abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 16:50:40 #226
236264 crew  capricia
pi_64583052
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ik kan me goed voorstellen dat je het spoor op gaat om te helpen, wat ik me niet kan voorstellen is dat je niet kijkt, daarom vind ik het een raar verhaal.
Het is erg jammer dat de beelden zo leguber geworden zijn door de fatale afloop, maar ik zou die camera-opnamen anders best eens willen zien.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64583063
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:49 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja, jij weet dat wel he. Je bent toch zo anti-drugs, wat weet jij daar nou van?
Ik ben heus wel eens keer van de wereld geweest van drank enzo en dat er iets opeens voor mijn neus gebeurde, waardoor er een explosie van waarschijnlijk adrenaline vrij kwam waardoor ik in eens weer nuchter was.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_64583184
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:50 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ik weet het wel en ja het is waar wat hij zegt.
Nou, en ik weet donders goed dat je van drank en/of drugs zo ver heen kan zijn dat je totaal niet meer weet waar je mee bezig bent, en dat die zogenaamde 'nuchtere' momenten ook niet helpen. Dus ik zou er niet zomaar van uit gaan dat deze jongen bij zijn volle verstand was toen ie op het spoor sprong.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 16:55:27 #229
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_64583215
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:44 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Met alle respect, maar als mijn maatje aan de overkant van het perron in elkaar wordt geslagen, dan gebruik ik echt wel 0,5 tot 2 seconde om te kijken of er geen trein aan komt, want als ik onder een trein kom wordt mijn makker als nog dood getrapt.

Er is nog veel onduidelijk, maar ik begreep dat de jongens niet meteen gegrepen werden door een trein, maar dat ze eerst een tijdje op het spoor hebben gestaan. In 30 seconden kan een intercity wel 'uit het niets' verschijnen denk ik...
  vrijdag 2 januari 2009 @ 16:55:45 #230
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64583229
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:50 schreef capricia het volgende:

[..]

Het is erg jammer dat de beelden zo leguber geworden zijn door de fatale afloop, maar ik zou die camera-opnamen anders best eens willen zien.
de aanloopp lijkt me ook vrij luguber. een groepje dat met een steen anderen afrost.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_64583264
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:55 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Er is nog veel onduidelijk, maar ik begreep dat de jongens niet meteen gegrepen werden door een trein, maar dat ze eerst een tijdje op het spoor hebben gestaan. In 30 seconden kan een intercity wel 'uit het niets' verschijnen denk ik...
Hoeveel seconde kost het om van het ene perron over te steken naar het andere perron (Dus zowel met gewoon lopen als met rennen/sprinten)? En hoeveel meter liggen die perrons uit elkaar? en hoeveel sporen moesten die jongens over en was het licht of donker?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 16:57:13 #232
236264 crew  capricia
pi_64583281
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

de aanloopp lijkt me ook vrij luguber. een groepje dat met een steen anderen afrost.
Ja, daar moet ook gewoon aangifte van gedaan worden. Het is vreemd dat die persoon die met die steen afgerost is, gewoon in het politiebureau zat als getuige van het ongeval en daarna naar huis gegaan is...
Er is veel onduidelijk.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 2 januari 2009 @ 16:57:35 #233
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_64583292
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:56 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Hoeveel seconde kost het om van het ene perron over te steken naar het andere perron?

Dus zowel met gewoon lopen als met rennen/sprinten?
Bij Alexander ben je in 2 seconden wel aan de overkant als je rent. Hoezo?
pi_64583293
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:55 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Oh ja, en het was mistig natuurlijk.
Nou ja, het lijkt me eerder een Darwin-award ofzo zeg.
Als het zo is dat er drank in het spel was, blijkt maar weer hoe overmoedig dit maakt.
pi_64583312
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Welke anderen?
Oh, er zijn meer zinloos geweld verhalen waarbij het verhaal dat er (o.a. door de media) aanvankelijk bij hoorde uiteindelijk toch wat minder eenduidig bleek te zijn.
pi_64583325
Ach laten we even afwachten of er camera beelden vrijkomen, en wat Zapato te horen krijgt van de onderzoeksleider.

Ik denk dat politie de zaak gewoon sluit, en wellicht die mocro's vervolgd voor de mishandeling van Zapato (en evt. anderen) maar ivm met maatschappelijke onrust, en de onmogelijkheid die anderen te vervolgen (justitieel gezien) de 2 zaken gescheiden gaan proberen te houden
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 16:59:11 #237
236264 crew  capricia
pi_64583357
Ik vraag me af of je het bewust mee maakt als je gegrepen wordt door een intercity.
Beetje rare gedachten krijg ik...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64583373
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:57 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Bij Alexander ben je in 2 seconden wel aan de overkant als je rent. Hoezo?
Jij zegt dat ze niet meteen werden gegrepen door een trein, maar het kost maar 2 seconde om aan de andere kant te komen.
Dus in principe kunnen we stellen dat uitkijken naar treinen ongeveer 0,5 tot 1,5 seconde duurt + die 2 seconde sprinten en klimmen dan zitten we maar op 3,5 seconde dat het kost om tot de aanvallers te komen.

Vreemd.

Ps hoeveel meter moet die trein met die snelheid bij jou minimaal vandaan zijn, zodat je er nog even snel voor bij kan oversteken?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 16:59:39 #239
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64583376
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh, er zijn meer zinloos geweld verhalen waarbij het verhaal dat er (o.a. door de media) aanvankelijk bij hoorde uiteindelijk toch wat minder eenduidig bleek te zijn.
ja idd. neem kerwin bijvoorbeeld.
pi_64583378
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:54 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nou, en ik weet donders goed dat je van drank en/of drugs zo ver heen kan zijn dat je totaal niet meer weet waar je mee bezig bent, en dat die zogenaamde 'nuchtere' momenten ook niet helpen. Dus ik zou er niet zomaar van uit gaan dat deze jongen bij zijn volle verstand was toen ie op het spoor sprong.
Nee niet bij volle verstand natuurlijk maar je weet in de meeste gevallen nog wel een beetje wat je doet, al doe je natuurlijk sneller gevaarlijke dingen.
Aangezien hij gewoon naar het station is gelopen kun je echt nog wel redelijk normaal denken lijkt me.
pi_64583402
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:59 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me af of je het bewust mee maakt als je gegrepen wordt door een intercity.
Beetje rare gedachten krijg ik...
Degene wat nog leeft kan het misschien nog navertellen.
Maar daarom is het favoriet om als je zelfmoord wilt plegen voor de trein te springen: je bent bijna altijd meteen morsdood.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:00:20 #242
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_64583405
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ach laten we even afwachten of er camera beelden vrijkomen, en wat Zapato te horen krijgt van de onderzoeksleider.

Ik denk dat politie de zaak gewoon sluit, en wellicht die mocro's vervolgd voor de mishandeling van Zapato (en evt. anderen) maar ivm met maatschappelijke onrust, en de onmogelijkheid die anderen te vervolgen (justitieel gezien) de 2 zaken gescheiden gaan proberen te houden
Als het juridisch onmogelijk is om ze te vervolgen, worden ze ook niet vervolgd. Dat lijkt me niets met maatschappelijke onrust te maken hebben.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:00:37 #243
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64583414
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:59 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Jij zegt dat ze niet meteen werden gegrepen door een trein, maar het kost maar 2 seconde om aan de andere kant te komen.
Dus in principe kunnen we stellen dat uitkijken naar treinen ongeveer 0,5 tot 1,5 seconde duurt + die 2 seconde sprinten en klimmen dan zitten we maar op 3,5 seconde dat het kost om tot de aanvallers te komen.

Vreemd.
misschien ligt het perron in een bocht?
pi_64583425
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:59 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja idd. neem kerwin bijvoorbeeld.
Onder andere.
pi_64583472
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:00 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Als het juridisch onmogelijk is om ze te vervolgen, worden ze ook niet vervolgd. Dat lijkt me niets met maatschappelijke onrust te maken hebben.
In principe maakt het ook niet uit of die marokkanen vervolgd worden of niet, want uiteindelijk gaat het erom wat de Burger er van vindt.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:02:02 #246
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64583479
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Onder andere.
joes kloppenburg schijnt ook een vervelend mannetje te zijn geweest.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:02:35 #247
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64583497
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:01 schreef JohnDope het volgende:

[..]

In principe maakt het ook niet uit of die marokkanen vervolgd worden of niet, want uiteindelijk gaat het erom wat de Burger er van vindt.
wat er beklijft, hangt wel weer af van verschillende mediaberichten.
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 17:02:37 #248
236264 crew  capricia
pi_64583499
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik las ook nog dat de trein toeterde.
Die andere jongen die was al bijna op het perron, maar zijn benen werden toch nog geraakt door de trein...brrrr...krijg ik koude rillingen van. Dat je zo met je handen aan het perron hangt en er een trein voorbij raast...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64583507
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Of misschien was er op dat moment een ufo bezig met landen en hadden ze op die locatie een hologram uitgestraald, zodat die ufo niet zichtbaar kon worden en waardoor het ook onmogelijk was om te zien of er een trein aan kwam
pi_64583518
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

joes kloppenburg schijnt ook een vervelend mannetje te zijn geweest.
Dat weet ik niet maar heel vaak zitten er gewoon meer kanten aan een verhaal die voor het gemak soms maar even worden weggelaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')