quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:01 schreef Pek het volgende:
Die developers sporen niet![]()
In een shelter bij DC, met een paar verveelde Ghouls erin, krijg je dus dit:
[ afbeelding ]
Zelfde shelter:
[ afbeelding ]
Balancerend op potloden, niet zo goed te zien. Maar wtf?
In je pip boy kan je onder het kopje status op je crippled limbs klikken, en dan ben je dus niet meer cripple..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:09 schreef Lastpost het volgende:
Geweldige game, vond het alleen wat minder dat ik mank een km of 4 kon gaan rondsjokken voordat de boel weer gefixt was.
Die had ik dus niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:23 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
In je pip boy kan je onder het kopje status op je crippled limbs klikken, en dan ben je dus niet meer cripple..
(als je wat stim-paks hebt teminste)
Lijkt me wel dat je aid hebt, alleen wellicht geen stimpacks (vlees van overhoopgeschoten dieren herstel je ook van, en water uit de rivieren drinken ook). Daarom is het handiger om eerst een aantal sidequests te spelen voordat je aan de mainquest begint. Die moira-sidequest is best een goede tutorial opzich waar je veel leert over wat er allemaal voor je voeten kan komen. En bovendien krijg je flink wat wapens in je inventory + kom je al op veel plekken waar je later makkelijk naar kan teleporten als je de mainquest speelt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:38 schreef Dynd het volgende:
Ik heb hem net gekocht, ben nu in dat museum van technology, alleen heb ik helemaal niks van aid
Wilt de OP mss de links van de vorige topics van de reeks in de OP zetten?
Waar haal je zoveel ammo weg? als ik die Assault Rifle gebruik ben ik d'r zo doorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:58 schreef IJsmuts het volgende:
ook tvp![]()
ben nu een tijdje bezig, maar even over die quests...
ik heb een huisje in megaton en ben vanuit daar lekker wasteland aant verkennen (heeeerlijk om met je assault rifle mega mutants alla VATS kapot te knallen)
ben nu lvl 6, alleen mn enige sidequest is wat landmijnen ophalen. ik hoef niet perse met de mainquest verder, dus kan ik gewoon lekker blijven rondlopen, beetje lvls omhoog gaan en kom je vanzelf wat meer sidequests tegen?
Even in spoilersquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:10 schreef IJsmuts het volgende:
ow en ik heb thuis ook een mini nuke in mn kastje liggen![]()
heb ik die later nog nodig en kan ik gewoon, lufjes wat opblazen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je bovenstaande allemaal af dan ben je wel zo'n beetje op 1/6e van het spel
Learning to love life by living through loss and mistakes.
Eh, mensen zouden het ook opnieuw op kunnen bouwen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:36 schreef Dynd het volgende:
Ik vind het soms wel vreemd dat je dan in zo'n totaal verwoest dorpje komt, met alleen skeletten van huizen over enzo, en dan staat er 1 huisje dat nog vrijwel helemaal intact is. (En dat niet van beton is ofzo).
Je hebt een PERK waarmee je 'meer ammo vindt dan normaal'.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:17 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Waar haal je zoveel ammo weg? als ik die Assault Rifle gebruik ben ik d'r zo door
nou, zoveel heb ik niet hoor, paar honderd rounds, ik moet ook vaak met mn sledgehammer meppen om kogels te bewaren voor het serieuze werkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:17 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Waar haal je zoveel ammo weg? als ik die Assault Rifle gebruik ben ik d'r zo door
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:24 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Even in spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je bovenstaande allemaal af dan ben je wel zo'n beetje op 1/6e van het spel
![]()
![]()
thanks, ga ik vandaag eens wat mee doen!
Het gaat niet om het aantal juiste letters maar het aantal juiste letters op de juiste plaatsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:29 schreef SnuggLe het volgende:
Geinig overigens als je die 'dokter-robot' fixed dat je bij je S.P.E.C.I.A.L. tijdelijk +2 krijgt bij zowel Perception als Endurance! Leek net een foutje ontdekt te hebben in een te hacken computer in de Citadel. Wachtwoord klopte niet: stond 1/5 correct, maar de pass die het deed, daar zaten toch echt meer dan 1/5 van die letters in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:32 schreef Pantheon het volgende:
Wooo Fallout 3! Twee weken vakantie, en bijna iedere dag minstens 8 uur Fallout gedaan![]()
Ik heb het grootste deel van de quests wel zo'n beetje gehad, net de Explorer-perk gedaan zodat ik alle plekjes op de kaart eens af kan gaan, kijken of ergens nog wat te doen is en dan de main quest maar 's afronden. Tof spel!![]()
En die humor, ja. Briljant:JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier precies hetzelfde. Ik snap er eigenlijk weinig van maar ik vind 'm tot nu toe wel vermakelijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:39 schreef MaxC het volgende:
Zit nu in Tranquility Lane!
Snap er niks van maar ik vind 't wel leuk
Ja, was die bijzonder dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:23 schreef LasTeR het volgende:
Iemand Uncle Leo al tegengekomen? Ik speelde het vandaag weer eens en zag hem voorbij lopen! Frapant doch vermakend!
Nee, dat niet. Maar heeft wel wat te zeggen over wat de mutants doen met hun captives en waar ze vandaan komen mocht je nog niet in die vault zijn geweest.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja, was die bijzonder dan?Heb 'm dood gemaakt en kreeg een of ander pak van 'm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens wel komisch dat een groepje van 5 wastelanders dacht dat ze mij wel konden hebben, nadat ze me hadden verteld waar Oasis ongeveer lag...
Nu zijn ze mest voor The Wasteland.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:29 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Eh, mensen zouden het ook opnieuw op kunnen bouwen?
[..]
Gewoon de kinderen vrij kopen en de slavers te vriend houden. Voordeel is dat je de quest gewoon kan uitspelen en bij de slavers supplies kan blijven kopen. Voor je karma hoef je het niet te doen als je eenmaal de "lawbringer" perk heb. Dan is het bijna onmogelijk om slechte karma te hebben.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:53 schreef SnuggLe het volgende:
Heb bij Paradise Falls maar eens een extra save gedaan en hem op 2 manieren gespeeld:
1) lief doen en de weg van de 'kinders' volgen
2) hem op HARD zetten en alle slavers uitmoorden. Loot was aardig... Maar nadeel van de tweede is dat een side quest meteen niet meer te doen was.
Je kan het ook doen zonder caps te betalen. Iets met computers!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:46 schreef ArmaniXL het volgende:
Gewoon de kinderen vrij kopen en de slavers te vriend houden. Voordeel is dat je de quest gewoon kan uitspelen en bij de slavers supplies kan blijven kopen. Voor je karma hoef je het niet te doen als je eenmaal de "lawbringer" perk heb. Dan is het bijna onmogelijk om slechte karma te hebben.
Evil!quote:Als voorbeeld. Ik heb de Stricktly Business quest gedaan en vermoord bijna alle scavengers die ik tegenkom en nog heb ik een zeer goede karma. Tevens heb ik Bumble uit Little Lamplight bij de slavers afgeleverd.
![]()
Altijd genoeg saven!quote:Net een klein foutje gemaakt terwijl ik supplies wilde kopen bij Moira. Per omgeluk steelde ik iets bij haar en werd ze een beetje boosCharon had het iets eerder door dan ik en schoot haar hoofd eraf.. oeps
Gelukkig dat ik die gozer die altijd bij haar in de winkel staat inmiddels al als slaaf in Paradise Falls is beland dankzij ondergetekende hahahahahha
Die kan je gewoon aanspreken waar hij ook rondloopt in Rivet City. Dan kan je gewoon handelen; hij hoeft niet achter zijn counter te staan. Heeft op zich wel goede waar. Beter dan die kiddo's in Lamplight Cavern & de karavaan voor Megaton. Moira heeft ook weinig soeps.quote:Een ander nadeel is dat bij Flak & Shrapnels in Rivet City niemand achter de counter staat sinds ik Flak richting Paradise Falls heb gestuurd. Blijkbaar was het toch een eenmanszaak en ontrekt Shrapnel zich van alle zaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, die chinese assault rifles zijn redelijk makkelijk te vinden hoor. Ga maar eens goed rond zoeken in de gebouwen rond Arlington Cemeteryquote:Op maandag 5 januari 2009 06:52 schreef Pek het volgende:
Uiteraard![]()
Dankzij Casdin heb ik een shitload aan .556 rounds (5000+), dus dat gaat lekker. Hij slijt alleen nogal snel, dus die ene knakker in Paradise Falls kan die 20 rifles mooi vergeten
Dan is het leuk. Ik loop voornamelijk met de Reservist Rifle mensen van een afstand neer te knallen, helaas is de ammo daarvan nogal schaars en die gast in Paradise Falls heeft er nogal veel van als ie eenmaal zijn assault rifles heeft dus ik laat ze nog even leven.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:15 schreef Pek het volgende:
Weet ik, veel Super Mutants lopen ermee rond. Maar ik ben toch van plan om dat zooitje slavendrijvers uit te roeien, dus dat zou zonde zijn
Ik heb hem er 1 gegeven. Toen ik daarna één 10 mm kogel kreeg (Jawel, 1! 10mm kogel) had ik zoiets van: Die heeft net een minuut van mijn tijd verpest én mijn cola opgedronken.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:31 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je hem nuka cola geeft? ik had toen toevallig niks bij me.
Zonde dat je kinderen niet kan vermoordenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:32 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik heb hem er 1 gegeven. Toen ik daarna één 10 mm kogel kreeg (Jawel, 1! 10mm kogel) had ik zoiets van: Die heeft net een minuut van mijn tijd verpest én mijn cola opgedronken.
Met die 10mm kogel, en dan mijn cola terug pakken.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:40 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Zonde dat je kinderen niet kan vermoorden
Die is echt bruut ja!quote:Op maandag 5 januari 2009 10:31 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Ik loop voornamelijk met de Reservist Rifle mensen van een afstand neer te knallen
Sleep is for the weakquote:Op maandag 5 januari 2009 10:55 schreef PouwelZ het volgende:
Ik heb dit weekend Fallout 3 in de bus gekregen jeeeejga hem binnenkort eens de ps3 induwen
maar heb zo weinig tijd enzo
Kreeg een magazijn 5.56 kogels.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:32 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik heb hem er 1 gegeven. Toen ik daarna één 10 mm kogel kreeg (Jawel, 1! 10mm kogel) had ik zoiets van: Die heeft net een minuut van mijn tijd verpest én mijn cola opgedronken.
Ken ik niet die gun. Waar issie te vinden?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:00 schreef Pek het volgende:
[..]
Die is echt bruut ja!Met m'n sniperperk, commando, finesse en better criticals zijn 1 headshot kills gegarandeerd, ik heb niet veel ammo nodig
Maar chief Gustavo in Tenpenny Tower heeft ook altijd wel aardig wat in voorraad.
ehehehehh. ik schoot zijn wapen met mijn normale sniper rifle uit zijn handen waarna ik hem vervolgens met zijn eigen wapen door het hoofd schoot. Hij stond te trillen op z'n benen ;-)quote:Op maandag 5 januari 2009 13:20 schreef Pek het volgende:
Dickerson Tabernacle Chapel, dat is bij de Deathclaw Sanctuary in de buurt![]()
Zorg wel dat je die vent beneden krijgt met een granaat ofzo, of iig een stukje van hem zodat je kunt looten, anders blijft de gun ergens bovenin liggen waar je er niet bij kan.
Ik ben niet zo'n fan van energie wapens eerlijk gezegd. Ik doe eigenlijk alles met de "small guns". Maar hetzelfde geldt voor armor, ik gebruik ook geen power armor maar draag zelf een Reilly's Rangers combat armor en ik heb momenteel Clover en Charon bij me en die dragen Talon combat armor.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:47 schreef Yngwie het volgende:
Ik gebruik de sniper rifle/Reservist rifle vrijwel nooit, doe dat allemaal met de laser rifle. Daar is niet zover mee in te zoomen, maar bereik is volgens mij net zo groot en ik heb daar ook vrijwel alles in 1 keer mee dood door de Sneak bonusEn daar is wel massa's ammunitie voor de te vinden (iets van 1600+ ammo daarvoor nu)
Het is alweer een tijdje terug, maar er staat me bij dat je ergens een stukje onder water moet zwemmen, heb je dat gedaan?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:55 schreef Tweaker_5502 het volgende:
Ik zit vast in oasis
Ik heb die mirelurks kings gedood en nu? Ik kan geen weg vinden of een key om de poort open te maken.
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:34 schreef Pek het volgende:
[..]
Het is alweer een tijdje terug, maar er staat me bij dat je ergens een stukje onder water moet zwemmen, heb je dat gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom er net vandaan.Wasserwunderland
Oke ik zal even kijken. Bedanktquote:Op maandag 5 januari 2009 15:34 schreef Pek het volgende:
[..]
Het is alweer een tijdje terug, maar er staat me bij dat je ergens een stukje onder water moet zwemmen, heb je dat gedaan?
Wat is er nou stoerder dan een Bohemoth in je ondergoed aan te vallenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:17 schreef Pek het volgende:
Ken dat. Als ik m'n spullen repareer gebruik ik een jumpsuit met +5 repair voor dat beetje extra en al-tijd vergeet ik weer om te kleden. Ouch
Me neither, ook geen energie wapens alleen 'small guns' en af en toe een big gun. Al heb ik nog te weinig plasma rifels geloot om een krachtige te bouwen. Maar ik zie hier iemand zeggen Hunting Rifle? Die vind ik echt TE slap en TE langzaam. Pak danquote:Op maandag 5 januari 2009 14:22 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van energie wapens eerlijk gezegd. Ik doe eigenlijk alles met de "small guns". Maar hetzelfde geldt voor armor, ik gebruik ook geen power armor maar draag zelf een Reilly's Rangers combat armor en ik heb momenteel Clover en Charon bij me en die dragen Talon combat armor.
En we dragen natuurlijk alle 3 een baseball cap
Ah ja, die moet ik ook vaker gebruiken met repairen. Doe ik te weinig. Thanks for the tip!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:17 schreef Pek het volgende:
Ken dat. Als ik m'n spullen repareer gebruik ik een jumpsuit met +5 repair voor dat beetje extra en al-tijd vergeet ik weer om te kleden. Ouch
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:04 schreef The6thgate het volgende:
Hehe superstom. Ik had mn armor tegen ander armor geruild. Knal ik via vats een raider neer...zie ik in de animatie ineens dat ik nog in mn ondergoed sta te vechten daar waar je armor verwacht
...een woning is toch handig?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:45 schreef ArmaniXL het volgende:
Aangezien Moira dood was had Megaton mij niets meer te bieden... Toch leuk dat je van "very good" binnen 10 minuten "very evil" kan worden
Ik ben nog niet voorbij level 4 dus ik heb die shotgun nog niet gezien i guessquote:Op maandag 5 januari 2009 21:31 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Me neither, ook geen energie wapens alleen 'small guns' en af en toe een big gun. Al heb ik nog te weinig plasma rifels geloot om een krachtige te bouwen. Maar ik zie hier iemand zeggen Hunting Rifle? Die vind ik echt TE slap en TE langzaam. Pak danThe Terrible Shotgun
Of als er meerdere lui bij elkaar staan een 95% werkende Missile Launcher. Repair skill rocks!
Moet ook maar eens wat mensen zoeken om me te joinen in de Wasteland zoals Clover en Charon. Alleen; als ZIJ iemand neerschieten krijg je geen XP toch? Baal ervan dat mijn hondje dood is, dat is echt KUT! Mijn save daarvoor was 1 seconde voor hij neergeschoten zou worden, dus heb nog 100x geprobeerd of ik toch op tijd zou kunnen zijn, maar nee....
Wie zegt dat ik mijn woning opgeefquote:Op maandag 5 januari 2009 21:32 schreef SnuggLe het volgende:
...een woning is toch handig?
Kan je buiten Megaton nog een woning fixen? Tenpenny tower dacht ik toch, als je "van very good very evil" wordt??
Je moet niet telkens opnieuw beginnen, zorg gewoon dat je een save hebt vlak voordat je vault 101 uitgaat om de volgende keer te starten. Je kan dit spel op zoveel manieren spelen dat je er nog maanden zoet mee kan zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:46 schreef Yuin het volgende:
[..]
Ik ben nog niet voorbij level 4 dus ik heb die shotgun nog niet gezien i guessBen al tig keer opnieuw begonnen haha, dingen anders proberen, andere settings etc.
Wordt aan gewerkt, maar ik ben bang dat het nog wel een tijdje gaat duren, als hij ooit af komtquote:Op maandag 5 januari 2009 22:23 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Ik hoop dat Fallout 4 zich in Manhattan gaat afspelen. Ben afgelopen zomer in NY geweest dus dan heeft heeft het een nostalgisch gevoel
Nee niet Fawkesquote:Op maandag 5 januari 2009 22:18 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik mijn woning opgeefIk hou van rust om me heen, nu heb ik een hele stad (kuch kuch) voor mezelf
Ik ben overigens level 20 dus mijn sidekicks mogen doen en laten wat ze willen. Heb inmiddels alle sdiequests voltooid en alle locaties bekeken dus de volgende keer ga ik verder met de mainquest.
Zodra Butch uit de vault is ga ik hem ook maar toevoegen aan mijn posse (ff neutraal worden qua karma door middel van vingers inleveren bij de regulators) en daarna zal ik ervoor zorgen dat de wastelands erg leeg zijn. Ik zie er nu al naar uit om Fawkes te laten lijdenen Rivet city wordt helemaal een slagveld evenals Tenpenny Tower, Big City en The Citadel
Mwoahahahahaha
Of je schiet een stuk van zijn lichaam af en loot hetgene wat naar beneden valt.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:20 schreef Pek het volgende:
Dickerson Tabernacle Chapel, dat is bij de Deathclaw Sanctuary in de buurt![]()
Zorg wel dat je die vent beneden krijgt met een granaat ofzo, of iig een stukje van hem zodat je kunt looten, anders blijft de gun ergens bovenin liggen waar je er niet bij kan.
Ik erger me aan zijn stem... in de wastelands is dat genoeg reden voor een headshot...quote:
Haar stemquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:01 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Ik erger me aan zijn stem... in de wastelands is dat genoeg reden voor een headshot...
Zelfde voiceactor die Lucien Lachance en Sheogorath deed in Oblivion, en de mutants, sentribots + mr. Burke in Fallout. geen kwaad woord over Wes Johnsonquote:
Best flauw dat ze aseksueel zijn, als ik een supermutant was zou ik graag kleine mensvrouwen verkrachten voordat ik ze opeetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:49 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Het stem(?)
Super Mutants zijn a-sexueel.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:44 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Of je schiet een stuk van zijn lichaam af en loot hetgene wat naar beneden valt.
quote:of iig een stukje van hem
Dan zou mijn character niet veilig zijn in The Wasteland!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ben ik blij dat je geen supermutant bent.
Eerst een Dart Gun gebruiken, daarna is ie vrij simpel, gewoon blijven knallen. Andere manier is met de Vengeance, daar heb je een Behemoth binnen een seconde of 5 plat.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:20 schreef The6thgate het volgende:
Gvd ik bang voor het moment dat ik deathclaws tegen kom...loop ik net zo'n gigantische super mutant bohemoth tegen het lijfHoe de neuk versla je die dingen simpel?
na 10 granaten, 20 sniperschoten en wat shotgun + assault rifle aanvallen ging ie eindelijk neer
Euh, nou ja, ik bedoel, als hij dood is dan kun je alsnog een stuk van hem afschieten. Ik wou het een en ander verduidelijken. Ofzo.quote:
Pff uiteraard al 2x een dart gun laten liggen omdat je die vast niet nodig hebtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:30 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Eerst een Dart Gun gebruiken, daarna is ie vrij simpel, gewoon blijven knallen. Andere manier is met de Vengeance, daar heb je een Behemoth binnen een seconde of 5 plat.
Wees eerder blij dat je geen klein vrouwmens bentquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ben ik blij dat je geen supermutant bent.
Als ik bij Bethesda zou werken had ik een verkrachtende supermutant genaamd lennartb ergens verstoptquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:10 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dan zou mijn character niet veilig zijn in The Wasteland!Maar ik knal alle supermutans gewoon af met mijn Lincoln's Repeater + Sneak attack.
Sneak attack critical on lennartb.nl
Die mag je zelf maken, met een speelgoedautootje, een verfspuit met radscorpiongif en een elastiekjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:39 schreef SnuggLe het volgende:
Waar de fuck vind ik die Dartgun's??
Ik wil een weapons-guide!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegengekomen? (staat niet als map-point aangeduid)
Het kan misschien al eens verteld zijn, maar ik kom binnenvallen in deze topic en weet dus niet precies wat er allemaal langsgekomen is![]()
Ben overigens al aardig wat nieuws tegengekomen hier, nog ff en ik kan weer vanalles opzoeken en anders aanpakken![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef Remake het volgende:
over paradise fallsDat is omdat je een evil bastard bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In Megaton doen ze hetzelfde, maar dan als je heiliger dan de Paus bent.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
Als je Raven Rock hebt opgeblazen en je bent nog maar lvl 19 dan heb je wel een heel groot deel van de side-quests en dergelijke gemist. Ik ben lvl 20 en moet nog aan de mainquest beginnen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:28 schreef SnuggLe het volgende:
Ben niet zo van die 'zelfmaak'-wapens. Te duur en te veel zut zoeken om ze te maken.
Doe mij de Gatling-laser maar op het moment.
Volgensmij zit ik redelijk tegen het einde overigens. Heb net Raven Rock opgeblazen en Fawkes is mijn 'maatje'. Bijna level 19.
Megaton? Wat was dat ook alweer?quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:54 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat is omdat je een evil bastard bent![]()
In Megaton doen ze hetzelfde, maar dan als je heiliger dan de Paus bent.
Toen ik de vault buiten kwam had ik zoiets van, WTF, vaag spel, wordt niksquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:06 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren de game binnengekregen. Even een klein stukje gespeeld en ben nu net de Vault uit, sfeervol begin van de game in ieder geval. Hier ga ik zeker van genieten
Wacht maar tot je door sewers heen gaat sneaken en critical attacks doet op Ghouls.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het nu wel al tof, al gok ik dat ik het VATS systeem snel beu ga raken. Het haalt de snelheid er nogal uit.
Klopt, ik wilde eerst de main-quest doen en daarna nog wat sidequests.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:56 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Als je Raven Rock hebt opgeblazen en je bent nog maar lvl 19 dan heb je wel een heel groot deel van de side-quests en dergelijke gemist. Ik ben lvl 20 en moet nog aan de mainquest beginnen.
Dus gewoon lekker gaan rondstruinen of zorgen dat je zsm lvl 20 haalt en de explorer perk kiezen!
Dé reden dat ik altijd de PC-versie koop: mods. Je kunt zoveel content toevoegen dat het nog maanden leuk blijft. Quests, steden etc. Ik gebruik nu bijv. een mod waarmee ik vaker en vooral meer tegenstanders krijg en als ik dan overspoeld dreig te worden door 20+ Super Mutants, roep ik een Vertibird op die me luchtsteun geeft of extra troepen dropt. Het is een aanslag op m'n hardware, maar dolle pret.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:25 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Begin me toch wel een beeeeeeeeeetje te vervelen, ondanks dat het tot nog toe supervet was en veel speeluren erin hebt zitten. Wat is er nog leuk als je bijna alle wapens hebt, groot deel van de levels hebt gezien, quests hebt uitgespeeld? Ja, 'doelloos' rondlopen en knallen.
Ja, helaas. Nouja, helaas... Ik ben nu al zo sterk/onoverwinnelijk ivm de AI, heb niet nog meer nodig eigenlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:16 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Ik heb gehoord dat level 20 het maximum is. Betekent dat dat je daarna geen skills of perks kan verdienen?
Gelukkigquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ja, helaas. Nouja, helaas... Ik ben nu al zo sterk/onoverwinnelijk ivm de AI, heb niet nog meer nodig eigenlijk.
Als je op de pc speelt kun je nog wel mods downloaden die wel doorgaan met levelen na lvl 20.
Perks niet, maar skills kan je nog verbeteren door skillbooks te lezenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:16 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Ik heb gehoord dat level 20 het maximum is. Betekent dat dat je daarna geen skills of perks kan verdienen?
Klopt ja, ik kan nu echt overal heen banjeren, ingaan whatever zonder me druk te maken over iets. Meer stimpacks dan ik op krijg en more caps than godquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ja, helaas. Nouja, helaas... Ik ben nu al zo sterk/onoverwinnelijk ivm de AI, heb niet nog meer nodig eigenlijk.
Als je op de pc speelt kun je nog wel mods downloaden die wel doorgaan met levelen na lvl 20.
Ik zie VATS als een panic button. Als het me allemaal teveel wordt (quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het nu wel al tof, al gok ik dat ik het VATS systeem snel beu ga raken. Het haalt de snelheid er nogal uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thnx!"Hoeveel jaar is een maand?"
Xbox Live gamertag: Caas69
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:20 schreef Caas het volgende:
Mensen,
Vraagje over een quest:Moet je even met ze gaan praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thnx!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij moet het anders
"Hoeveel jaar is een maand?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, weet iemand nog leuke quests voor een evil char? (paradise falls heb ik nog niet zo'n zin in)
Of plaatsen waar goed te roven/looten valt? Bij voorkeur een beetje aan de zuidkant van de map.. bvd..
die quest van Herbert Dashwood.., moet je die er voor doen, of kan die erna ook nog?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:26 schreef Remake het volgende:
De goede kant is door de goellies samen te laten wonen met de tenpenny crew.
Ik heb juist wel vol ingezet op Repair, aangezien betere repairskill betekent dat je wapens in betere conditie zijn en je daardoor vijanderen sneller dood hebt (wat ook weer munitie uitspaart). Ik heb niet van ieder wapen er twee voor handen, want waarom zou je?? Je gebruikt hem meteen om je wapen te repareren waar nodig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:50 schreef Yngwie het volgende:
Skills waar ik me als eerste op geconcentreerd heb lockpick/science/sneak en in mindere mate small guns/repair en speech. Het is maar net waar je je mee bezig wil houden.
[KNIP]
Reparen kan niet met een workbench. Maar repareren doe je met meerdere wapens van het hetzelfde type. Dus als je twee hunter rifle's hebt, kun je deze via je Pipboy repareren (naar het wapen toegaan en daar op de goede knop drukken, r op de PC in ieder geval). Ik heb dan ook van mijn meest gebruikte wapens vrijwel altijd minimaal twee in mijn inventory.
Maar je kunt hem niet verder repararen dan je skill groot is (ik zit intussen wel op 100%). Soms kom ik een bepaald wapen niet dikwijls tegen en dan is een extra reserve wel makkelijk (behalve van dingen zoals een minigun of rocket launcher, die zijn veuls te zwaarquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:10 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ik heb juist wel vol ingezet op Repair, aangezien betere repairskill betekent dat je wapens in betere conditie zijn en je daardoor vijanderen sneller dood hebt (wat ook weer munitie uitspaart). Ik heb niet van ieder wapen er twee voor handen, want waarom zou je?? Je gebruikt hem meteen om je wapen te repareren waar nodig.
Neem mensen als Fawkes mee, niet alleen makkelijker om vijanden af te maken, maar ook handig als til-slaaf. Gebruik ik al m'n merc's voorquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:53 schreef Ronalld het volgende:
Had het spel op level 15 dus al uitgespeeld, nu maar weer een oudere save geload en daar wat mee aan het rondrennen.Is nog zoveel te doen. Een nadeel is dat m'n gewicht altijd vol is zeg maar, iemand daar nog tips over? Heb al Strong Back perk. Heb eigenlijk vooral wapens bij me, zeg maar van elk wapen 1, full gerepaired.
Ik heb Fawkes net ontslagen, vond 'em zwaar irritant.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neem mensen als Fawkes mee, niet alleen makkelijker om vijanden af te maken, maar ook handig als til-slaaf. Gebruik ik al m'n merc's voor
quote:Jeff Gardiner: Pete was talking about the level cap in the game as it was released. Level 20 is plenty tough. But we felt there's no harm in letting the player enjoy the game as long as they'd like, and so along with removing the game's "ending" with Broken Steel, we figure raising the level cap would allow them to do that. We plan on raising it to level 30 - but it will be a long, hard climb to get there!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand ?
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:50 schreef Yngwie het volgende:
[..]Oke dank uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
super!quote:
Je wapens ook repareren voor je die museums ingaatquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:04 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb er ook al flink wat uurtjes inzitten.Ik speel wel vooral de main quest, ben nu net in het Museum of Technology om dat ding voor GNR te regelen. Veel van die mutant bastards, die zijn helaas niet te pakken met één of twee headshots. En midden in de actie gaat mijn hunting rifle ook nog eens kapot.
Volgens mij kan dit wel zo'n beetje vanaf elk level..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:51 schreef lars_titanat het volgende:
Ik ben nog niet zolang bezig met Fallout maar ben inmiddels wel lekker aan het rond lopen en dingen onderzoeken.
Ben nu level 7 en heb big town ontdekt. En vroeg me af of het te doen is om de supermutans te lijf te gaan met dit level of nog even te wachten en andere quest te doen en verder te levelen?
Ik ben al 'n keer 2 supermutants tegengekomen en toen is Dogmeat de pijp uit gegaan en het koste me erg veel moeite de mutants uit te schakelen. Vanaf wel level is het makkelijker te doen?
Super mutants zijn kwetsbaar in hun koppie. 3 goede headshots en ze zijn d00d. Gewoon een goede gun (small arms bijv) en richten op hun kop en dan kom je er wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:51 schreef lars_titanat het volgende:
Ik ben nog niet zolang bezig met Fallout maar ben inmiddels wel lekker aan het rond lopen en dingen onderzoeken.
Ben nu level 7 en heb big town ontdekt. En vroeg me af of het te doen is om de supermutans te lijf te gaan met dit level of nog even te wachten en andere quest te doen en verder te levelen?
Ik ben al 'n keer 2 supermutants tegengekomen en toen is Dogmeat de pijp uit gegaan en het koste me erg veel moeite de mutants uit te schakelen. Vanaf wel level is het makkelijker te doen?
Ik kwam een Mutant tegen met Missle launcher. Misschien was dat wel het probleem. Ik hoop niet dat de supermutants in police station, allemaal zijn uitgerust met een Missle Launcher?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:30 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Volgens mij kan dit wel zo'n beetje vanaf elk level..
als ik me goed herinner kwam ik er op lvl4 een paar tegen. Laat ze maar proberen om de uitwerpselen van een combat shotgun te koppen in vats.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:47 schreef lars_titanat het volgende:
[..]
Ik kwam een Mutant tegen met Missle launcher. Misschien was dat wel het probleem. Ik hoop niet dat de supermutants in police station, allemaal zijn uitgerust met een Missle Launcher?
spring valley, maar overal op de kaar staan dat soort huisjes, bijna overal is wel iets te vinden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:56 schreef slacker_nl het volgende:
Je bedoeld spring valley oid? Daar ben ik al geweest. Tot mijn verbazing kreeg ik bezoek van raiders bij de highschool daar terwijl ik daar aan het overnachten was... Kon na het slapen niet fast travellen..
Supermarkt heeft daar geen last van. Of komen raiders alleen terug als je een plek meer dan x dagen negeert?
Het verschilt per locatie.. Sowieso zitten er volgens mij een aantal scripts in die er voor zorgen dat als je na het killen van een groepje raiders hun hideout aan het leeghalen bent NOG een aantal raiders te verteren krijgt...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:56 schreef slacker_nl het volgende:
Je bedoeld spring valley oid? Daar ben ik al geweest. Tot mijn verbazing kreeg ik bezoek van raiders bij de highschool daar terwijl ik daar aan het overnachten was... Kon na het slapen niet fast travellen..
Supermarkt heeft daar geen last van. Of komen raiders alleen terug als je een plek meer dan x dagen negeert?
Dit was echt een paar dagen (of misschien meer dan een paar dagen) erna. Ik had alles al leeggehaald. Op zich niet erg dat er raiders waren, aangezien ik weer wat nieuwe zooi daardoor vond. Maar ik verwachtte het gewoon niet. Net zoals bij Friendly heights (dat metro station). Dat er plots weer raiders waren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:33 schreef Jeff89 het volgende:
Het verschilt per locatie.. Sowieso zitten er volgens mij een aantal scripts in die er voor zorgen dat als je na het killen van een groepje raiders hun hideout aan het leeghalen bent NOG een aantal raiders te verteren krijgt...
Super Duper Mart is op dit moment mijn safe haven. Daar stash ik alles en overnacht ik. Daar heb ik geen last van terugkerende raiders..quote:Oa bij die Super Duper Mart, Springvale School en wat andere willekeurige ruins..
Dat je niet hoger dan level 20 kan.quote:
Bij de DLC wordt de levelcap verhoogd naar lvl 30, en dat wordt heel moeilijk om daar te komen.. zeggen zequote:
Voor zover bekend komen er alleen uitbreidingen voor de PC en Xbox, Microsoft heeft blijkbaar flink gelapt voor exclusieve content. Maar een bugfixende patch zal ongetwijfeld ook voor de PS3 uitkomen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:14 schreef Yuin het volgende:
Komen er eigenlijk nog uitbreidingen/updates/patches voor het spel? (ps3)
niet dat het niet uitgebreid genoeg is...
VATS gebruiken op je hond. Dan zie je hoeveel hij ongeveer heeft, en kun je stimpaks gebruiken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:37 schreef slacker_nl het volgende:
Haha, nou die hond had ik niet voor lang. Ik was op weg terug van het minefield naar megatron en ben een beetje gaan rondlopen op weg terug, krijg ik er een hond bij als kameraad. Die het welgeteld 1 dag heeft uitgehouden... Gedood bij GNR toen ik daar arriveerde. Weet niet of ik zin heb om de save game terug te halen om het nog een keer te proberen om zo die hond in leven te houden..
Heb ik die hond nog nodig voor eoa quest? Op zich is ie ook wel handig aangezien ie beesten ed aanvalt waardoor ze eerst hem proberen te doden enzo.. Hoe kan je eigenlijk zien hoeveel hp je hond heeft?
Staan gewoon bij je notes.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:37 schreef slacker_nl het volgende:
BTW, als ik nu fast travel naar een locatie kom ik vaak mercs tegen die met een contract lopen kill <my character>. Hoe kan ik die contracten lezen zodat ik weet wie mij dood wil hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, heel verhaal. Vraag me af of iemand het boeit!
"Hoeveel jaar is een maand?"
Dat is niet om je rads te verminderen, dat is gewoon een eenpersoons bombshelter voor als er weer een bom valt, is gewoon bedoeld als grapjequote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:46 schreef slacker_nl het volgende:
das een slimme idd.
wat doen die radiation shelter dingen? M'n rads nemen nml niet af als ik erin sta en ze "activate". Zit er een in bij grayditch (bij de diner).
Ik gebruik ze echt nóóit! Behalve radaway en stimpacks.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:37 schreef Yuin het volgende:
Gebruik je die AID dingen eigelijk vaak, behalve de stimpacks en stealthboys natuurlijk dan? Aangezien ik zoveel aid spul heb wat toch best wat caps oplevert. Dus die mentats/whiskey en al dat spul, nodig of verkopen?
Verkopen, raak je anders vrij snel aan verslaafd wat weer negatief is voor je character (bepaalde stats gaan omlaag).quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:37 schreef Yuin het volgende:
Gebruik je die AID dingen eigelijk vaak, behalve de stimpacks en stealthboys natuurlijk dan? Aangezien ik zoveel aid spul heb wat toch best wat caps oplevert. Dus die mentats/whiskey en al dat spul, nodig of verkopen?
Nah, ik gebruik soms wel eens Mentats en Psycho enzo. Ja, je bent wel snel verslaafd, dat sucks, maar als je effe flink moet knokken (als je hem op Hard/Very Hard hebt) is het handig.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:14 schreef Niek. het volgende:
[..]
Verkopen, raak je anders vrij snel aan verslaafd wat weer negatief is voor je character (bepaalde stats gaan omlaag).
http://fallout.wikia.com/wiki/Addictionquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:44 schreef Yuin het volgende:
Wat precies gaat er bij zo'n verslaving naar beneden in je character? Karma maakt me niet zo veel uit, ben toch al zo evil als wat
edit: niek was me voorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:44 schreef Yuin het volgende:
Wat precies gaat er bij zo'n verslaving naar beneden in je character?
Daar zijn er geloof ik 7 of 8, verder is er eigenlijk niets te vinden en als je er later terugkomt zijn de deathclaws er ook weer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:35 schreef slacker_nl het volgende:
Die fire-ants... *rillllll* echt, die beesten doen me echt telkens laten schrikken!!
IIg, ben nu lvl9 en heb dogmeat opgegeten (hahaha, toepasselijk, ja ik weet het). Ben bij old something uitgekomen (linksboven op de map) kom ik allemaal deathclaws tegen... en toen ging ik dood. Uiteraard geen save game dus kon ik overnieuw beginnen..
The difference between the three Abrahamic religions:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hoeveel jaar is een maand?"
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:34 schreef Pek het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:57 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: nee, inderdaad. Volgens de wiki:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Beetje raar dat je daar positieve karma voor krijgt dan![]()
Of het moet zijn dat je ze uit hun lijden verlost ofzo.
[ Bericht 8% gewijzigd door Pek op 10-01-2009 22:17:05 ]The difference between the three Abrahamic religions:
- Islam mumbling to the floor.![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:08 schreef Pek het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: nee, inderdaad. Volgens de wiki:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Beetje raar dat je daar positieve karma voor krijgt dan![]()
Of het moet zijn dat je ze uit hun lijden verlost ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch![]()
Kan m'n screenshots nergens vinden...
En weet iemand toevallig of de music van GNR ook ergens los te krijgen is (als in IRL, geniale muziek nml!!).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je hebt een PMquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:44 schreef slacker_nl het volgende:
Kan m'n screenshots nergens vinden...
En weet iemand toevallig of de music van GNR ook ergens los te krijgen is (als in IRL, geniale muziek nml!!).
Doe eens niet.![]()
Je moet ook eerst achter de muur of pilaar vandaan komen waar je achter schuilt voor je gaat schieten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:01 schreef Ame_thyst het volgende:
In VAT modes knalt mijn mannetje nogal eens tegen muren, pilaren, auto's etc. aan terwijl ik daar in firstperson mode geen last van heb
![]()
'De inbox "tweaker_5502" is niet beschikbaar'quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:47 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]Stuur mij ook alst u blieft
Ging trouwens over de muziek van GNR, niet over de screenshotsvoor de duidelijkheid
Doe eens niet.![]()
haha ook wel paar keer gehad dat ik een muur stond te beschieten ipv de persoonquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:48 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Je moet ook eerst achter de muur of pilaar vandaan komen waar je achter schuilt voor je gaat schieten.
![]()
![]()
Nu wel als het goed is.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:51 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
'De inbox "tweaker_5502" is niet beschikbaar'
Ging trouwens over de muziek van GNR, niet over de screenshotsvoor de duidelijkheid
![]()
![]()
Hoezo gebruik je nog steeds die accountquote:
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
Ik gebruikte die ander toch nooit was nogal inactief. En ik sta nog steeds ingelogt op dezequote:Op zondag 11 januari 2009 13:55 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hoezo gebruik je nog steeds die account
En ik doe mee met de Wie is de Mol Prono
Dus is het even handiger als ik op deze blijf.
![]()
![]()
Gevonden, screenshots worden kennelijk wel aangemaakt, aangezien ik eenmalig de game onder admin heb gestart en vervolgens 2 screens heb gemaakt, dan worden de .bmp's zichtbaar. Echter zijn de overige files nog steeds hidden..
Zie de screenshot:
http://www.euronet.nl/use(...)t3_noscreenshots.pngIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
De DLC dat je door kan levelen tot level 30 klinkt me als muziek in de oren!
Nu alleen nog dezelfde DLC krijgen voor de ps3
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Volgens mij komt die Level Cap sowieso pas bij de derde DLCquote:Op maandag 12 januari 2009 15:41 schreef Griebus het volgende:
De DLC dat je door kan levelen tot level 30 klinkt me als muziek in de oren!
Nu alleen nog dezelfde DLC krijgen voor de ps3
En dat is dacht ik in April.
Zo gisteren even finaal afgemaakt door een stel raiders, ik dacht ik ga even rondwandelen maar had niet echt goede wapens. Dus ik loop daar met me jachtgeweertje, had geen assault rifle of iets anders van wat meer damage. Komen er 5 raiders + 3 honden op me af. En een had een raket. Toen was het wel gebeurd.
Wat zijn die supermutants trouwens een belachelijk domme wezens, 2 supermutans afgemaakt door simpelweg te schieten, en terug achter een paal te gaan, en dat zo een paar keer. Dat ding heeft niet een keer het idee gehad om naar me toe te lopen/ om de paal heen te lopen![]()
Super mutants zijn idd nog best makkelijk. Sowieso 2 headshots met de chinese assault rifle en ze zijn neerInmiddels alweer level 13.
Beetje jammer alleen dat ik de sidequest van Moira aan het doen was en expres nog niet naar GNR geweest ben. Blijkt dus in Rivet City dat ik die GNR quest gewoon omzeilt heb
Too much is never enough!![]()
Je kan hem alsnog doen volgens mij, maar het is gewoon niet meer nodig.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef The6thgate het volgende:
Super mutants zijn idd nog best makkelijk. Sowieso 2 headshots met de chinese assault rifle en ze zijn neerInmiddels alweer level 13.
Beetje jammer alleen dat ik de sidequest van Moira aan het doen was en expres nog niet naar GNR geweest ben. Blijkt dus in Rivet City dat ik die GNR quest gewoon omzeilt heb
Had ik ook. Maakt in principe niet zoveel uit voor de quest van GNR. Gewoon even heengaan en kan je hem alsnog doenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef The6thgate het volgende:
Brutal mutants (of hoe ze heten, is alweer zolang geleden) Met lincoln repeater!
![]()
![]()
OMG...wat een spel!![]()
Ik heb mijn Brotherhood of Steel harnas en mijn Chinese Assault Rifle ingeruild voor een Regulator jas en de Lincoln Repeater! Nu nog een cowboyhoed vinden.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Daar heb ik hem ook vandaan, 23 euro, nieuw in verpakkingquote:
Kanonnen wat is dat plein bij het museum of technology dichtbevolktHad 50 stimpacks, maar nu nog maar 20
Zo, vandaag kwam mijn limited edition binnen.. Binnenkort eens het exemplaar waar ik mee speelde bij de lokale gameshop verpatsen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Ga gewoon via metro dan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:55 schreef The6thgate het volgende:
Kanonnen wat is dat plein bij het museum of technology dichtbevolktHad 50 stimpacks, maar nu nog maar 20
![]()
![]()
Kreeg net een bericht van een update op 360, wat heeft die gedaan?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Vet spel hoor, speel als een dief, veel sneaken en handig met small guns.
Begin de voordelen van mijn good karma te ontdekken, hoewel ik de viool vinden voor agatha maar kut vondMaar dat kan ook zijn omdat m'n ammo de laatste tijd schaars is.
![]()
Ik heb nog zoveel te doen in dit spel, maar weet niet waar te beginnen. De structuur waarin het doen van de ene quest meerdere lijntjes geeft naar andere quests of bezienswaardigheden zit soepeltjes in elkaar, speel lekker weg.
Nee jij bent lekker. =X![]()
Het is zelfs een voordeel om dit stuk bij de mainquest over te slaan. Als je namelijk nu de GNR sidequest gaat doen krijg je van Three Dog een sleutel waarmee je een wapendepot kan openen in Hamilton's Hideoutquote:Op maandag 12 januari 2009 16:39 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Had ik ook. Maakt in principe niet zoveel uit voor de quest van GNR. Gewoon even heengaan en kan je hem alsnog doen
Brutal mutants (of hoe ze heten, is alweer zolang geleden) Met lincoln repeater!
Deze krijg je niet als je GNR via de mainquest doet.
Learning to love life by living through loss and mistakes.![]()
Trouwens, wat leuk is om te doen voor de allerlaatste quest...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Sinds zondag zit ik Fallout 3 te spelen. Prachtig spel. Had fallout 1 en 2 ook al gespeeld.
VATS accuracy gaat toch omlaag wanneer wapens meer versleten raken? Hoe erg is dit?![]()
niet zozeer de accuracy maar meer de damage gaat naar benedenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:58 schreef Bijsmaak het volgende:
Sinds zondag zit ik Fallout 3 te spelen. Prachtig spel. Had fallout 1 en 2 ook al gespeeld.
VATS accuracy gaat toch omlaag wanneer wapens meer versleten raken? Hoe erg is dit?
![]()
Small arms werkt toch niet met hunting rifle?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:45 schreef Bijsmaak het volgende:
OK. Ik had het gevoel met mijn hunting rifle en 50 small arms skill nog geen reet te kunnen raken.
edit: wel dus, my bad
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Jawel hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:51 schreef Griebus het volgende:
[..]
Small arms werkt toch niet met hunting rifle?
Accuracy gaat wel degelijk naar beneden hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:43 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
niet zozeer de accuracy maar meer de damage gaat naar benedenLearning to love life by living through loss and mistakes.![]()
Bijna de main quest afgerond
Dan meteen opnieuw beginnen met bad karma
En kijkt er iemand Dakar? Herkende jullie de achtergrondmuziek bij de woestijbeelden?
Nou? Nou?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Small guns: Pistols, SMGs, hunting rifles, sniper rifles, assault rifles, Railway Riflequote:Op woensdag 14 januari 2009 15:51 schreef Griebus het volgende:
[..]
Small arms werkt toch niet met hunting rifle?
edit: wel dus, my bad![]()
Big guns: Minigun, Gatling Laser (zou eigenlijk bij Energy moeten horen, maar ja, da's mijn mening), Missile Launcher, Fat Man en Rock-It Launcher
(Zeg maar, alles wat een normaal persoon niet kan optillen zonder zijn ruggegraat door tweeën te splitsen.)
Energy guns: Nou ja, alles waar plasma en lasers uit lijken te komen, behalve de Gatling Laser.
Misschien helpt dat.
[ Bericht 3% gewijzigd door Jolly_Reaper op 15-01-2009 13:38:10 ]My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?![]()
Ik ben gister ontsnapt uit de VaultSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:42 schreef PouwelZ het volgende:
Ik ben gister ontsnapt uit de VaultHoe de f*ck krijg je dat in godsnaam voor elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Daar stonden 5 kereltjes op me te wachten hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:00 schreef Yuin het volgende:
[..]
Hoe de f*ck krijg je dat in godsnaam voor elkaar
![]()
![]()
Huh, ik heb daar wel eens 1 raider gezien, maar 5..... Lijkt me juist chill, gelijk wat fatsoenlijke wapensquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:06 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
Daar stonden 5 kereltjes op me te wachten hoor
![]()
![]()
Ja echt hoor, 5quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:07 schreef Yuin het volgende:
[..]
Huh, ik heb daar wel eens 1 raider gezien, maar 5..... Lijkt me juist chill, gelijk wat fatsoenlijke wapens
Ik vond het ook chill, totdat ik met nummer 3 en 4 (had nummer 3 net dood) aan het battlen was met m'n uber knuppel en nummer 5 me neer schoot
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:10 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
Ja echt hoor, 5Ik vond het ook chill, totdat ik met nummer 3 en 4 (had nummer 3 net dood) aan het battlen was met m'n uber knuppel en nummer 5 me neer schoot
Had de wapens gepakt van raider 1,2 of 3
![]()
![]()
Mja ik was nog een beetje aan het kutten met die über aim knop (hoe dat ook heet in vaktermen). Maar ja moet gewoon nog ff wennen that's all. Binnenkort ben ik de pro want ik heb 2 weken vakantie vanaf dadelijk 5 uurquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:13 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]Had de wapens gepakt van raider 1,2 of 3
![]()
![]()
Ik wil ook vakantiequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:18 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
Mja ik was nog een beetje aan het kutten met die über aim knop (hoe dat ook heet in vaktermen). Maar ja moet gewoon nog ff wennen that's all. Binnenkort ben ik de pro want ik heb 2 weken vakantie vanaf dadelijk 5 uur
![]()
![]()
Nielfsquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:36 schreef Mindstate het volgende:
Tentamenweek over, laat maar komen die game
![]()
![]()
Net Reiley's Rangers gered, ben nu wel een beetje Super Mutant-moe
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Die missie kostte me zóveel stim-packs, niet normaal. Maar de missie is wel tof!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef MaxC het volgende:
Net Reiley's Rangers gered, ben nu wel een beetje Super Mutant-moe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat armor is idd een van de beste items in de game
Haha die heb ik ook net gedaan. Nauwelijks stimpacks nodig gehad, maar ik ben dan inmiddels alweer level 18quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef MaxC het volgende:
Net Reiley's Rangers gered, ben nu wel een beetje Super Mutant-moeGaat zo hard ineens. Ook nu iets van 300 shotgun shells, 1500 kogels voor de assault rifle en 90 stimpacks ofzo
Werkt goed tegen robots enzo, en het ziet er best tof uitquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:02 schreef Caas het volgende:
Wat doet een pulse mine precies?![]()
![]()
Een zwakke frag mine, maar asociaal sterk tegen robots, door een electromagnetisch thingamabobdingetje.
Fok is te snel voor mij.Las ergens iemand zeggen dat je er ook vet je huis mee kan versieren.
Sowieso altijd voor de armour gaan, want de andere beloning kun je naderhand altijd nog wegstelen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:09 schreef Tweaker_5502 het volgende:
Je moet voor dat pantser gaan die je krijgt die heb ik ook!
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Ik heb 1 vraagje. Ik ben level 8 maar heb nog maar 2 boblle heads gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat normaal? Had ik er niet al meer moeten vinden? Hoeveel zitten jullie op?Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik heb 1 vraagje. Ik ben level 8 maar heb nog maar 2 boblle heads gevondenIk ben lvl 19 en heb er 5. Ik zoek er ook niet echt na en volgens mij ben ik er ook een paar keer langsgelopen. Maar ik denk dat dat gewoon normaal is hoor. Tenzij je er heel erg op gaat letten natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat normaal? Had ik er niet al meer moeten vinden? Hoeveel zitten jullie op?
![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik heb 1 vraagje. Ik ben level 8 maar heb nog maar 2 boblle heads gevondenIk ben lvl 8 en heb er nog maar 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat normaal? Had ik er niet al meer moeten vinden? Hoeveel zitten jullie op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:49 schreef Roellie80 het volgende:Wel dus!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:53 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Wel dus!!!Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar als je het ook niet weet zie je ze ook zo over het hoofd!![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:49 schreef Roellie80 het volgende:Dat is me dus wel gelukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je nog terug in die vault, zodat ik hem alsnog kan krijgen?Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.![]()
Ik lvl 10 en heb er geen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben lvl 8 en heb er nog maar 1In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
en denk dat je deze alleen helemaal aan het begin kan pakken en daarna niet meer.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat is me dus wel gelukt.
Kom je nog terug in die vault, zodat ik hem alsnog kan krijgen?
tot je uit de vault bent is het spel wel redelijk scripted![]()
Jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Kom je nog terug in die vault, zodat ik hem alsnog kan krijgen?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:06 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
en denk dat je deze alleen helemaal aan het begin kan pakken en daarna niet meer.
tot je uit de vault bent is het spel wel redelijk scriptedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.![]()
Las op een fallout wiki en een forum dat de items die ik in mijn locker in my megaton house bewaar, kunnen verdwijnen.
Het is me nog niet overkomen, maar moet ik me echt zorgen maken? Ik ben flink aan het scavengen geweest.
Maak je daar maar geen zorgen over. Ik heb 3 verschillende karakters, gooi mijn containers altijd vol met meuk en ben nog nooit wat kwijt geraakt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:10 schreef PrinceLu het volgende:
Las op een fallout wiki en een forum dat de items die ik in mijn locker in my megaton house bewaar, kunnen verdwijnen.
Het is me nog niet overkomen, maar moet ik me echt zorgen maken? Ik ben flink aan het scavengen geweest.
Waarschijnlijk heeft de betreffende soepstengel een mod gebruikt welke hij niet had moeten gebruiken.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Over dat kwijtraken gesproken...als je een thema voor je huis koopt, blijven dan je items aanwezig? Ik heb alles in die lockers geplaatst, maar weet niet of die dan verdwijnen. Moet met 8000 caps toch eens iets met het geld doen
Nu ben ik alweer bijna level 20Jammer dat je daarna geen punten meer kunt verdelen
Pff.. Ik ben lvl 14. Heb inmiddels power armor en een soort van personal guard.
Maar kwam gisteren voor het eerst een Deathclaw bezig en was toch vrij snel dood (waande me onsterfelijk voor ik dat beest tegen kwam). Is er een manier om die dingen aan te pakken?"Hoeveel jaar is een maand?"
Xbox Live gamertag: Caas69![]()
Paar psycho's pakken (25keer meer damage) en je zwaarste wapen en op zn hoofd schieten. En oja, afstand bewarenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:46 schreef Caas het volgende:
Maar kwam gisteren voor het eerst een Deathclaw bezig en was toch vrij snel dood (waande me onsterfelijk voor ik dat beest tegen kwam). Is er een manier om die dingen aan te pakken?
[ Bericht 1% gewijzigd door Yuin op 17-01-2009 13:58:45 ]![]()
Die yoaga beesten zijn bijzonder dodelijk!!!
IK begin het behoorlijk irritant te vinden dat die autosave alleen maar saved als je geslapen hebt, fast travelled ed. Heb ik een pokke end gelopen, kom ik zo'n yoaga ding tegen.. dood, kan ik opnieuw beginnen met lopen. Is me nu al een paar keer gebeurd, en dan heb ik echt zoiets van.. ik uninstall die game..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dart Gunquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:46 schreef Caas het volgende:
Maar kwam gisteren voor het eerst een Deathclaw bezig en was toch vrij snel dood (waande me onsterfelijk voor ik dat beest tegen kwam). Is er een manier om die dingen aan te pakken?
Kijk eens bij de options naar de knop voor quicksave (ik gok F5), gewoon om de zoveel tijd op quicksave drukkenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:16 schreef slacker_nl het volgende:
IK begin het behoorlijk irritant te vinden dat die autosave alleen maar saved als je geslapen hebt, fast travelled ed. Heb ik een pokke end gelopen, kom ik zo'n yoaga ding tegen.. dood, kan ik opnieuw beginnen met lopen. Is me nu al een paar keer gebeurd, en dan heb ik echt zoiets van.. ik uninstall die game..
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:16 schreef slacker_nl het volgende:
IK begin het behoorlijk irritant te vinden dat die autosave alleen maar saved als je geslapen hebt, fast travelled ed. Heb ik een pokke end gelopen, kom ik zo'n yoaga ding tegen.. dood, kan ik opnieuw beginnen met lopen. Is me nu al een paar keer gebeurd, en dan heb ik echt zoiets van.. ik uninstall die game..
je kan toch op save drukken wanneer je een rood vierkantje ziet? Gewoon je eigen saves maken, veel handiger
![]()
![]()
Ik heb net "my first infirmary" gekocht, maar zou dat ding niet moeten uitklappen en in mijn huis komen staan. Als ik het uit de inventaris haal ligt het maar wat op de grond en kan ik het alleen weer oppakken. Ik zou denken dat ik hem op een of andere manier kan activeren?
Sorry, hij staat boven in de hoek opgesteld.
![]()
[ Bericht 22% gewijzigd door Boris_Karloff op 17-01-2009 16:38:11 ]Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:23 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik heb net "my first infirmary" gekocht, maar zou dat ding niet moeten uitklappen en in mijn huis komen staan. Als ik het uit de inventaris haal ligt het maar wat op de grond en kan ik het alleen weer oppakken. Ik zou denken dat ik hem op een of andere manier kan activeren?
Sorry, hij staat boven in de hoek opgesteld.
![]()
![]()
![]()
das veel handiger dan esc > save > select save game idd. zal eens proberen. Maar vaak kan ik ook niet eens saven (optie is greyed out).quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:26 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Kijk eens bij de options naar de knop voor quicksave (ik gok F5), gewoon om de zoveel tijd op quicksave drukkenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mmmm...vijanden levellen toch wel een beetje mee. Inmiddels lvl20 en ik kom alleen nog maar Super Mutant Brute Masters tegen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Zou ook wel erg makkelijk worden anders. Wel erg fijn als je er 1 zonder helm tegen komt, zijn ze tenminste in n paar schoten doodquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:41 schreef Strolie75 het volgende:
Mmmm...vijanden levellen toch wel een beetje mee. Inmiddels lvl20 en ik kom alleen nog maar Super Mutant Brute Masters tegen.Too much is never enough!![]()
Vandaag maar eens overnieuw begonnen. Bad Karma here I come
Eens kijken of ik de ontbrekende quests kan afrondenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik heb een mooie alien blaster gevonden met wat ammo, maar ik vraag me af waar kan ik meer ammo ervoor krijgen?Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
moet je even op de fallout wiki zoeken. geloof op enkele militaire locatiesquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik heb een mooie alien blaster gevonden met wat ammo, maar ik vraag me af waar kan ik meer ammo ervoor krijgen?Too much is never enough!![]()
Ergens buiten Fort Bannister, in een krater, onder een gekantelde vrachtwagen. Meer weet ik nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik heb een mooie alien blaster gevonden met wat ammo, maar ik vraag me af waar kan ik meer ammo ervoor krijgen?
Wie van jullie hebben hun huis in een theme gestoken? Zit de wiki beetje door te lezen, behalve wat extra items.. bijzonder weinig nut of niet?
En zit me af te vragen, de nuke-a-coke machine, infirmary en lab zijn eigenlijk de enige echte leuke improvements..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Als je het geld beter ergens anders voor kan gebruiken moet je niet zo'n thema doen. Heb je vrij weinig aan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:08 schreef slacker_nl het volgende:
Wie van jullie hebben hun huis in een theme gestoken? Zit de wiki beetje door te lezen, behalve wat extra items.. bijzonder weinig nut of niet?
En zit me af te vragen, de nuke-a-coke machine, infirmary en lab zijn eigenlijk de enige echte leuke improvements..
![]()
Hm ik heb gister de mainquest voltooid, oogde wat chaotisch en gehaast, had wel meer tijd verwacht voor de mainquest. Heb er zelf 15u over gedaan. Op de een of andere manier vind ik het niet interessant om zelf rond te gaan banjeren en alles om te leggen en de sidequests. Ik bedoel, ik ben nu bijna lvl 14 en heb al dikke armor en vette wapens, ook genoeg caps om vooruit te kunnen. Waarom zou ik in hemels naam dat doen, de uitdaging is er een beetje vanaf. Iemand die dit herkent?![]()
![]()
Ja, daarom is het ook veel leuker om de sidequests eerst te doen, beetje rond te banjeren. En als je genoeg van dat gebanjer hebt, dan ga je de mainquest eens doen.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:43 schreef Borreke het volgende:
Hm ik heb gister de mainquest voltooid, oogde wat chaotisch en gehaast, had wel meer tijd verwacht voor de mainquest. Heb er zelf 15u over gedaan. Op de een of andere manier vind ik het niet interessant om zelf rond te gaan banjeren en alles om te leggen en de sidequests. Ik bedoel, ik ben nu bijna lvl 14 en heb al dikke armor en vette wapens, ook genoeg caps om vooruit te kunnen. Waarom zou ik in hemels naam dat doen, de uitdaging is er een beetje vanaf. Iemand die dit herkent?
![]()
Tja, persoonlijk vind ik het rondbanjeren het leukste. Als ik wil knallen op voor gebaande paden kan ik beter World at War of zo spelen.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:43 schreef Borreke het volgende:
Hm ik heb gister de mainquest voltooid, oogde wat chaotisch en gehaast, had wel meer tijd verwacht voor de mainquest. Heb er zelf 15u over gedaan. Op de een of andere manier vind ik het niet interessant om zelf rond te gaan banjeren en alles om te leggen en de sidequests. Ik bedoel, ik ben nu bijna lvl 14 en heb al dikke armor en vette wapens, ook genoeg caps om vooruit te kunnen. Waarom zou ik in hemels naam dat doen, de uitdaging is er een beetje vanaf. Iemand die dit herkent?
Bij de main quest ben ik nu bij scientific pursuits. Ik moet pa zoeken in project purity control room. Volgens mij is dat nog vrij vroeg in de main quest. Toch ben ik al level 13. Dikke armor heb ik ook al. Ik mag hem alleen nog niet gebruiken
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Ik ben toch maar weer verder gegaan met de game, nadat ik hem als retesaai bestempeld had, en het heeft toch wel zo z'n charmeIk ben alleen zelf niet echt fan van de weinig ammo die ik heb, maar mn honkbalknuppel maakt een boel goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben toch maar weer verder gegaan met de game, nadat ik hem als retesaai bestempeld had, en het heeft toch wel zo z'n charmeIk ben alleen zelf niet echt fan van de weinig ammo die ik heb, maar mn honkbalknuppel maakt een boel goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 14:43 schreef Ame_thyst het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
Bad Karma speel wel makkelijker zeg, alles verkopen aan een wasteland merchant en daarna slacht je 'm af
Hoe werk die DLC trouwens? Daar moe je zeker Live Gold voor hebben?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik ga als ik 'm uit heb ook eens bad karma proberen (vooral omdat ik de power of the atom quest eens anders wil zien eindigenquote:Op zondag 18 januari 2009 19:30 schreef stinkie het volgende:
Bad Karma speel wel makkelijker zeg, alles verkopen aan een wasteland merchant en daarna slacht je 'm af
) en ik verwacht te baden in weelde ja.
Sowieso gaan niet-relevante npc's allemaal naar de klote.
Zit er over te denken om heel Tenpenny Tower om te leggen...Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ben je al bezig met de de quest daar? Die kan je denk ik het beste eerst doen.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:30 schreef Ame_thyst het volgende:
Zit er over te denken om heel Tenpenny Tower om te leggen...![]()
Voor DLC heb je geen Gold nodig, gewoon Silver is goed genoeg!
Tenpenny Tower omleggen kan prima, levert je zelfs met sommige mensen goede karma op!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: