Daar heb ik ook goeie dingen over gehoordquote:
Daarom kijkt het zo lekkerquote:
Een van de beste series ooit gemaakt denk ik. De emotieloze voice-overs van dexter tijdens gesprekken zijn soms echt briljant.quote:
Ik denk dat ik weer iets erbij heb om me tijd te vullenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een van de beste series ooit gemaakt denk ik. De emotieloze voice-overs van dexter tijdens gesprekken zijn soms echt briljant.
Net klaar met 5 seizoenen entourage kijken. Ook een hele toffe serie. Na 5 seizoenen is er nog steeds geen ene hol gebeurd maar toch keek ik de ene aflevering na de andere. Het is net een soap, maar dan wel tof
Dexter he, niet dexter's labquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:44 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weer iets erbij heb om me tijd te vullen
En ja dexter is brilliantIk heb ooit die bijnaam gekregen
Ze vonden me klein en ik had een brilIk ben trouwens zo'n 173 lang
dus zo klein ben ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Hoe moet ik dat wetenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dexter he, niet dexter's lab
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:22 schreef AQuila360 het volgende:
Weblog namen:
Gekke Koei (diversen dingen)
Koei's plantengroei (als het over tuinieren enzo gaat)
De Boei van Koei (Eventueel voor boten en varen enzo)
Koei in de Groei (voor opgroeiende peuters eventueel)
Stoei met koei (18+ content?)
Koei met handboei (18+ praktijken)
Koeii (voor de Wii)
Wel oplettenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:18 schreef koei het volgende:
ik vind knoei een beetje een rare naam Poit... ik ben sowieso voorstander van twee woorden als titel
Oke dat was me niet opgevallenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:53 schreef Rkatier het volgende:
[..]
[..]
Wel oplettenze zegt 2 woorden, niet 3.. niet 4 niet 5 etc
Dat klinkt bijna als poëziequote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:10 schreef AQuila360 het volgende:
Koei en ik,
Koei in de gameswei
Snoeien met Koeien
Koei jij?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |