft om hun mening wordt gevraagd.
Ik vind het eigenlijk eerder triest dat volwassen mensen hun Private Spice of hun internetpron op teh interwebs niet weten te vinden en als alternatief maar gaan zitten fappen op foto's van een 17 jarige. En vervolgens ook nog eens een halve zoektocht over het net doen, om haar Hyves e.d. te zoeken...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:45 schreef SeLang het volgende:
In dit soort topics komen er altijd plotseling allerlei gereformeerde fundamentalisten tevoorschijn met een onderdrukte sexualiteit die dan dan andere mensen gaan voorschijven van 'mag' en 'niet mag' zonder dat de personen die het betreft om hun mening wordt gevraagd.
Idd, wel interessant om te zien hoe iedereen wel een bepaald geloof heeft dat ze niet kunnen verklaren of beargumenteren maar waarvan ze wel zijn overtuigd, religieus of niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:09 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
En het ironische is dan dat het diezelfde mensen zijn die op andere vlakken juist ageren tegen iedere vorm van religieuze bemoeizucht.
Mijn complimenten voor deze post. Met die aantekening dat het gereformeerde fundamentalisme niet voorbehouden is aan gereformeerden. Het is dezelfde neiging om je privenormen aan anderen op te leggen, steeds meer blijkt dat mensen daar geen geloof of bijbel voor nodig hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:45 schreef SeLang het volgende:
Ik vind het triester dat je blijkbaar geen nieuwjaarsduik kan nemen zonder dat plotseling heel Nederland weet wie je bent.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:11 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk eerder triest dat volwassen mensen hun Private Spice of hun internetpron op teh interwebs niet weten te vinden en als alternatief maar gaan zitten fappen op foto's van een 17 jarige. En vervolgens ook nog eens een halve zoektocht over het net doen, om haar Hyves e.d. te zoeken...
Als Balkenende het voor het zeggen zou hebben zouden meisjes met zulke borsten niet meer mee mogen doen, wegens aantasting van de normen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mijn complimenten voor deze post. Met die aantekening dat het gereformeerde fundamentalisme niet voorbehouden is aan gereformeerden. Het is dezelfde neiging om je privenormen aan anderen op te leggen, steeds meer blijkt dat mensen daar geen geloof of bijbel voor nodig hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |