quote:
Is het haar?quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
![]()
.
Lekker hoor.
En ja Bas, kippenvel.
Doeiquote:
Je wilt geen hekjes? Haal ik ze weer weg hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:37 schreef eer-ik het volgende:
Welke vuilak zit mijn TT aan te passen
Ze heeft ook geen onderbroekje aan....quote:
haha, welnee.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:41 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je wilt geen hekjes? Haal ik ze weer weg hoor
Nee?quote:
Of hij is zo klein dat je hem niet ziet?quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze heeft ook geen onderbroekje aan....
Die zal ik in dat topic staan ja.quote:
Moeten we eens bij je in de staat komen spelen met de band??quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:27 schreef eer-ik het volgende:
mandje
als die stronthonden hier tegenover hun muziek uitzetten tenminset
Dan wil ik hem ook welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die zal ik in dat topic staan ja.
Ik ga morgen eerst eens even die letters wegsoepen.
Haha, dat is goed.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moeten we eens bij je in de staat komen spelen met de band??
Wat een held.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is goed.
Ik zal ook kijken of ik wat aan het formaat kan doen.
quote:
ik weet niet welke schrale die letters erin heeft gezet maar het slaat nergens op.quote:
Zal het niet weer doenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik weet niet welke schrale die letters erin heeft gezet maar het slaat nergens op.
complete vernacheling van de foto.
Haha, hij heeft zijn lolbroek weer aanquote:
Prachtvrouw iddquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:03 schreef Houniet het volgende:
Wat een wallpaper. Wat een een vrouw
!
/mand.
Netjes jongen. Gelukkig maken de begintijden voor jou niet uitquote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:15 schreef eer-ik het volgende:
Ik had me voorgenomen gewoon om half 9 op werk te zijn.
Lig nu nog in m'n mand
Goed topicquote:
Ja nou ja, het zou wel zo netjs zijn als ik gewoon op tijd kom maar goed,.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Netjes jongen. Gelukkig maken de begintijden voor jou niet uit
Wat snap je niet dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:17 schreef eer-ik het volgende:
iemand goed met excel toevallig?
moet 1 bestand hebben met "vert. zoeken".
Snap er geen reet van.
Verticaal zoeken doe je met twee sheets dacht ik. Moet je doen via functie en dan kiezen voor vert. zoeken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:17 schreef eer-ik het volgende:
iemand goed met excel toevallig?
moet 1 bestand hebben met "vert. zoeken".
Snap er geen reet van.
Dat is ook weer waar, maar jij hebt zoveel overgewerkt dat je wel wat credits hebt opgebouwd dacht ik zoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja nou ja, het zou wel zo netjs zijn als ik gewoon op tijd kom maar goed,.
Begrijpelijk. Maar een nieuwe kolom aan waar je die formulie in kan stoppen (kolom invoegen dus) en vervolgens zorg je dat die twee sheets in ieder geval open staan. Niet in hetzelfde blad dacht ik. Dan doe je dus via functie (dat ƒx teken dacht ik) een functie invoegen en kies je voor verticaal zoeken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:24 schreef eer-ik het volgende:
Nou ja, ik snap effe niet hoe ik die formule op moet stellen.
Heb 2500 kaarthouders, die vergeleken moeten worden met een lijst met 1800 mensen.
Heb alleen geen zin om dat allemaal handmatig te gaan zitten doen
Schiet mij maar lek.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar een nieuwe kolom aan waar je die formulie in kan stoppen (kolom invoegen dus) en vervolgens zorg je dat die twee sheets in ieder geval open staan. Niet in hetzelfde blad dacht ik. Dan doe je dus via functie (dat ƒx teken dacht ik) een functie invoegen en kies je voor verticaal zoeken.
[ afbeelding ]
Daar vul je achtereenvolgens in: zoekwaarde is dan dus het klantnummer bijvoorbeeld.
Tabelmatrix is die tabel waarmee je wil vergelijken.
Kolomindexgetal is de kolom waarmee je in de sheet waar je de vergelijking in doet, wilt vergelijken.
Benaderen is dan onwaar. Dus diegenen die er al in staan.
Ja kom maar ffquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek.
Heb je effe?
Stuur ik je effe een bestandje, zou je daar die formule eens in kunnen rammen?
k zie het wel eens mensen doen, kost nooit zoveel tijd maar ik begrijp er geen hol van
Wat ik ook invul, er komt niet uit wat ik moet hebben
Ik heb het eergisteren ook pas voor het eerst gezien hoor, maar wie weet dat ik er iets mee kan!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek.
Heb je effe?
Stuur ik je effe een bestandje, zou je daar die formule eens in kunnen rammen?
k zie het wel eens mensen doen, kost nooit zoveel tijd maar ik begrijp er geen hol van
Wat ik ook invul, er komt niet uit wat ik moet hebben
Klinkt lekker. Ik heb geen idee wat ik ga eten straks, mijn schoonmoeder kooktquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:36 schreef The_Dean het volgende:
Aardappelschijfjes, spekjes en Chinese roerbakgroente
Ik moet nog steeds mijn UT "cd" vindenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:51 schreef Houniet het volgende:
Fok!kers spelen Unreal #4 - 10 jaar terug in de tijd
Al een 4de deel.
Hmm oké.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds mijn UT "cd" vinden
Is goed, was even iemand ondersteunen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dirk, mail me die shit maar. Ik ben nu ff naar de winkel, maar zal er straks meteen ff naar kijken goed?!
heb je gedaan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:24 schreef Puala het volgende:
Goedenmiddag![]()
Net terug van de eerste hulp
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:24 schreef Puala het volgende:
Goedenmiddag![]()
Net terug van de eerste hulp
quote:
Wel nasty shit dusquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:34 schreef Puala het volgende:
Nee, wel foto's gemaakt, enkel een scheurtje in mijn kleine teen en daar doen ze dus niets aan (de beulen). En voor de rest 2 hechtingen
oh, zou je 't naar m'n werkadres kunnen mailen als 't af is?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dirk, mail me die shit maar. Ik ben nu ff naar de winkel, maar zal er straks meteen ff naar kijken goed?!
bij zulks een tenten ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:46 schreef The_Dean het volgende:
Wou dadelijk gaan wassen, bedenk ik me net dat ik geen wasrek heb
En geen knijpers...
Nja, op naar de winkel dan maar... waar koop je zoiets? Blokker? Marskramer?
jup, die winkelsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:46 schreef The_Dean het volgende:
Wou dadelijk gaan wassen, bedenk ik me net dat ik geen wasrek heb
En geen knijpers...
Nja, op naar de winkel dan maar... waar koop je zoiets? Blokker? Marskramer?
da's best lelijk ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Ergens wel, maar ach, er is mee te leven![]()
Eerst 2 dagen krukken en over 10 dagen mag ik weer lekker alles doen
ja, maar dat moet ik aankijken want het is niet erg genoegquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's best lelijk ja.
Je had toch ook al iets met knie ofzo?
Zag het net in de digitale folder, 16 meter drooglengte rek voor 10 euroquote:
Ja best jongen. Ik zal het ff regelen. Net terug van de winkel, dus zal nu ff kijken. Eerst ff vlees invriezen, brbquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, zou je 't naar m'n werkadres kunnen mailen als 't af is?
voornaam.achternaam(aan elkaar)@werkgever.nl
klopt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben moe. Nieuwjaarsborrels zijn niet goed voor een mens.
is goed, thanks!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja best jongen. Ik zal het ff regelen. Net terug van de winkel, dus zal nu ff kijken. Eerst ff vlees invriezen, brb
aaww... pijnlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:34 schreef Puala het volgende:
Nee, wel foto's gemaakt, enkel een scheurtje in mijn kleine teen en daar doen ze dus niets aan (de beulen). En voor de rest 2 hechtingen
Wordt lastig met alleen namen. Heb je niet een bestand met daarin ook nog de klantnummers? Dat zou denk ik makkelijker gaan.quote:
Effe kijken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wordt lastig met alleen namen. Heb je niet een bestand met daarin ook nog de klantnummers? Dat zou denk ik makkelijker gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |