Goed zoekenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:48 schreef Ole het volgende:
ff OP zoeken
Zeker. De plek waar chocomel verboden is en melk wordt gekoesterd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Goedenmiddag.
Is dit het White Power clubhuis?
Zet je het brandende kruis niet te dicht bij de gordijnen? Eén zo'n café/discobrand in een jaar is wel genoeg.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:18 schreef Bluezz het volgende:
Puntmutsjes wel afzetten als je aan de bar zit
Je bent weer herkenbaar.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:29 schreef borisz het volgende:
Zo mijn kikker heeft zijn normale outfit weer aan.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent weer herkenbaar.![]()
Alle feest-icons kunnen weer een jaar in de kast.
Wel alleen volle melk natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zeker. De plek waar chocomel verboden is en melk wordt gekoesterd.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:29 schreef borisz het volgende:
Zo mijn kikker heeft zijn normale outfit weer aan.
Mijne niet. Ik heb een winteravatarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Goedenmiddag.
Is dit het White Power clubhuis?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:43 schreef SCH het volgende:
Ik heb de hele Hertenkamp-serie op DVD gekocht
oja dat moet ik ook nog ff doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:
Naar de vervaagservice, interessante optie.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:55 schreef appelsientje het volgende:
en hier weer verder.
Net ff 2 autobanden laten vervagen (ze waren lek) ook een duur geintje is dat.
Ben al eens anderhalf jaar gestopt geweest, dus ik weet wat het is haha...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:12 schreef Jeroen427 het volgende:
Doorzetten ouwe! Ik zat gister op een half jaar zonder. Voel me bevrijd.
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:12 schreef Suijk het volgende:
Ik niet, maar heb wel opeens zin in shoarma.
Helemaal niks. Heb het nu alleen niet voor handen en dat is dan wel weer jammer.quote:
Dat is inderdaad jammer.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Helemaal niks. Heb het nu alleen niet voor handen en dat is dan wel weer jammer.
Neuh ik zie wel wat er dit jaar op mijn pad komt. Geen specifieke doelen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:19 schreef Suijk het volgende:
Jij nog wat zaken die je dit jaar wilt bereiken Bos?
Niet geplanned eigenlijk. Was natuurlijk ziek van de week, had drie dagen niet gerookt en dacht, nou ja, dan stoppen we maar ookquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:17 schreef Suijk het volgende:
En waarom weer gestopt met roken Sandman?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet geplanned eigenlijk. Was natuurlijk ziek van de week, had drie dagen niet gerookt en dacht, nou ja, dan stoppen we maar ook.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet geplanned eigenlijk. Was natuurlijk ziek van de week, had drie dagen niet gerookt en dacht, nou ja, dan stoppen we maar ook.
Ongewenste telefoontjes om 21.00 uur over pensioenen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef Suijk het volgende:
Welk maatschappelijk probleem zullen we vandaag eens ongenuanceerd bespreken?
Ongenuanceerd? Wie sprak er gisteren ongenuanceerd? Als jij denkt dat jij zomaar straffeloos dit soort insinuerende opmerkingen kunt maken dan.................quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef Suijk het volgende:
Welk maatschappelijk probleem zullen we vandaag eens ongenuanceerd bespreken?
Ik heb geen vaste telefoon en op m'n mobiel is het gestopt (na een tip van SCH). Nog bedankt daarvoor!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ongewenste telefoontjes om 21.00 uur over pensioenen.
Iemand heeft een tip van opgevolgd. Ik ben ontroerdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb geen vaste telefoon en op m'n mobiel is het gestopt (na een tip van SCH). Nog bedankt daarvoor!
en die tip luidt?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb geen vaste telefoon en op m'n mobiel is het gestopt (na een tip van SCH). Nog bedankt daarvoor!
www.infofilter.nl Daar kun je je nummer invullen en dan word je niet meer gebeld. Na een paar dagen dan. Ik had er op een gegeven moment zeker 20 per dag. Dat werd echt heel irritant.quote:
Okeequote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
www.infofilter.nl Daar kun je je nummer invullen en dan word je niet meer gebeld. Na een paar dagen dan. Ik had er op een gegeven moment zeker 20 per dag. Dat werd echt heel irritant.
Avondquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
www.infofilter.nl Daar kun je je nummer invullen en dan word je niet meer gebeld. Na een paar dagen dan. Ik had er op een gegeven moment zeker 20 per dag. Dat werd echt heel irritant.
Ah, daar ga ik ook eens achteraan.quote:
En dan gezellig samen een 'dikke mannen avondje' houden zeker?quote:
Ben ik ook bij terecht gekomen nadat ik zo'n telefoonmiep telefonisch probeerde door te zagen. Wel aardig dat ze daarmee kwam trouwens, want sindsdien inderdaad erg weinig spam op de foonquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb je trouwens Eddy Zoey nog aan de deur gehad?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ben ik ook bij terecht gekomen nadat ik zo'n telefoonmiep telefonisch probeerde door te zagen. Wel aardig dat ze daarmee kwam trouwens, want sindsdien inderdaad erg weinig spam op de foon
paar maanden terug wel aan de telefoon, maar aan de deurquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb je trouwens Eddy Zoey nog aan de deur gehad?
[BNN] Nu We Er Toch Zijn: Hoe gastvrij is Nederland?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
paar maanden terug wel aan de telefoon, maar aan de deur
Zijn er DJ's die je nog niet gesproken hebt op 3 ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
paar maanden terug wel aan de telefoon, maar aan de deur
Ron Stenders negeert mij, verder heb ik iedereen die ik wil spreken al eens gesproken volgens mijquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Zijn er DJ's die je nog niet gesproken hebt op 3 ?
Waarom negeert hij jou? En hoe heb je ze allemaal gesproken (in de uitzending?)? En wie waren dat?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ron Stenders negeert mij, verder heb ik iedereen die ik wil spreken al eens gesproken volgens mij
Waarom vraag je dat? Zodat je binnenkort in de kroeg kan vertellen dat je mensen kent die mensen kennen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom negeert hij jou? En hoe heb je ze allemaal gesproken (in de uitzending?)? En wie waren dat?.
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat? Zodat je binnenkort in de kroeg kan vertellen dat je mensen kent die mensen kennen?
Of gewoon uit interesse?
Optie 1 natuurlijk.quote:
Rob is toch wel de DJ met denk ik de muzieksmaak die het beste met de mijne overeen komt. Maar hij reageert nooit op mailtjes, SMS'jes, wat dan ookquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom negeert hij jou? En hoe heb je ze allemaal gesproken (in de uitzending?)? En wie waren dat?.
Gisterenavond draaide Michiel ook weer een request van mij. 2009 begint weer goedquote:
Bwehehequote:
Doe je werk dan beter..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:45 schreef sjimz het volgende:
Nu gaan we FB weer gebruiken waarvoor het bedoeld is.
Het is geen dierentuin hier
Iets beter tellen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Was dat drie op 'n rij? Welterusten dan maar.
Het wáren er drie 'n rijquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Iets beter tellen.
Wel fijn, die kritieken op sjimz van je.
Je kon ook op mij reageren toen ik zei dat het geen speeltuin is.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:54 schreef Da_Sandman het volgende:
En hij maakt het er zelf naar.
Heb ik ook gedaan toch? Nog serieus ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je kon ook op mij reageren toen ik zei dat het geen speeltuin is.
Het lijkt alsof je iets hebt tegen sjimz en ik snap het niet. FB verbaggert de laatste twee dagen, niet door ons, maar door iedereen die uit het niets zijn zegje wil doen en het beter lijkt te weten en maar op iedereen inhakt. Willen we het ontopic houden, dan post je "doe je werk dan beter". Terwijl de rest maar offtopic blijft plaatsenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan toch? Nog serieus ook.
Sinds gisteren heb ik zeker wat tegen sjimz en dat is zijn eigen schuld.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je iets hebt tegen sjimz en ik snap het niet. FB verbaggert de laatste twee dagen, niet door ons, maar door iedereen die uit het niets zijn zegje wil doen en het beter lijkt te weten en maar op iedereen inhakt. Willen we het ontopic houden, dan post je "doe je werk dan beter". Terwijl de rest maar offtopic blijft plaatsen.
Stop met praten tegen mij.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat kan best hoor. Tip: gebruik IM om het uit te praten, dan haal je de kou uit de lucht. Want jullie zijn beiden gewoon welwillend.²
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |