abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64576136

Fallout 3 is een action role-playing game released door Bethesda Game Studios. Het is het derde grote spel in de Fallout serie, wel zijn er twee spin-offs geweest genaamd: Fallout Tactics en Fallout: Brotherhood of Steel. Fallout 3 vindt plaats in het jaar 2277, 30 jaar na Fallout 2 en 200 jaar na de nucleaire oorlog welke de spelwereld verwoest heeft.

Requirements:

Minimum:
CPU: P4 2.4 ghz
Mem: 1 gb (2 gb Vista)
Video: DirectX 9.0c compliant card with 256 MB RAM (NVIDIA 6800 or better / ATI X850 or better)

Recommended:

CPU: Intel Core 2 Duo
Mem: 2 gb
Video: DirectX 9.0c compliant card with 512 MB RAM (NVIDIA 8800 series, ATI 3800 series)

Last van crashes? Mogelijke oplossing als je ffdshow gebruikt:

Ga naar:
-ffdshow audio decoder configuration
-DirectShow Control
-Don't use ffdshow in: > Edit
-Fallout3.exe toevoegen
-Ok

Bovenstaande herhalen voor ffdshow video decoder configuration.

Point of no return:

Als je dit ziet loopt de main quest ten einde en kan je sommige dingen(side quests) niet meer doen!
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_64576493
tvp
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:41:23 #3
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_64576522
Dat geluidje als je de Sandman-perk hebt en iemand in z'n slaap de keel doorspiest
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:41:25 #4
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_64576524
TT fixed
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:01:31 #5
28033 Pek
je moet wat
pi_64577138
Die developers sporen niet

In een shelter bij DC, met een paar verveelde Ghouls erin, krijg je dus dit:

Zelfde shelter:

Balancerend op potloden, niet zo goed te zien. Maar wtf?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_64577307
tvpostapocalytisch:)
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_64577791
Tvpeetje, zometeen ook weer aan de gang hier, de evil mothafucka uithangen

Ga nu echt ieder gebouwtje in wat ik maar tegenkom, dan speel je het dus echt niet snel uit, wordt wel een veel leukere ervaring
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:35:01 #8
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64578341
TVP
pi_64579446
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:01 schreef Pek het volgende:
Die developers sporen niet

In een shelter bij DC, met een paar verveelde Ghouls erin, krijg je dus dit:

[ afbeelding ]

Zelfde shelter:

[ afbeelding ]

Balancerend op potloden, niet zo goed te zien. Maar wtf?
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  vrijdag 2 januari 2009 @ 15:09:04 #10
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_64579544
Geweldige game, vond het alleen wat minder dat ik mank een km of 4 kon gaan rondsjokken voordat de boel weer gefixt was.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 15:23:49 #11
97079 Jeff89
Conquer All
pi_64580061
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:09 schreef Lastpost het volgende:
Geweldige game, vond het alleen wat minder dat ik mank een km of 4 kon gaan rondsjokken voordat de boel weer gefixt was.
In je pip boy kan je onder het kopje status op je crippled limbs klikken, en dan ben je dus niet meer cripple..
(als je wat stim-paks hebt teminste)
  vrijdag 2 januari 2009 @ 15:33:30 #12
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_64580403
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:23 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

In je pip boy kan je onder het kopje status op je crippled limbs klikken, en dan ben je dus niet meer cripple..
(als je wat stim-paks hebt teminste)
Die had ik dus niet.
pi_64580584
Ik heb hem net gekocht, ben nu in dat museum van technology, alleen heb ik helemaal niks van aid

Wilt de OP mss de links van de vorige topics van de reeks in de OP zetten?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 16:07:13 #14
18671 ArmaniXL
Retarded disfigured clown
pi_64581613
een verkapte tvp
Learning to love life by living through loss and mistakes.
pi_64583153
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:38 schreef Dynd het volgende:
Ik heb hem net gekocht, ben nu in dat museum van technology, alleen heb ik helemaal niks van aid

Wilt de OP mss de links van de vorige topics van de reeks in de OP zetten?
Lijkt me wel dat je aid hebt, alleen wellicht geen stimpacks (vlees van overhoopgeschoten dieren herstel je ook van, en water uit de rivieren drinken ook). Daarom is het handiger om eerst een aantal sidequests te spelen voordat je aan de mainquest begint. Die moira-sidequest is best een goede tutorial opzich waar je veel leert over wat er allemaal voor je voeten kan komen. En bovendien krijg je flink wat wapens in je inventory + kom je al op veel plekken waar je later makkelijk naar kan teleporten als je de mainquest speelt.
pi_64585115
Zit nu in Tranquility Lane!

Snap er niks van maar ik vind 't wel leuk
pi_64585850
ook tvp

ben nu een tijdje bezig, maar even over die quests...
ik heb een huisje in megaton en ben vanuit daar lekker wasteland aant verkennen (heeeerlijk om met je assault rifle mega mutants alla VATS kapot te knallen)
ben nu lvl 6, alleen mn enige sidequest is wat landmijnen ophalen. ik hoef niet perse met de mainquest verder, dus kan ik gewoon lekker blijven rondlopen, beetje lvls omhoog gaan en kom je vanzelf wat meer sidequests tegen?
pi_64585969
tvp, moet hem toch een keer halen
pi_64586172
ow en ik heb thuis ook een mini nuke in mn kastje liggen
heb ik die later nog nodig en kan ik gewoon, lufjes wat opblazen
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:19:21 #20
178311 Motorhoofd
Do you feel lucky, punk
pi_64586456
Mijn Xbox leest de disc niet meer! Heb heel veel plezier gehad aan dit spel en het is echt een van de beste spellen die ik gespeeld. Over een tijdje gaan ik hem weer aanschaffen
pi_64586616
Wordt er eigenlijk veel uit je huis gejat als je een huisje in megaton/die andere plaats hebt? Of valt dat mee? Had er egens wat over gelezen.
pi_64588524
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:58 schreef IJsmuts het volgende:
ook tvp

ben nu een tijdje bezig, maar even over die quests...
ik heb een huisje in megaton en ben vanuit daar lekker wasteland aant verkennen (heeeerlijk om met je assault rifle mega mutants alla VATS kapot te knallen)
ben nu lvl 6, alleen mn enige sidequest is wat landmijnen ophalen. ik hoef niet perse met de mainquest verder, dus kan ik gewoon lekker blijven rondlopen, beetje lvls omhoog gaan en kom je vanzelf wat meer sidequests tegen?
Waar haal je zoveel ammo weg? als ik die Assault Rifle gebruik ben ik d'r zo door
pi_64589300
Ik vind het soms wel vreemd dat je dan in zo'n totaal verwoest dorpje komt, met alleen skeletten van huizen over enzo, en dan staat er 1 huisje dat nog vrijwel helemaal intact is. (En dat niet van beton is ofzo).
  vrijdag 2 januari 2009 @ 19:44:30 #24
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64589647
Lol, een trader doodgeknald en zijn ubervette shotgun gejat, en de sleutel van de kast waar hij al zijn handelswaar bewaard. Waarom handelen als dat ook kan?

Verder in mijn eigen huis nu 'My Little Infirmary'...ook wel aardig!
Zijn er nog dingen voor je huis die iemand me aan kan raden?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 20:24:16 #25
18671 ArmaniXL
pi_64591406
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:10 schreef IJsmuts het volgende:
ow en ik heb thuis ook een mini nuke in mn kastje liggen
heb ik die later nog nodig en kan ik gewoon, lufjes wat opblazen
Even in spoilers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je bovenstaande allemaal af dan ben je wel zo'n beetje op 1/6e van het spel
  vrijdag 2 januari 2009 @ 20:27:14 #26
18671 ArmaniXL
pi_64591535
- dubbel
  vrijdag 2 januari 2009 @ 21:20:29 #27
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64593891
Dit spel ga ik binnenkort halen, hij is al een beetje aan het zakken in de prijs.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:29:38 #28
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64596829
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 19:36 schreef Dynd het volgende:
Ik vind het soms wel vreemd dat je dan in zo'n totaal verwoest dorpje komt, met alleen skeletten van huizen over enzo, en dan staat er 1 huisje dat nog vrijwel helemaal intact is. (En dat niet van beton is ofzo).
Eh, mensen zouden het ook opnieuw op kunnen bouwen?
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 19:17 schreef Wrijfhout het volgende:

[..]

Waar haal je zoveel ammo weg? als ik die Assault Rifle gebruik ben ik d'r zo door
Je hebt een PERK waarmee je 'meer ammo vindt dan normaal'.
Heb nu iets van 500 5.56mm kogels en 1200 5mm kogels. Maarja, die laatste gaan er HARD doorheen met een minigun

Gaat nu best snel overigens als je je Tranquillity lane hebt gehad. Zit nu net onder level 15 ook. Niet veel zoekwerk. Zat nu voor het eerst in de Citadel en kan nu eindelijk Power-Armor dragen. Ontzettend veel caps ook doordat ik veel meesleep (..soms veeg ik een heel gebouw leeg en breng alles wat ook maar van waarde is naar 1 kastje toe, en ga dan heen en weer tussen Megaton / andere traders om caps te halen....), dus ben mijn huis aan het uitbreiden.

Geinig overigens als je die 'dokter-robot' fixed dat je bij je S.P.E.C.I.A.L. tijdelijk +2 krijgt bij zowel Perception als Endurance! Leek net een foutje ontdekt te hebben in een te hacken computer in de Citadel. Wachtwoord klopte niet: stond 1/5 correct, maar de pass die het deed, daar zaten toch echt meer dan 1/5 van die letters in!
pi_64606907
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 19:17 schreef Wrijfhout het volgende:

[..]

nou, zoveel heb ik niet hoor, paar honderd rounds, ik moet ook vaak met mn sledgehammer meppen om kogels te bewaren voor het serieuze werk
maar ik heb geen speciale perk, check gewoon alle boxen en alle mannetjes die k dood schiet, kom ik er net mee door!
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:24 schreef ArmaniXL het volgende:

[..]

Even in spoilers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je bovenstaande allemaal af dan ben je wel zo'n beetje op 1/6e van het spel

thanks, ga ik vandaag eens wat mee doen!
  zaterdag 3 januari 2009 @ 10:21:31 #30
18671 ArmaniXL
pi_64607376
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:29 schreef SnuggLe het volgende:
Geinig overigens als je die 'dokter-robot' fixed dat je bij je S.P.E.C.I.A.L. tijdelijk +2 krijgt bij zowel Perception als Endurance! Leek net een foutje ontdekt te hebben in een te hacken computer in de Citadel. Wachtwoord klopte niet: stond 1/5 correct, maar de pass die het deed, daar zaten toch echt meer dan 1/5 van die letters in!
Het gaat niet om het aantal juiste letters maar het aantal juiste letters op de juiste plaats
  zaterdag 3 januari 2009 @ 10:29:26 #31
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_64607494
Ook hier weer een TVP Binnenkort maar eens mijn Diablo verslaving om zeep helpen en hier weer verder mee
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_64610899
Ah damn kan je die powerarmor pas in de main quest dragen? Ik ben inmiddels level 7 en net de sidequest van Big Town gedaan en heb nog 4 sidequests open staan ofzo Iig zo lang mogelijk de main quest uitstellen, gaat wel lekker zo. Echt weer een spel wat waar voor je geld is
Too much is never enough!
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:18:45 #33
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64612422
Lol, nadat je voor het eerst echt tegen Enclave lui hebt gevochten kom je ze vaker tegen in de Wastelands. Net kwamen ze aanzetten met een dikke helikopter!

Heb nu 6 sidequests open staan:
- Strictly Business
- Big Trouble in Big Town
- Moira's Wasteland Survival Guide (deel 2)
- The Replicated Man
- Trouble on the Homefront
- Head of State (...maar die lukt niet meer, heb teveel mensen afgeschoten ergens..)

Ga nu eerst die eerste twee eens afmaken.

Wat zijn jullie stats btw? Die van mij:
WG 270 - 310 HP - AP 77 - DR 57 - XP 15883 (Level 14)
Speel op normal, ben "Ambassador of Peace" (good karma), Intelligence op 10, Repair op 91. Rest is teveel om op te noemen.
pi_64612538
staan ze nu al 10 min dat Project Purity te bestuderen
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_64617687
Hadden jullie de eerste keer ook zo'n moeite om de ingang van het gebouw van project purity te vinden? Ik kon het eerst maar niet vinden en pas de derde keer toen ik ging zoeken kwam ik er toevallig omdat ik vluchtte voor wat super mutants.

Verkapte tvp
pi_64618142
Wooo Fallout 3! Twee weken vakantie, en bijna iedere dag minstens 8 uur Fallout gedaan
Ik heb het grootste deel van de quests wel zo'n beetje gehad, net de Explorer-perk gedaan zodat ik alle plekjes op de kaart eens af kan gaan, kijken of ergens nog wat te doen is en dan de main quest maar 's afronden. Tof spel!
En die humor, ja. Briljant:
SPOILER
pi_64618246
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 17:32 schreef Pantheon het volgende:
Wooo Fallout 3! Twee weken vakantie, en bijna iedere dag minstens 8 uur Fallout gedaan
Ik heb het grootste deel van de quests wel zo'n beetje gehad, net de Explorer-perk gedaan zodat ik alle plekjes op de kaart eens af kan gaan, kijken of ergens nog wat te doen is en dan de main quest maar 's afronden. Tof spel!
En die humor, ja. Briljant:
SPOILER
Jezus
pi_64628460
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:39 schreef MaxC het volgende:
Zit nu in Tranquility Lane!

Snap er niks van maar ik vind 't wel leuk
Hier precies hetzelfde. Ik snap er eigenlijk weinig van maar ik vind 'm tot nu toe wel vermakelijk Hij doet me wat aan Stalker denken en er zit een bepaalt sfeertje in wat me wel trekt.
X
X
X
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:23:23 #39
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_64628558
Iemand Uncle Leo al tegengekomen? Ik speelde het vandaag weer eens en zag hem voorbij lopen! Frapant doch vermakend!
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_64628723
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 22:23 schreef LasTeR het volgende:
Iemand Uncle Leo al tegengekomen? Ik speelde het vandaag weer eens en zag hem voorbij lopen! Frapant doch vermakend!
Ja, was die bijzonder dan? Heb 'm dood gemaakt en kreeg een of ander pak van 'm
X
X
X
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:29:51 #41
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_64628758
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 22:28 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ja, was die bijzonder dan? Heb 'm dood gemaakt en kreeg een of ander pak van 'm
Nee, dat niet. Maar heeft wel wat te zeggen over wat de mutants doen met hun captives en waar ze vandaan komen mocht je nog niet in die vault zijn geweest. Van mij mocht hij lekker doorlopen!
pi_64635857
SPOILER
pi_64635884
Ik heb hem uitgespeeld * tot zover dat kan met fallout *
Maar ik wil nu dus een nieuwe save maken en een beetje kloten, zijn er nog leuke cheats voor fallout 3?
Beetje dat gta sfeertje erin forceren
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
  zondag 4 januari 2009 @ 12:57:44 #44
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_64642149
Heb gisteren EINDELIJK Oasis gevonden...
SPOILER
Overigens wel komisch dat een groepje van 5 wastelanders dacht dat ze mij wel konden hebben, nadat ze me hadden verteld waar Oasis ongeveer lag...

Nu zijn ze mest voor The Wasteland.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_64650543
haha vandaag voor de grap al die merchants vermoord, opzich wel grappig alleen je kan nergens meer je zooi verkopen. Dus maar weer een oude savegame gepakt waar ze nog in leefde.

Trowuens als je een huisje hebt he, word daar dan uit gestolen? Kan dat?
pi_64653152
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:29 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Eh, mensen zouden het ook opnieuw op kunnen bouwen?
[..]

lol wut?
  zondag 4 januari 2009 @ 17:53:34 #47
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64654220
Heb bij Paradise Falls maar eens een extra save gedaan en hem op 2 manieren gespeeld:
1) lief doen en de weg van de 'kinders' volgen
2) hem op HARD zetten en alle slavers uitmoorden. Loot was aardig... Maar nadeel van de tweede is dat een side quest meteen niet meer te doen was.
  zondag 4 januari 2009 @ 21:46:16 #48
18671 ArmaniXL
pi_64665587
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:53 schreef SnuggLe het volgende:
Heb bij Paradise Falls maar eens een extra save gedaan en hem op 2 manieren gespeeld:
1) lief doen en de weg van de 'kinders' volgen
2) hem op HARD zetten en alle slavers uitmoorden. Loot was aardig... Maar nadeel van de tweede is dat een side quest meteen niet meer te doen was.
Gewoon de kinderen vrij kopen en de slavers te vriend houden. Voordeel is dat je de quest gewoon kan uitspelen en bij de slavers supplies kan blijven kopen. Voor je karma hoef je het niet te doen als je eenmaal de "lawbringer" perk heb. Dan is het bijna onmogelijk om slechte karma te hebben.

Als voorbeeld. Ik heb de Stricktly Business quest gedaan en vermoord bijna alle scavengers die ik tegenkom en nog heb ik een zeer goede karma . Tevens heb ik Bumble uit Little Lamplight bij de slavers afgeleverd.

Net een klein foutje gemaakt terwijl ik supplies wilde kopen bij Moira. Per omgeluk steelde ik iets bij haar en werd ze een beetje boos Charon had het iets eerder door dan ik en schoot haar hoofd eraf.. oeps

Gelukkig dat ik die gozer die altijd bij haar in de winkel staat inmiddels al als slaaf in Paradise Falls is beland dankzij ondergetekende hahahahahha

Een ander nadeel is dat bij Flak & Shrapnels in Rivet City niemand achter de counter staat sinds ik Flak richting Paradise Falls heb gestuurd. Blijkbaar was het toch een eenmanszaak en ontrekt Shrapnel zich van alle zaken
  zondag 4 januari 2009 @ 21:57:38 #49
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64666192
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:46 schreef ArmaniXL het volgende:

Gewoon de kinderen vrij kopen en de slavers te vriend houden. Voordeel is dat je de quest gewoon kan uitspelen en bij de slavers supplies kan blijven kopen. Voor je karma hoef je het niet te doen als je eenmaal de "lawbringer" perk heb. Dan is het bijna onmogelijk om slechte karma te hebben.
Je kan het ook doen zonder caps te betalen. Iets met computers!
quote:
Als voorbeeld. Ik heb de Stricktly Business quest gedaan en vermoord bijna alle scavengers die ik tegenkom en nog heb ik een zeer goede karma . Tevens heb ik Bumble uit Little Lamplight bij de slavers afgeleverd.
Evil! Nee, niet gedaan.
Moet er nog 1 van de VIP-list, maar ben nog niet in Tenpenny Tower geweest. Komt nog wel.
quote:
Net een klein foutje gemaakt terwijl ik supplies wilde kopen bij Moira. Per omgeluk steelde ik iets bij haar en werd ze een beetje boos Charon had het iets eerder door dan ik en schoot haar hoofd eraf.. oeps Gelukkig dat ik die gozer die altijd bij haar in de winkel staat inmiddels al als slaaf in Paradise Falls is beland dankzij ondergetekende hahahahahha
Altijd genoeg saven!
Lol, zo shoot ik perongeluk een keer op de Sherriff...BUMMER!
Wel kut als je daar je huis hebt!
quote:
Een ander nadeel is dat bij Flak & Shrapnels in Rivet City niemand achter de counter staat sinds ik Flak richting Paradise Falls heb gestuurd. Blijkbaar was het toch een eenmanszaak en ontrekt Shrapnel zich van alle zaken
Die kan je gewoon aanspreken waar hij ook rondloopt in Rivet City. Dan kan je gewoon handelen; hij hoeft niet achter zijn counter te staan. Heeft op zich wel goede waar. Beter dan die kiddo's in Lamplight Cavern & de karavaan voor Megaton. Moira heeft ook weinig soeps.

Overigens is op HARD spelen wel oke; veel XP! Net in Murder Pass op een killing-spree geweest. Veel mutants (ook met Missile Launchers! ) maar ook HEEL VEEL stimpacks. Dat scheelt, dus zo hard is het ook weer niet. Nu wel op level 16 en een half. Leuke perks er ook bij, bv meer AP voor je VATS. Altijd handig. Repair bijna op 100, netzoals small guns. Die eerste vind ik echt su-per-handig.

Oh: die hyperactieve kid in Lamplight Caverns die Nuka-Cola wil
pi_64667919
Wat gebeurt er eigenlijk als je hem nuka cola geeft? ik had toen toevallig niks bij me.
  zondag 4 januari 2009 @ 22:37:37 #51
97079 Jeff89
Conquer All
pi_64668222
Heeft iemand anders ook die subquest in het Museum of Technology gedaan? Heeft een unique wapen als reward
SPOILER
  maandag 5 januari 2009 @ 06:52:06 #52
28033 Pek
je moet wat
pi_64675185
Uiteraard
Dankzij Casdin heb ik een shitload aan .556 rounds (5000+), dus dat gaat lekker. Hij slijt alleen nogal snel, dus die ene knakker in Paradise Falls kan die 20 rifles mooi vergeten
  maandag 5 januari 2009 @ 07:51:38 #53
18671 ArmaniXL
pi_64675593
quote:
Op maandag 5 januari 2009 06:52 schreef Pek het volgende:
Uiteraard
Dankzij Casdin heb ik een shitload aan .556 rounds (5000+), dus dat gaat lekker. Hij slijt alleen nogal snel, dus die ene knakker in Paradise Falls kan die 20 rifles mooi vergeten
Ach, die chinese assault rifles zijn redelijk makkelijk te vinden hoor. Ga maar eens goed rond zoeken in de gebouwen rond Arlington Cemetery
  maandag 5 januari 2009 @ 09:15:43 #54
28033 Pek
je moet wat
pi_64676437
Weet ik, veel Super Mutants lopen ermee rond. Maar ik ben toch van plan om dat zooitje slavendrijvers uit te roeien, dus dat zou zonde zijn
  maandag 5 januari 2009 @ 10:31:36 #55
18671 ArmaniXL
pi_64677994
quote:
Op maandag 5 januari 2009 09:15 schreef Pek het volgende:
Weet ik, veel Super Mutants lopen ermee rond. Maar ik ben toch van plan om dat zooitje slavendrijvers uit te roeien, dus dat zou zonde zijn
Dan is het leuk. Ik loop voornamelijk met de Reservist Rifle mensen van een afstand neer te knallen, helaas is de ammo daarvan nogal schaars en die gast in Paradise Falls heeft er nogal veel van als ie eenmaal zijn assault rifles heeft dus ik laat ze nog even leven.
pi_64678017
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:31 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je hem nuka cola geeft? ik had toen toevallig niks bij me.
Ik heb hem er 1 gegeven. Toen ik daarna één 10 mm kogel kreeg (Jawel, 1! 10mm kogel) had ik zoiets van: Die heeft net een minuut van mijn tijd verpest én mijn cola opgedronken.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  maandag 5 januari 2009 @ 10:40:29 #57
97079 Jeff89
Conquer All
pi_64678225
quote:
Op maandag 5 januari 2009 10:32 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ik heb hem er 1 gegeven. Toen ik daarna één 10 mm kogel kreeg (Jawel, 1! 10mm kogel) had ik zoiets van: Die heeft net een minuut van mijn tijd verpest én mijn cola opgedronken.
Zonde dat je kinderen niet kan vermoorden
pi_64678449
quote:
Op maandag 5 januari 2009 10:40 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Zonde dat je kinderen niet kan vermoorden
Met die 10mm kogel, en dan mijn cola terug pakken.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
pi_64678632
Ik heb dit weekend Fallout 3 in de bus gekregen jeeeej ga hem binnenkort eens de ps3 induwen maar heb zo weinig tijd enzo
  maandag 5 januari 2009 @ 11:00:24 #60
28033 Pek
je moet wat
pi_64678783
quote:
Op maandag 5 januari 2009 10:31 schreef ArmaniXL het volgende:

[..]

Ik loop voornamelijk met de Reservist Rifle mensen van een afstand neer te knallen
Die is echt bruut ja! Met m'n sniperperk, commando, finesse en better criticals zijn 1 headshot kills gegarandeerd, ik heb niet veel ammo nodig Maar chief Gustavo in Tenpenny Tower heeft ook altijd wel aardig wat in voorraad.
  maandag 5 januari 2009 @ 11:01:35 #61
28033 Pek
je moet wat
pi_64678826
quote:
Op maandag 5 januari 2009 10:55 schreef PouwelZ het volgende:
Ik heb dit weekend Fallout 3 in de bus gekregen jeeeej ga hem binnenkort eens de ps3 induwen maar heb zo weinig tijd enzo
Sleep is for the weak
pi_64682568
Ik zit vast in oasis

Ik heb die mirelurks kings gedood en nu? Ik kan geen weg vinden of een key om de poort open te maken.
  maandag 5 januari 2009 @ 13:00:04 #63
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64682755
quote:
Op maandag 5 januari 2009 10:32 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Kreeg een magazijn 5.56 kogels.
quote:
Op maandag 5 januari 2009 11:00 schreef Pek het volgende:

[..]

Die is echt bruut ja! Met m'n sniperperk, commando, finesse en better criticals zijn 1 headshot kills gegarandeerd, ik heb niet veel ammo nodig Maar chief Gustavo in Tenpenny Tower heeft ook altijd wel aardig wat in voorraad.
Ken ik niet die gun. Waar issie te vinden?
En die perk moet ik ook eens hebben!
  maandag 5 januari 2009 @ 13:20:53 #64
28033 Pek
je moet wat
pi_64683444
Dickerson Tabernacle Chapel, dat is bij de Deathclaw Sanctuary in de buurt
Zorg wel dat je die vent beneden krijgt met een granaat ofzo, of iig een stukje van hem zodat je kunt looten, anders blijft de gun ergens bovenin liggen waar je er niet bij kan.
pi_64684430
Ik gebruik de sniper rifle/Reservist rifle vrijwel nooit, doe dat allemaal met de laser rifle. Daar is niet zover mee in te zoomen, maar bereik is volgens mij net zo groot en ik heb daar ook vrijwel alles in 1 keer mee dood door de Sneak bonus En daar is wel massa's ammunitie voor de te vinden (iets van 1600+ ammo daarvoor nu)
  maandag 5 januari 2009 @ 14:20:54 #66
18671 ArmaniXL
pi_64685548
quote:
Op maandag 5 januari 2009 13:20 schreef Pek het volgende:
Zorg wel dat je die vent beneden krijgt met een granaat ofzo, of iig een stukje van hem zodat je kunt looten, anders blijft de gun ergens bovenin liggen waar je er niet bij kan.
ehehehehh. ik schoot zijn wapen met mijn normale sniper rifle uit zijn handen waarna ik hem vervolgens met zijn eigen wapen door het hoofd schoot. Hij stond te trillen op z'n benen ;-)
  maandag 5 januari 2009 @ 14:22:30 #67
18671 ArmaniXL
pi_64685616
quote:
Op maandag 5 januari 2009 13:47 schreef Yngwie het volgende:
Ik gebruik de sniper rifle/Reservist rifle vrijwel nooit, doe dat allemaal met de laser rifle. Daar is niet zover mee in te zoomen, maar bereik is volgens mij net zo groot en ik heb daar ook vrijwel alles in 1 keer mee dood door de Sneak bonus En daar is wel massa's ammunitie voor de te vinden (iets van 1600+ ammo daarvoor nu)
Ik ben niet zo'n fan van energie wapens eerlijk gezegd. Ik doe eigenlijk alles met de "small guns". Maar hetzelfde geldt voor armor, ik gebruik ook geen power armor maar draag zelf een Reilly's Rangers combat armor en ik heb momenteel Clover en Charon bij me en die dragen Talon combat armor.

En we dragen natuurlijk alle 3 een baseball cap
pi_64685887
Vind die energie wapens ook niks, ik gebruik liever wapens die lijken op echte wapens. Zoals die assault rifle en de hunting rifle Dat stuk roest

Dat vind ik het leuke van fallout, mensen die echte mensen neerknallen leuk vinden kunnen het spelen, mensen die mutanten willen neerknallen ook. Voor ieder wat wils, het moet wel beiden natuurlijk. Maar het maakt het een stuk leuker.

Ik persoonlijk ga voor echte mensen neerknallen met echte wapens.
  maandag 5 januari 2009 @ 15:05:37 #69
28033 Pek
je moet wat
pi_64687216
Ik vind die piew piew-geluidjes van laserwapens zooo lame
Doe mij maar die oorverdovende KABLAMMO van Lincoln's Repeater
  maandag 5 januari 2009 @ 15:34:38 #70
28033 Pek
je moet wat
pi_64688374
quote:
Op maandag 5 januari 2009 12:55 schreef Tweaker_5502 het volgende:
Ik zit vast in oasis

Ik heb die mirelurks kings gedood en nu? Ik kan geen weg vinden of een key om de poort open te maken.
Het is alweer een tijdje terug, maar er staat me bij dat je ergens een stukje onder water moet zwemmen, heb je dat gedaan?
  maandag 5 januari 2009 @ 15:39:12 #71
99433 Tup
Tupperwaar
pi_64688577
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:34 schreef Pek het volgende:

[..]

Het is alweer een tijdje terug, maar er staat me bij dat je ergens een stukje onder water moet zwemmen, heb je dat gedaan?
SPOILER
Kom er net vandaan.
Wasserwunderland
pi_64692318
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:34 schreef Pek het volgende:

[..]

Oke ik zal even kijken. Bedankt
pi_64692692
Hehe superstom. Ik had mn armor tegen ander armor geruild. Knal ik via vats een raider neer...zie ik in de animatie ineens dat ik nog in mn ondergoed sta te vechten daar waar je armor verwacht
  maandag 5 januari 2009 @ 17:17:13 #74
28033 Pek
je moet wat
pi_64693192
Ken dat. Als ik m'n spullen repareer gebruik ik een jumpsuit met +5 repair voor dat beetje extra en al-tijd vergeet ik weer om te kleden. Ouch
  maandag 5 januari 2009 @ 17:34:08 #75
18671 ArmaniXL
pi_64693972
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:17 schreef Pek het volgende:
Ken dat. Als ik m'n spullen repareer gebruik ik een jumpsuit met +5 repair voor dat beetje extra en al-tijd vergeet ik weer om te kleden. Ouch
Wat is er nou stoerder dan een Bohemoth in je ondergoed aan te vallen
  maandag 5 januari 2009 @ 17:41:10 #76
28033 Pek
je moet wat
pi_64694355
Sexy Nightwear + dartgun = eitje
  maandag 5 januari 2009 @ 18:45:43 #77
18671 ArmaniXL
pi_64697171
Aangezien Moira dood was had Megaton mij niets meer te bieden... Toch leuk dat je van "very good" binnen 10 minuten "very evil" kan worden
  maandag 5 januari 2009 @ 21:31:01 #78
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64705669
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:22 schreef ArmaniXL het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n fan van energie wapens eerlijk gezegd. Ik doe eigenlijk alles met de "small guns". Maar hetzelfde geldt voor armor, ik gebruik ook geen power armor maar draag zelf een Reilly's Rangers combat armor en ik heb momenteel Clover en Charon bij me en die dragen Talon combat armor.

En we dragen natuurlijk alle 3 een baseball cap
Me neither, ook geen energie wapens alleen 'small guns' en af en toe een big gun. Al heb ik nog te weinig plasma rifels geloot om een krachtige te bouwen. Maar ik zie hier iemand zeggen Hunting Rifle? Die vind ik echt TE slap en TE langzaam. Pak dan The Terrible Shotgun Of als er meerdere lui bij elkaar staan een 95% werkende Missile Launcher. Repair skill rocks!

Moet ook maar eens wat mensen zoeken om me te joinen in de Wasteland zoals Clover en Charon. Alleen; als ZIJ iemand neerschieten krijg je geen XP toch? Baal ervan dat mijn hondje dood is, dat is echt KUT! Mijn save daarvoor was 1 seconde voor hij neergeschoten zou worden, dus heb nog 100x geprobeerd of ik toch op tijd zou kunnen zijn, maar nee....
  maandag 5 januari 2009 @ 21:32:25 #79
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64705774
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:17 schreef Pek het volgende:
Ah ja, die moet ik ook vaker gebruiken met repairen. Doe ik te weinig. Thanks for the tip!
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:04 schreef The6thgate het volgende:
Hehe superstom. Ik had mn armor tegen ander armor geruild. Knal ik via vats een raider neer...zie ik in de animatie ineens dat ik nog in mn ondergoed sta te vechten daar waar je armor verwacht
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:45 schreef ArmaniXL het volgende:
Aangezien Moira dood was had Megaton mij niets meer te bieden... Toch leuk dat je van "very good" binnen 10 minuten "very evil" kan worden
...een woning is toch handig?

Kan je buiten Megaton nog een woning fixen? Tenpenny tower dacht ik toch, als je "van very good very evil" wordt??
pi_64706628
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:31 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Me neither, ook geen energie wapens alleen 'small guns' en af en toe een big gun. Al heb ik nog te weinig plasma rifels geloot om een krachtige te bouwen. Maar ik zie hier iemand zeggen Hunting Rifle? Die vind ik echt TE slap en TE langzaam. Pak dan The Terrible Shotgun Of als er meerdere lui bij elkaar staan een 95% werkende Missile Launcher. Repair skill rocks!

Moet ook maar eens wat mensen zoeken om me te joinen in de Wasteland zoals Clover en Charon. Alleen; als ZIJ iemand neerschieten krijg je geen XP toch? Baal ervan dat mijn hondje dood is, dat is echt KUT! Mijn save daarvoor was 1 seconde voor hij neergeschoten zou worden, dus heb nog 100x geprobeerd of ik toch op tijd zou kunnen zijn, maar nee....
Ik ben nog niet voorbij level 4 dus ik heb die shotgun nog niet gezien i guess Ben al tig keer opnieuw begonnen haha, dingen anders proberen, andere settings etc.
  maandag 5 januari 2009 @ 22:18:55 #81
18671 ArmaniXL
pi_64708430
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:32 schreef SnuggLe het volgende:

...een woning is toch handig?

Kan je buiten Megaton nog een woning fixen? Tenpenny tower dacht ik toch, als je "van very good very evil" wordt??
Wie zegt dat ik mijn woning opgeef Ik hou van rust om me heen, nu heb ik een hele stad (kuch kuch) voor mezelf

Ik ben overigens level 20 dus mijn sidekicks mogen doen en laten wat ze willen. Heb inmiddels alle sdiequests voltooid en alle locaties bekeken dus de volgende keer ga ik verder met de mainquest.

Zodra Butch uit de vault is ga ik hem ook maar toevoegen aan mijn posse (ff neutraal worden qua karma door middel van vingers inleveren bij de regulators) en daarna zal ik ervoor zorgen dat de wastelands erg leeg zijn. Ik zie er nu al naar uit om Fawkes te laten lijden en Rivet city wordt helemaal een slagveld evenals Tenpenny Tower, Big City en The Citadel Mwoahahahahaha
  maandag 5 januari 2009 @ 22:23:55 #82
18671 ArmaniXL
pi_64708678
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:46 schreef Yuin het volgende:

[..]

Ik ben nog niet voorbij level 4 dus ik heb die shotgun nog niet gezien i guess Ben al tig keer opnieuw begonnen haha, dingen anders proberen, andere settings etc.
Je moet niet telkens opnieuw beginnen, zorg gewoon dat je een save hebt vlak voordat je vault 101 uitgaat om de volgende keer te starten. Je kan dit spel op zoveel manieren spelen dat je er nog maanden zoet mee kan zijn.

Ik hoop dat Fallout 4 zich in Manhattan gaat afspelen. Ben afgelopen zomer in NY geweest dus dan heeft heeft het een nostalgisch gevoel
  dinsdag 6 januari 2009 @ 07:30:57 #83
28033 Pek
je moet wat
pi_64717540
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:23 schreef ArmaniXL het volgende:

[..]

Ik hoop dat Fallout 4 zich in Manhattan gaat afspelen. Ben afgelopen zomer in NY geweest dus dan heeft heeft het een nostalgisch gevoel
Wordt aan gewerkt, maar ik ben bang dat het nog wel een tijdje gaat duren, als hij ooit af komt
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:40:44 #84
97079 Jeff89
Conquer All
pi_64722672
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:18 schreef ArmaniXL het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik mijn woning opgeef Ik hou van rust om me heen, nu heb ik een hele stad (kuch kuch) voor mezelf

Ik ben overigens level 20 dus mijn sidekicks mogen doen en laten wat ze willen. Heb inmiddels alle sdiequests voltooid en alle locaties bekeken dus de volgende keer ga ik verder met de mainquest.

Zodra Butch uit de vault is ga ik hem ook maar toevoegen aan mijn posse (ff neutraal worden qua karma door middel van vingers inleveren bij de regulators) en daarna zal ik ervoor zorgen dat de wastelands erg leeg zijn. Ik zie er nu al naar uit om Fawkes te laten lijden en Rivet city wordt helemaal een slagveld evenals Tenpenny Tower, Big City en The Citadel Mwoahahahahaha
Nee niet Fawkes
Fawkes is lief..
pi_64722798
quote:
Op maandag 5 januari 2009 13:20 schreef Pek het volgende:
Of je schiet een stuk van zijn lichaam af en loot hetgene wat naar beneden valt.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 12:01:44 #86
18671 ArmaniXL
pi_64723483
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:40 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Nee niet Fawkes
Fawkes is lief..
Ik erger me aan zijn stem... in de wastelands is dat genoeg reden voor een headshot...
pi_64724890
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:01 schreef ArmaniXL het volgende:

[..]

Ik erger me aan zijn stem... in de wastelands is dat genoeg reden voor een headshot...
Haar stem
  dinsdag 6 januari 2009 @ 12:59:37 #88
28033 Pek
je moet wat
pi_64725330
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:01 schreef ArmaniXL het volgende:

[..]

Ik erger me aan zijn stem...
Zelfde voiceactor die Lucien Lachance en Sheogorath deed in Oblivion, en de mutants, sentribots + mr. Burke in Fallout. geen kwaad woord over Wes Johnson
pi_64726970
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:44 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Haar stem
Het stem(?)
Super Mutants zijn a-sexueel.
Doe eens niet.
pi_64727769
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:49 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Het stem(?)
Super Mutants zijn a-sexueel.
Best flauw dat ze aseksueel zijn, als ik een supermutant was zou ik graag kleine mensvrouwen verkrachten voordat ik ze opeet
pi_64730105
Ben ik blij dat je geen supermutant bent.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 15:10:17 #92
28033 Pek
je moet wat
pi_64730158
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:44 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Of je schiet een stuk van zijn lichaam af en loot hetgene wat naar beneden valt.
quote:
of iig een stukje van hem
  dinsdag 6 januari 2009 @ 15:10:27 #93
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_64730163
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Dan zou mijn character niet veilig zijn in The Wasteland! Maar ik knal alle supermutans gewoon af met mijn Lincoln's Repeater + Sneak attack.

Sneak attack critical on lennartb.nl
pi_64730554
Gvd ik bang voor het moment dat ik deathclaws tegen kom...loop ik net zo'n gigantische super mutant bohemoth tegen het lijf Hoe de neuk versla je die dingen simpel? na 10 granaten, 20 sniperschoten en wat shotgun + assault rifle aanvallen ging ie eindelijk neer
pi_64730935
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:20 schreef The6thgate het volgende:
Gvd ik bang voor het moment dat ik deathclaws tegen kom...loop ik net zo'n gigantische super mutant bohemoth tegen het lijf Hoe de neuk versla je die dingen simpel? na 10 granaten, 20 sniperschoten en wat shotgun + assault rifle aanvallen ging ie eindelijk neer
Eerst een Dart Gun gebruiken, daarna is ie vrij simpel, gewoon blijven knallen. Andere manier is met de Vengeance, daar heb je een Behemoth binnen een seconde of 5 plat.
pi_64730976
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:10 schreef Pek het volgende:

Euh, nou ja, ik bedoel, als hij dood is dan kun je alsnog een stuk van hem afschieten. Ik wou het een en ander verduidelijken. Ofzo.

pi_64732550
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:30 schreef Yngwie het volgende:

[..]

Eerst een Dart Gun gebruiken, daarna is ie vrij simpel, gewoon blijven knallen. Andere manier is met de Vengeance, daar heb je een Behemoth binnen een seconde of 5 plat.
Pff uiteraard al 2x een dart gun laten liggen omdat je die vast niet nodig hebt

Edit: Oh en ik ging net uit nieuwsgierigheid eens naar Fort Bannister, maar na te ontdekken dat er nogal wat talon company zitvraag ik me af of het wel zo verstandig is om naar binnen te gaan? Ben level 9 nu

[ Bericht 10% gewijzigd door The6thgate op 06-01-2009 17:14:13 ]
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:39:00 #98
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64738774
Waar de fuck vind ik die Dartgun's??
Ik wil een weapons-guide!
pi_64739740
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Wees eerder blij dat je geen klein vrouwmens bent
pi_64739809
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:10 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Dan zou mijn character niet veilig zijn in The Wasteland! Maar ik knal alle supermutans gewoon af met mijn Lincoln's Repeater + Sneak attack.

Sneak attack critical on lennartb.nl
Als ik bij Bethesda zou werken had ik een verkrachtende supermutant genaamd lennartb ergens verstopt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')