abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2009 @ 11:29:22 #126
78918 SeLang
Black swans matter
pi_64608500
Ik vind er niks aan dat wijf.
Behalve de tietjes dan
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 3 januari 2009 @ 11:32:24 #127
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_64608548
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 11:29 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als het bij kijken blijft, ben ik dat met je eens. Als dat niet het geval is, is het wel degelijk pedofilie, omdat een kind nog niet volwassen genoeg is daar besluiten over te nemen. Daarom is het in dit geval géén pedofilie, omdat het meisje in kwestie oud genoeg geacht wordt de gevolgen van haar daden te kunnen overzien. Of het verstandig is is een tweede, maar ze is oud genoeg dat zelf te beslissen.
Bij pedofilie gaat het er geloof ik uitsluitend om dat het seksuele object nog niet geslachtsrijp is. Dat is een meetbare eigenschap. In hoeverre iemand geestelijk klaar is voor seks is zeer arbitrair. Ik ben het met je eens dat je kunt stellen dat een kind van 9, ook al is deze geslachtsrijp, dat niet is, maar dat maakt het volgens mij nog geen pedofilie (gesteld dat ze geslachtsrijp is dus).
  Redactie Games zaterdag 3 januari 2009 @ 11:33:34 #128
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_64608573
Vegetarisch...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zaterdag 3 januari 2009 @ 11:34:02 #129
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_64608581
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 11:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Neen. Waarom? Alleen omdat ze opmerken dat de dame in kwestie een bijzonder grote boezem heeft? Je bent blind als je dat niet ziet, en dan kan je het net zo goed zeggen. En dan zie je dus ook als je 35, 40, 50 en alles daarboven bent. Jou is de voorgevel van ons unoxmeisje ook opgevallen, jij bent alleen zo hypocriet er niets van te zeggen.
Ik ben dan ook niet zo oud, he?
Zonder dollen, als oudere gasten op tilt slaan bij het zien van een paar borsten en opmerkingen maken van" "ik zou haar doen" en "ik wil haar vanavond kapotscheuren", dan is er serieus iets mis met deze gozers.
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 11:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]
En nogmaals, Hoe verschilt dit paar borsten met hetzelfde paar, wat onveranderd zal zijn, net als het meisje, over een paar maanden?
Die oude gasten hebben hun tijd gehad. Laten ze maar vrouwen van hun eigen leeftijd maar pakken. Tseesh, wat een ophef over een zeventienjarig meisje.

Het gaat mij om de mentaliteit. Stel een dochter komt met haar 17 jarige vriendin thuis. En de vader kan aan niets anders denken dan de tieten van die vriendin. Dat is toch triest?
What lies in the shadow of the statue?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 januari 2009 @ 11:34:18 #130
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64608584
Ach Herald loopt weer een beetje het moralistje te spelen
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 januari 2009 @ 11:35:25 #131
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64608601
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 11:34 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Zonder dollen, als oudere gasten op tilt slaan bij het zien van een paar borsten en opmerkingen maken van" "ik zou haar doen" en "ik wil haar vanavond kapotscheuren", dan is er serieus iets mis met deze gozers.
[..]

Die oude gasten hebben hun tijd gehad. Laten ze maar vrouwen van hun eigen leeftijd maar pakken. Tseesh, wat een ophef over een zeventienjarig meisje.

Het gaat mij om de mentaliteit. Stel een dochter komt met haar 17 jarige vriendin thuis. En de vader kan aan niets anders denken dan de tieten van die vriendin. Dat is toch triest?

Wacht maar tot je zelf 40 ben.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 11:37:25 #132
Profeta Pluriforma
pi_64608628
quote:

[..]

Je kunt twisten over de vraag in hoeverre dat moreel gepast is (ik vind het ook walgelijk bijvoorbeeld), maar er is in wezen helemaal niets mis met die mannen.
quote:
Dat zal best wel regelmatig voorkomen hoor.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 11:38:27 #133
219969 Ghazi
pi_64608654
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 11:25 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Vind jij? Maatschappelijk wordt het misschien verwerpelijk gevonden, maar biologisch is het heel logisch, hoor.
Als rijping enkel het criterium is, vind ik het alsnog niet kunnen. Mentaal zijn de meiden nog niet volwassen (vroeger misschien wel).
Een 13 jarige die alle secundaire geslachtskenmerken vertoont, en een man van 30 plus, kan niet. Want het meisje is geestelijk niet rijp. Een ander criterium dat ook van belang is, dunkt mij.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 11:38:56 #134
15869 gr8w8
Better by design.
pi_64608663
Even navragen in OUD dan.
Welkom bij de V&D der webfora.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 11:39:35 #135
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_64608671
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 11:38 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Als rijping enkel het criterium is, vind ik het alsnog niet kunnen. Mentaal zijn de meiden nog niet volwassen (vroeger misschien wel).
Een 13 jarige die alle secundaire geslachtskenmerken vertoont, en een man van 30 plus, kan niet. Want het meisje is geestelijk niet rijp. Een ander criterium dat ook van belang is, dunkt mij.
Het voornaamste criterium is wat het meisje zelf wil.

Kunnen we deze zeikerige discussie nu laten voor wat het is?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zaterdag 3 januari 2009 @ 11:40:10 #136
Profeta Pluriforma
pi_64608685
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 11:38 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Ja, maar niet als het gaat om de definitie van pedofilie. Zo'n man is feitelijk geen pedofiel. Dat zo'n relatie wettelijk verboden moet zijn, dat ben ik met je eens.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 11:40:12 #137
78918 SeLang
Black swans matter
pi_64608686
quote:
Stel een dochter komt met haar 17 jarige vriendin thuis. En de vader kan aan niets anders denken dan de tieten van die vriendin. Dat is toch triest?
Niets triest aan, zo is de natuur.
Tenzij die vader stiekum homo is.
Mijn reisverslagen
  zaterdag 3 januari 2009 @ 11:40:48 #138
219969 Ghazi
pi_64608697
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 11:39 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Het voornaamste criterium is wat het meisje zelf wil.

Kunnen we deze zeikerige discussie nu laten voor wat het is?
Oke, dit was mijn laatste post. Ik wil je nieuwe jaar nml. niet vergallen.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 11:43:30 #139
Profeta Pluriforma
pi_64608752
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 11:40 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Eigenlijk zeg je dat je geen argumenten meer hebt en niet wilt toegeven dat jij het fout zag.

Kijk ook eens naar zo'n film als American Beauty. Daarin gebeurt hetzelfde. De vader is seksueel volledig in de ban van het vriendinnetje van zijn dochter. Volgens mij ook iets van 16/17 jaar. Op het laatste moment realiseert hij zich dat het eigenlijk niet kan wat hij wil. Maar dat is een moreel besef. Zijn seksuele begeerte daarentegen was volkomen natuurlijk en ik geloof dat heel veel mannen (vaders) zich er wel in kunnen herkennen.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 11:45:21 #140
78918 SeLang
Black swans matter
pi_64608786
In dit soort topics komen er altijd plotseling allerlei gereformeerde fundamentalisten tevoorschijn met een onderdrukte sexualiteit die dan dan andere mensen gaan voorschijven van 'mag' en 'niet mag' zonder dat de personen die het betreft om hun mening wordt gevraagd.
Mijn reisverslagen
  zaterdag 3 januari 2009 @ 11:46:03 #141
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_64608798
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 11:40 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Oh, dat niet. Maar vind het een beetje een onzin discussie over een meisje van 17.
pi_64609209
quote:

[..]

Op tilt slaan is een groot woord maar integendeel. Als je niet opgewonden raakt van een 17-jarige dame met alle standaard aantrekkelijke eigenschappen is er iets mis met je. Dat 'kapotscheuren' is natuurlijk allemaal grootspraak van klein geschapen internethelden maar opgewonden raken van dat meisje is niks mis mee.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 12:09:57 #143
Profeta Pluriforma
pi_64609223
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 11:45 schreef SeLang het volgende:
In dit soort topics komen er altijd plotseling allerlei gereformeerde fundamentalisten tevoorschijn met een onderdrukte sexualiteit die dan dan andere mensen gaan voorschijven van 'mag' en 'niet mag' zonder dat de personen die het betreft om hun mening wordt gevraagd.
En het ironische is dan dat het diezelfde mensen zijn die op andere vlakken juist ageren tegen iedere vorm van religieuze bemoeizucht.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 12:11:09 #144
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_64609245
quote:
Ik vind het eigenlijk eerder triest dat volwassen mensen hun Private Spice of hun internetpron op teh interwebs niet weten te vinden en als alternatief maar gaan zitten fappen op foto's van een 17 jarige. En vervolgens ook nog eens een halve zoektocht over het net doen, om haar Hyves e.d. te zoeken...
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_64609259
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 12:09 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

En het ironische is dan dat het diezelfde mensen zijn die op andere vlakken juist ageren tegen iedere vorm van religieuze bemoeizucht.
Idd, wel interessant om te zien hoe iedereen wel een bepaald geloof heeft dat ze niet kunnen verklaren of beargumenteren maar waarvan ze wel zijn overtuigd, religieus of niet.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_64609704
quote:
Mijn complimenten voor deze post. Met die aantekening dat het gereformeerde fundamentalisme niet voorbehouden is aan gereformeerden. Het is dezelfde neiging om je privenormen aan anderen op te leggen, steeds meer blijkt dat mensen daar geen geloof of bijbel voor nodig hebben.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 12:34:20 #147
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_64609810
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 12:11 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk eerder triest dat volwassen mensen hun Private Spice of hun internetpron op teh interwebs niet weten te vinden en als alternatief maar gaan zitten fappen op foto's van een 17 jarige. En vervolgens ook nog eens een halve zoektocht over het net doen, om haar Hyves e.d. te zoeken...
Ik vind het triester dat je blijkbaar geen nieuwjaarsduik kan nemen zonder dat plotseling heel Nederland weet wie je bent.
pi_64609826
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 12:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Mijn complimenten voor deze post. Met die aantekening dat het gereformeerde fundamentalisme niet voorbehouden is aan gereformeerden. Het is dezelfde neiging om je privenormen aan anderen op te leggen, steeds meer blijkt dat mensen daar geen geloof of bijbel voor nodig hebben.
Als Balkenende het voor het zeggen zou hebben zouden meisjes met zulke borsten niet meer mee mogen doen, wegens aantasting van de normen.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 12:35:01 #149
80382 manny
30 is best veel
pi_64609830
jammer dat ze geen SHE heet
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 3 januari 2009 @ 12:35:28 #150
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_64609838
wie heet er nou zo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')