Eh, nee. Zo zag jouw sig er een week geleden uit.quote:
quote:youve got to move it feel the temperature
Into the rythym let the fire burn
So get into it-- get into the trance
This is the rhythm of the tribal dance, the tribal dance!
Beter dan ''frietjes''quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
GODVERDOMME ER STOND ''PATATJES''' IN DE ONDERTITELING.
7 juni 2008 jahquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Eh, nee. Zo zag jouw sig er een week geleden uit.
[..]!
Tuurlijk. Ik kan alleen niet álles.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hello!
Mag ik binnenkort even van jou kunsten (gehehehehe....) gebruik maken voor het maken van mijn nieuwe .gif?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, je hebt toch wel een lieve vriendin?
Hoop ik voor je
Lieve lieve lieve MouzurX, ik snap dat het voor types als jij heel grappig kan zijn om meer dan 5 keer te herhalen dat ik geen enorme jetsers heb. Maar ik denk dat je ook moet beseffen dat dit alles je geen stap dichterbij brengt bij je einddoel, de dag dat jij zelf een keer een borst in handen zal mogen hebben.quote:
gepwnt meeennn!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Eh, nee. Zo zag jouw sig er een week geleden uit.
[..]!
\quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
PARDON?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ey, voor een jurkje moet je wel wat meer doen dan ik in gedachten had. Er is wel uitverkoop dus bij mijn werk ook, je hoeft nog maar één bal schoon te likken ipv 2 dan.
HET IS FRIET!!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee, lutser. Dat is wanneer jij hebt gepost, maar de signature blijft toch hetzelfde. Als jij nu in een oud topic van mij kijkt, zie je toch ook nog de avatar en signature die ik *nu* heb.quote:
* De_Ananas legt armen op eigen borstenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lieve lieve lieve MouzurX, ik snap dat het voor types als jij heel grappig kan zijn om meer dan 5 keer te herhalen dat ik geen enorme jetsers heb. Maar ik denk dat je ook moet beseffen dat dit alles je geen stap dichterbij brengt bij je einddoel, de dag dat jij zelf een keer een borst in handen zal mogen hebben.
Het is slechts een klein advies van het huis om je tijd voortaan beter te besteden.
quote:
Zoals ik al zei, ik ben chagoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lieve lieve lieve MouzurX, ik snap dat het voor types als jij heel grappig kan zijn om meer dan 5 keer te herhalen dat ik geen enorme jetsers heb. Maar ik denk dat je ook moet beseffen dat dit alles je geen stap dichterbij brengt bij je einddoel, de dag dat jij zelf een keer een borst in handen zal mogen hebben.
Het is slechts een klein advies van het huis om je tijd voortaan beter te besteden.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ja hoor, Donna is echt een lieverd, en aks ik veel gezopen heb, dan weet zij ook wel hoe laat het is hoor de volgende dag!
En dat vind ze nou niet bepaald vervelend!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat eerste eigenlijk niet. Maar misschien nu wel, heb sinds kort een ander stuk software op m'n pc, waarbij dat wellicht wel kan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Kan jij van film-scenes .gifjes maken?
En anders kan jij zeker wel een paar gplaatjes achter elkaar plakken toch zodat het een .gif idee krijgt???
Huh had jij niet ergens een foto geplaatst ergens op fok? Ik kan me niets herinneren van kleine tietjes.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou misschien IK ook wel, dus hou je achterlijke kutopmerkingen die NIEMAND grappig vindt dan ook gewoon voor je. Hm?quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
* De_Ananas legt armen op eigen borsten
"geen enorme jetsers" staat toch niet per se gelijk aan "kleine tietjes"?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:48 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Huh had jij niet ergens een foto geplaatst ergens op fok? Ik kan me niets herinneren van kleine tietjes.
Nee precies, als ze geen tieten had, echt wel dat ik daar een menthal note van had gemaakt. Dus zal wel meevallen, of die vent is gay, dat laat ik nog ff in het midden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:48 schreef IQM het volgende:
[..]
"geen enorme jetsers" staat toch niet per se gelijk aan "kleine tietjes"?
De dag waarop ik MouzurX serieus neem, moet ik nog meemaken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee precies, als ze geen tieten had, echt wel dat ik daar een menthal mental note van had gemaakt. Dus zal wel meevallen, of die vent is gay, dat laat ik nog ff in het midden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |