quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat eerste eigenlijk niet. Maar misschien nu wel, heb sinds kort een ander stuk software op m'n pc, waarbij dat wellicht wel kan.
En dat laatste in ieder geval wel.
Neuh, hij is gewoon wanhopig. En daar heeft hij ook wel reden toe, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee precies, als ze geen tieten had, echt wel dat ik daar een menthal note van had gemaakt. Dus zal wel meevallen, of die vent is gay, dat laat ik nog ff in het midden.
Doe dat.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
TOP!!!!
Zal ik je dan binnenkort een paar foto's doen toesturen die geplakt moeten worden??
Oke.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou misschien IK ook wel, dus hou je achterlijke kutopmerkingen die NIEMAND grappig vindt dan ook gewoon voor je. Hm?
Ik had een keer een ban omdat ik hem helemaal die t**** in had gescholden in z'n topic. Ik had nog gelijk ook, dat was het ergstequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:51 schreef IQM het volgende:
[..]
De dag waarop ik MouzurX serieus neem, moet ik nog meemaken.
Geef nou maar toe dat je een sig-na-aper bent, dan zal ik jou niet de t**** in schelden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:53 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik had een keer een ban omdat ik hem helemaal die t**** in had gescholden in z'n topic. Ik had nog gelijk ook, dat was het ergste
O ja? niet gemerkt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:53 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik had een keer een ban omdat ik hem helemaal die t**** in had gescholden in z'n topic. Ik had nog gelijk ook, dat was het ergste
Ik kan alleen een na-aper zijn als ik wist dat jij hem hadquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je een sig-na-aper bent, dan zal ik jou niet de t**** in schelden.
quote:
Bovendien is Bob-B misschien ook wel gewoon awesome instead, dat kanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:58 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik kan alleen een na-aper zijn als ik wist dat jij hem had
Ja, bijvoorbeeld. M'n PM-box staat open.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Euhmmm....de links naar de plaatjes of hoe?
True story. Maar zeg dan ook niet dat jij hem eerder had.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:58 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik kan alleen een na-aper zijn als ik wist dat jij hem had
Ik zou een goede pokeraar zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:03 schreef IQM het volgende:
[..]
True story. Maar zeg dan ook niet dat jij hem eerder had.
Met poker kan je niet in de google cache zoeken wat ik hebquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik lees jou als een kinderboek. Met grote letters.
geilquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |