abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 16:50:40 #226
236264 crew  capricia
pi_64583052
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ik kan me goed voorstellen dat je het spoor op gaat om te helpen, wat ik me niet kan voorstellen is dat je niet kijkt, daarom vind ik het een raar verhaal.
Het is erg jammer dat de beelden zo leguber geworden zijn door de fatale afloop, maar ik zou die camera-opnamen anders best eens willen zien.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64583063
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:49 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja, jij weet dat wel he. Je bent toch zo anti-drugs, wat weet jij daar nou van?
Ik ben heus wel eens keer van de wereld geweest van drank enzo en dat er iets opeens voor mijn neus gebeurde, waardoor er een explosie van waarschijnlijk adrenaline vrij kwam waardoor ik in eens weer nuchter was.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_64583184
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:50 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ik weet het wel en ja het is waar wat hij zegt.
Nou, en ik weet donders goed dat je van drank en/of drugs zo ver heen kan zijn dat je totaal niet meer weet waar je mee bezig bent, en dat die zogenaamde 'nuchtere' momenten ook niet helpen. Dus ik zou er niet zomaar van uit gaan dat deze jongen bij zijn volle verstand was toen ie op het spoor sprong.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 16:55:27 #229
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_64583215
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:44 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Met alle respect, maar als mijn maatje aan de overkant van het perron in elkaar wordt geslagen, dan gebruik ik echt wel 0,5 tot 2 seconde om te kijken of er geen trein aan komt, want als ik onder een trein kom wordt mijn makker als nog dood getrapt.

Er is nog veel onduidelijk, maar ik begreep dat de jongens niet meteen gegrepen werden door een trein, maar dat ze eerst een tijdje op het spoor hebben gestaan. In 30 seconden kan een intercity wel 'uit het niets' verschijnen denk ik...
  vrijdag 2 januari 2009 @ 16:55:45 #230
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64583229
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:50 schreef capricia het volgende:

[..]

Het is erg jammer dat de beelden zo leguber geworden zijn door de fatale afloop, maar ik zou die camera-opnamen anders best eens willen zien.
de aanloopp lijkt me ook vrij luguber. een groepje dat met een steen anderen afrost.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_64583264
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:55 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Er is nog veel onduidelijk, maar ik begreep dat de jongens niet meteen gegrepen werden door een trein, maar dat ze eerst een tijdje op het spoor hebben gestaan. In 30 seconden kan een intercity wel 'uit het niets' verschijnen denk ik...
Hoeveel seconde kost het om van het ene perron over te steken naar het andere perron (Dus zowel met gewoon lopen als met rennen/sprinten)? En hoeveel meter liggen die perrons uit elkaar? en hoeveel sporen moesten die jongens over en was het licht of donker?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 16:57:13 #232
236264 crew  capricia
pi_64583281
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

de aanloopp lijkt me ook vrij luguber. een groepje dat met een steen anderen afrost.
Ja, daar moet ook gewoon aangifte van gedaan worden. Het is vreemd dat die persoon die met die steen afgerost is, gewoon in het politiebureau zat als getuige van het ongeval en daarna naar huis gegaan is...
Er is veel onduidelijk.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 2 januari 2009 @ 16:57:35 #233
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_64583292
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:56 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Hoeveel seconde kost het om van het ene perron over te steken naar het andere perron?

Dus zowel met gewoon lopen als met rennen/sprinten?
Bij Alexander ben je in 2 seconden wel aan de overkant als je rent. Hoezo?
pi_64583293
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:55 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Oh ja, en het was mistig natuurlijk.
Nou ja, het lijkt me eerder een Darwin-award ofzo zeg.
Als het zo is dat er drank in het spel was, blijkt maar weer hoe overmoedig dit maakt.
pi_64583312
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Welke anderen?
Oh, er zijn meer zinloos geweld verhalen waarbij het verhaal dat er (o.a. door de media) aanvankelijk bij hoorde uiteindelijk toch wat minder eenduidig bleek te zijn.
pi_64583325
Ach laten we even afwachten of er camera beelden vrijkomen, en wat Zapato te horen krijgt van de onderzoeksleider.

Ik denk dat politie de zaak gewoon sluit, en wellicht die mocro's vervolgd voor de mishandeling van Zapato (en evt. anderen) maar ivm met maatschappelijke onrust, en de onmogelijkheid die anderen te vervolgen (justitieel gezien) de 2 zaken gescheiden gaan proberen te houden
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 16:59:11 #237
236264 crew  capricia
pi_64583357
Ik vraag me af of je het bewust mee maakt als je gegrepen wordt door een intercity.
Beetje rare gedachten krijg ik...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64583373
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:57 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Jij zegt dat ze niet meteen werden gegrepen door een trein, maar het kost maar 2 seconde om aan de andere kant te komen.
Dus in principe kunnen we stellen dat uitkijken naar treinen ongeveer 0,5 tot 1,5 seconde duurt + die 2 seconde sprinten en klimmen dan zitten we maar op 3,5 seconde dat het kost om tot de aanvallers te komen.

Vreemd.

Ps hoeveel meter moet die trein met die snelheid bij jou minimaal vandaan zijn, zodat je er nog even snel voor bij kan oversteken?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 16:59:39 #239
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64583376
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh, er zijn meer zinloos geweld verhalen waarbij het verhaal dat er (o.a. door de media) aanvankelijk bij hoorde uiteindelijk toch wat minder eenduidig bleek te zijn.
ja idd. neem kerwin bijvoorbeeld.
pi_64583378
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:54 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nou, en ik weet donders goed dat je van drank en/of drugs zo ver heen kan zijn dat je totaal niet meer weet waar je mee bezig bent, en dat die zogenaamde 'nuchtere' momenten ook niet helpen. Dus ik zou er niet zomaar van uit gaan dat deze jongen bij zijn volle verstand was toen ie op het spoor sprong.
Nee niet bij volle verstand natuurlijk maar je weet in de meeste gevallen nog wel een beetje wat je doet, al doe je natuurlijk sneller gevaarlijke dingen.
Aangezien hij gewoon naar het station is gelopen kun je echt nog wel redelijk normaal denken lijkt me.
pi_64583402
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:59 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me af of je het bewust mee maakt als je gegrepen wordt door een intercity.
Beetje rare gedachten krijg ik...
Degene wat nog leeft kan het misschien nog navertellen.
Maar daarom is het favoriet om als je zelfmoord wilt plegen voor de trein te springen: je bent bijna altijd meteen morsdood.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:00:20 #242
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_64583405
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ach laten we even afwachten of er camera beelden vrijkomen, en wat Zapato te horen krijgt van de onderzoeksleider.

Ik denk dat politie de zaak gewoon sluit, en wellicht die mocro's vervolgd voor de mishandeling van Zapato (en evt. anderen) maar ivm met maatschappelijke onrust, en de onmogelijkheid die anderen te vervolgen (justitieel gezien) de 2 zaken gescheiden gaan proberen te houden
Als het juridisch onmogelijk is om ze te vervolgen, worden ze ook niet vervolgd. Dat lijkt me niets met maatschappelijke onrust te maken hebben.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:00:37 #243
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64583414
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:59 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Jij zegt dat ze niet meteen werden gegrepen door een trein, maar het kost maar 2 seconde om aan de andere kant te komen.
Dus in principe kunnen we stellen dat uitkijken naar treinen ongeveer 0,5 tot 1,5 seconde duurt + die 2 seconde sprinten en klimmen dan zitten we maar op 3,5 seconde dat het kost om tot de aanvallers te komen.

Vreemd.
misschien ligt het perron in een bocht?
pi_64583425
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:59 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja idd. neem kerwin bijvoorbeeld.
Onder andere.
pi_64583472
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:00 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Als het juridisch onmogelijk is om ze te vervolgen, worden ze ook niet vervolgd. Dat lijkt me niets met maatschappelijke onrust te maken hebben.
In principe maakt het ook niet uit of die marokkanen vervolgd worden of niet, want uiteindelijk gaat het erom wat de Burger er van vindt.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:02:02 #246
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64583479
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Onder andere.
joes kloppenburg schijnt ook een vervelend mannetje te zijn geweest.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:02:35 #247
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64583497
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:01 schreef JohnDope het volgende:

[..]

In principe maakt het ook niet uit of die marokkanen vervolgd worden of niet, want uiteindelijk gaat het erom wat de Burger er van vindt.
wat er beklijft, hangt wel weer af van verschillende mediaberichten.
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 17:02:37 #248
236264 crew  capricia
pi_64583499
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik las ook nog dat de trein toeterde.
Die andere jongen die was al bijna op het perron, maar zijn benen werden toch nog geraakt door de trein...brrrr...krijg ik koude rillingen van. Dat je zo met je handen aan het perron hangt en er een trein voorbij raast...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64583507
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Of misschien was er op dat moment een ufo bezig met landen en hadden ze op die locatie een hologram uitgestraald, zodat die ufo niet zichtbaar kon worden en waardoor het ook onmogelijk was om te zien of er een trein aan kwam
pi_64583518
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

joes kloppenburg schijnt ook een vervelend mannetje te zijn geweest.
Dat weet ik niet maar heel vaak zitten er gewoon meer kanten aan een verhaal die voor het gemak soms maar even worden weggelaten.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:03:05 #251
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_64583520
quote:

[..]

Vreemd.

Ja, ik snap waar je heen wil, maar ik heb nog niet gelezen wat de reden is dat ze op het spoor bleven. Daar kunnen meerdere verklaringen voor zijn, maar ik vermoed dat jij er al eentje vast hebt staan
pi_64583529
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:57 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

2 seconden? Ik neem aan dat je het nu over de 'via het spoort' variant hebt? Want trap af - tunnel door - trap op, kost echt wel meer tijd dan 2 seconden, ben je al gauw halve minuut tot minuut aan kwijt, als je keihard sprint en niet bij een van beide trappen op je muil gaat
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:03:48 #253
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64583551
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:02 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Of misschien was er op dat moment een ufo bezig met landen en hadden ze op die locatie een hologram uitgestraald, zodat die ufo niet zichtbaar kon worden en waardoor het ook onmogelijk was om te zien of er een trein aan kwam
ik sluit niks uit.
pi_64583571
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:03 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ja, ik snap waar je heen wil, maar ik heb nog niet gelezen wat de reden is dat ze op het spoor bleven. Daar kunnen meerdere verklaringen voor zijn, maar ik vermoed dat jij er al eentje vast hebt staan
Ik hoor iedereen welles nietes raaskallen op internet, maar er is nog helemaal niemand die over deze vragen heeft nagedacht.

Dat bedoel ik dus ook met dat (hoogopgeleide) mensen tegenwoordig niet meer zelfstandig kunnen denken.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:04:24 #255
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_64583573
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

2 seconden? Ik neem aan dat je het nu over de 'via het spoort' variant hebt? Want trap af - tunnel door - trap op, kost echt wel meer tijd dan 2 seconden, ben je al gauw halve minuut tot minuut aan kwijt, als je keihard sprint en niet bij een van beide trappen op je muil gaat
Ja, als ze de trap hadden genomen hadden we er geen topic over gemaakt lijkt me
pi_64583599
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:00 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ik denk wel dat ze wel 3x nadenken om die marrokanen hier de schuld van te geven, los van of het juridisch kan of niet. Het gaat dan toch wel weer opgeblazen worden door alle media, en om een 'Gouda' effect te voorkomen, zullen ze dus echt wel even goed nadenken of dat het waard is...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 januari 2009 @ 17:05:44 #257
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64583626
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:04 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ja, als ze de trap hadden genomen hadden we er geen topic over gemaakt lijkt me
Had me wel weer een paar uur van mn leven gescheeld wat ik nu al hier zit
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:06:29 #259
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64583650
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:05 schreef Swetsenegger het volgende:
pi_64583670
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:05 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik denk wel dat ze wel 3x nadenken om die marrokanen hier de schuld van te geven, los van of het juridisch kan of niet. Het gaat dan toch wel weer opgeblazen worden door alle media, en om een 'Gouda' effect te voorkomen, zullen ze dus echt wel even goed nadenken of dat het waard is...
Wat waard is?
pi_64583671
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:05 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat geen enkele rol speelt. De politie wil weten wat er is gebeurd en gaat echt niet denken van: oh jee, straks heeft dit die en die gevolgen.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:07:02 #262
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_64583760
quote:

[..]

Vreemd.

Ps hoeveel meter moet die trein met die snelheid bij jou minimaal vandaan zijn, zodat je er nog even snel voor bij kan oversteken?
Er wordt in de berichtgeving gesproken over een grote groep personen die op het spoor aan het vechten was of in ieder geval aanwezig was. De meesten sprongen op tijd weg toen de trein eraan kwam.
pi_64583808
quote:
Voor de niet rotterdammers, het ronde gebouw links naast de 'A'-tag van Google Maps is Outland, en het station ligt ongeveer bij het gebouw wat gevormd is als een X die op zn kant ligt, stukje rechts, en iets lager dan de tag van Maps dus
pi_64583914
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:09 schreef QBZZ het volgende:

[..]

Er wordt in de berichtgeving gesproken over een grote groep personen die op het spoor aan het vechten was of in ieder geval aanwezig was. De meesten sprongen op tijd weg toen de trein eraan kwam.
De enige reden waarom er op het spoor gevochten zou kunnen worden is als de slachtoffers het spoor op gevlucht zijn en toen zijn ingehaald en daar geslagen zijn.

Dus hoe je het ook wendt of keert: dan kom je toch weer uit bij het verhaal dat die jongens wilden vluchten en toen onder een trein zijn gekomen.
pi_64584026
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Wat waard is?
De poging tot vervolging van die marrokanen voor de dood van die jongen. Ze zullen er misschien doodslag of dood door schuld of iets van kunnen maken? Maar ik vraag me dus al ten zeerste af of dat juridisch mogelijk is, aangezien ze niet geduwd of iets zijn en eigenlijk 'vrijwillig' het spoor op doken.

En ik bedoelde dus doordat zoiets waarschijnlijk al een zwakke zaak is, die wel veel media-coverage krijgt en stof doet opwaaien (zie nu al het HLN artikel in de OP, waarover over een 'Marrokaanse bende' word gesproken) zullen ze wellicht ervoor kiezen de moeite niet eens te nemen
pi_64584063
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:12 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De enige reden waarom er op het spoor gevochten zou kunnen worden is als de slachtoffers het spoor op gevlucht zijn en toen zijn ingehaald en daar geslagen zijn.

Dus hoe je het ook wendt of keert: dan kom je toch weer uit bij het verhaal dat die jongens wilden vluchten en toen onder een trein zijn gekomen.
De bij het ongeluk betrokken personen kwamen juist op de vechtpartij af in plaats van dat ze probeerden te vluchten. Tenminste, volgens de berichtgeving.
pi_64584122
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:14 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

De poging tot vervolging van die marrokanen voor de dood van die jongen. Ze zullen er misschien doodslag of dood door schuld of iets van kunnen maken? Maar ik vraag me dus al ten zeerste af of dat juridisch mogelijk is, aangezien ze niet geduwd of iets zijn en eigenlijk 'vrijwillig' het spoor op doken.

En ik bedoelde dus doordat zoiets waarschijnlijk al een zwakke zaak is, die wel veel media-coverage krijgt en stof doet opwaaien (zie nu al het HLN artikel in de OP, waarover over een 'Marrokaanse bende' word gesproken) zullen ze wellicht ervoor kiezen de moeite niet eens te nemen
Maar zo blijven mensen hun eigen verhalen maken en zeggen dat de politie nooit iets doet..
Om de Marokkanen te beschermen enz enz, zo krijg je juist de raarste verhalen.
pi_64584131
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:15 schreef QBZZ het volgende:

[..]

De bij het ongeluk betrokken personen kwamen juist op de vechtpartij af in plaats van dat ze probeerden te vluchten. Tenminste, volgens de berichtgeving.
Het blijft gewoon een heel vaag en vreemd verhaal met veel te veel vragen en openeinden. Er valt niks over te zeggen en daarom is het een ongekende schande dat er al meteen in het begin werd gesproken van een ongeluk.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:19:41 #270
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_64584270
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:16 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het blijft gewoon een heel vaag en vreemd verhaal met veel te veel vragen en openeinden. Er valt niks over te zeggen en daarom is het een ongekende schande dat er al meteen in het begin werd gesproken van een ongeluk.

Gesproken door de user die er vanaf het begin af aan vanuit ging dat de jongens vluchtende slachtoffers waren van een Marokkaanse groep. En zelfs een OP maakt met een bericht 'Marokkaanse bende jaagt feestende jongens de dood in'.

Maar de vroege conclusies van een ander zijn een schande?
pi_64584311
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:16 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Er werd niet meteen geroepen dat het een ongeluk was. Dat gebeurde pas na een dag waarop tientallen getuigen zijn verhoord en de gebeurtenis zo goed mogelijk is gereconstrueerd.
pi_64584344
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:19 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Gesproken door de user die er vanaf het begin af aan vanuit ging dat de jongens vluchtende slachtoffers waren van een Marokkaanse groep. En zelfs een OP maakt met een bericht 'Marokkaanse bende jaagt feestende jongens de dood in'.

Maar de vroege conclusies van een ander zijn een schande?
Laten we eerlijk wezen, bij > 99% van de incidenten waar marokkanen bij betrokken waren, waren de marokkanen altijd de schuldigen.

Dus in deze situatie met veel te veel vragen en openeinden, verdienen onze broeders uiteraard het voordeel van de twijfel.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:31:02 #273
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64584728
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:21 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Laten we eerlijk wezen, bij > 99% van de incidenten waar marokkanen bij betrokken waren, waren de marokkanen altijd de schuldigen.

Dus in deze situatie met veel te veel vragen en openeinden, verdienen onze broeders uiteraard het voordeel van de twijfel.
die 1% was de auto van meki, die door lonsdalers in de fik werd gezet.

als ik ze toch eens te pakken krijg!
pi_64584862
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

die 1% was de auto van meki, die door lonsdalers in de fik werd gezet.

als ik ze toch eens te pakken krijg!
Het is ook ineens 10 minuten stil na mijn betoog

Ik moet ook nog wel even toevoegen dat als de rollen waren omgedraaid en er dus twee marokkanen het slachtoffer waren geworden, dat er meteen kamervragen gesteld zouden worden door huilende politici, het gebeuren een racistisch moord genoemd zou worden en dat er stille tochten zouden zijn georganiseerd waarmee politici zouden meelopen.

Maar nu zijn de 2 slachtoffers blanke jongens, dus wordt het een tragisch ongeval genoemd
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:35:23 #275
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64584935
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:33 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik moet ook nog wel even toevoegen dat als de rollen waren omgedraaid en er dus twee marokkanen het slachtoffer waren geworden, dat er meteen kamervragen gesteld zouden worden door huilende politici, het gebeuren een racistisch moord genoemd zou worden en dat er stille tochten zouden zijn georganiseerd waarmee politici zouden meelopen.
je vergeet de rellen die bij zulke stilletochten horen.
pi_64584981
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je vergeet de rellen die bij zulke stilletochten horen.
Inderdaad dan zouden die kansenmensen ook gaan rellen.
pi_64584992
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:33 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat, naar alle waarschijnlijkheid niet eens een racistische moord was.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:40:58 #278
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64585157
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:36 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat, naar alle waarschijnlijkheid niet eens een racistische moord was.
kerwin was een stoute jongen. wel rip natuurlijk.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:43:03 #279
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64585242
Afijn, binnenkort gaan dit soort Marokkanen vanzelf 'slachtoffer' worden. Daar kun je op deze manier gewoon op wachten.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_64585347
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:43 schreef Lemmeb het volgende:
Afijn, binnenkort gaan dit soort Marokkanen vanzelf 'slachtoffer' worden. Daar kun je op deze manier gewoon op wachten.
Het is inderdaad een kwestie van tijd voor dat de rollen omgedraaid worden. Iedereen is helemaal klaar met dat kansenvolk. Ik hoor zelfs mensen die vrij links denken omdat ze in een generatie verschil zijn met onze generatie, die ook die marokkanen tegenwoordig helemaal uitkotsen, omdat zij (of hun dierbaren) op een negatieve-manier (pleonasme) te maken hebben gehad met kansenmensen.

En over een paar jaar is er ook genoeg draagvlak in de politiek om criminelen met een dubbel paspoort uit te zetten.

Het komt dus allemaal met de tijd prima op de pootjes terecht, alleen nu is het nog even afzien.

[ Bericht 1% gewijzigd door JohnDope op 02-01-2009 17:51:17 ]
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 17:46:14 #281
236264 crew  capricia
pi_64585359
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:43 schreef Lemmeb het volgende:
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 02:17 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Wat zit je dan weer te zeuren over je vrees dat autochtonen uit wraak hetzelfde bij allochtonen zouden flikken, iets waar tot nu toe nog helemaal nooit sprake van is geweest?

Als je daar werkelijk bang voor bent, moet je daar misschien nog maar eens heel goed over nadenken. Voorkomen is in elk geval beter dan genezen en wie kaatst kan vroeg of laat de bal verwachten.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:51:49 #282
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64585576
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:46 schreef capricia het volgende:

[..]

[..]

Ik "vrees" het alleen niet, dat is het grote verschil. Ik zie het dan meer als "boontje komt om z'n loontje", terwijl jij het op gaat zitten nemen voor die "arme Marokkanen".
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:52:49 #283
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64585609
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:45 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het is inderdaad een kwestie van tijd voor dat de rollen omgedraaid worden. Iedereen is helemaal klaar met dat kansenvolk. Ik hoor zelfs mensen die vrij links denken omdat ze in een generatie verschil zijn met onze generatie, die ook die marokkanen tegenwoordig helemaal uitkotsen, omdat zij (of hun dierbaren) op een negatieve-manier (pleonasme) te maken hebben gehad met kansenmensen.
Dit soort ervaringen heb ik dus ook. Zelfs m'n oma van in de 90 kotst er al op.
quote:
En over een paar jaar is er ook genoeg draagvlak in de politiek om criminelen met een dubbel paspoort uit te zetten.

Het komt dus allemaal met de tijd prima op de pootjes terecht, alleen nu is het nog even afzien.
Zo zie ik het ook.
pi_64585671
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:52 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

[..]

Zo zie ik het ook.
Mensen beginnen steeds meer wakker te worden, het komt ooit helemaal goed.
pi_64586083
Zijn er trouwens al wat finnen opgepakt?

Want of het nou een ongeluk is of niet, dit is in ieder geval genoeg reden om dat gajes minimaal 3 dagen vast te zetten.
pi_64586088
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:52 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

[..]

En die gaat waarschijnlijk nog echt uit van de goedheid van de mens, kun je nagaan.
pi_64586101
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:06 schreef JohnDope het volgende:
Zijn er trouwens al wat finnen opgepakt?
Er zijn dacht ik wel wat mensen aangehouden ja.
pi_64586119
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Heb je daar ook een bron van? Want het is heel vaak zo dat als je Nederlander bent dat ze je veel sneller op pakken dan wanneer je zo'n marokkaans geval bent.
pi_64586184
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:08 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Heb je daar ook een bron van? Want het is heel vaak zo dat als je Nederlander bent dat ze je veel sneller op pakken dan wanneer je zo'n marokkaans geval bent.
Nee heb ik geen bron van, dacht het in 1 van de reacties gelezen te hebben, kan trouwens net zo goed geweest zijn dat ze een verklaring moesten afleggen.
pi_64586208
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:10 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Nee heb ik geen bron van, dacht het in 1 van de reacties gelezen te hebben, kan trouwens net zo goed geweest zijn dat ze een verklaring moesten afleggen.
Als de daders Nederlanders waren geweest, was die hele groep minimaal 3 dagen vast gezet, want juridisch gezien is er genoeg reden om in deze situatie die groep op te sluiten en direct te verhoren.
Want anders ontstaat er het beruchte Joran-van-derSloot-scenario en gaan die verdachten eerst even rustig hun verklaring op elkaar afstemmen buiten de cel.

Het verschil is alleen dat Marokkanen over het algemeen heel erg dom zijn, en je ze dan tegen elkaar uit kan spelen, maar het wordt wel moeilijker, ook omdat ze altijd een goede advocaat hebben in dit soort situaties.

Only in the Netherlands.
pi_64586318
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Dat zei die ene gozer die getuige was (wiens vriend omgekomen was). Tenminste; hij had gasten van die marrokaanse groep op het politiebureau gezien, maar wellicht zijn ze alleen als getuigen gehoord ofzo
pi_64586396
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat zei die ene gozer die getuige was (wiens vriend omgekomen was). Tenminste; hij had gasten van die marrokaanse groep op het politiebureau gezien, maar wellicht zijn ze alleen als getuigen gehoord ofzo
Het is gewoon raar dat er nergens een bericht te vinden is waarin staat of die kansenjongeren nou wel of niet vast zitten.
pi_64586809
wow JohnDope, wow!
Je hebt het naar je zin OFNIE?!!
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 18:41:08 #294
236264 crew  capricia
pi_64587115
Is er nu eigenlijk al aangifte gedaan?
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:43:00 #295
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64587183
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:41 schreef capricia het volgende:
Is er nu eigenlijk al aangifte gedaan?
Heeft dat zin dan?
pi_64587932
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:43 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Heeft dat zin dan?
Weinig denk ik, maargoed dan heb je het in ieder geval gedaan.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 19:04:27 #297
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_64587998
Ach gossie, is het toch nog het topic geworden waar je op gehoopt had JD. Al je vriendjes bij elkaar
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 19:10:21 #298
8781 crew  Frutsel
pi_64588251
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 19:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Ach gossie, is het toch nog het topic geworden waar je op gehoopt had JD. Al je vriendjes bij elkaar
Nee, ik was er nog niet, nu pas

Al ben ik nog aan het bijkomen van 2,5 dagen feest en te weinig slaap:{

Trieste zooi dit zeg... lekker om zo het jaar te beginnen.. RIP
  vrijdag 2 januari 2009 @ 19:10:54 #299
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_64588274
Toch briljant hoe sommige mensen elk incident naar Marokkanen schuiven.

Een groep vechtende mensen op het spoor, 2 weten niet snel genoeg weg te springen. Voor je het weet gaat het hier over dat het een kwestie van tijd is dat allochtonen door autochtonen voor de trein worden geduwd.

Iemand onder de trein duwen want hij duwde ook iemand onder de trein. Beetje een kleuter redenatie. Zeker als het helemaal niks met dit nieuws te maken heeft. En dit soort autochtonen is 'typisch' holland en vertegenwoordigt onze 'normen en waarden'.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  vrijdag 2 januari 2009 @ 19:12:43 #300
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64588344
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 19:10 schreef One_of_the_few het volgende:Voor je het weet gaat het hier over dat het een kwestie van tijd is dat allochtonen door autochtonen voor de trein worden geduwd.
Waar zie je dat staan? Ik denk eerder dat het een kwestie wordt van allochtonen die door autochtonen op de trein worden gezet. De trein naar Marokko welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')