wel een nieuwe post maken hèquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:12 schreef Irving het volgende:
De Mol = Paula Udondek
Winnaar = Vera Mann
Verliezer = Rick Engelkes
Afvaller (1) = Dennis Storm
Kan zijn dat ik hem nog edit maar dat is voor de deadline dan -.-
Dat kan speltechnisch niet. Op het einde blijven er 3 personen over, waarvan een de mol is, een de winnaar van de pot, en een is de verliezer. Dus 3x Dennis kan dan niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:11 schreef Meddo het volgende:
En zijn er regels mbt hoe vaak je een naam mag gebruiken? Bijvoorbeeld dat je Dennis zowel mol, winnaar en verliezer hebt?
Ohja sorry, zal ik doen, had OP niet goed gelezenquote:
Maar je kan toch denken dat Dennis de Mol is óf dat hij er als eerste uit gaat? Dan is het volgens mij geen verkeerd idee om min of meer op die manier te spreiden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat kan speltechnisch niet. Op het einde blijven er 3 personen over, waarvan een de mol is, een de winnaar van de pot, en een is de verliezer. Dus 3x Dennis kan dan niet.
Waarom moeten wij dat weten?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb mijn lijstje ook op papier geschreven wat ik hier natuurlijk getypt hebt.
Dat ga ik elke week doen. Eerst hier op internet en daarna op papier.
Waarom reageer jij niet op mijn PMquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:26 schreef RayMania het volgende:
De Mol = Jon van Eerd.
Winnaar = Hans Schiffers.
Verliezer = Vera Mann.
Afvaller (1) = Dennis Storm.
Omdat Tegan een onbetrouwbare snol is. Als zij niet wilt dat jij wint, dan win je ook niet door " miscalculaties"quote:
In dit topic wil ik dus gepost hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:34 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Omdat Tegan een onbetrouwbare snol is. Als zij niet wilt dat jij wint, dan win je ook niet door " miscalculaties"
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:34 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Omdat Tegan een onbetrouwbare snol is. Als zij niet wilt dat jij wint, dan win je ook niet door " miscalculaties"
Mee eens!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:41 schreef Black_king het volgende:
Voor de eerste aflevering:
Mol= Sebastiaan Labrie
Winnaar = Vera Mann
Verliezer = Hans Schiffers
Afvaller 1 = Paula Udondek
Ik heb mijn excelletje ook nog, zal hem eens invullen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:34 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Na het zien van wat nieuw beeld persconferenties verander ik hem toch -.- excuses daarvoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:12 schreef Irving het volgende:
De Mol = Paula Udondek
Winnaar = Vera Mann
Afvaller (1) = Dennis Storm
Kan zijn dat ik hem nog edit maar dat is voor de deadline dan -.-
Ga je gang. Als jij die moeite wil doen... Altijd fijn, iemand die alles nacheckt op fouten waar ik overheen kijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:59 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik heb mijn excelletje ook nog, zal hem eens invullen.
En dan elke week controleren
Oh, dat is niet erg hoor! Mijn eis van de nieuwe post is er alleen omdat ik het anders misschien niet ziequote:Op donderdag 8 januari 2009 18:03 schreef Irving het volgende:
[..]
Na het zien van wat nieuw beeld persconferenties verander ik hem toch -.- excuses daarvoor.
De Mol = Froukje Jansen
Winnaar = Vera Mann
Afvaller (1) = Paula Udondek
Ja, dat is mijn stem. Dus:quote:
Ok, geen probleem. Was alleen erg onduidelijk. Volgende keer wel ff aangeven dat dat je stem isquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:10 schreef Ikook het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn stem. Dus:
Mol= Sebastiaan Labrie
Winnaar = Vera Mann
Verliezer = Hans Schiffers
Afvaller 1 = Paula Udondek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |