Ben je gek ofzo?quote:
Jij bent toch homo?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:58 schreef MouzurX het volgende:
En met de TT wordt dus in Fascination bedoelt
[..]
Ben je gek ofzo?![]()
Alleen lelijke wijven mogen lesbo zijn
Lekkere wijven moeten bi-seksueel zijn.
Ik weet dat je op me geilt maar nee, ik moet je teleurstellen.quote:
Ohhquote:
Verklaar jou seksloze bestaan dan eens. Je bent gewoon nog niet uit de kast gekomen. Het geeft niet hoor, neem anders eens een kijkje bij je lotgenoten in de homoreeks.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik weet dat je op me geilt maar nee, ik moet je teleurstellen.
Dat komt omdat ik faalquote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verklaar jou seksloze bestaan dan eens.
Ohoh Emimich, las ik nou ergens dat je 16 bentquote:
Moet je eens naar buiten gaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik faal
Meisjes zijn lekker maar ook zo eng![]()
![]()
Ik ontken noch bevestig en zulks.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:05 schreef Fascination het volgende:
Ohoh Emimich, las ik nou ergens dat je 16 bent?
Ik ben al bijna 18quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohoh Emimich, las ik nou ergens dat je 16 bent?
Gast, alleen KLB is wel aardig.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:05 schreef LudoSanders het volgende:
Moet je eens naar buiten gaan.
Ja moar dan weet ik niet wat ik moet zeggen enzeauquote:
Vertel ze over FOK! en je hebt gegarandeerd neuken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja moar dan weet ik niet wat ik moet zeggen enzeau
Pff.. trutquote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:09 schreef Fascination het volgende:
Ik doe dat topic maar een andere keer, dat hele verhaal typen is moeilijk op dit tijdstip.
"hoi ik zit op fok, wat doe jij ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vertel ze over FOK! en je hebt gegarandeerd neuken.
Het feit dat je mij quote ipv ludo maakt deze post echt ontzettend gayquote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
"hot ik zit op fok, *doet hand in broekje*"
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het feit dat je mij quote ipv ludo maakt deze post echt ontzettend gay
quote:Seksualiteit: Homo
Ik stond zo buiten met een fles champagne aan mijn mond..quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Blijkbaar schoot er iemand uit tijdens het swaffelen..
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:29 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik stond zo buiten met een fles champagne aan mijn mond..
en toen vond een vriend het leuk op mijn achterhoofd te slaan, maar ging harder dan dat de bedoeling was
Gelukkig zijn het maar hele kleine stukjes.. je ziet er bijna niets vanquote:
Wat een leuke actie van je vriendquote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:29 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik stond zo buiten met een fles champagne aan mijn mond..
en toen vond een vriend het leuk op mijn achterhoofd te slaan, maar ging harder dan dat de bedoeling was
Eigenlijk had ik een lawinepijl aan zn pols vast moeten tapen he?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een leuke actie van je vriend!
Pols?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik een lawinepijl aan zn pols vast moeten tapen he?
Jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik een lawinepijl aan zn pols vast moeten tapen he?
Nee vertel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:41 schreef Silentalarm het volgende:
Jezus christus hebben jullie de voorpagina van de telegraaf gezien?
Please...quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
zo'n wijf met ongelovelijk dikke tetten. Die foto had hier gepost kunnen worden
je wordt op je wenken bedient.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:55 schreef Smart_ass het volgende:
Wat een anticlimax zeg. Pics or it didn't happen.
Een t, ja. Het is dus 'bediend'.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:01 schreef Silentalarm het volgende:
dat van 't kofschip. Als die letter erin zit krijg je dan ookalweer een d of een t? een t toch?
Met die witte stippen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heeeee die rode bikini heb ik, maar dan in het zwart!!!111![]()
hee dat is best slim.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:02 schreef MouzurX het volgende:
Gebruik er dan een waarvan je het al weet .. vissen ofzo
quote:
HUH JIJ BENT EEN VROUWquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heeeee die rode bikini heb ik, maar dan in het zwart!!!111![]()
Waar is trouwens de helft van de SC?quote:
profiel staat vrouw.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:25 schreef MouzurX het volgende:
Maare smart ass is toch gewoon een vent of niet?
Anders pics om het te bewijzen
S_A is een vrouw. En ik heb bewijspics gezien.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:25 schreef MouzurX het volgende:
Maare smart ass is toch gewoon een vent of niet?
Anders pics om het te bewijzen
Tsja je hebt de laatste tijd zoveel users die dat wél doenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kansloos om vrouw neer te zetten als ik een vent ben hoor.
is idd wel leuke muziek. Maar om het nou geniaal te noemen is ietwat overdreven. Silent alarm van bloc party is geniaal, nevermind van nirvana is geniaal. Vergeleken met dat is dit gewoon een leuk albummetje.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:18 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een geniaal album is dit toch.
Ja. Stieken hebben wij een hele geile PM relatie.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:33 schreef IQM het volgende:
[..]
S_A is een vrouw. En ik heb bewijspics gezien.
dat zeg ik toch niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:37 schreef Biogarde het volgende:
Als het in het profiel staat, dan klopt het!
*gaat zijn gewenste lullengte in zijn profiel zettenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:37 schreef Biogarde het volgende:
Als het in het profiel staat, dan klopt het!
Gisteravond begonnen met hardlopen en nu terug?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo ik ben weer terug van het hardlopen (en slapen )
Weet je hoeveel oliebollen ik verbrand heb.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gisteravond begonnen met hardlopen en nu terug?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:06 schreef Smart_ass het volgende:
Echt iedereen heeft lenzen tegenwoordig he.
Nu nog maar 1.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:06 schreef Smart_ass het volgende:
Echt iedereen heeft lenzen tegenwoordig he.
Je kan wel een bril hebben en ook lenzenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mwah een bril en lezen tegelijk opdoen lijkt me niet bar zinvol.
Hai Smart_assquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:13 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb beide. Maar bril draag ik alleen thuis.
Hoi Fas, trouwens.
Schaam me niet voor mijn bril, maar ik heb al een paar jaar lenzen. Ik wilde gewoon een bril puur om thuis op te zetten als ik vrij was enzo. Bovendien vind ik de bril die ik heb uitgekozen achteraf helemaal niet zo mooi.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hai Smart_ass.
Hoezo, schaam je je voor je bril?
Ik vind een bril wel iets hebben, plus dat ik al eens een hoornvliesontsteking heb gehad waardoor ik bang ben om lenzen te nemen.
hoornvlies ontsteking lijkt me echt kut. Zowiezo iets wat zeer doet aan je ogen is kut.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hai Smart_ass.
Hoezo, schaam je je voor je bril?
Ik vind een bril wel iets hebben, plus dat ik al eens een hoornvliesontsteking heb gehad waardoor ik bang ben om lenzen te nemen.
hoi.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:27 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik krijg over twee weken een nieuwe bril!
Alleen omdat ik anders geen auto mag rijden.
En 's avonds met films is t ook wel handig om te hebben!
Hoi. btw
Welk nummer?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ben al drie kwartier naar hetzelfde nummer aan het luisteren
Hoor m bekant niet meer
quote:
Same, behalve als ik haast heb of ik gewoon geen zin in heb om lenzen in te doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:13 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb beide. Maar bril draag ik alleen thuis.
Lekker wijfquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:00 schreef Hoogstaande het volgende:
1: Lekker wijf
2: Leuk nummer
3: Redelijke film
waarquote:
hoi capi, happy new yearquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:17 schreef Breathtaking het volgende:
Bohhhdat waren nog eens 2 leuke nachten zeg
hoi slowchat! Gelukkig nieuwjaar enzo
![]()
!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:17 schreef Breathtaking het volgende:
![]()
!
Gelukkig nieuwjaar!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:17 schreef Breathtaking het volgende:
![]()
!
In het leger zijn ze toch van het zeepjesrapen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:40 schreef Bob-B het volgende:
Waarom gaat de TT weer over Smart_ass?
Als jij het zegt. Jij kan het weten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In het leger zijn ze toch van het zeepjesrapen?
okquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kun je m niet even fixen? In piemol, a-haa.
Ik moet dit jaar nog gaan rukkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:43 schreef Breathtaking het volgende:
En nu ga ik douchen, dat heb ik het hele jaar nog niet gedaan.
In SEX staat nog wel een topic voor jequote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moet dit jaar nog seks hebbenVrijwilligers
?
Oeh, ik ga snel zoeken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
In SEX staat nog wel een topic voor jeiemand zoekt daar een meid en wil er dik voor betalen
daten voor een leuk geldbedrag dit topic dusquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moet dit jaar nog seks hebbenVrijwilligers
?
maar wel leukquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat Saw is ook echt zo'n uitgemolken fenomeen.
quote:
Ja der zijn er wel een paar, ook Hoi_Piepeloiquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zn topic loopt trouwens wel best lekker, ik zie de geinteresseerde dames al toe stromen.
Voor een auto zou ik het ook best overwegenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:00 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja der zijn er wel een paar, ook Hoi_Piepeloi
Hoeveel daarvan zijn serieus geïnteresseerd?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zn topic loopt trouwens wel best lekker, ik zie de geinteresseerde dames al toe stromen.
Dan moet het wel een hele dure zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor een auto zou ik het ook best overwegen
Capibari's voeren de snelheid op, jwz.quote:
Dan neem je het stempeltje voor lief?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor een auto zou ik het ook best overwegen
Nouquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zijn serieus geïnteresseerd?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zijn serieus geïnteresseerd?
Wat, je bedoelt die getattoeerde 'HOER' op mn voorhoofd?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:02 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dan neem je het stempeltje voor lief?
In het topic in ieder geval nul, voor zover ik zie...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou.. Ik denk nog meer dan je denkt hoor
!
er beet er 1 in mijn handquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Capibari's voeren de snelheid op, jwz.
Ben jij een hoer dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat, je bedoelt die getattoeerde 'HOER' op mn voorhoofd?
ow, al aanwezigquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
zomg teh sexyquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Muilkorvenquote:
*fap* *fap* *fap*quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oké ik wil niet als IQM klinken, maar ik meende het niet, KIJK NAAR DE PI!
ja ik twijfelde omdat ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oké ik wil niet als IQM klinken, maar ik meende het niet, KIJK NAAR DE PI!
Ik doequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:05 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ja ik twijfelde omdat ik [ afbeelding ] deze verwachtte bij een grap
Dan neem ik dezequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik doeals ik iemand op zn plaats wil zetten
!
die heb ik laatst nog gehadquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Muilkorven
FTW!
En een tetanus -prik gaan halen
Whehequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat dacht jij dan? Suckie suckie 5 dolla.
ja ik wil wet wat posten maar..... ik wil daarna ook nog kunnen postenquote:
Ik vind dat je dan zo 'toe geeft' dat je geergerd bent.. Beter eenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:07 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dan neem ik deze [ afbeelding ] of [ afbeelding ] en soms [ afbeelding ]
Comfortabel.quote:
gibson les paul of een sgquote:
maar die lacht erbijquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan zo 'toe geeft' dat je geergerd bent.. Beter eenals in, ik knipoog hierbij omdat je een godverdomde imbeciel bent
!
nee in mijn armquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Comfortabel.
Krijg je die prik echt in je bil?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik wil wet wat posten maar..... ik wil daarna ook nog kunnen posten_!
gibson j-2000quote:
Ohhh valt alweer mee.quote:
Hoeveel pizzas ga je etenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:10 schreef Marurk het volgende:
Zo en nu eerst de pizza's in de oven.
Hoe is het verder hier?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:55 schreef Bob-B het volgende:
[..]
daten voor een leuk geldbedrag dit topic dus
jups, een of andere lomperd schiet uit met een roestig stanley mes in mijn armquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhh valt alweer mee.
Waarom heb je die prik gekregen?
Ongelukje gehad?
Auw...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups, een of andere lomperd schiet uit met een roestig stanley mes in mijn arm
Ai heel erg nice jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:16 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ehm... iets met stukjes ham erop ofzo.Van die pizza Crossa-dingen.
Ken je toch wel?
valt mee, opsomming van afegelopen jaar:quote:
* PeZu belt gelijk de dokterquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:16 schreef De_Ananas het volgende:
Ik denk dat ik morgennacht maar kei hard ga fappen op iemand.
Werk je in de bouw ofzo?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
valt mee, opsomming van afegelopen jaar:
met elleboog door glas heen![]()
zware metalen archiefkast op mijn rug gedonderd
stanley mes in mijn arm
kokend water mijn voet
bijna 3 weken barstende knallende koppijn vanwege onstoken bijholtes
dus ik hoop op een iets beter 2009_!
[..]
Morgen maar eventjes langsgaan dusquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Die euroknalleractie van de C1000 is briljant!
Ga zo ook lekker baguette's eten, van die kleine pizzabroodjes =D
als ik dat lijstje zo zie en mijn handen bekijk zou je haast zeggen van welquote:
Weet je wel wie het heeft afgestoken?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
Er is een bom ontploft voor mijn huis.
En niemand wil het opruimen.
Ik heb zo een vermoeden, ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:23 schreef Marurk het volgende:
[..]
Weet je wel wie het heeft afgestoken?
het ligt er nu nog ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zo een vermoeden, ja.
Een van de onder- onderbuurmannen, maar het zou me niets verbazen als ze elkaar gaan aanwijzen.
Jaquote:
Maar jij moet je dan niet verplicht voelen om het op te ruimen!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zo een vermoeden, ja.
Een van de onder- onderbuurmannen, maar het zou me niets verbazen als ze elkaar gaan aanwijzen.
Ik weet niet of ik een bezem hebquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:29 schreef Marurk het volgende:
[..]
Maar jij moet je dan niet verplicht voelen om het op te ruimen!
wat voor pauper buren heb je dan wel nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Best wel asociaal, want het ligt helemaal op het fietspad.
En in het donker kan er iemand goed hard op z'n bek gaan.
Tja, ze denken zeker dat het vanzelf verdwijnt ofzo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat voor pauper buren heb je dan wel niet
quote:
in een plastic tas aan hun deur hangenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, ze denken zeker dat het vanzelf verdwijnt ofzo.
- Poef ! -
]quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
in een plastic tas aan hun deur hangen
dit maakt het posten gabber piet enig zins goedquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
]
Herstel: 2 grote vuilniszakken
Op de motivatie om op te staanquote:
goed puntquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op de motivatie om op te staan
Wij zijn dus niet de enige die een tyfushekel aan je hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:38 schreef Juicyhil het volgende:
Pub SC [3059] Pizza's, Lauriette en Juicyhill is bi
Mijn OPquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wij zijn dus niet de enige die een tyfushekel aan je hebben
Ja, eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een bezem heb![]()
Maar goed, het is toch te gek voor woorden als ik dat ga opruimen?
Wonderfull days indeedquote:
De SC gaat daar trouwens een stuk snellerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:38 schreef Juicyhil het volgende:
Pub SC [3059] Pizza's, Lauriette en Juicyhill is bi
Ging vorige topic ook al zo snel hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
De SC gaat daar trouwens een stuk sneller
ik moest denken aanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:50 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit en meer, straks om 18.30 bij RTL 5. Go watch it!
How I Met Your Mother NL #1 | Vanaf 1 januari om 18:30, RTL5
OMGOMGOMGOMGOMGOGMOG NPH NPH NPH NPH NPHNHPNHPNHPHNPHNHPNHPHNHPHNPHNPHNHPHNPHNHPHNPHNHquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:50 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Damn nicequote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
OMGOMGOMGOMGOMGOGMOG NPH NPH NPH NPH NPHNHPNHPNHPHNPHNHPNHPHNHPHNPHNPHNHPHNPHNHPHNPHNH
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
OMGOMGOMGOMGOMGOGMOG NPH NPH NPH NPH NPHNHPNHPNHPHNPHNHPNHPHNHPHNPHNPHNHPHNPHNHPHNPHNH
boh wat een milfjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:50 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
haha. Die tietenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Damn nice![]()
Owja in Boulevard dadelijk een item over die van de telegraaf van vandaag
Sterfquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:16 schreef De_Ananas het volgende:
Ik denk dat ik morgennacht maar kei hard ga fappen op iemand.
Ow staat daar ook een plasmaquote:
Ik heb in de eerste week van de vakantie seizoen 1, 2 en 3 gekeken. Ben nu bij t/m laatst uitgezonde afl. seizoen 4 in de VSquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:50 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
beter als een ipodquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |