abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64576136

Fallout 3 is een action role-playing game released door Bethesda Game Studios. Het is het derde grote spel in de Fallout serie, wel zijn er twee spin-offs geweest genaamd: Fallout Tactics en Fallout: Brotherhood of Steel. Fallout 3 vindt plaats in het jaar 2277, 30 jaar na Fallout 2 en 200 jaar na de nucleaire oorlog welke de spelwereld verwoest heeft.

Requirements:

Minimum:
CPU: P4 2.4 ghz
Mem: 1 gb (2 gb Vista)
Video: DirectX 9.0c compliant card with 256 MB RAM (NVIDIA 6800 or better / ATI X850 or better)

Recommended:

CPU: Intel Core 2 Duo
Mem: 2 gb
Video: DirectX 9.0c compliant card with 512 MB RAM (NVIDIA 8800 series, ATI 3800 series)

Last van crashes? Mogelijke oplossing als je ffdshow gebruikt:

Ga naar:
-ffdshow audio decoder configuration
-DirectShow Control
-Don't use ffdshow in: > Edit
-Fallout3.exe toevoegen
-Ok

Bovenstaande herhalen voor ffdshow video decoder configuration.

Point of no return:

Als je dit ziet loopt de main quest ten einde en kan je sommige dingen(side quests) niet meer doen!
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_64576493
tvp
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:41:23 #3
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_64576522
Dat geluidje als je de Sandman-perk hebt en iemand in z'n slaap de keel doorspiest
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:41:25 #4
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_64576524
TT fixed
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:01:31 #5
28033 Pek
je moet wat
pi_64577138
Die developers sporen niet

In een shelter bij DC, met een paar verveelde Ghouls erin, krijg je dus dit:

Zelfde shelter:

Balancerend op potloden, niet zo goed te zien. Maar wtf?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_64577307
tvpostapocalytisch:)
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_64577791
Tvpeetje, zometeen ook weer aan de gang hier, de evil mothafucka uithangen

Ga nu echt ieder gebouwtje in wat ik maar tegenkom, dan speel je het dus echt niet snel uit, wordt wel een veel leukere ervaring
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:35:01 #8
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64578341
TVP
pi_64579446
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:01 schreef Pek het volgende:
Die developers sporen niet

In een shelter bij DC, met een paar verveelde Ghouls erin, krijg je dus dit:

[ afbeelding ]

Zelfde shelter:

[ afbeelding ]

Balancerend op potloden, niet zo goed te zien. Maar wtf?
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  vrijdag 2 januari 2009 @ 15:09:04 #10
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_64579544
Geweldige game, vond het alleen wat minder dat ik mank een km of 4 kon gaan rondsjokken voordat de boel weer gefixt was.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 15:23:49 #11
97079 Jeff89
Conquer All
pi_64580061
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:09 schreef Lastpost het volgende:
Geweldige game, vond het alleen wat minder dat ik mank een km of 4 kon gaan rondsjokken voordat de boel weer gefixt was.
In je pip boy kan je onder het kopje status op je crippled limbs klikken, en dan ben je dus niet meer cripple..
(als je wat stim-paks hebt teminste)
  vrijdag 2 januari 2009 @ 15:33:30 #12
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_64580403
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:23 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

In je pip boy kan je onder het kopje status op je crippled limbs klikken, en dan ben je dus niet meer cripple..
(als je wat stim-paks hebt teminste)
Die had ik dus niet.
pi_64580584
Ik heb hem net gekocht, ben nu in dat museum van technology, alleen heb ik helemaal niks van aid

Wilt de OP mss de links van de vorige topics van de reeks in de OP zetten?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 16:07:13 #14
18671 ArmaniXL
Retarded disfigured clown
pi_64581613
een verkapte tvp
Learning to love life by living through loss and mistakes.
pi_64583153
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:38 schreef Dynd het volgende:
Ik heb hem net gekocht, ben nu in dat museum van technology, alleen heb ik helemaal niks van aid

Wilt de OP mss de links van de vorige topics van de reeks in de OP zetten?
Lijkt me wel dat je aid hebt, alleen wellicht geen stimpacks (vlees van overhoopgeschoten dieren herstel je ook van, en water uit de rivieren drinken ook). Daarom is het handiger om eerst een aantal sidequests te spelen voordat je aan de mainquest begint. Die moira-sidequest is best een goede tutorial opzich waar je veel leert over wat er allemaal voor je voeten kan komen. En bovendien krijg je flink wat wapens in je inventory + kom je al op veel plekken waar je later makkelijk naar kan teleporten als je de mainquest speelt.
pi_64585115
Zit nu in Tranquility Lane!

Snap er niks van maar ik vind 't wel leuk
pi_64585850
ook tvp

ben nu een tijdje bezig, maar even over die quests...
ik heb een huisje in megaton en ben vanuit daar lekker wasteland aant verkennen (heeeerlijk om met je assault rifle mega mutants alla VATS kapot te knallen)
ben nu lvl 6, alleen mn enige sidequest is wat landmijnen ophalen. ik hoef niet perse met de mainquest verder, dus kan ik gewoon lekker blijven rondlopen, beetje lvls omhoog gaan en kom je vanzelf wat meer sidequests tegen?
pi_64585969
tvp, moet hem toch een keer halen
pi_64586172
ow en ik heb thuis ook een mini nuke in mn kastje liggen
heb ik die later nog nodig en kan ik gewoon, lufjes wat opblazen
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:19:21 #20
178311 Motorhoofd
Do you feel lucky, punk
pi_64586456
Mijn Xbox leest de disc niet meer! Heb heel veel plezier gehad aan dit spel en het is echt een van de beste spellen die ik gespeeld. Over een tijdje gaan ik hem weer aanschaffen
pi_64586616
Wordt er eigenlijk veel uit je huis gejat als je een huisje in megaton/die andere plaats hebt? Of valt dat mee? Had er egens wat over gelezen.
pi_64588524
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:58 schreef IJsmuts het volgende:
ook tvp

ben nu een tijdje bezig, maar even over die quests...
ik heb een huisje in megaton en ben vanuit daar lekker wasteland aant verkennen (heeeerlijk om met je assault rifle mega mutants alla VATS kapot te knallen)
ben nu lvl 6, alleen mn enige sidequest is wat landmijnen ophalen. ik hoef niet perse met de mainquest verder, dus kan ik gewoon lekker blijven rondlopen, beetje lvls omhoog gaan en kom je vanzelf wat meer sidequests tegen?
Waar haal je zoveel ammo weg? als ik die Assault Rifle gebruik ben ik d'r zo door
pi_64589300
Ik vind het soms wel vreemd dat je dan in zo'n totaal verwoest dorpje komt, met alleen skeletten van huizen over enzo, en dan staat er 1 huisje dat nog vrijwel helemaal intact is. (En dat niet van beton is ofzo).
  vrijdag 2 januari 2009 @ 19:44:30 #24
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64589647
Lol, een trader doodgeknald en zijn ubervette shotgun gejat, en de sleutel van de kast waar hij al zijn handelswaar bewaard. Waarom handelen als dat ook kan?

Verder in mijn eigen huis nu 'My Little Infirmary'...ook wel aardig!
Zijn er nog dingen voor je huis die iemand me aan kan raden?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 20:24:16 #25
18671 ArmaniXL
pi_64591406
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:10 schreef IJsmuts het volgende:
ow en ik heb thuis ook een mini nuke in mn kastje liggen
heb ik die later nog nodig en kan ik gewoon, lufjes wat opblazen
Even in spoilers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je bovenstaande allemaal af dan ben je wel zo'n beetje op 1/6e van het spel
  vrijdag 2 januari 2009 @ 20:27:14 #26
18671 ArmaniXL
pi_64591535
- dubbel
  vrijdag 2 januari 2009 @ 21:20:29 #27
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64593891
Dit spel ga ik binnenkort halen, hij is al een beetje aan het zakken in de prijs.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:29:38 #28
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64596829
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 19:36 schreef Dynd het volgende:
Ik vind het soms wel vreemd dat je dan in zo'n totaal verwoest dorpje komt, met alleen skeletten van huizen over enzo, en dan staat er 1 huisje dat nog vrijwel helemaal intact is. (En dat niet van beton is ofzo).
Eh, mensen zouden het ook opnieuw op kunnen bouwen?
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 19:17 schreef Wrijfhout het volgende:

[..]

Waar haal je zoveel ammo weg? als ik die Assault Rifle gebruik ben ik d'r zo door
Je hebt een PERK waarmee je 'meer ammo vindt dan normaal'.
Heb nu iets van 500 5.56mm kogels en 1200 5mm kogels. Maarja, die laatste gaan er HARD doorheen met een minigun

Gaat nu best snel overigens als je je Tranquillity lane hebt gehad. Zit nu net onder level 15 ook. Niet veel zoekwerk. Zat nu voor het eerst in de Citadel en kan nu eindelijk Power-Armor dragen. Ontzettend veel caps ook doordat ik veel meesleep (..soms veeg ik een heel gebouw leeg en breng alles wat ook maar van waarde is naar 1 kastje toe, en ga dan heen en weer tussen Megaton / andere traders om caps te halen....), dus ben mijn huis aan het uitbreiden.

Geinig overigens als je die 'dokter-robot' fixed dat je bij je S.P.E.C.I.A.L. tijdelijk +2 krijgt bij zowel Perception als Endurance! Leek net een foutje ontdekt te hebben in een te hacken computer in de Citadel. Wachtwoord klopte niet: stond 1/5 correct, maar de pass die het deed, daar zaten toch echt meer dan 1/5 van die letters in!
pi_64606907
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 19:17 schreef Wrijfhout het volgende:

[..]

nou, zoveel heb ik niet hoor, paar honderd rounds, ik moet ook vaak met mn sledgehammer meppen om kogels te bewaren voor het serieuze werk
maar ik heb geen speciale perk, check gewoon alle boxen en alle mannetjes die k dood schiet, kom ik er net mee door!
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:24 schreef ArmaniXL het volgende:

[..]

Even in spoilers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je bovenstaande allemaal af dan ben je wel zo'n beetje op 1/6e van het spel

thanks, ga ik vandaag eens wat mee doen!
  zaterdag 3 januari 2009 @ 10:21:31 #30
18671 ArmaniXL
pi_64607376
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:29 schreef SnuggLe het volgende:
Geinig overigens als je die 'dokter-robot' fixed dat je bij je S.P.E.C.I.A.L. tijdelijk +2 krijgt bij zowel Perception als Endurance! Leek net een foutje ontdekt te hebben in een te hacken computer in de Citadel. Wachtwoord klopte niet: stond 1/5 correct, maar de pass die het deed, daar zaten toch echt meer dan 1/5 van die letters in!
Het gaat niet om het aantal juiste letters maar het aantal juiste letters op de juiste plaats
  zaterdag 3 januari 2009 @ 10:29:26 #31
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_64607494
Ook hier weer een TVP Binnenkort maar eens mijn Diablo verslaving om zeep helpen en hier weer verder mee
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_64610899
Ah damn kan je die powerarmor pas in de main quest dragen? Ik ben inmiddels level 7 en net de sidequest van Big Town gedaan en heb nog 4 sidequests open staan ofzo Iig zo lang mogelijk de main quest uitstellen, gaat wel lekker zo. Echt weer een spel wat waar voor je geld is
Too much is never enough!
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:18:45 #33
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64612422
Lol, nadat je voor het eerst echt tegen Enclave lui hebt gevochten kom je ze vaker tegen in de Wastelands. Net kwamen ze aanzetten met een dikke helikopter!

Heb nu 6 sidequests open staan:
- Strictly Business
- Big Trouble in Big Town
- Moira's Wasteland Survival Guide (deel 2)
- The Replicated Man
- Trouble on the Homefront
- Head of State (...maar die lukt niet meer, heb teveel mensen afgeschoten ergens..)

Ga nu eerst die eerste twee eens afmaken.

Wat zijn jullie stats btw? Die van mij:
WG 270 - 310 HP - AP 77 - DR 57 - XP 15883 (Level 14)
Speel op normal, ben "Ambassador of Peace" (good karma), Intelligence op 10, Repair op 91. Rest is teveel om op te noemen.
pi_64612538
staan ze nu al 10 min dat Project Purity te bestuderen
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_64617687
Hadden jullie de eerste keer ook zo'n moeite om de ingang van het gebouw van project purity te vinden? Ik kon het eerst maar niet vinden en pas de derde keer toen ik ging zoeken kwam ik er toevallig omdat ik vluchtte voor wat super mutants.

Verkapte tvp
pi_64618142
Wooo Fallout 3! Twee weken vakantie, en bijna iedere dag minstens 8 uur Fallout gedaan
Ik heb het grootste deel van de quests wel zo'n beetje gehad, net de Explorer-perk gedaan zodat ik alle plekjes op de kaart eens af kan gaan, kijken of ergens nog wat te doen is en dan de main quest maar 's afronden. Tof spel!
En die humor, ja. Briljant:
SPOILER
pi_64618246
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 17:32 schreef Pantheon het volgende:
Wooo Fallout 3! Twee weken vakantie, en bijna iedere dag minstens 8 uur Fallout gedaan
Ik heb het grootste deel van de quests wel zo'n beetje gehad, net de Explorer-perk gedaan zodat ik alle plekjes op de kaart eens af kan gaan, kijken of ergens nog wat te doen is en dan de main quest maar 's afronden. Tof spel!
En die humor, ja. Briljant:
SPOILER
Jezus
pi_64628460
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:39 schreef MaxC het volgende:
Zit nu in Tranquility Lane!

Snap er niks van maar ik vind 't wel leuk
Hier precies hetzelfde. Ik snap er eigenlijk weinig van maar ik vind 'm tot nu toe wel vermakelijk Hij doet me wat aan Stalker denken en er zit een bepaalt sfeertje in wat me wel trekt.
X
X
X
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:23:23 #39
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_64628558
Iemand Uncle Leo al tegengekomen? Ik speelde het vandaag weer eens en zag hem voorbij lopen! Frapant doch vermakend!
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_64628723
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 22:23 schreef LasTeR het volgende:
Iemand Uncle Leo al tegengekomen? Ik speelde het vandaag weer eens en zag hem voorbij lopen! Frapant doch vermakend!
Ja, was die bijzonder dan? Heb 'm dood gemaakt en kreeg een of ander pak van 'm
X
X
X
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:29:51 #41
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_64628758
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 22:28 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ja, was die bijzonder dan? Heb 'm dood gemaakt en kreeg een of ander pak van 'm
Nee, dat niet. Maar heeft wel wat te zeggen over wat de mutants doen met hun captives en waar ze vandaan komen mocht je nog niet in die vault zijn geweest. Van mij mocht hij lekker doorlopen!
pi_64635857
SPOILER
pi_64635884
Ik heb hem uitgespeeld * tot zover dat kan met fallout *
Maar ik wil nu dus een nieuwe save maken en een beetje kloten, zijn er nog leuke cheats voor fallout 3?
Beetje dat gta sfeertje erin forceren
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
  zondag 4 januari 2009 @ 12:57:44 #44
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_64642149
Heb gisteren EINDELIJK Oasis gevonden...
SPOILER
Overigens wel komisch dat een groepje van 5 wastelanders dacht dat ze mij wel konden hebben, nadat ze me hadden verteld waar Oasis ongeveer lag...

Nu zijn ze mest voor The Wasteland.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_64650543
haha vandaag voor de grap al die merchants vermoord, opzich wel grappig alleen je kan nergens meer je zooi verkopen. Dus maar weer een oude savegame gepakt waar ze nog in leefde.

Trowuens als je een huisje hebt he, word daar dan uit gestolen? Kan dat?
pi_64653152
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:29 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Eh, mensen zouden het ook opnieuw op kunnen bouwen?
[..]

lol wut?
  zondag 4 januari 2009 @ 17:53:34 #47
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64654220
Heb bij Paradise Falls maar eens een extra save gedaan en hem op 2 manieren gespeeld:
1) lief doen en de weg van de 'kinders' volgen
2) hem op HARD zetten en alle slavers uitmoorden. Loot was aardig... Maar nadeel van de tweede is dat een side quest meteen niet meer te doen was.
  zondag 4 januari 2009 @ 21:46:16 #48
18671 ArmaniXL
pi_64665587
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:53 schreef SnuggLe het volgende:
Heb bij Paradise Falls maar eens een extra save gedaan en hem op 2 manieren gespeeld:
1) lief doen en de weg van de 'kinders' volgen
2) hem op HARD zetten en alle slavers uitmoorden. Loot was aardig... Maar nadeel van de tweede is dat een side quest meteen niet meer te doen was.
Gewoon de kinderen vrij kopen en de slavers te vriend houden. Voordeel is dat je de quest gewoon kan uitspelen en bij de slavers supplies kan blijven kopen. Voor je karma hoef je het niet te doen als je eenmaal de "lawbringer" perk heb. Dan is het bijna onmogelijk om slechte karma te hebben.

Als voorbeeld. Ik heb de Stricktly Business quest gedaan en vermoord bijna alle scavengers die ik tegenkom en nog heb ik een zeer goede karma . Tevens heb ik Bumble uit Little Lamplight bij de slavers afgeleverd.

Net een klein foutje gemaakt terwijl ik supplies wilde kopen bij Moira. Per omgeluk steelde ik iets bij haar en werd ze een beetje boos Charon had het iets eerder door dan ik en schoot haar hoofd eraf.. oeps

Gelukkig dat ik die gozer die altijd bij haar in de winkel staat inmiddels al als slaaf in Paradise Falls is beland dankzij ondergetekende hahahahahha

Een ander nadeel is dat bij Flak & Shrapnels in Rivet City niemand achter de counter staat sinds ik Flak richting Paradise Falls heb gestuurd. Blijkbaar was het toch een eenmanszaak en ontrekt Shrapnel zich van alle zaken
  zondag 4 januari 2009 @ 21:57:38 #49
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64666192
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:46 schreef ArmaniXL het volgende:

Gewoon de kinderen vrij kopen en de slavers te vriend houden. Voordeel is dat je de quest gewoon kan uitspelen en bij de slavers supplies kan blijven kopen. Voor je karma hoef je het niet te doen als je eenmaal de "lawbringer" perk heb. Dan is het bijna onmogelijk om slechte karma te hebben.
Je kan het ook doen zonder caps te betalen. Iets met computers!
quote:
Als voorbeeld. Ik heb de Stricktly Business quest gedaan en vermoord bijna alle scavengers die ik tegenkom en nog heb ik een zeer goede karma . Tevens heb ik Bumble uit Little Lamplight bij de slavers afgeleverd.
Evil! Nee, niet gedaan.
Moet er nog 1 van de VIP-list, maar ben nog niet in Tenpenny Tower geweest. Komt nog wel.
quote:
Net een klein foutje gemaakt terwijl ik supplies wilde kopen bij Moira. Per omgeluk steelde ik iets bij haar en werd ze een beetje boos Charon had het iets eerder door dan ik en schoot haar hoofd eraf.. oeps Gelukkig dat ik die gozer die altijd bij haar in de winkel staat inmiddels al als slaaf in Paradise Falls is beland dankzij ondergetekende hahahahahha
Altijd genoeg saven!
Lol, zo shoot ik perongeluk een keer op de Sherriff...BUMMER!
Wel kut als je daar je huis hebt!
quote:
Een ander nadeel is dat bij Flak & Shrapnels in Rivet City niemand achter de counter staat sinds ik Flak richting Paradise Falls heb gestuurd. Blijkbaar was het toch een eenmanszaak en ontrekt Shrapnel zich van alle zaken
Die kan je gewoon aanspreken waar hij ook rondloopt in Rivet City. Dan kan je gewoon handelen; hij hoeft niet achter zijn counter te staan. Heeft op zich wel goede waar. Beter dan die kiddo's in Lamplight Cavern & de karavaan voor Megaton. Moira heeft ook weinig soeps.

Overigens is op HARD spelen wel oke; veel XP! Net in Murder Pass op een killing-spree geweest. Veel mutants (ook met Missile Launchers! ) maar ook HEEL VEEL stimpacks. Dat scheelt, dus zo hard is het ook weer niet. Nu wel op level 16 en een half. Leuke perks er ook bij, bv meer AP voor je VATS. Altijd handig. Repair bijna op 100, netzoals small guns. Die eerste vind ik echt su-per-handig.

Oh: die hyperactieve kid in Lamplight Caverns die Nuka-Cola wil
pi_64667919
Wat gebeurt er eigenlijk als je hem nuka cola geeft? ik had toen toevallig niks bij me.
  zondag 4 januari 2009 @ 22:37:37 #51
97079 Jeff89
Conquer All
pi_64668222
Heeft iemand anders ook die subquest in het Museum of Technology gedaan? Heeft een unique wapen als reward
SPOILER
  maandag 5 januari 2009 @ 06:52:06 #52
28033 Pek
je moet wat
pi_64675185
Uiteraard
Dankzij Casdin heb ik een shitload aan .556 rounds (5000+), dus dat gaat lekker. Hij slijt alleen nogal snel, dus die ene knakker in Paradise Falls kan die 20 rifles mooi vergeten
  maandag 5 januari 2009 @ 07:51:38 #53
18671 ArmaniXL
pi_64675593
quote:
Op maandag 5 januari 2009 06:52 schreef Pek het volgende:
Uiteraard
Dankzij Casdin heb ik een shitload aan .556 rounds (5000+), dus dat gaat lekker. Hij slijt alleen nogal snel, dus die ene knakker in Paradise Falls kan die 20 rifles mooi vergeten
Ach, die chinese assault rifles zijn redelijk makkelijk te vinden hoor. Ga maar eens goed rond zoeken in de gebouwen rond Arlington Cemetery
  maandag 5 januari 2009 @ 09:15:43 #54
28033 Pek
je moet wat
pi_64676437
Weet ik, veel Super Mutants lopen ermee rond. Maar ik ben toch van plan om dat zooitje slavendrijvers uit te roeien, dus dat zou zonde zijn
  maandag 5 januari 2009 @ 10:31:36 #55
18671 ArmaniXL
pi_64677994
quote:
Op maandag 5 januari 2009 09:15 schreef Pek het volgende:
Weet ik, veel Super Mutants lopen ermee rond. Maar ik ben toch van plan om dat zooitje slavendrijvers uit te roeien, dus dat zou zonde zijn
Dan is het leuk. Ik loop voornamelijk met de Reservist Rifle mensen van een afstand neer te knallen, helaas is de ammo daarvan nogal schaars en die gast in Paradise Falls heeft er nogal veel van als ie eenmaal zijn assault rifles heeft dus ik laat ze nog even leven.
pi_64678017
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:31 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je hem nuka cola geeft? ik had toen toevallig niks bij me.
Ik heb hem er 1 gegeven. Toen ik daarna één 10 mm kogel kreeg (Jawel, 1! 10mm kogel) had ik zoiets van: Die heeft net een minuut van mijn tijd verpest én mijn cola opgedronken.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  maandag 5 januari 2009 @ 10:40:29 #57
97079 Jeff89
Conquer All
pi_64678225
quote:
Op maandag 5 januari 2009 10:32 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ik heb hem er 1 gegeven. Toen ik daarna één 10 mm kogel kreeg (Jawel, 1! 10mm kogel) had ik zoiets van: Die heeft net een minuut van mijn tijd verpest én mijn cola opgedronken.
Zonde dat je kinderen niet kan vermoorden
pi_64678449
quote:
Op maandag 5 januari 2009 10:40 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Zonde dat je kinderen niet kan vermoorden
Met die 10mm kogel, en dan mijn cola terug pakken.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
pi_64678632
Ik heb dit weekend Fallout 3 in de bus gekregen jeeeej ga hem binnenkort eens de ps3 induwen maar heb zo weinig tijd enzo
  maandag 5 januari 2009 @ 11:00:24 #60
28033 Pek
je moet wat
pi_64678783
quote:
Op maandag 5 januari 2009 10:31 schreef ArmaniXL het volgende:

[..]

Ik loop voornamelijk met de Reservist Rifle mensen van een afstand neer te knallen
Die is echt bruut ja! Met m'n sniperperk, commando, finesse en better criticals zijn 1 headshot kills gegarandeerd, ik heb niet veel ammo nodig Maar chief Gustavo in Tenpenny Tower heeft ook altijd wel aardig wat in voorraad.
  maandag 5 januari 2009 @ 11:01:35 #61
28033 Pek
je moet wat
pi_64678826
quote:
Op maandag 5 januari 2009 10:55 schreef PouwelZ het volgende:
Ik heb dit weekend Fallout 3 in de bus gekregen jeeeej ga hem binnenkort eens de ps3 induwen maar heb zo weinig tijd enzo
Sleep is for the weak
pi_64682568
Ik zit vast in oasis

Ik heb die mirelurks kings gedood en nu? Ik kan geen weg vinden of een key om de poort open te maken.
  maandag 5 januari 2009 @ 13:00:04 #63
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64682755
quote:
Op maandag 5 januari 2009 10:32 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Kreeg een magazijn 5.56 kogels.
quote:
Op maandag 5 januari 2009 11:00 schreef Pek het volgende:

[..]

Die is echt bruut ja! Met m'n sniperperk, commando, finesse en better criticals zijn 1 headshot kills gegarandeerd, ik heb niet veel ammo nodig Maar chief Gustavo in Tenpenny Tower heeft ook altijd wel aardig wat in voorraad.
Ken ik niet die gun. Waar issie te vinden?
En die perk moet ik ook eens hebben!
  maandag 5 januari 2009 @ 13:20:53 #64
28033 Pek
je moet wat
pi_64683444
Dickerson Tabernacle Chapel, dat is bij de Deathclaw Sanctuary in de buurt
Zorg wel dat je die vent beneden krijgt met een granaat ofzo, of iig een stukje van hem zodat je kunt looten, anders blijft de gun ergens bovenin liggen waar je er niet bij kan.
pi_64684430
Ik gebruik de sniper rifle/Reservist rifle vrijwel nooit, doe dat allemaal met de laser rifle. Daar is niet zover mee in te zoomen, maar bereik is volgens mij net zo groot en ik heb daar ook vrijwel alles in 1 keer mee dood door de Sneak bonus En daar is wel massa's ammunitie voor de te vinden (iets van 1600+ ammo daarvoor nu)
  maandag 5 januari 2009 @ 14:20:54 #66
18671 ArmaniXL
pi_64685548
quote:
Op maandag 5 januari 2009 13:20 schreef Pek het volgende:
Zorg wel dat je die vent beneden krijgt met een granaat ofzo, of iig een stukje van hem zodat je kunt looten, anders blijft de gun ergens bovenin liggen waar je er niet bij kan.
ehehehehh. ik schoot zijn wapen met mijn normale sniper rifle uit zijn handen waarna ik hem vervolgens met zijn eigen wapen door het hoofd schoot. Hij stond te trillen op z'n benen ;-)
  maandag 5 januari 2009 @ 14:22:30 #67
18671 ArmaniXL
pi_64685616
quote:
Op maandag 5 januari 2009 13:47 schreef Yngwie het volgende:
Ik gebruik de sniper rifle/Reservist rifle vrijwel nooit, doe dat allemaal met de laser rifle. Daar is niet zover mee in te zoomen, maar bereik is volgens mij net zo groot en ik heb daar ook vrijwel alles in 1 keer mee dood door de Sneak bonus En daar is wel massa's ammunitie voor de te vinden (iets van 1600+ ammo daarvoor nu)
Ik ben niet zo'n fan van energie wapens eerlijk gezegd. Ik doe eigenlijk alles met de "small guns". Maar hetzelfde geldt voor armor, ik gebruik ook geen power armor maar draag zelf een Reilly's Rangers combat armor en ik heb momenteel Clover en Charon bij me en die dragen Talon combat armor.

En we dragen natuurlijk alle 3 een baseball cap
pi_64685887
Vind die energie wapens ook niks, ik gebruik liever wapens die lijken op echte wapens. Zoals die assault rifle en de hunting rifle Dat stuk roest

Dat vind ik het leuke van fallout, mensen die echte mensen neerknallen leuk vinden kunnen het spelen, mensen die mutanten willen neerknallen ook. Voor ieder wat wils, het moet wel beiden natuurlijk. Maar het maakt het een stuk leuker.

Ik persoonlijk ga voor echte mensen neerknallen met echte wapens.
  maandag 5 januari 2009 @ 15:05:37 #69
28033 Pek
je moet wat
pi_64687216
Ik vind die piew piew-geluidjes van laserwapens zooo lame
Doe mij maar die oorverdovende KABLAMMO van Lincoln's Repeater
  maandag 5 januari 2009 @ 15:34:38 #70
28033 Pek
je moet wat
pi_64688374
quote:
Op maandag 5 januari 2009 12:55 schreef Tweaker_5502 het volgende:
Ik zit vast in oasis

Ik heb die mirelurks kings gedood en nu? Ik kan geen weg vinden of een key om de poort open te maken.
Het is alweer een tijdje terug, maar er staat me bij dat je ergens een stukje onder water moet zwemmen, heb je dat gedaan?
  maandag 5 januari 2009 @ 15:39:12 #71
99433 Tup
Tupperwaar
pi_64688577
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:34 schreef Pek het volgende:

[..]

Het is alweer een tijdje terug, maar er staat me bij dat je ergens een stukje onder water moet zwemmen, heb je dat gedaan?
SPOILER
Kom er net vandaan.
Wasserwunderland
pi_64692318
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:34 schreef Pek het volgende:

[..]

Oke ik zal even kijken. Bedankt
pi_64692692
Hehe superstom. Ik had mn armor tegen ander armor geruild. Knal ik via vats een raider neer...zie ik in de animatie ineens dat ik nog in mn ondergoed sta te vechten daar waar je armor verwacht
  maandag 5 januari 2009 @ 17:17:13 #74
28033 Pek
je moet wat
pi_64693192
Ken dat. Als ik m'n spullen repareer gebruik ik een jumpsuit met +5 repair voor dat beetje extra en al-tijd vergeet ik weer om te kleden. Ouch
  maandag 5 januari 2009 @ 17:34:08 #75
18671 ArmaniXL
pi_64693972
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:17 schreef Pek het volgende:
Ken dat. Als ik m'n spullen repareer gebruik ik een jumpsuit met +5 repair voor dat beetje extra en al-tijd vergeet ik weer om te kleden. Ouch
Wat is er nou stoerder dan een Bohemoth in je ondergoed aan te vallen
  maandag 5 januari 2009 @ 17:41:10 #76
28033 Pek
je moet wat
pi_64694355
Sexy Nightwear + dartgun = eitje
  maandag 5 januari 2009 @ 18:45:43 #77
18671 ArmaniXL
pi_64697171
Aangezien Moira dood was had Megaton mij niets meer te bieden... Toch leuk dat je van "very good" binnen 10 minuten "very evil" kan worden
  maandag 5 januari 2009 @ 21:31:01 #78
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64705669
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:22 schreef ArmaniXL het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n fan van energie wapens eerlijk gezegd. Ik doe eigenlijk alles met de "small guns". Maar hetzelfde geldt voor armor, ik gebruik ook geen power armor maar draag zelf een Reilly's Rangers combat armor en ik heb momenteel Clover en Charon bij me en die dragen Talon combat armor.

En we dragen natuurlijk alle 3 een baseball cap
Me neither, ook geen energie wapens alleen 'small guns' en af en toe een big gun. Al heb ik nog te weinig plasma rifels geloot om een krachtige te bouwen. Maar ik zie hier iemand zeggen Hunting Rifle? Die vind ik echt TE slap en TE langzaam. Pak dan The Terrible Shotgun Of als er meerdere lui bij elkaar staan een 95% werkende Missile Launcher. Repair skill rocks!

Moet ook maar eens wat mensen zoeken om me te joinen in de Wasteland zoals Clover en Charon. Alleen; als ZIJ iemand neerschieten krijg je geen XP toch? Baal ervan dat mijn hondje dood is, dat is echt KUT! Mijn save daarvoor was 1 seconde voor hij neergeschoten zou worden, dus heb nog 100x geprobeerd of ik toch op tijd zou kunnen zijn, maar nee....
  maandag 5 januari 2009 @ 21:32:25 #79
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64705774
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:17 schreef Pek het volgende:
Ah ja, die moet ik ook vaker gebruiken met repairen. Doe ik te weinig. Thanks for the tip!
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:04 schreef The6thgate het volgende:
Hehe superstom. Ik had mn armor tegen ander armor geruild. Knal ik via vats een raider neer...zie ik in de animatie ineens dat ik nog in mn ondergoed sta te vechten daar waar je armor verwacht
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:45 schreef ArmaniXL het volgende:
Aangezien Moira dood was had Megaton mij niets meer te bieden... Toch leuk dat je van "very good" binnen 10 minuten "very evil" kan worden
...een woning is toch handig?

Kan je buiten Megaton nog een woning fixen? Tenpenny tower dacht ik toch, als je "van very good very evil" wordt??
pi_64706628
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:31 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Me neither, ook geen energie wapens alleen 'small guns' en af en toe een big gun. Al heb ik nog te weinig plasma rifels geloot om een krachtige te bouwen. Maar ik zie hier iemand zeggen Hunting Rifle? Die vind ik echt TE slap en TE langzaam. Pak dan The Terrible Shotgun Of als er meerdere lui bij elkaar staan een 95% werkende Missile Launcher. Repair skill rocks!

Moet ook maar eens wat mensen zoeken om me te joinen in de Wasteland zoals Clover en Charon. Alleen; als ZIJ iemand neerschieten krijg je geen XP toch? Baal ervan dat mijn hondje dood is, dat is echt KUT! Mijn save daarvoor was 1 seconde voor hij neergeschoten zou worden, dus heb nog 100x geprobeerd of ik toch op tijd zou kunnen zijn, maar nee....
Ik ben nog niet voorbij level 4 dus ik heb die shotgun nog niet gezien i guess Ben al tig keer opnieuw begonnen haha, dingen anders proberen, andere settings etc.
  maandag 5 januari 2009 @ 22:18:55 #81
18671 ArmaniXL
pi_64708430
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:32 schreef SnuggLe het volgende:

...een woning is toch handig?

Kan je buiten Megaton nog een woning fixen? Tenpenny tower dacht ik toch, als je "van very good very evil" wordt??
Wie zegt dat ik mijn woning opgeef Ik hou van rust om me heen, nu heb ik een hele stad (kuch kuch) voor mezelf

Ik ben overigens level 20 dus mijn sidekicks mogen doen en laten wat ze willen. Heb inmiddels alle sdiequests voltooid en alle locaties bekeken dus de volgende keer ga ik verder met de mainquest.

Zodra Butch uit de vault is ga ik hem ook maar toevoegen aan mijn posse (ff neutraal worden qua karma door middel van vingers inleveren bij de regulators) en daarna zal ik ervoor zorgen dat de wastelands erg leeg zijn. Ik zie er nu al naar uit om Fawkes te laten lijden en Rivet city wordt helemaal een slagveld evenals Tenpenny Tower, Big City en The Citadel Mwoahahahahaha
  maandag 5 januari 2009 @ 22:23:55 #82
18671 ArmaniXL
pi_64708678
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:46 schreef Yuin het volgende:

[..]

Ik ben nog niet voorbij level 4 dus ik heb die shotgun nog niet gezien i guess Ben al tig keer opnieuw begonnen haha, dingen anders proberen, andere settings etc.
Je moet niet telkens opnieuw beginnen, zorg gewoon dat je een save hebt vlak voordat je vault 101 uitgaat om de volgende keer te starten. Je kan dit spel op zoveel manieren spelen dat je er nog maanden zoet mee kan zijn.

Ik hoop dat Fallout 4 zich in Manhattan gaat afspelen. Ben afgelopen zomer in NY geweest dus dan heeft heeft het een nostalgisch gevoel
  dinsdag 6 januari 2009 @ 07:30:57 #83
28033 Pek
je moet wat
pi_64717540
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:23 schreef ArmaniXL het volgende:

[..]

Ik hoop dat Fallout 4 zich in Manhattan gaat afspelen. Ben afgelopen zomer in NY geweest dus dan heeft heeft het een nostalgisch gevoel
Wordt aan gewerkt, maar ik ben bang dat het nog wel een tijdje gaat duren, als hij ooit af komt
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:40:44 #84
97079 Jeff89
Conquer All
pi_64722672
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:18 schreef ArmaniXL het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik mijn woning opgeef Ik hou van rust om me heen, nu heb ik een hele stad (kuch kuch) voor mezelf

Ik ben overigens level 20 dus mijn sidekicks mogen doen en laten wat ze willen. Heb inmiddels alle sdiequests voltooid en alle locaties bekeken dus de volgende keer ga ik verder met de mainquest.

Zodra Butch uit de vault is ga ik hem ook maar toevoegen aan mijn posse (ff neutraal worden qua karma door middel van vingers inleveren bij de regulators) en daarna zal ik ervoor zorgen dat de wastelands erg leeg zijn. Ik zie er nu al naar uit om Fawkes te laten lijden en Rivet city wordt helemaal een slagveld evenals Tenpenny Tower, Big City en The Citadel Mwoahahahahaha
Nee niet Fawkes
Fawkes is lief..
pi_64722798
quote:
Op maandag 5 januari 2009 13:20 schreef Pek het volgende:
Of je schiet een stuk van zijn lichaam af en loot hetgene wat naar beneden valt.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 12:01:44 #86
18671 ArmaniXL
pi_64723483
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:40 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Nee niet Fawkes
Fawkes is lief..
Ik erger me aan zijn stem... in de wastelands is dat genoeg reden voor een headshot...
pi_64724890
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:01 schreef ArmaniXL het volgende:

[..]

Ik erger me aan zijn stem... in de wastelands is dat genoeg reden voor een headshot...
Haar stem
  dinsdag 6 januari 2009 @ 12:59:37 #88
28033 Pek
je moet wat
pi_64725330
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:01 schreef ArmaniXL het volgende:

[..]

Ik erger me aan zijn stem...
Zelfde voiceactor die Lucien Lachance en Sheogorath deed in Oblivion, en de mutants, sentribots + mr. Burke in Fallout. geen kwaad woord over Wes Johnson
pi_64726970
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:44 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Haar stem
Het stem(?)
Super Mutants zijn a-sexueel.
Doe eens niet.
pi_64727769
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:49 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Het stem(?)
Super Mutants zijn a-sexueel.
Best flauw dat ze aseksueel zijn, als ik een supermutant was zou ik graag kleine mensvrouwen verkrachten voordat ik ze opeet
pi_64730105
Ben ik blij dat je geen supermutant bent.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 15:10:17 #92
28033 Pek
je moet wat
pi_64730158
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:44 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Of je schiet een stuk van zijn lichaam af en loot hetgene wat naar beneden valt.
quote:
of iig een stukje van hem
  dinsdag 6 januari 2009 @ 15:10:27 #93
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_64730163
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Dan zou mijn character niet veilig zijn in The Wasteland! Maar ik knal alle supermutans gewoon af met mijn Lincoln's Repeater + Sneak attack.

Sneak attack critical on lennartb.nl
pi_64730554
Gvd ik bang voor het moment dat ik deathclaws tegen kom...loop ik net zo'n gigantische super mutant bohemoth tegen het lijf Hoe de neuk versla je die dingen simpel? na 10 granaten, 20 sniperschoten en wat shotgun + assault rifle aanvallen ging ie eindelijk neer
pi_64730935
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:20 schreef The6thgate het volgende:
Gvd ik bang voor het moment dat ik deathclaws tegen kom...loop ik net zo'n gigantische super mutant bohemoth tegen het lijf Hoe de neuk versla je die dingen simpel? na 10 granaten, 20 sniperschoten en wat shotgun + assault rifle aanvallen ging ie eindelijk neer
Eerst een Dart Gun gebruiken, daarna is ie vrij simpel, gewoon blijven knallen. Andere manier is met de Vengeance, daar heb je een Behemoth binnen een seconde of 5 plat.
pi_64730976
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:10 schreef Pek het volgende:

Euh, nou ja, ik bedoel, als hij dood is dan kun je alsnog een stuk van hem afschieten. Ik wou het een en ander verduidelijken. Ofzo.

pi_64732550
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:30 schreef Yngwie het volgende:

[..]

Eerst een Dart Gun gebruiken, daarna is ie vrij simpel, gewoon blijven knallen. Andere manier is met de Vengeance, daar heb je een Behemoth binnen een seconde of 5 plat.
Pff uiteraard al 2x een dart gun laten liggen omdat je die vast niet nodig hebt

Edit: Oh en ik ging net uit nieuwsgierigheid eens naar Fort Bannister, maar na te ontdekken dat er nogal wat talon company zitvraag ik me af of het wel zo verstandig is om naar binnen te gaan? Ben level 9 nu

[ Bericht 10% gewijzigd door The6thgate op 06-01-2009 17:14:13 ]
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:39:00 #98
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64738774
Waar de fuck vind ik die Dartgun's??
Ik wil een weapons-guide!
pi_64739740
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Wees eerder blij dat je geen klein vrouwmens bent
pi_64739809
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:10 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Dan zou mijn character niet veilig zijn in The Wasteland! Maar ik knal alle supermutans gewoon af met mijn Lincoln's Repeater + Sneak attack.

Sneak attack critical on lennartb.nl
Als ik bij Bethesda zou werken had ik een verkrachtende supermutant genaamd lennartb ergens verstopt
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:08:14 #101
28033 Pek
je moet wat
pi_64739978
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:39 schreef SnuggLe het volgende:
Waar de fuck vind ik die Dartgun's??
Ik wil een weapons-guide!
Die mag je zelf maken, met een speelgoedautootje, een verfspuit met radscorpiongif en een elastiekje
Oh, en je hebt de schematic nodig + een werkbank
  dinsdag 6 januari 2009 @ 21:28:14 #102
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64746734
Ben niet zo van die 'zelfmaak'-wapens. Te duur en te veel zut zoeken om ze te maken.
Doe mij de Gatling-laser maar op het moment.

Volgensmij zit ik redelijk tegen het einde overigens. Heb net Raven Rock opgeblazen en Fawkes is mijn 'maatje'. Bijna level 19.
pi_64750857
Meer mensen hier die overal jeuk krijgen bij het zien en horen van zo'n radroach? Wat een gore beesten
X
X
X
pi_64751289
over paradise falls
SPOILER
Nee.
pi_64755635
Is er iemand met het struinen door de wastelands ook al
SPOILER
tegengekomen? (staat niet als map-point aangeduid)

Het kan misschien al eens verteld zijn, maar ik kom binnenvallen in deze topic en weet dus niet precies wat er allemaal langsgekomen is

Ben overigens al aardig wat nieuws tegengekomen hier, nog ff en ik kan weer vanalles opzoeken en anders aanpakken
pi_64758123
Yup, ik had ook een screenshot gepost waar deze te vinden is. Voor degenen met interesse:
Plaatje.

@Frasier: Ik vind RadRoaches fantastisch en heb er speciaal een honkbalknuppel voor.
  woensdag 7 januari 2009 @ 08:54:30 #107
28033 Pek
je moet wat
pi_64758805
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef Remake het volgende:
over paradise falls
SPOILER
Dat is omdat je een evil bastard bent
In Megaton doen ze hetzelfde, maar dan als je heiliger dan de Paus bent.
  woensdag 7 januari 2009 @ 08:56:54 #108
18671 ArmaniXL
pi_64758836
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 21:28 schreef SnuggLe het volgende:
Ben niet zo van die 'zelfmaak'-wapens. Te duur en te veel zut zoeken om ze te maken.
Doe mij de Gatling-laser maar op het moment.

Volgensmij zit ik redelijk tegen het einde overigens. Heb net Raven Rock opgeblazen en Fawkes is mijn 'maatje'. Bijna level 19.
Als je Raven Rock hebt opgeblazen en je bent nog maar lvl 19 dan heb je wel een heel groot deel van de side-quests en dergelijke gemist. Ik ben lvl 20 en moet nog aan de mainquest beginnen.

Dus gewoon lekker gaan rondstruinen of zorgen dat je zsm lvl 20 haalt en de explorer perk kiezen!
pi_64758855
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 08:54 schreef Pek het volgende:

[..]

Dat is omdat je een evil bastard bent
In Megaton doen ze hetzelfde, maar dan als je heiliger dan de Paus bent.
Megaton? Wat was dat ook alweer?
X
X
X
pi_64758936
@PAAC: Die heb ik ook gevonden idd en is niet de enige lokatie die niet op de kaart staat heb ik gemerkt. Dus zelfs met de explorer perk zijn er nog genoeg geheime lokaties te vinden
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:06:41 #111
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_64759012
Gisteren de game binnengekregen. Even een klein stukje gespeeld en ben nu net de Vault uit, sfeervol begin van de game in ieder geval. Hier ga ik zeker van genieten
pi_64760531
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:06 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren de game binnengekregen. Even een klein stukje gespeeld en ben nu net de Vault uit, sfeervol begin van de game in ieder geval. Hier ga ik zeker van genieten
Toen ik de vault buiten kwam had ik zoiets van, WTF, vaag spel, wordt niks Maar na een tijdje (doelloos) rond te struinen kwam ik wat gebouwtjes en wapens tegen en vanaf dat moment was ik verkocht.
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:12:48 #113
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_64760581
Ik vind het nu wel al tof, al gok ik dat ik het VATS systeem snel beu ga raken. Het haalt de snelheid er nogal uit.
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:20:39 #114
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_64760803
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het nu wel al tof, al gok ik dat ik het VATS systeem snel beu ga raken. Het haalt de snelheid er nogal uit.
Wacht maar tot je door sewers heen gaat sneaken en critical attacks doet op Ghouls.
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:25:02 #115
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64760931
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 08:56 schreef ArmaniXL het volgende:

[..]

Als je Raven Rock hebt opgeblazen en je bent nog maar lvl 19 dan heb je wel een heel groot deel van de side-quests en dergelijke gemist. Ik ben lvl 20 en moet nog aan de mainquest beginnen.

Dus gewoon lekker gaan rondstruinen of zorgen dat je zsm lvl 20 haalt en de explorer perk kiezen!
Klopt, ik wilde eerst de main-quest doen en daarna nog wat sidequests.
Heb het level nu ook op Very Hard gezet om een beetje tegenstand te hebben met Fawkes aan mijn zijde. Maar dan gaat je ammo er wel rap doorheen zeg. Gelukkig lijkt het alsof je ook meer ammo / stimpaks vindt dan.

Sidequests die ik nog moet (en al wel open heb staan) zijn oa. Replicated Man, Wasteland deel 2, Strictly Business en Trouble on the Homefront. Welke er nog meer zijn zie ik wel. Tenpenny Tower moet ik nog zien te vinden.

Begin me toch wel een beeeeeeeeeetje te vervelen, ondanks dat het tot nog toe supervet was en veel speeluren erin hebt zitten. Wat is er nog leuk als je bijna alle wapens hebt, groot deel van de levels hebt gezien, quests hebt uitgespeeld? Ja, 'doelloos' rondlopen en knallen.
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:19:23 #116
28033 Pek
je moet wat
pi_64762710
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:25 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Begin me toch wel een beeeeeeeeeetje te vervelen, ondanks dat het tot nog toe supervet was en veel speeluren erin hebt zitten. Wat is er nog leuk als je bijna alle wapens hebt, groot deel van de levels hebt gezien, quests hebt uitgespeeld? Ja, 'doelloos' rondlopen en knallen.
Dé reden dat ik altijd de PC-versie koop: mods. Je kunt zoveel content toevoegen dat het nog maanden leuk blijft. Quests, steden etc. Ik gebruik nu bijv. een mod waarmee ik vaker en vooral meer tegenstanders krijg en als ik dan overspoeld dreig te worden door 20+ Super Mutants, roep ik een Vertibird op die me luchtsteun geeft of extra troepen dropt. Het is een aanslag op m'n hardware, maar dolle pret.
pi_64771806
Ik heb gehoord dat level 20 het maximum is. Betekent dat dat je daarna geen skills of perks kan verdienen?
pi_64772358
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:16 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Ik heb gehoord dat level 20 het maximum is. Betekent dat dat je daarna geen skills of perks kan verdienen?
Ja, helaas. Nouja, helaas... Ik ben nu al zo sterk/onoverwinnelijk ivm de AI, heb niet nog meer nodig eigenlijk.
Als je op de pc speelt kun je nog wel mods downloaden die wel doorgaan met levelen na lvl 20.
Dus...
pi_64772576
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

[..]

Ja, helaas. Nouja, helaas... Ik ben nu al zo sterk/onoverwinnelijk ivm de AI, heb niet nog meer nodig eigenlijk.
Als je op de pc speelt kun je nog wel mods downloaden die wel doorgaan met levelen na lvl 20.
Gelukkig Moet nu even uitvinden waar die mods te krijgen zijn.
  woensdag 7 januari 2009 @ 15:33:54 #120
28033 Pek
je moet wat
pi_64772689
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:16 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Perks niet, maar skills kan je nog verbeteren door skillbooks te lezen
  woensdag 7 januari 2009 @ 15:35:28 #121
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64772775
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

[..]

Klopt ja, ik kan nu echt overal heen banjeren, ingaan whatever zonder me druk te maken over iets. Meer stimpacks dan ik op krijg en more caps than god .

Dus nu is het idd wachten op expansionpacks etc, want ik ben overal geweest en de MQ is uiteraard ook al een keer gedaan. Wel jammer, want het is juist zo'n lekker spel om niet intensief te spelen, gewoon beetje een questje doen, op je eigen tempo etc .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_64773563
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik zie VATS als een panic button. Als het me allemaal teveel wordt ( ) dan VATS ik om de hopeloze situatie eens op mijn gemak te bekijken. Voor de rest is het lekker knallen zonder VATS.
  woensdag 7 januari 2009 @ 16:37:43 #123
28033 Pek
je moet wat
pi_64775683
Whehe, shady hat + ghoul mask + deathclaw gauntlet en een dirty pre-war kids-outfit: Its......Freddy!!!

Daar is over nagedacht, kan niet anders
pi_64776405
LOL, lijkt inderdaad sprekend
Dus...
pi_64777497
Game per ongeluk uitgespeeld. Ik hou niet zo van sidequests. Misschien toch maar wat rond gaan speuren.. Genoeg te doen eigenlijk.

Heb trouwens de playlist van Galaxy News Radio Soundtrack, geweldige muziek! Past zo bij het spel.
pi_64777614
Mensen,

Vraagje over een quest:
SPOILER
Thnx!
"Hoeveel jaar is een maand?"
Xbox Live gamertag: Caas69
  woensdag 7 januari 2009 @ 17:23:20 #127
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_64777736
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:20 schreef Caas het volgende:
Mensen,

Vraagje over een quest:
SPOILER
Thnx!
Moet je even met ze gaan praten.
SPOILER
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_64779346
SPOILER
Volgens mij moet het anders
pi_64779700
Nee met ze praten en zeggen dat ze die mooie ketting om moeten doen, heb vanmiddag die quest afgerond.
Nee.
pi_64785190
Ik zit momenteel de quest van de tennpenny tower te doen die ik van die sherrif daar gekregen heb. Aangezien in nu als een Good persoon speel weet ik eigenlijk even niet wat ik zal doen

De kant van al die tennpenny tower figuren kiezen of de andere kant? wat hebben jullie gedaan?
En zit er nog een quest voor van die Herbert Dashwood?
pi_64785219
De goede kant is door de goellies samen te laten wonen met de tenpenny crew.
Nee.
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:10:19 #132
97079 Jeff89
Conquer All
pi_64786912
Ik heb nu net een paar uurtjes gespeeld met mijn evil character, een vrouw voor de verandering, en ik heb haar Megaton laten opblazen en de Tenpenny Tower quest afgesloten
SPOILER
Maargoed, weet iemand nog leuke quests voor een evil char? (paradise falls heb ik nog niet zo'n zin in)
Of plaatsen waar goed te roven/looten valt? Bij voorkeur een beetje aan de zuidkant van de map.. bvd..
pi_64787907
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:26 schreef Remake het volgende:
De goede kant is door de goellies samen te laten wonen met de tenpenny crew.
die quest van Herbert Dashwood.., moet je die er voor doen, of kan die erna ook nog?
pi_64798874
zoooo, wat een heeerlijk spel

maar eens even vragen, heb nu ong 20uur gespeeld, lvl12, stuk of 3 sidequests gedaan en een stuk of wat in de wacht. karma was heel goed, heb wat van die traders afgeschoten en is nu goed/neutraal. heb onwijs veel plekken op de map ontdekt, maar nog niet goed onderzocht. dikste gun tot zover is een sniper, skills > lockpick 75, hack & repair iets van 50 en dan iets met small guns is ook 50. zit nu de hele tijd beetje van mn hok in megaton en sites heen en weer te reizen, rond te sjouwen, map exploren en te genieten:

is dit een beetje normale progressie? moet ik lekker zo door spelen? welke skills zijn handig om op te krikken? heb een werkbank in mn hok staan, maar hoe kan ik mn eigen wapens repareren, heb je daar een repairskill van 50> voor nodig? en ik heb onwijs veel zin om oa megaton en een andere site (waar van die verstoten steelmensenn wonen die plasma guns etc van je kopen, met dat huis erachter waar al die "nette"mensen rondlopen) uit te roeien, kan ik je dat gewoon doen, of heeft dat onwijs slechte gevolgen voor het spel (afgezien van dat je karma slecht wordt)

nou dat was het, zaterdag weer een dagje spelen, kijk er nu al naar uit!
  donderdag 8 januari 2009 @ 08:04:10 #135
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_64799172
super geweldig spel, eerst gedownload, weekie gespeelt, meteen addicted en orgineel gekocht.

Main quest speel ik niet eens, tot rivit city waar ik dr li moet spreken, daarna ben ik lekker gaan roamen en ghouls knallen, zooi verzamelen en bij traders verkopen.

Nu met die G.E.C.K kan jezelf quests maken en kleine aanpassingen maken

fallout3nexus.com heeft betere mods, sounds en textures staan
ps daar staan ook cheats voor de liefhebbers, maar voor dit spel heb je geen cheats nodig
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_64799698
@Ijsmuts:

Da's wel het mooie van een game als Fallout. In prince kun je doen waar je zin in hebt Beetje freeroamen is voor mij wel leuker dan puur de main quest volgen, hoewel ik het een beetje mix. Stukje main quest, stuk exploren, main quest, exploren, etc.. Voordeel van de Main Quest volgen is dat je op een aantal plekken gaat komen waar je anders niet zomaar binnenkomt. Maar voor de rest is vrijwel alles gewoon toegankelijk.

Nadeeltje wat ik nu wel een paar gehad heb is dat ik op plekken geweest ben en dingen meegenomen/neergeknald heb, waarvan later bleek dat dat onderdeel was van een subquest. Maar dat zijn maar details. Skills waar ik me als eerste op geconcentreerd heb lockpick/science/sneak en in mindere mate small guns/repair en speech. Het is maar net waar je je mee bezig wil houden. Wel zijn er genoeg boeken en bobbleheads te vinden, dus ik zou daar op letten bij het toekennen van skill points. Niet meteen zelf tot de 100 toekennen, want daar kom je toch wel door die boeken (+2) en bobbleheads (+10). Die "fout" heb ik wel gemaakt, lockpick naar 100 via level ups en daarna nog de lockpick bobblehead en 5 boeken vinden of zo. Da's dan wel zonde

Reparen kan niet met een workbench. De workbench is alleen om nieuwe wapens te maken (als je er de schematics voor hebt dan toch). Eigenlijk is dat niet direct een nuttige toevoeging aan je huis, aangezien de work benches in bijna elke grote plek wel te vinden zijn (als je het huis in Megaton hebt, kun je namelijk ook in de Craterside Supply winkel een workbench vinden). Maar repareren doe je met meerdere wapens van het hetzelfde type. Dus als je twee hunter rifle's hebt, kun je deze via je Pipboy repareren (naar het wapen toegaan en daar op de goede knop drukken, r op de PC in ieder geval). Ik heb dan ook van mijn meest gebruikte wapens vrijwel altijd minimaal twee in mijn inventory. En als ik een Mutant of raider of zo neerknal en die heeft een wapen dat ik al heb, pak ik die gewoon op om mijn wapens meteen mee te repareren. Zo blijven ze in topconditie

De personen die nodig zijn voor de main quest kun je nooit neerknallen. Voor de rest ben je zo vrij als een vogeltje om te doen en laten wat je wil. Dus vind je die gasten in Megaton irritant, schiet ze maar neer. Karma zal inderdaad zakken, maar dat weet je al (en sommige spelen nu eenmaal liever de bad guy ). Het enige nadeel wat er kleeft aan het neerknallen van alles en iedereen is dat je dan minder plekken overhoudt waar wapens en supplies te (ver)kopen zijn, dus handelen wordt moeilijker. Maar heb voor de gein wel eens een Mininuke op Megaton gegooid en moet bekennen dat ik een glimlach niet kon onderdrukken

Kortom, doe waar je zin in hebt. Heb je lol in het exploren, gewoon blijven doen! D'r is in ieder geval genoeg te vinden in Fallout Wel zou ik regelmatig saven als je nog niet al te hoog in level bent, er lopen op sommige plekken vervelende dingen rond voor < level 10.

[ Bericht 0% gewijzigd door Yngwie op 08-01-2009 09:39:10 ]
pi_64800453
gister Mirror's Edge gespeeld, dadelijk als ik thuis ben begin ik aan Fallout
  donderdag 8 januari 2009 @ 12:04:51 #138
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_64805378
Ik heb er ook al flink wat uurtjes inzitten. Ik speel wel vooral de main quest, ben nu net in het Museum of Technology om dat ding voor GNR te regelen. Veel van die mutant bastards, die zijn helaas niet te pakken met één of twee headshots. En midden in de actie gaat mijn hunting rifle ook nog eens kapot.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  donderdag 8 januari 2009 @ 12:10:34 #139
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64805546
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 08:50 schreef Yngwie het volgende:
Skills waar ik me als eerste op geconcentreerd heb lockpick/science/sneak en in mindere mate small guns/repair en speech. Het is maar net waar je je mee bezig wil houden.

[KNIP]

Reparen kan niet met een workbench. Maar repareren doe je met meerdere wapens van het hetzelfde type. Dus als je twee hunter rifle's hebt, kun je deze via je Pipboy repareren (naar het wapen toegaan en daar op de goede knop drukken, r op de PC in ieder geval). Ik heb dan ook van mijn meest gebruikte wapens vrijwel altijd minimaal twee in mijn inventory.
Ik heb juist wel vol ingezet op Repair, aangezien betere repairskill betekent dat je wapens in betere conditie zijn en je daardoor vijanderen sneller dood hebt (wat ook weer munitie uitspaart). Ik heb niet van ieder wapen er twee voor handen, want waarom zou je?? Je gebruikt hem meteen om je wapen te repareren waar nodig.

Wat wel aardig is, als je het nog kunt dragen, om als je veel wapens binnenkrijgt van anderen en een goede repairskill hebt, om deze te verkopen. Zo kan je echt een AARDIGE winst maken. Maarja, waar moet je met dat geld naar toe :-)
pi_64806108
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 12:10 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Ik heb juist wel vol ingezet op Repair, aangezien betere repairskill betekent dat je wapens in betere conditie zijn en je daardoor vijanderen sneller dood hebt (wat ook weer munitie uitspaart). Ik heb niet van ieder wapen er twee voor handen, want waarom zou je?? Je gebruikt hem meteen om je wapen te repareren waar nodig.
Maar je kunt hem niet verder repararen dan je skill groot is (ik zit intussen wel op 100%). Soms kom ik een bepaald wapen niet dikwijls tegen en dan is een extra reserve wel makkelijk (behalve van dingen zoals een minigun of rocket launcher, die zijn veuls te zwaar )
pi_64811636
Had het spel op level 15 dus al uitgespeeld, nu maar weer een oudere save geload en daar wat mee aan het rondrennen. Is nog zoveel te doen. Een nadeel is dat m'n gewicht altijd vol is zeg maar, iemand daar nog tips over? Heb al Strong Back perk. Heb eigenlijk vooral wapens bij me, zeg maar van elk wapen 1, full gerepaired.
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:16:56 #142
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64812677
Ja, kijken welke wapens je wel/niet nodig hebt en gewoon wat in je locker leggen in je huis in Megaton/Tenpenny tower.
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:18:43 #143
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_64812779
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:53 schreef Ronalld het volgende:
Had het spel op level 15 dus al uitgespeeld, nu maar weer een oudere save geload en daar wat mee aan het rondrennen. Is nog zoveel te doen. Een nadeel is dat m'n gewicht altijd vol is zeg maar, iemand daar nog tips over? Heb al Strong Back perk. Heb eigenlijk vooral wapens bij me, zeg maar van elk wapen 1, full gerepaired.
Neem mensen als Fawkes mee, niet alleen makkelijker om vijanden af te maken, maar ook handig als til-slaaf. Gebruik ik al m'n merc's voor
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_64812853
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:18 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Neem mensen als Fawkes mee, niet alleen makkelijker om vijanden af te maken, maar ook handig als til-slaaf. Gebruik ik al m'n merc's voor
Ik heb Fawkes net ontslagen, vond 'em zwaar irritant.

Oh en ik moet toch es een huis regelen. Die Fatboy en Flamer heb ik ook niet altijd nodig.

Al zijn mininukes wel fucking awesome.
Hm.
pi_64814855
quote:
Jeff Gardiner: Pete was talking about the level cap in the game as it was released. Level 20 is plenty tough. But we felt there's no harm in letting the player enjoy the game as long as they'd like, and so along with removing the game's "ending" with Broken Steel, we figure raising the level cap would allow them to do that. We plan on raising it to level 30 - but it will be a long, hard climb to get there!
  donderdag 8 januari 2009 @ 19:03:03 #146
97079 Jeff89
Conquer All
pi_64821355
Ze moeten gewoon de levelcap verwijderen, en zich niet te druk maken om de balans enzo..
Als mensen gewoon lekker tot level 127 willen spelen als een soort god, moeten ze dat toch zelf weten? Ik zie het nut van die limiet niet zo..
pi_64823026
Ik zit nog steeds vast bij Oasis
SPOILER
Iemand ?
pi_64823122
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:47 schreef Tweaker_5502 het volgende:
Iemand ?
SPOILER
pi_64825689
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:50 schreef Yngwie het volgende:

[..]
SPOILER
Oke dank u
pi_64827139
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 08:50 schreef Yngwie het volgende:

super! ja, gewoon lekker rondlopen maar! en die repair tip is goud!! kon het nergens vinden hoe ik mn guns kon repairen, zelfs al mn spulletjes gekocht om een werkbank aan te schaffen, maar ja, dat was dus sneu geld
  vrijdag 9 januari 2009 @ 07:18:25 #151
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_64839010
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 12:04 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb er ook al flink wat uurtjes inzitten. Ik speel wel vooral de main quest, ben nu net in het Museum of Technology om dat ding voor GNR te regelen. Veel van die mutant bastards, die zijn helaas niet te pakken met één of twee headshots. En midden in de actie gaat mijn hunting rifle ook nog eens kapot.
Je wapens ook repareren voor je die museums ingaat

en altijd zorgen dat je geslapen hebt, goed voor de xp
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_64843278
Ik ben nog niet zolang bezig met Fallout maar ben inmiddels wel lekker aan het rond lopen en dingen onderzoeken.

Ben nu level 7 en heb big town ontdekt. En vroeg me af of het te doen is om de supermutans te lijf te gaan met dit level of nog even te wachten en andere quest te doen en verder te levelen?
Ik ben al 'n keer 2 supermutants tegengekomen en toen is Dogmeat de pijp uit gegaan en het koste me erg veel moeite de mutants uit te schakelen. Vanaf wel level is het makkelijker te doen?
pi_64843700
Net in Underworld een slave binnengehaald, best handig

Durf alleen hem niet te ontslaan als ik zag wat er met zijn vorige baas gebeurde
pi_64844776
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:51 schreef lars_titanat het volgende:
Ik ben nog niet zolang bezig met Fallout maar ben inmiddels wel lekker aan het rond lopen en dingen onderzoeken.

Ben nu level 7 en heb big town ontdekt. En vroeg me af of het te doen is om de supermutans te lijf te gaan met dit level of nog even te wachten en andere quest te doen en verder te levelen?
Ik ben al 'n keer 2 supermutants tegengekomen en toen is Dogmeat de pijp uit gegaan en het koste me erg veel moeite de mutants uit te schakelen. Vanaf wel level is het makkelijker te doen?
Volgens mij kan dit wel zo'n beetje vanaf elk level..

als ik me goed herinner kwam ik er op lvl4 een paar tegen. Laat ze maar proberen om de uitwerpselen van een combat shotgun te koppen in vats.

vrijdag 9 januari 2009 @ 11:45:23 #155
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_64845365
He all,

ben er twee dagen geleden mee begonnen. Wat een game zeg!! Dit spel moet ik gewoon in originele verpakking hebben!!

iig, ben nu een level 4 koorknaapje (aka good guy). En heb mezelf gespecialiseerd in small guns/repairs en mellee (oid).

Maar ik kan nu niet genoeg 10mm ammo vinden. Zijn er nog plekken waar ik dat spul kan vinden? Ik heb die shit echt nodig aangezien de wapens die in de beste conditie zijn 10mm wapens zijn (2x 10mm guns en 2x 10mm semi-auto guns).

En wie weet overigens waar Fallout 3 de save games bewaard? Kan niks vinden in mijn local settings waar ik het verwacht? Draai Vista.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:47:25 #156
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_64845447
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:51 schreef lars_titanat het volgende:

Super mutants zijn kwetsbaar in hun koppie. 3 goede headshots en ze zijn d00d. Gewoon een goede gun (small arms bijv) en richten op hun kop en dan kom je er wel.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_64845463
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:30 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Volgens mij kan dit wel zo'n beetje vanaf elk level..

als ik me goed herinner kwam ik er op lvl4 een paar tegen. Laat ze maar proberen om de uitwerpselen van een combat shotgun te koppen in vats.

Ik kwam een Mutant tegen met Missle launcher. Misschien was dat wel het probleem. Ik hoop niet dat de supermutants in police station, allemaal zijn uitgerust met een Missle Launcher?
pi_64845638
je savegames staan ergens onder documents-settings\username\my documents\mygames

Verder qua ammo is het gewoon goed rondkijken. In Megaton is niks te vinden, tezij de van plan bent de armory te beroven

Net buiten Megaton staan nog wel wat overblijfselen van huizen. Kijk hier eens wat rond. open kistjes, koelkasten, kluizen, brievenbussen enz.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:56:13 #159
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_64845801
Je bedoeld spring valley oid? Daar ben ik al geweest. Tot mijn verbazing kreeg ik bezoek van raiders bij de highschool daar terwijl ik daar aan het overnachten was... Kon na het slapen niet fast travellen..

Supermarkt heeft daar geen last van. Of komen raiders alleen terug als je een plek meer dan x dagen negeert?
pi_64845824
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:47 schreef lars_titanat het volgende:

[..]

Ik kwam een Mutant tegen met Missle launcher. Misschien was dat wel het probleem. Ik hoop niet dat de supermutants in police station, allemaal zijn uitgerust met een Missle Launcher?
SPOILER
pi_64845912
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:56 schreef slacker_nl het volgende:
Je bedoeld spring valley oid? Daar ben ik al geweest. Tot mijn verbazing kreeg ik bezoek van raiders bij de highschool daar terwijl ik daar aan het overnachten was... Kon na het slapen niet fast travellen..

Supermarkt heeft daar geen last van. Of komen raiders alleen terug als je een plek meer dan x dagen negeert?
spring valley, maar overal op de kaar staan dat soort huisjes, bijna overal is wel iets te vinden.
Ook de super-duper en de high-school zijn plaatsen waar je echt veel ammo kan vinden.

Ik weet niet zeker hoe het zit met de raiders hier, maar op andere plaatsen heb ik wel supermutants zien "respawnen" wanneer je na een aantal dagen terugkomt op deze locatie
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:33:03 #162
97079 Jeff89
Conquer All
pi_64847134
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:56 schreef slacker_nl het volgende:

Het verschilt per locatie.. Sowieso zitten er volgens mij een aantal scripts in die er voor zorgen dat als je na het killen van een groepje raiders hun hideout aan het leeghalen bent NOG een aantal raiders te verteren krijgt...
Oa bij die Super Duper Mart, Springvale School en wat andere willekeurige ruins.. Altijd leuk en handig om wat Bottlecap Mines bij de ingangen te leggen... Niet vergeten mee terug te nemen als er geen backup komt
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:21:29 #163
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_64848818
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:33 schreef Jeff89 het volgende:
Het verschilt per locatie.. Sowieso zitten er volgens mij een aantal scripts in die er voor zorgen dat als je na het killen van een groepje raiders hun hideout aan het leeghalen bent NOG een aantal raiders te verteren krijgt...
Dit was echt een paar dagen (of misschien meer dan een paar dagen) erna. Ik had alles al leeggehaald. Op zich niet erg dat er raiders waren, aangezien ik weer wat nieuwe zooi daardoor vond. Maar ik verwachtte het gewoon niet. Net zoals bij Friendly heights (dat metro station). Dat er plots weer raiders waren.
quote:
Oa bij die Super Duper Mart, Springvale School en wat andere willekeurige ruins..
Super Duper Mart is op dit moment mijn safe haven. Daar stash ik alles en overnacht ik. Daar heb ik geen last van terugkerende raiders..
pi_64862453
Ik was dit topic blijkbaar een beetje kwijtgeraakt. M'n vriendin was hier zo'n twee en een halve week op bezoek, dus die tijd heb ik m'n Xbox en PC praktisch niet aangeraakt. Van het weekend ga ik weer eens verder met Fallout (en hoop ik dat die limited edition van play.com eindelijk eens binnen gaat komen).
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_64871118
Lol achter die caravaan aanlopen is ook niet zo'n goed idee als je ze levend wil houden

Wou even kijken waar die allemaal langs liepen over de map, aangezien ik ze normaal gesproken altijd levend terugzie. Ditmaal liep het even anders, 1e groepje raiders die we tegenkwamen waren ze beide al dood ;-).
pi_64873488
Paar dagen niet gespeeld en dan, een keer en je bent gelijk hooked voor een paar uur

Komen er eigenlijk nog uitbreidingen/updates/patches voor het spel? (ps3)
niet dat het niet uitgebreid genoeg is...
pi_64873545
levelcap gaan ze er toch afhalen?
Nee.
pi_64873728
Wat houd die levelcap in?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 00:23:53 #169
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_64873762
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 00:22 schreef Yuin het volgende:
Wat houd die levelcap in?
Dat je niet hoger dan level 20 kan.
pi_64876432
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 00:16 schreef Remake het volgende:
levelcap gaan ze er toch afhalen?
Bij de DLC wordt de levelcap verhoogd naar lvl 30, en dat wordt heel moeilijk om daar te komen.. zeggen ze
  zaterdag 10 januari 2009 @ 03:04:10 #171
28033 Pek
je moet wat
pi_64877437
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 00:14 schreef Yuin het volgende:

Komen er eigenlijk nog uitbreidingen/updates/patches voor het spel? (ps3)
niet dat het niet uitgebreid genoeg is...
Voor zover bekend komen er alleen uitbreidingen voor de PC en Xbox, Microsoft heeft blijkbaar flink gelapt voor exclusieve content. Maar een bugfixende patch zal ongetwijfeld ook voor de PS3 uitkomen.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 12:37:37 #172
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_64881757
Haha, nou die hond had ik niet voor lang. Ik was op weg terug van het minefield naar megatron en ben een beetje gaan rondlopen op weg terug, krijg ik er een hond bij als kameraad. Die het welgeteld 1 dag heeft uitgehouden... Gedood bij GNR toen ik daar arriveerde. Weet niet of ik zin heb om de save game terug te halen om het nog een keer te proberen om zo die hond in leven te houden..

Heb ik die hond nog nodig voor eoa quest? Op zich is ie ook wel handig aangezien ie beesten ed aanvalt waardoor ze eerst hem proberen te doden enzo.. Hoe kan je eigenlijk zien hoeveel hp je hond heeft?

BTW, als ik nu fast travel naar een locatie kom ik vaak mercs tegen die met een contract lopen kill <my character>. Hoe kan ik die contracten lezen zodat ik weet wie mij dood wil hebben?

[ Bericht 14% gewijzigd door slacker_nl op 10-01-2009 12:44:51 ]
  zaterdag 10 januari 2009 @ 12:43:55 #173
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_64881970
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:37 schreef slacker_nl het volgende:
Haha, nou die hond had ik niet voor lang. Ik was op weg terug van het minefield naar megatron en ben een beetje gaan rondlopen op weg terug, krijg ik er een hond bij als kameraad. Die het welgeteld 1 dag heeft uitgehouden... Gedood bij GNR toen ik daar arriveerde. Weet niet of ik zin heb om de save game terug te halen om het nog een keer te proberen om zo die hond in leven te houden..

Heb ik die hond nog nodig voor eoa quest? Op zich is ie ook wel handig aangezien ie beesten ed aanvalt waardoor ze eerst hem proberen te doden enzo.. Hoe kan je eigenlijk zien hoeveel hp je hond heeft?
VATS gebruiken op je hond. Dan zie je hoeveel hij ongeveer heeft, en kun je stimpaks gebruiken.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 12:46:53 #174
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_64882073
das een slimme idd.

wat doen die radiation shelter dingen? M'n rads nemen nml niet af als ik erin sta en ze "activate". Zit er een in bij grayditch (bij de diner).

[ Bericht 80% gewijzigd door slacker_nl op 10-01-2009 14:35:57 ]
pi_64886215
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:37 schreef slacker_nl het volgende:
BTW, als ik nu fast travel naar een locatie kom ik vaak mercs tegen die met een contract lopen kill <my character>. Hoe kan ik die contracten lezen zodat ik weet wie mij dood wil hebben?
Staan gewoon bij je notes. Staat geen afzender bij natuurlijk.
Heb je de sherrif in Megaton gewaarschuwd over man met nuke idee?
pi_64886368
Wat een spel!
SPOILER
Haha, heel verhaal. Vraag me af of iemand het boeit!
pi_64888884
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:46 schreef slacker_nl het volgende:
das een slimme idd.

wat doen die radiation shelter dingen? M'n rads nemen nml niet af als ik erin sta en ze "activate". Zit er een in bij grayditch (bij de diner).
Dat is niet om je rads te verminderen, dat is gewoon een eenpersoons bombshelter voor als er weer een bom valt, is gewoon bedoeld als grapje (heb net de making of gekeken, leuk )
pi_64889144
Gebruik je die AID dingen eigelijk vaak, behalve de stimpacks en stealthboys natuurlijk dan? Aangezien ik zoveel aid spul heb wat toch best wat caps oplevert. Dus die mentats/whiskey en al dat spul, nodig of verkopen?
pi_64889327
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:37 schreef Yuin het volgende:
Gebruik je die AID dingen eigelijk vaak, behalve de stimpacks en stealthboys natuurlijk dan? Aangezien ik zoveel aid spul heb wat toch best wat caps oplevert. Dus die mentats/whiskey en al dat spul, nodig of verkopen?
Ik gebruik ze echt nóóit! Behalve radaway en stimpacks.
pi_64890145
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:37 schreef Yuin het volgende:
Verkopen, raak je anders vrij snel aan verslaafd wat weer negatief is voor je character (bepaalde stats gaan omlaag).
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:43:37 #181
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64893059
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:14 schreef Niek. het volgende:

[..]

Verkopen, raak je anders vrij snel aan verslaafd wat weer negatief is voor je character (bepaalde stats gaan omlaag).
Nah, ik gebruik soms wel eens Mentats en Psycho enzo. Ja, je bent wel snel verslaafd, dat sucks, maar als je effe flink moet knokken (als je hem op Hard/Very Hard hebt) is het handig.

Rest van de meuk behalve RadAway en Stimpacks, kan je verkopen.
pi_64893097
Wat precies gaat er bij zo'n verslaving naar beneden in je character? Karma maakt me niet zo veel uit, ben toch al zo evil als wat
pi_64893751
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:44 schreef Yuin het volgende:
Wat precies gaat er bij zo'n verslaving naar beneden in je character? Karma maakt me niet zo veel uit, ben toch al zo evil als wat
http://fallout.wikia.com/wiki/Addiction

zaterdag 10 januari 2009 @ 19:12:41 #184
28033 Pek
je moet wat
pi_64893934
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:44 schreef Yuin het volgende:
Wat precies gaat er bij zo'n verslaving naar beneden in je character?
edit: niek was me voor
pi_64894144
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:12 schreef Pek het volgende:

[..]

edit: niek was me voor
  zaterdag 10 januari 2009 @ 19:35:10 #186
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_64894703
Die fire-ants... *rillllll* echt, die beesten doen me echt telkens laten schrikken!!

IIg, ben nu lvl9 en heb dogmeat opgegeten (hahaha, toepasselijk, ja ik weet het). Ben bij old something uitgekomen (linksboven op de map) kom ik allemaal deathclaws tegen... en toen ging ik dood. Uiteraard geen save game dus kon ik overnieuw beginnen..
pi_64895517
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:35 schreef slacker_nl het volgende:
Die fire-ants... *rillllll* echt, die beesten doen me echt telkens laten schrikken!!

IIg, ben nu lvl9 en heb dogmeat opgegeten (hahaha, toepasselijk, ja ik weet het). Ben bij old something uitgekomen (linksboven op de map) kom ik allemaal deathclaws tegen... en toen ging ik dood. Uiteraard geen save game dus kon ik overnieuw beginnen..
Daar zijn er geloof ik 7 of 8, verder is er eigenlijk niets te vinden en als je er later terugkomt zijn de deathclaws er ook weer.
SPOILER
  zaterdag 10 januari 2009 @ 20:00:32 #188
28033 Pek
je moet wat
pi_64895632
Een stuk of 15 zelfs, als je de sewers meetelt
SPOILER
pi_64896113
Net vault 211 ingeweest.
SPOILER
  zaterdag 10 januari 2009 @ 20:34:13 #190
28033 Pek
je moet wat
pi_64896748
SPOILER
pi_64897385
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 20:34 schreef Pek het volgende:
SPOILER

SPOILER
pi_64897469
In VAT modes knalt mijn mannetje nogal eens tegen muren, pilaren, auto's etc. aan terwijl ik daar in firstperson mode geen last van heb
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  zaterdag 10 januari 2009 @ 22:08:13 #193
28033 Pek
je moet wat
pi_64899348
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 20:57 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
edit: nee, inderdaad. Volgens de wiki:
SPOILER
Beetje raar dat je daar positieve karma voor krijgt dan
Of het moet zijn dat je ze uit hun lijden verlost ofzo.

[ Bericht 8% gewijzigd door Pek op 10-01-2009 22:17:05 ]
pi_64899763
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 22:08 schreef Pek het volgende:

[..]
SPOILER
edit: nee, inderdaad. Volgens de wiki:
SPOILER
Beetje raar dat je daar positieve karma voor krijgt dan
Of het moet zijn dat je ze uit hun lijden verlost ofzo.
SPOILER
  zaterdag 10 januari 2009 @ 22:44:47 #195
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_64900495
Kan m'n screenshots nergens vinden...
En weet iemand toevallig of de music van GNR ook ergens los te krijgen is (als in IRL, geniale muziek nml!!).
pi_64900963
Als je op de wikia pagina zoekt kun je de hele playlist vinden.
pi_64902320
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 22:44 schreef slacker_nl het volgende:
Kan m'n screenshots nergens vinden...
En weet iemand toevallig of de music van GNR ook ergens los te krijgen is (als in IRL, geniale muziek nml!!).
Je hebt een PM
Doe eens niet.
pi_64902482
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 23:40 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Je hebt een PM
Stuur mij ook alst u blieft
pi_64902521
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 21:01 schreef Ame_thyst het volgende:
In VAT modes knalt mijn mannetje nogal eens tegen muren, pilaren, auto's etc. aan terwijl ik daar in firstperson mode geen last van heb
Je moet ook eerst achter de muur of pilaar vandaan komen waar je achter schuilt voor je gaat schieten.
pi_64905750
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 23:47 schreef Tweaker_5502 het volgende:

[..]

Stuur mij ook alst u blieft
'De inbox "tweaker_5502" is niet beschikbaar'
Ging trouwens over de muziek van GNR, niet over de screenshots voor de duidelijkheid
Doe eens niet.
pi_64905768
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 23:48 schreef Tweaker_5502 het volgende:

[..]

Je moet ook eerst achter de muur of pilaar vandaan komen waar je achter schuilt voor je gaat schieten.
haha ook wel paar keer gehad dat ik een muur stond te beschieten ipv de persoon
pi_64912660
quote:
Op zondag 11 januari 2009 01:51 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

'De inbox "tweaker_5502" is niet beschikbaar'
Ging trouwens over de muziek van GNR, niet over de screenshots voor de duidelijkheid
Nu wel als het goed is.
pi_64912679
quote:
Op zondag 11 januari 2009 13:54 schreef Tweaker_5502 het volgende:

[..]

Nu wel als het goed is.
Hoezo gebruik je nog steeds die account
pi_64912741
quote:
Op zondag 11 januari 2009 13:55 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Hoezo gebruik je nog steeds die account
Ik gebruikte die ander toch nooit was nogal inactief. En ik sta nog steeds ingelogt op deze En ik doe mee met de Wie is de Mol Prono Dus is het even handiger als ik op deze blijf.
pi_64912891
quote:
Op zondag 11 januari 2009 13:54 schreef Tweaker_5502 het volgende:

[..]

Nu wel als het goed is.
'Je bericht is succesvol verzonden'
Doe eens niet.
  zondag 11 januari 2009 @ 23:36:17 #206
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_64934103
Gevonden, screenshots worden kennelijk wel aangemaakt, aangezien ik eenmalig de game onder admin heb gestart en vervolgens 2 screens heb gemaakt, dan worden de .bmp's zichtbaar. Echter zijn de overige files nog steeds hidden..

Zie de screenshot:
http://www.euronet.nl/use(...)t3_noscreenshots.png
pi_64952074
De DLC dat je door kan levelen tot level 30 klinkt me als muziek in de oren!
Nu alleen nog dezelfde DLC krijgen voor de ps3
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_64952523
Fallout 3 besteld op Ebay !
pi_64952605
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:41 schreef Griebus het volgende:
De DLC dat je door kan levelen tot level 30 klinkt me als muziek in de oren!
Nu alleen nog dezelfde DLC krijgen voor de ps3
Volgens mij komt die Level Cap sowieso pas bij de derde DLC En dat is dacht ik in April.
pi_64953485
Zo gisteren even finaal afgemaakt door een stel raiders, ik dacht ik ga even rondwandelen maar had niet echt goede wapens. Dus ik loop daar met me jachtgeweertje, had geen assault rifle of iets anders van wat meer damage. Komen er 5 raiders + 3 honden op me af. En een had een raket. Toen was het wel gebeurd.

Wat zijn die supermutants trouwens een belachelijk domme wezens, 2 supermutans afgemaakt door simpelweg te schieten, en terug achter een paal te gaan, en dat zo een paar keer. Dat ding heeft niet een keer het idee gehad om naar me toe te lopen/ om de paal heen te lopen
pi_64953927
Weg lopen en mijnen neerleggen doen het ook altijd goed tegen domme mutants
pi_64954462
Super mutants zijn idd nog best makkelijk. Sowieso 2 headshots met de chinese assault rifle en ze zijn neer Inmiddels alweer level 13.
Beetje jammer alleen dat ik de sidequest van Moira aan het doen was en expres nog niet naar GNR geweest ben. Blijkt dus in Rivet City dat ik die GNR quest gewoon omzeilt heb
pi_64954577
quote:
Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef The6thgate het volgende:
Super mutants zijn idd nog best makkelijk. Sowieso 2 headshots met de chinese assault rifle en ze zijn neer Inmiddels alweer level 13.
Beetje jammer alleen dat ik de sidequest van Moira aan het doen was en expres nog niet naar GNR geweest ben. Blijkt dus in Rivet City dat ik die GNR quest gewoon omzeilt heb
Je kan hem alsnog doen volgens mij, maar het is gewoon niet meer nodig.
pi_64954614
quote:
Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef The6thgate het volgende:
Had ik ook. Maakt in principe niet zoveel uit voor de quest van GNR. Gewoon even heengaan en kan je hem alsnog doen

Brutal mutants (of hoe ze heten, is alweer zolang geleden ) Met lincoln repeater!
pi_64954670
Wat lennnnnart-B zegt dus.
pi_64955916
OMG...wat een spel!
Ik heb mijn Brotherhood of Steel harnas en mijn Chinese Assault Rifle ingeruild voor een Regulator jas en de Lincoln Repeater! Nu nog een cowboyhoed vinden.
  maandag 12 januari 2009 @ 17:09:25 #217
28033 Pek
je moet wat
pi_64955987
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:51 schreef Mindstate het volgende:
Fallout 3 besteld op Ebay !
Daar heb ik hem ook vandaan, 23 euro, nieuw in verpakking
pi_64996036
Kanonnen wat is dat plein bij het museum of technology dichtbevolkt Had 50 stimpacks, maar nu nog maar 20
pi_65001546
Zo, vandaag kwam mijn limited edition binnen. . Binnenkort eens het exemplaar waar ik mee speelde bij de lokale gameshop verpatsen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_65002798
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:55 schreef The6thgate het volgende:
Kanonnen wat is dat plein bij het museum of technology dichtbevolkt Had 50 stimpacks, maar nu nog maar 20
Ga gewoon via metro dan.
pi_65004027
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:58 schreef Ronalld het volgende:

[..]

Ga gewoon via metro dan.
Metro's zijn saaaaai! Ik ga liever flink knallen al kost het 30 stimpacks!
pi_65009139
Kreeg net een bericht van een update op 360, wat heeft die gedaan?
pi_65009244
http://www.xgn.nl/360/nie(...)ijgt-nieuwe-content/

Een shitzooi aan problemen opgelost
  woensdag 14 januari 2009 @ 00:21:42 #224
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_65014309
Vet spel hoor, speel als een dief, veel sneaken en handig met small guns.
Begin de voordelen van mijn good karma te ontdekken, hoewel ik de viool vinden voor agatha maar kut vond Maar dat kan ook zijn omdat m'n ammo de laatste tijd schaars is.
Ik heb nog zoveel te doen in dit spel, maar weet niet waar te beginnen. De structuur waarin het doen van de ene quest meerdere lijntjes geeft naar andere quests of bezienswaardigheden zit soepeltjes in elkaar, speel lekker weg.
Nee jij bent lekker. =X
  woensdag 14 januari 2009 @ 11:05:52 #225
18671 ArmaniXL
pi_65022112
quote:
Op maandag 12 januari 2009 16:39 schreef Tweaker_5502 het volgende:

[..]

Had ik ook. Maakt in principe niet zoveel uit voor de quest van GNR. Gewoon even heengaan en kan je hem alsnog doen

Brutal mutants (of hoe ze heten, is alweer zolang geleden ) Met lincoln repeater!
Het is zelfs een voordeel om dit stuk bij de mainquest over te slaan. Als je namelijk nu de GNR sidequest gaat doen krijg je van Three Dog een sleutel waarmee je een wapendepot kan openen in Hamilton's Hideout Deze krijg je niet als je GNR via de mainquest doet.
  woensdag 14 januari 2009 @ 11:19:18 #226
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_65022647
Trouwens, wat leuk is om te doen voor de allerlaatste quest...
SPOILER
pi_65025207
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:58 schreef Ronalld het volgende:

[..]

Ga gewoon via metro dan.
Deed ik ook, alleen kwam ik midden op dat plein naar buiten
pi_65028435
Sinds zondag zit ik Fallout 3 te spelen. Prachtig spel. Had fallout 1 en 2 ook al gespeeld.

VATS accuracy gaat toch omlaag wanneer wapens meer versleten raken? Hoe erg is dit?
pi_65030341
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:58 schreef Bijsmaak het volgende:
Sinds zondag zit ik Fallout 3 te spelen. Prachtig spel. Had fallout 1 en 2 ook al gespeeld.

VATS accuracy gaat toch omlaag wanneer wapens meer versleten raken? Hoe erg is dit?
niet zozeer de accuracy maar meer de damage gaat naar beneden
pi_65033282
OK. Ik had het gevoel met mijn hunting rifle en 50 small arms skill nog geen reet te kunnen raken.
pi_65033548
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:45 schreef Bijsmaak het volgende:
OK. Ik had het gevoel met mijn hunting rifle en 50 small arms skill nog geen reet te kunnen raken.
Small arms werkt toch niet met hunting rifle?
edit: wel dus, my bad
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_65033600
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:51 schreef Griebus het volgende:

[..]

Jawel hoor
  woensdag 14 januari 2009 @ 16:22:28 #233
18671 ArmaniXL
pi_65034821
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:43 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

niet zozeer de accuracy maar meer de damage gaat naar beneden
Accuracy gaat wel degelijk naar beneden hoor.
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:32:43 #234
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_65053786
Bijna de main quest afgerond
Dan meteen opnieuw beginnen met bad karma

En kijkt er iemand Dakar? Herkende jullie de achtergrondmuziek bij de woestijbeelden?

Nou? Nou?

Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_65068237
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:51 schreef Griebus het volgende:

[..]

edit: wel dus, my bad
Small guns: Pistols, SMGs, hunting rifles, sniper rifles, assault rifles, Railway Rifle
Big guns: Minigun, Gatling Laser (zou eigenlijk bij Energy moeten horen, maar ja, da's mijn mening), Missile Launcher, Fat Man en Rock-It Launcher
(Zeg maar, alles wat een normaal persoon niet kan optillen zonder zijn ruggegraat door tweeën te splitsen.)
Energy guns: Nou ja, alles waar plasma en lasers uit lijken te komen, behalve de Gatling Laser.

Misschien helpt dat.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jolly_Reaper op 15-01-2009 13:38:10 ]
pi_65068445
Tentamenweek over, laat maar komen die game
pi_65068652
Ik ben gister ontsnapt uit de Vault
SPOILER
pi_65069389
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:42 schreef PouwelZ het volgende:
Ik ben gister ontsnapt uit de Vault
SPOILER
Hoe de f*ck krijg je dat in godsnaam voor elkaar
pi_65069616
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:00 schreef Yuin het volgende:

[..]

Hoe de f*ck krijg je dat in godsnaam voor elkaar
Daar stonden 5 kereltjes op me te wachten hoor
pi_65069659
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:06 schreef PouwelZ het volgende:

[..]

Daar stonden 5 kereltjes op me te wachten hoor
Huh, ik heb daar wel eens 1 raider gezien, maar 5..... Lijkt me juist chill, gelijk wat fatsoenlijke wapens
pi_65069733
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:07 schreef Yuin het volgende:

[..]

Huh, ik heb daar wel eens 1 raider gezien, maar 5..... Lijkt me juist chill, gelijk wat fatsoenlijke wapens
Ja echt hoor, 5 Ik vond het ook chill, totdat ik met nummer 3 en 4 (had nummer 3 net dood) aan het battlen was met m'n uber knuppel en nummer 5 me neer schoot
pi_65069848
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:10 schreef PouwelZ het volgende:

[..]

Ja echt hoor, 5 Ik vond het ook chill, totdat ik met nummer 3 en 4 (had nummer 3 net dood) aan het battlen was met m'n uber knuppel en nummer 5 me neer schoot
Had de wapens gepakt van raider 1,2 of 3
pi_65070041
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:13 schreef Tweaker_5502 het volgende:

[..]

Had de wapens gepakt van raider 1,2 of 3
Mja ik was nog een beetje aan het kutten met die über aim knop (hoe dat ook heet in vaktermen). Maar ja moet gewoon nog ff wennen that's all. Binnenkort ben ik de pro want ik heb 2 weken vakantie vanaf dadelijk 5 uur
pi_65070192
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:18 schreef PouwelZ het volgende:

[..]

Mja ik was nog een beetje aan het kutten met die über aim knop (hoe dat ook heet in vaktermen). Maar ja moet gewoon nog ff wennen that's all. Binnenkort ben ik de pro want ik heb 2 weken vakantie vanaf dadelijk 5 uur
Ik wil ook vakantie
pi_65070213
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:36 schreef Mindstate het volgende:
Tentamenweek over, laat maar komen die game
Nielfs
pi_65071010
Net Reiley's Rangers gered, ben nu wel een beetje Super Mutant-moe
pi_65074690
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef MaxC het volgende:
Die missie kostte me zóveel stim-packs, niet normaal. Maar de missie is wel tof!
SPOILER
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:30:05 #248
28033 Pek
je moet wat
pi_65075664
Dat armor is idd een van de beste items in de game
pi_65076296
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef MaxC het volgende:
Haha die heb ik ook net gedaan. Nauwelijks stimpacks nodig gehad, maar ik ben dan inmiddels alweer level 18 Gaat zo hard ineens. Ook nu iets van 300 shotgun shells, 1500 kogels voor de assault rifle en 90 stimpacks ofzo
pi_65091340
Wat doet een pulse mine precies?
pi_65091450
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:02 schreef Caas het volgende:
Wat doet een pulse mine precies?
Werkt goed tegen robots enzo, en het ziet er best tof uit
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:06:44 #252
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_65091520
Een zwakke frag mine, maar asociaal sterk tegen robots, door een electromagnetisch thingamabobdingetje.

Fok is te snel voor mij. Las ergens iemand zeggen dat je er ook vet je huis mee kan versieren.
Nee jij bent lekker. =X
pi_65097311
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:09 schreef Tweaker_5502 het volgende:

Je moet voor dat pantser gaan die je krijgt die heb ik ook!
Sowieso altijd voor de armour gaan, want de andere beloning kun je naderhand altijd nog wegstelen.
pi_65102569
Ik heb 1 vraagje. Ik ben level 8 maar heb nog maar 2 boblle heads gevonden
SPOILER
Is dat normaal? Had ik er niet al meer moeten vinden? Hoeveel zitten jullie op?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_65102787
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
SPOILER
Ik ben lvl 19 en heb er 5. Ik zoek er ook niet echt na en volgens mij ben ik er ook een paar keer langsgelopen. Maar ik denk dat dat gewoon normaal is hoor. Tenzij je er heel erg op gaat letten natuurlijk.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 11:42:00 #256
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_65103126
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
SPOILER
Ik ben lvl 8 en heb er nog maar 1
SPOILER
pi_65103433
SPOILER
pi_65103622
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:49 schreef Roellie80 het volgende:
SPOILER
Wel dus!!!
SPOILER
pi_65104153
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:53 schreef Yngwie het volgende:

[..]

Wel dus!!!
SPOILER
Ik ook

Maar als je het ook niet weet zie je ze ook zo over het hoofd!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:14:07 #260
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_65104342
Ik heb die ook absoluut niet gezien inderdaad Achja jammer dan
pi_65109660
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:49 schreef Roellie80 het volgende:
SPOILER
Dat is me dus wel gelukt.

Kom je nog terug in die vault, zodat ik hem alsnog kan krijgen?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:04:28 #262
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_65112881
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:42 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik ben lvl 8 en heb er nog maar 1
Ik lvl 10 en heb er geen!
pi_65112948
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:41 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat is me dus wel gelukt.

en denk dat je deze alleen helemaal aan het begin kan pakken en daarna niet meer.
tot je uit de vault bent is het spel wel redelijk scripted
  vrijdag 16 januari 2009 @ 17:00:10 #264
28033 Pek
je moet wat
pi_65114909
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:41 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ja
pi_65115235
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:06 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

en denk dat je deze alleen helemaal aan het begin kan pakken en daarna niet meer.
tot je uit de vault bent is het spel wel redelijk scripted
SPOILER
Doe eens niet.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 00:10:46 #266
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_65130714
Las op een fallout wiki en een forum dat de items die ik in mijn locker in my megaton house bewaar, kunnen verdwijnen.
Het is me nog niet overkomen, maar moet ik me echt zorgen maken? Ik ben flink aan het scavengen geweest.
Nee jij bent lekker. =X
pi_65130897
dan verhuis je al je meuk naar tenpenny
''Oh nice, what's in the tea? WATER Bitch"
pi_65132100
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 00:10 schreef PrinceLu het volgende:
Las op een fallout wiki en een forum dat de items die ik in mijn locker in my megaton house bewaar, kunnen verdwijnen.
Het is me nog niet overkomen, maar moet ik me echt zorgen maken? Ik ben flink aan het scavengen geweest.
Maak je daar maar geen zorgen over. Ik heb 3 verschillende karakters, gooi mijn containers altijd vol met meuk en ben nog nooit wat kwijt geraakt.

Waarschijnlijk heeft de betreffende soepstengel een mod gebruikt welke hij niet had moeten gebruiken.
pi_65135943
Over dat kwijtraken gesproken...als je een thema voor je huis koopt, blijven dan je items aanwezig? Ik heb alles in die lockers geplaatst, maar weet niet of die dan verdwijnen. Moet met 8000 caps toch eens iets met het geld doen

Nu ben ik alweer bijna level 20 Jammer dat je daarna geen punten meer kunt verdelen
pi_65140066
Pff.. Ik ben lvl 14. Heb inmiddels power armor en een soort van personal guard.
Maar kwam gisteren voor het eerst een Deathclaw bezig en was toch vrij snel dood (waande me onsterfelijk voor ik dat beest tegen kwam). Is er een manier om die dingen aan te pakken?
pi_65140130
neer schieten?
pi_65140160
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:46 schreef Caas het volgende:
Maar kwam gisteren voor het eerst een Deathclaw bezig en was toch vrij snel dood (waande me onsterfelijk voor ik dat beest tegen kwam). Is er een manier om die dingen aan te pakken?
Paar psycho's pakken (25keer meer damage) en je zwaarste wapen en op zn hoofd schieten. En oja, afstand bewaren

[ Bericht 1% gewijzigd door Yuin op 17-01-2009 13:58:45 ]
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:16:04 #273
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_65140835
Die yoaga beesten zijn bijzonder dodelijk!!!

IK begin het behoorlijk irritant te vinden dat die autosave alleen maar saved als je geslapen hebt, fast travelled ed. Heb ik een pokke end gelopen, kom ik zo'n yoaga ding tegen.. dood, kan ik opnieuw beginnen met lopen. Is me nu al een paar keer gebeurd, en dan heb ik echt zoiets van.. ik uninstall die game..
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:25:50 #274
28033 Pek
je moet wat
pi_65141091
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:46 schreef Caas het volgende:
Dart Gun
pi_65141125
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:16 schreef slacker_nl het volgende:

IK begin het behoorlijk irritant te vinden dat die autosave alleen maar saved als je geslapen hebt, fast travelled ed. Heb ik een pokke end gelopen, kom ik zo'n yoaga ding tegen.. dood, kan ik opnieuw beginnen met lopen. Is me nu al een paar keer gebeurd, en dan heb ik echt zoiets van.. ik uninstall die game..
Kijk eens bij de options naar de knop voor quicksave (ik gok F5), gewoon om de zoveel tijd op quicksave drukken
pi_65141147
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:16 schreef slacker_nl het volgende:

je kan toch op save drukken wanneer je een rood vierkantje ziet? Gewoon je eigen saves maken, veel handiger
pi_65144468
Ik heb net "my first infirmary" gekocht, maar zou dat ding niet moeten uitklappen en in mijn huis komen staan. Als ik het uit de inventaris haal ligt het maar wat op de grond en kan ik het alleen weer oppakken. Ik zou denken dat ik hem op een of andere manier kan activeren?

Sorry, hij staat boven in de hoek opgesteld.

[ Bericht 22% gewijzigd door Boris_Karloff op 17-01-2009 16:38:11 ]
pi_65148065
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:23 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik heb net "my first infirmary" gekocht, maar zou dat ding niet moeten uitklappen en in mijn huis komen staan. Als ik het uit de inventaris haal ligt het maar wat op de grond en kan ik het alleen weer oppakken. Ik zou denken dat ik hem op een of andere manier kan activeren?

Sorry, hij staat boven in de hoek opgesteld.

zaterdag 17 januari 2009 @ 19:16:19 #279
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_65149224
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:26 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Kijk eens bij de options naar de knop voor quicksave (ik gok F5), gewoon om de zoveel tijd op quicksave drukken
das veel handiger dan esc > save > select save game idd. zal eens proberen. Maar vaak kan ik ook niet eens saven (optie is greyed out).
pi_65150062
Mmmm...vijanden levellen toch wel een beetje mee. Inmiddels lvl20 en ik kom alleen nog maar Super Mutant Brute Masters tegen.
pi_65150829
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 19:41 schreef Strolie75 het volgende:
Mmmm...vijanden levellen toch wel een beetje mee. Inmiddels lvl20 en ik kom alleen nog maar Super Mutant Brute Masters tegen.
Zou ook wel erg makkelijk worden anders. Wel erg fijn als je er 1 zonder helm tegen komt, zijn ze tenminste in n paar schoten dood
  zaterdag 17 januari 2009 @ 20:21:45 #282
19297 stinkie
pi_65151523
Vandaag maar eens overnieuw begonnen. Bad Karma here I come

Eens kijken of ik de ontbrekende quests kan afronden
pi_65152033
Ik heb een mooie alien blaster gevonden met wat ammo, maar ik vraag me af waar kan ik meer ammo ervoor krijgen?
pi_65153441
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik heb een mooie alien blaster gevonden met wat ammo, maar ik vraag me af waar kan ik meer ammo ervoor krijgen?
moet je even op de fallout wiki zoeken. geloof op enkele militaire locaties
  zaterdag 17 januari 2009 @ 21:50:26 #285
28033 Pek
je moet wat
pi_65154528
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ergens buiten Fort Bannister, in een krater, onder een gekantelde vrachtwagen. Meer weet ik niet
  zaterdag 17 januari 2009 @ 22:08:18 #286
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_65155054
Wie van jullie hebben hun huis in een theme gestoken? Zit de wiki beetje door te lezen, behalve wat extra items.. bijzonder weinig nut of niet?

En zit me af te vragen, de nuke-a-coke machine, infirmary en lab zijn eigenlijk de enige echte leuke improvements..
pi_65158734
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 22:08 schreef slacker_nl het volgende:
Wie van jullie hebben hun huis in een theme gestoken? Zit de wiki beetje door te lezen, behalve wat extra items.. bijzonder weinig nut of niet?

En zit me af te vragen, de nuke-a-coke machine, infirmary en lab zijn eigenlijk de enige echte leuke improvements..
Als je het geld beter ergens anders voor kan gebruiken moet je niet zo'n thema doen. Heb je vrij weinig aan.
pi_65161284
Hm ik heb gister de mainquest voltooid, oogde wat chaotisch en gehaast, had wel meer tijd verwacht voor de mainquest. Heb er zelf 15u over gedaan. Op de een of andere manier vind ik het niet interessant om zelf rond te gaan banjeren en alles om te leggen en de sidequests. Ik bedoel, ik ben nu bijna lvl 14 en heb al dikke armor en vette wapens, ook genoeg caps om vooruit te kunnen. Waarom zou ik in hemels naam dat doen, de uitdaging is er een beetje vanaf. Iemand die dit herkent?
pi_65161471
quote:
Op zondag 18 januari 2009 01:43 schreef Borreke het volgende:
Hm ik heb gister de mainquest voltooid, oogde wat chaotisch en gehaast, had wel meer tijd verwacht voor de mainquest. Heb er zelf 15u over gedaan. Op de een of andere manier vind ik het niet interessant om zelf rond te gaan banjeren en alles om te leggen en de sidequests. Ik bedoel, ik ben nu bijna lvl 14 en heb al dikke armor en vette wapens, ook genoeg caps om vooruit te kunnen. Waarom zou ik in hemels naam dat doen, de uitdaging is er een beetje vanaf. Iemand die dit herkent?
Ja, daarom is het ook veel leuker om de sidequests eerst te doen, beetje rond te banjeren. En als je genoeg van dat gebanjer hebt, dan ga je de mainquest eens doen.
pi_65162927
SPOILER
pi_65167787
quote:
Op zondag 18 januari 2009 01:43 schreef Borreke het volgende:
Tja, persoonlijk vind ik het rondbanjeren het leukste. Als ik wil knallen op voor gebaande paden kan ik beter World at War of zo spelen.
Bij de main quest ben ik nu bij scientific pursuits. Ik moet pa zoeken in project purity control room. Volgens mij is dat nog vrij vroeg in de main quest. Toch ben ik al level 13. Dikke armor heb ik ook al. Ik mag hem alleen nog niet gebruiken
  zondag 18 januari 2009 @ 13:19:07 #292
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_65167981
Ik ben toch maar weer verder gegaan met de game, nadat ik hem als retesaai bestempeld had, en het heeft toch wel zo z'n charme Ik ben alleen zelf niet echt fan van de weinig ammo die ik heb, maar mn honkbalknuppel maakt een boel goed!
SPOILER
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_65168708
quote:
Op zondag 18 januari 2009 13:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben toch maar weer verder gegaan met de game, nadat ik hem als retesaai bestempeld had, en het heeft toch wel zo z'n charme Ik ben alleen zelf niet echt fan van de weinig ammo die ik heb, maar mn honkbalknuppel maakt een boel goed!
SPOILER
SPOILER
pi_65171065
SPOILER
pi_65171372
quote:
Op zondag 18 januari 2009 14:43 schreef Ame_thyst het volgende:
SPOILER
SPOILER
  zondag 18 januari 2009 @ 19:30:10 #296
19297 stinkie
pi_65182245
Bad Karma speel wel makkelijker zeg, alles verkopen aan een wasteland merchant en daarna slacht je 'm af

Hoe werk die DLC trouwens? Daar moe je zeker Live Gold voor hebben?
  zondag 18 januari 2009 @ 19:46:35 #297
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_65182753
quote:
Op zondag 18 januari 2009 19:30 schreef stinkie het volgende:
Bad Karma speel wel makkelijker zeg, alles verkopen aan een wasteland merchant en daarna slacht je 'm af
Ik ga als ik 'm uit heb ook eens bad karma proberen (vooral omdat ik de power of the atom quest eens anders wil zien eindigen ) en ik verwacht te baden in weelde ja. Sowieso gaan niet-relevante npc's allemaal naar de klote.
Nee jij bent lekker. =X
pi_65184630
Zit er over te denken om heel Tenpenny Tower om te leggen...
pi_65184887
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:30 schreef Ame_thyst het volgende:
Zit er over te denken om heel Tenpenny Tower om te leggen...
Ben je al bezig met de de quest daar? Die kan je denk ik het beste eerst doen.
  zondag 18 januari 2009 @ 20:47:42 #300
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_65185399
Voor DLC heb je geen Gold nodig, gewoon Silver is goed genoeg!
Tenpenny Tower omleggen kan prima, levert je zelfs met sommige mensen goede karma op!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  zondag 18 januari 2009 @ 20:52:37 #301
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_65185613
Ik ben bij de laatste missie van de mainquest. Moet ik nu stoppen als ik de DLC wil spelen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')