abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65141147
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:16 schreef slacker_nl het volgende:
Die yoaga beesten zijn bijzonder dodelijk!!!

IK begin het behoorlijk irritant te vinden dat die autosave alleen maar saved als je geslapen hebt, fast travelled ed. Heb ik een pokke end gelopen, kom ik zo'n yoaga ding tegen.. dood, kan ik opnieuw beginnen met lopen. Is me nu al een paar keer gebeurd, en dan heb ik echt zoiets van.. ik uninstall die game..
je kan toch op save drukken wanneer je een rood vierkantje ziet? Gewoon je eigen saves maken, veel handiger
pi_65144468
Ik heb net "my first infirmary" gekocht, maar zou dat ding niet moeten uitklappen en in mijn huis komen staan. Als ik het uit de inventaris haal ligt het maar wat op de grond en kan ik het alleen weer oppakken. Ik zou denken dat ik hem op een of andere manier kan activeren?

Sorry, hij staat boven in de hoek opgesteld.

[ Bericht 22% gewijzigd door Boris_Karloff op 17-01-2009 16:38:11 ]
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_65148065
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:23 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik heb net "my first infirmary" gekocht, maar zou dat ding niet moeten uitklappen en in mijn huis komen staan. Als ik het uit de inventaris haal ligt het maar wat op de grond en kan ik het alleen weer oppakken. Ik zou denken dat ik hem op een of andere manier kan activeren?

Sorry, hij staat boven in de hoek opgesteld.

zaterdag 17 januari 2009 @ 19:16:19 #279
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_65149224
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:26 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Kijk eens bij de options naar de knop voor quicksave (ik gok F5), gewoon om de zoveel tijd op quicksave drukken
das veel handiger dan esc > save > select save game idd. zal eens proberen. Maar vaak kan ik ook niet eens saven (optie is greyed out).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_65150062
Mmmm...vijanden levellen toch wel een beetje mee. Inmiddels lvl20 en ik kom alleen nog maar Super Mutant Brute Masters tegen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_65150829
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 19:41 schreef Strolie75 het volgende:
Mmmm...vijanden levellen toch wel een beetje mee. Inmiddels lvl20 en ik kom alleen nog maar Super Mutant Brute Masters tegen.
Zou ook wel erg makkelijk worden anders. Wel erg fijn als je er 1 zonder helm tegen komt, zijn ze tenminste in n paar schoten dood
Too much is never enough!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 20:21:45 #282
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_65151523
Vandaag maar eens overnieuw begonnen. Bad Karma here I come

Eens kijken of ik de ontbrekende quests kan afronden
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_65152033
Ik heb een mooie alien blaster gevonden met wat ammo, maar ik vraag me af waar kan ik meer ammo ervoor krijgen?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_65153441
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik heb een mooie alien blaster gevonden met wat ammo, maar ik vraag me af waar kan ik meer ammo ervoor krijgen?
moet je even op de fallout wiki zoeken. geloof op enkele militaire locaties
Too much is never enough!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 21:50:26 #285
28033 Pek
je moet wat
pi_65154528
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ergens buiten Fort Bannister, in een krater, onder een gekantelde vrachtwagen. Meer weet ik niet
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 22:08:18 #286
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_65155054
Wie van jullie hebben hun huis in een theme gestoken? Zit de wiki beetje door te lezen, behalve wat extra items.. bijzonder weinig nut of niet?

En zit me af te vragen, de nuke-a-coke machine, infirmary en lab zijn eigenlijk de enige echte leuke improvements..
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_65158734
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 22:08 schreef slacker_nl het volgende:
Wie van jullie hebben hun huis in een theme gestoken? Zit de wiki beetje door te lezen, behalve wat extra items.. bijzonder weinig nut of niet?

En zit me af te vragen, de nuke-a-coke machine, infirmary en lab zijn eigenlijk de enige echte leuke improvements..
Als je het geld beter ergens anders voor kan gebruiken moet je niet zo'n thema doen. Heb je vrij weinig aan.
pi_65161284
Hm ik heb gister de mainquest voltooid, oogde wat chaotisch en gehaast, had wel meer tijd verwacht voor de mainquest. Heb er zelf 15u over gedaan. Op de een of andere manier vind ik het niet interessant om zelf rond te gaan banjeren en alles om te leggen en de sidequests. Ik bedoel, ik ben nu bijna lvl 14 en heb al dikke armor en vette wapens, ook genoeg caps om vooruit te kunnen. Waarom zou ik in hemels naam dat doen, de uitdaging is er een beetje vanaf. Iemand die dit herkent?
pi_65161471
quote:
Op zondag 18 januari 2009 01:43 schreef Borreke het volgende:
Hm ik heb gister de mainquest voltooid, oogde wat chaotisch en gehaast, had wel meer tijd verwacht voor de mainquest. Heb er zelf 15u over gedaan. Op de een of andere manier vind ik het niet interessant om zelf rond te gaan banjeren en alles om te leggen en de sidequests. Ik bedoel, ik ben nu bijna lvl 14 en heb al dikke armor en vette wapens, ook genoeg caps om vooruit te kunnen. Waarom zou ik in hemels naam dat doen, de uitdaging is er een beetje vanaf. Iemand die dit herkent?
Ja, daarom is het ook veel leuker om de sidequests eerst te doen, beetje rond te banjeren. En als je genoeg van dat gebanjer hebt, dan ga je de mainquest eens doen.
pi_65162927
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65167787
quote:
Op zondag 18 januari 2009 01:43 schreef Borreke het volgende:
Tja, persoonlijk vind ik het rondbanjeren het leukste. Als ik wil knallen op voor gebaande paden kan ik beter World at War of zo spelen.
Bij de main quest ben ik nu bij scientific pursuits. Ik moet pa zoeken in project purity control room. Volgens mij is dat nog vrij vroeg in de main quest. Toch ben ik al level 13. Dikke armor heb ik ook al. Ik mag hem alleen nog niet gebruiken
  zondag 18 januari 2009 @ 13:19:07 #292
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_65167981
Ik ben toch maar weer verder gegaan met de game, nadat ik hem als retesaai bestempeld had, en het heeft toch wel zo z'n charme Ik ben alleen zelf niet echt fan van de weinig ammo die ik heb, maar mn honkbalknuppel maakt een boel goed!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_65168708
quote:
Op zondag 18 januari 2009 13:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben toch maar weer verder gegaan met de game, nadat ik hem als retesaai bestempeld had, en het heeft toch wel zo z'n charme Ik ben alleen zelf niet echt fan van de weinig ammo die ik heb, maar mn honkbalknuppel maakt een boel goed!
SPOILER
SPOILER
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_65171065
SPOILER
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_65171372
quote:
Op zondag 18 januari 2009 14:43 schreef Ame_thyst het volgende:
SPOILER
SPOILER
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  zondag 18 januari 2009 @ 19:30:10 #296
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_65182245
Bad Karma speel wel makkelijker zeg, alles verkopen aan een wasteland merchant en daarna slacht je 'm af

Hoe werk die DLC trouwens? Daar moe je zeker Live Gold voor hebben?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 18 januari 2009 @ 19:46:35 #297
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_65182753
quote:
Op zondag 18 januari 2009 19:30 schreef stinkie het volgende:
Bad Karma speel wel makkelijker zeg, alles verkopen aan een wasteland merchant en daarna slacht je 'm af
Ik ga als ik 'm uit heb ook eens bad karma proberen (vooral omdat ik de power of the atom quest eens anders wil zien eindigen ) en ik verwacht te baden in weelde ja. Sowieso gaan niet-relevante npc's allemaal naar de klote.
Nee jij bent lekker. =X
pi_65184630
Zit er over te denken om heel Tenpenny Tower om te leggen...
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_65184887
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:30 schreef Ame_thyst het volgende:
Zit er over te denken om heel Tenpenny Tower om te leggen...
Ben je al bezig met de de quest daar? Die kan je denk ik het beste eerst doen.
  zondag 18 januari 2009 @ 20:47:42 #300
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_65185399
Voor DLC heb je geen Gold nodig, gewoon Silver is goed genoeg!
Tenpenny Tower omleggen kan prima, levert je zelfs met sommige mensen goede karma op!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')