abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64570606
Maar okay, samengevat; VBL verkwanselt door enkele walgtopics en de posts van BansheeBoy. Was er nog meer? . En we hadden van de zomer nog een evaluatietopic waarin amper een probleem werd geplaatst . En nu is het ineens allemaal niet goed en praten we vijf feedbackpagina's vol?

Snap het niet zo.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_64570619
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hé SCH, enlighten us. Lees dit topic ééns goed door en laat ons je mening weten. We komen er niet echt uit. Da_Sandman is erg lastig te overtuigen, hij vindt argumenten niet genoeg, stemverheffingen: daar kom je verder mee.

Vriend van Van Gaal?

²
Waarvan wil jij Da_Sandman dan zo nodig overtuigen?
pi_64570622
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:26 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ga je me nou lopen zoeken kleine? Wat wil jíj nou eigenlijk?
Nee ik vraag me alleen af waarom je dat post
pi_64570635
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:28 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Dat hij zo lief is.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_64570659
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:28 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nee ik vraag me alleen af waarom je dat post
Jezus mierenueker, mag ik in Hools ook geen kwinkslagje meer posten?
In Southern Sun
pi_64570662
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Je wilt niet weten hoeveel ik je verwenst heb achter de schermen, destijds.
Maar ja...makkelijk achteraf lullen over 'achter de schermen'.

In ieder geval heb ik je in mijn tijd je nooit in VBL gezien of je met VBL zien bemoeien. Maar misschien was je toen nog wel geen mod of FA.
Toen was Shmoopy ongeveer de enige die ooit wel eens belangstelling toonde voor VBL.
NJ en shmoopy inderdaad. NJ was volgens mij nooit FA toen jij mod was hoor.
Ik had in ieder geval niet te klagen, absoluut niet .

We gaan van onderwerp naar onderwerp trouwens.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:30:14 #207
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_64570672
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:28 schreef RayMania het volgende:
Maar okay, samengevat; VBL verkwanselt door enkele walgtopics en de posts van BansheeBoy.
Ho ho RayMania, dit vindt niet iedereen hoor. Diegenen die er een probleem van maken hoor je altijd vaker, dat is algemeen bekend. De kans dat iemand hier een andere user gaat promoten is natuurlijk nihil. Tot het nulpunt te verdelen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_64570680
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:29 schreef RayMania het volgende:

We gaan van onderwerp naar onderwerp trouwens.
Bakje popcorn erbij...

Of mag ik dat ook niet posten sjim?
In Southern Sun
pi_64570682
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:28 schreef RayMania het volgende:
Maar okay, samengevat; VBL verkwanselt door enkele walgtopics en de posts van BansheeBoy. Was er nog meer? . En we hadden van de zomer nog een evaluatietopic waarin amper een probleem werd geplaatst . En nu is het ineens allemaal niet goed en praten we vijf feedbackpagina's vol?

Snap het niet zo.
Kom op Ray. Nergens wordt gezegd dat VBL verkwanselt. Enkele vaste users vragen zich af of een bepaalde reeks wel goed is voor het niveau en wat al weken speelt rond BSB komt nu tot uiting (dat bevestig je notabene zelf).

En afgelopen zomer postte BSB hier amper volgens mij (zag hem zelden in het Ajax-topic iig). Dus niet zo gek dat het tijdens de evaluatie niet naar voren kwam.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_64570686
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jezus mierenueker, mag ik in Hools ook geen kwinkslagje meer posten?
Jawel hoor, maar dan mag ik het toch ook best hier posten?
Net zoals jij een topic hebt geopend voor een uitspraak die ik hier in FB heb gemaakt
Zie er het probleem niet van in.
pi_64570704
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Bakje popcorn erbij...

Of mag ik dat ook niet posten sjim?
.
pi_64570721
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:30 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jawel hoor, maar dan mag ik het toch ook best hier posten?
Net zoals jij een topic hebt geopend voor een uitspraak die ik hier in FB heb gemaakt
Zie er het probleem niet van in.
Dat zie je wel, anders post je dat hier niet. Ik ga me lekker koest houden, heb niet eens zin meer om hier te komen. Slechte zaak, als een moderator daar verantwoordelijk voor is .
In Southern Sun
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:32:12 #213
13462 BansheeBoy
pi_64570728
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:28 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Hé Ado, ik ben blij dat je er bent. Jij bent het type user dat niet kijkt naar randzaken en direct gaat voor de argumenten, daar houd ik wel van. Lees je in, is nl. best wel lastig om dit zo hapklaar neer te manoeuvreren.

Mocht het alsnog nodig zijn, laat het me weten, ik help je graag.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_64570745
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:31 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat zie je wel, anders post je dat hier niet. Ik ga me lekker koest houden, heb niet eens zin meer om hier te komen. Slechte zaak, als een moderator daar verantwoordelijk voor is .
Jeej, ik krijg de credits
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:32:45 #215
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_64570752
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:22 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ja, okay, maar waarom zou je de gevolgen aanpakken in plaats van de oorzaak?

In de posts van BSB zit altijd wel iets wat ontopic is, maar ín de posts zelf staan ook dingen die de oorzaak zijn dat topics juist vaak offtopic raken. Rare bijzinnen over hamstrings, nutella, "ik post vaak", etc. Users reageren erop en het is vrijwel onmogelijk om iedereen dat te laten negeren. Het slaat nergens op, verpest discussies, etc.

Ik hoef dat eerlijk gezegd niet, ik vind het zonde van de goede en serieuze topics.
Zoals ik al zei, de rollen zijn nu omgekeerd. Het is nu jouw taak om die call te maken. Ik ben bij lange na niet genoeg ingelezen (en dan kan ik ook z'n verzamelde notes niet zien) om te kunnen zeggen of hij een ban moet krijgen. Dat mag jij doen. .
Alleen persoonlijk vind ik dat er af en toe teveel zout gelegd wordt op sommige slakken. Ik vond die opmerking over een pot nutella wel grappig. Die kinderen die hij niet heeft stoorde me niet echt.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_64570755
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:30 schreef Breach het volgende:

[..]

Kom op Ray. Nergens wordt gezegd dat VBL verkwanselt.
Ik zag TerroRobbie het posten en die indruk krijg ik de laatste tijd. En dat vind ik jammer.
quote:
Enkele vaste users vragen zich af of een bepaalde reeks wel goed is voor het niveau en wat al weken speelt rond BSB komt nu tot uiting (dat bevestig je notabene zelf).

En afgelopen zomer postte BSB hier amper volgens mij (zag hem zelden in het Ajax-topic iig). Dus niet zo gek dat het tijdens de evaluatie niet naar voren kwam.
True, heb je gelijk in. Hij postte wel actief in EK, dus die posts had ik in m'n hoofd .
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:33:15 #217
13462 BansheeBoy
pi_64570770
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:30 schreef Breach het volgende:
Ik behoorde het gehele EK tot de vaste kliek. Ik ben écht een voetballiefhebber, ik ben gek van het spelletje, daarom gaat VBL me juist zo aan het hart.

²
pi_64570774
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jeej, ik krijg de credits
Leuk he, dat laatste woord. Weer echt net een politieagentje...
In Southern Sun
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:33:41 #219
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_64570781
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Je wilt niet weten hoeveel ik je verwenst heb achter de schermen, destijds.
Maar ja...makkelijk achteraf lullen over 'achter de schermen'.

In ieder geval heb ik je in mijn tijd je nooit in VBL gezien of je met VBL zien bemoeien. Maar misschien was je toen nog wel geen mod of FA.
Toen was Shmoopy ongeveer de enige die ooit wel eens belangstelling toonde voor VBL.
Ik was ongeveer een kwartier ONZ-mod toen jij opstapte.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_64570829
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik behoorde het gehele EK tot de vaste kliek. Ik ben écht een voetballiefhebber, ik ben gek van het spelletje, daarom gaat VBL me juist zo aan het hart.

²
EK is geen VBL. En ook toen kan ik me een discussie herinneren waarin ik die quote over storend gedrag erbij gehaald heb (weet alleen niet of dat voor jou was, al zou het zomaar kunnen).

Maar het punt is wel duidelijk. Iedereen een fijne nacht nog.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_64570861
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:33 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Leuk he, dat laatste woord. Weer echt net een politieagentje...
Je hebt het vanavond wel persoonlijk op mij he
Maar wat mij betreft zijn wij uitgepraat hoor
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:36:35 #222
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64570882
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:33 schreef NJ het volgende:

Ik was ongeveer een kwartier ONZ-mod toen jij opstapte.

Had daar dan gebleven.
Je was volgens mij een prima ONZ-mod, hoewel dat natuurlijk helemaal niet te modereren valt, die baggerzooi daar.

Enfin, ik heb me weer kostelijk geamuseerd vanavond met alle frustraties die er in Hools en FB hier uitkwamen.
Voor het echt leuke roddelwerk verwijs ik een ieder naar de CUL-SC en het Slanktopic in LIF.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_64570883
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:32 schreef NJ het volgende:
Zoals ik al zei, de rollen zijn nu omgekeerd. Het is nu jouw taak om die call te maken. Ik ben bij lange na niet genoeg ingelezen (en dan kan ik ook z'n verzamelde notes niet zien) om te kunnen zeggen of hij een ban moet krijgen. Dat mag jij doen. .
Ban is nergens voor nodig, op dit moment niet. Dat er wel iets aan zijn posts veranderd mag worden vind ik nog steeds. En dan vooral het gedeelte wat continue voor offtopic zorgt in de serieuze topics.
quote:
Alleen persoonlijk vind ik dat er af en toe teveel zout gelegd wordt op sommige slakken. Ik vond die opmerking over een pot nutella wel grappig. Die kinderen die hij niet heeft stoorde me niet echt.
Ik denk dat je echt in de topics moet zitten om te weten dat het irritant is. Als je dag in dag uit te vinden bent in VBL en reageert in de topics, dan kan het gewoon ontzettend irritant zijn .
pi_64570892
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je hebt het vanavond wel persoonlijk op mij he
Maar wat mij betreft zijn wij uitgepraat hoor
Sinds jouw hautaine gedrag wel ja. Is overigens ook niet voor het eerst.
Maar goed, dan zijn we klaar he.
In Southern Sun
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:37:03 #225
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_64570906
Leuk topic. Gogo BSB!
pi_64570917
Volgens mij gaan er nu een aantal dingen door elkaar.
sjimz je zou beter moeten weten als moderator door niet het laatste woord te willen hebben tegen Da_Sandman.

De discussie over de verpaupering van VBL in het algemeen vind ik wel meevallen. Ik ben het met Ray eens dat die "walg" topics zouden moeten stoppen en gelukkig heeft hij dat zelf ook aangegeven.

Wat is nu eigenlijk nog het probleem waar we over discusseren (Buiten posts van BSB die eventueel door sommigen als storend worden ervaren). Ik vind het niet storend, hij gooit er geen nare ziektes uit niks en blijft altijd beleefd dus ik zie het probleem niet.
pi_64570919
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:36 schreef RayMania het volgende:
[..]

Ik denk dat je echt in de topics moet zitten om te weten dat het irritant is. Als je dag in dag uit te vinden bent in VBL en reageert in de topics, dan kan het gewoon ontzettend irritant zijn .
Klopt, zeker omdat de pot Nutella niet voor het eerst voorbij komt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_64570925
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:36 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Sinds jouw hautaine gedrag wel ja. Is overigens ook niet voor het eerst.
Maar goed, dan zijn we klaar he.
Ik hou het laatste woord.
Jij zou gaan slapen.
Weltruste!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:38:18 #229
13462 BansheeBoy
pi_64570948
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:36 schreef RayMania het volgende:
Ray, er zijn het die het irritant vinden, er zijn er die het fijn vinden, er zijn er die er geen mening over hebben. Daarom vind ik de policy leidend, niet de mening van users. Alhoewel je hun geluiden uiteraard wel dient te respecteren.

²
pi_64570957
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:37 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik hou het laatste woord.
Jij zou gaan slapen.
Weltruste.
Oh oh oh wat een topmod hebben we hier mee te maken .
In Southern Sun
pi_64570962
quote:
sjimz je zou beter moeten weten als moderator door niet het laatste woord te willen hebben tegen Da_Sandman.
Ik ben het niet vaak met je eens, ADO, maar nu wel.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_64570967
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ray, er zijn het die het irritant vinden, er zijn er die het fijn vinden, er zijn er die er geen mening over hebben. Daarom vind ik de policy leidend, niet de mening van users. Alhoewel je hun geluiden uiteraard wel dient te respecteren.

²
1 vraag. Waarom doe je het?
In Southern Sun
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:41:09 #233
13462 BansheeBoy
pi_64571043
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:38 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

1 vraag. Waarom doe je het?
Ik ben een voetbaldier, op en top liefhebber, voetbal gaat me aan het hart. Ik volg alle voetbalgrogramma's, kijk elke dag naar VI tv met solide vriend Derksen. Ik heb hier een goede DVD liggen van Dennis Bergkamp. Ik voetbal zelf in de zaal, heb het ook altijd op het veld gedaan. Ik heb een zwak voor technische voetballers.

VBL ademt alles waar ik voor sta.

²
pi_64571054
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
quote:
Posts verwijderen:

In sommige gevallen kan een Moderator (in zijn of haar eigen forum) of een (Forum-)Admin (over het gehele forum) besluiten een post van een user compleet te verwijderen. Het gaat dan om reacties die offtopic, onzinnig of beledigend zijn en daardoor de voortgang van en dus het leesplezier in een topic verstoren. Wil je niet dat jouw post verwijderd wordt, dan hoef je maar 1 ding te doen: hou je aan de policy.
De zinnen die jij continue achter jouw ontopicgedeelte zet plaats ik in de categorie offtopic en onzinnig.
pi_64571065
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben een voetbaldier, op en top liefhebber, voetbal gaat me aan het hart. Ik volg alle voetbalprgrogramma's, kijk elke dag naar VI tv met solide vriend Derksen. Ik heb hier een goede DVD liggen van Dennis Bergkamp. Ik voetbal zelf in de zaal, heb het ook altijd op het veld gedaan. Ik heb een zwak voor technische voetballers.

VBL ademt alles waar ik voor sta.

²
Waarom gooi je die lompe dingen ertussen bedoel ik natuurlijk... Sommige kinders moet je ook alles uittekenen he...
In Southern Sun
pi_64571074
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:38 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik ben het niet vaak met je eens, ADO, maar nu wel.
Klopt, ik liet me ff gaan.
Ook ik ben menselijk
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:42:37 #237
13462 BansheeBoy
pi_64571088
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:41 schreef RayMania het volgende:

[..]

[..]

De zinnen die jij continue achter jouw ontopicgedeelte zet plaats ik in de categorie offtopic en onzinning.
Ik denk dat je op die manier elke post wel kan ontleden, echt waar. Daarom moet je een post als één geheel zien en niet ontleden als ware het een zin.

²

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 02-01-2009 14:35:27 ]
pi_64571122
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik denk dat je op die manier elke post wel kan ontleden, echt waar. Daarom moet je een post als één geheel zien en ontleden als ware het een zin.

²
Die 3 smylies in je posts is echt een ritueel geworden he ?
Dat moet je veranderen, zo kunnen we de emotie achter de post niet ontleden.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:43:52 #239
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64571140
BSB, je bent te slim om op deze manier door te gaan met je zogenaamde onnozele onschukldige posts.
Kap er toch eens mee.
Je bent nu al vanaf je tijd in 2001 ANM bezig met soortgelijke posts.
Je snapt toch ook wel dat de lol er intussen een beetje vanaf begint te raken? Je bent intussen 7 jaar ouder.

En dat je oprecht een VBL-liefhebber bent geloven we echt allemaal ook wel zonder romige hamstringverwijzingen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:43:57 #240
13462 BansheeBoy
pi_64571143
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:41 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Waarom gooi je die lompe dingen ertussen bedoel ik natuurlijk... Sommige kinders moet je ook alles uittekenen he...
Ik gooi er geen lompe dingen tussen. Wellicht begrijp ik je verkeerd, kun je je wat concreter uiten? Ik ben je er erkentelijk voor.

²
pi_64574997
Hahaha wat laat sjimz zich toch weer kennen zeg Niet te geloven...
  vrijdag 2 januari 2009 @ 10:21:48 #242
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_64575436
Vermakelijke discussies hier. Sommigen maken ze echt druk om niks.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_64575527
Jullie hebben toch niet zes volle pagina's gelezen hè .
pi_64575628
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:35 schreef Breach het volgende:

[..]

EK is geen VBL. En ook toen kan ik me een discussie herinneren waarin ik die quote over storend gedrag erbij gehaald heb (weet alleen niet of dat voor jou was, al zou het zomaar kunnen).

Maar het punt is wel duidelijk. Iedereen een fijne nacht nog.
Dat was toen Mark van Rinsum waar het over ging
pi_64575648
Maar om een kort verhaal lang te maken.
Wij gaan letten op het postgedrag van Bansheeboy (en anderen natuurlijk) en zullen weer meer ingrijpen.
pi_64575664
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:09 schreef Breach het volgende:

[..]

Dat was toen Mark van Rinsum waar het over ging
Poeh, gelukkig zie ik hem weinig meer .
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:12:38 #247
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_64575705
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:04 schreef RayMania het volgende:
Jullie hebben toch niet zes volle pagina's gelezen hè .
Jawel.
Elite
Tegen TTIP
pi_64575913
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:12 schreef Happel het volgende:

[..]

Jawel.
Met een biertje erbij toch?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:29:00 #249
176521 Grulez
rasgroninger
pi_64576157
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:12 schreef Happel het volgende:

[..]

Jawel.
Samenvatting? Ben ik 3 dagen niet online, wordt het ineens gezellig in FB en Hools...
pi_64576188
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:29 schreef Grulez het volgende:

[..]

Samenvatting? Ben ik 3 dagen niet online, wordt het ineens gezellig in FB en Hools...
Bansheeboy, treinongeluk, Marokkanen.
Zoiets.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:30:36 #251
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_64576207
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:29 schreef Grulez het volgende:

[..]

Lees maar terug
Elite
Tegen TTIP
pi_64578695
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:10 schreef sjimz het volgende:
Wij gaan letten op het postgedrag van Bansheeboy (en anderen natuurlijk) en zullen weer meer ingrijpen.
!!!!!!!!!!11111
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_64578735
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:45 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

!!!!!!!!!!11111
Dat meer ingrijpen gaat over offtopic gedrag
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:52:05 #254
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_64578932
Is dit het vrijdag biertopic?
#FreeHat
pi_64579146
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat meer ingrijpen gaat over offtopic gedrag
Dat mag ik hopen ja
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 15:11:47 #256
13462 BansheeBoy
pi_64579637
Sjimz, ik vind het wel jammer dat ik (met naam en toenaam) nu min of meer het kind van de rekening ben geworden, omdat er maar wordt geappelleerd moeten er koppen rollen en ben ik het slachtoffer. Terwijl ik er bij blijf dat ik nog steeds veel beleefdheid en respect uitstraal in mijn posts.

Gisteren bijjvoorbeeld heb ik me continue voorbeeldig gedragen in mijn discours met Da_Sandman, ondanks dat hij me meerdere malen schoffeerde.

Zonde, want ik ben heel betrokken bij VBL.

²
pi_64579692
BsB, ben je ook betrokken bij VBL of ben je alleen maar betrokken met betrokken zijn?
pi_64579718
Het ging namelijk gisteren grotendeels over jou Bansheeboy.
Als je gewoon inhoudelijk ontopic meepost is er niets aan de hand.
Verder ga ik er niets meer over zeggen.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 15:14:19 #259
13462 BansheeBoy
pi_64579725
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
BsB, ben je ook betrokken bij VBL of ben je alleen maar betrokken met betrokken zijn?
Dat staat in de post boven je.

²
pi_64579761
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat staat in de post boven je.

²
Nee, dat staat er niet.
pi_64579792
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Rellen in Hools?
Kom je wel laat mee hoor
  vrijdag 2 januari 2009 @ 15:16:20 #263
13462 BansheeBoy
pi_64579808
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:14 schreef sjimz het volgende:
Het ging namelijk gisteren grotendeels over jou Bansheeboy.
Als je gewoon inhoudelijk ontopic meepost is er niets aan de hand.
Ik ben dus van mening dat ik juist veel van het spelletje weet en dat ook telkenmale weet te ventileren.

²
pi_64579853
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben dus van mening dat ik juist veel van het spelletje weet en dat ook telkenmale weet te ventileren.

²
Je weet meer van hamstrings en romige lippen dan van voetbal, krijg ik het idee. Om over de torso van René van der Gijp maar te zwijgen.
pi_64579960
Ik denk dat we eigenlijk al genoeg hebben gezegd gisteren en het punt is duidelijk.

We kunnen wel blijven doorgaan, maar daar schieten we niks mee op.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 15:21:51 #266
13462 BansheeBoy
pi_64579990
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:17 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Je weet meer van hamstrings en romige lippen dan van voetbal, krijg ik het idee. Om over de torso van René van der Gijp maar te zwijgen.
Ja, van dat soort zaken ben ik redelijk op de hoogte inderdaad. Maar mijn specialisatie is toch echt technische spelers. Ik was er bijvoorbeeld als één van de eersten bij om C. Ronaldo tot supertalent te bombarderen, toen iedereen hem min of meer beschouwde als een dorpsgek met een bal, zo ook met van Persie en Diba.

²
  vrijdag 2 januari 2009 @ 15:33:43 #267
176521 Grulez
rasgroninger
pi_64580410
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, van dat soort zaken ben ik redelijk op de hoogte inderdaad. Maar mijn specialisatie is toch echt technische spelers. Ik was er bijvoorbeeld als één van de eersten bij om C. Ronaldo tot supertalent te bombarderen, toen iedereen hem min of meer beschouwde als een dorpsgek met een bal, zo ook met van Persie en Diba.

²
Maar je weet natuurlijk ook dat niemand je ooit serieus zal nemen. Niet door dat overdreven bombastische taalgebruik, laat staan door die stompzinnige tongwannabe icoontjes op het einde.
pi_64580735
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Voetbal International # 9. Nooit meer een studiogast.

De kennis, de kunde en het intellect stralen er inderdaad vanaf. Het zijn zulke posts die het probleem zijn voor mij, en die zijn bij jou nogal overheersend.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 15:49:48 #269
13462 BansheeBoy
pi_64580955
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:43 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Voetbal International # 9. Nooit meer een studiogast.

De kennis, de kunde en het intellect stralen er inderdaad vanaf. Het zijn zulke posts die het probleem zijn voor mij, en die zijn bij jou nogal overheersend.
Ongetwijfeld, dit was precies het voorbeeld waar ik op hoopte, ik kon het zelf niet vinden, dank daarvoor. Alles wat ik in die "serie" postte was on-topic. Het was een mening, en zo teruglezend nog een goede ook. Ja toch? Ja.

²
pi_64581100
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, dit was precies het voorbeeld waar ik op hoopte, ik kon het zelf niet vinden, dank daarvoor. Alles wat ik in die "serie" postte was on-topic. Het was een mening, en zo teruglezend nog een goede ook. Ja toch? Ja.

²
Ik snap echt niet dat dit getolereerd wordt (en ja ik reageer). Je maakt jezelf belachelijk en dat is niet leuk maar irritant. En je gaat gewoon door en door en door.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 15:55:38 #271
13462 BansheeBoy
pi_64581169
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:53 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik snap echt niet dat dit getolereerd wordt (en ja ik reageer).
Omdat de grondslag van mijn mens zijn een vredig karakter kent. Ik respecteer, en dat ademen mijn posts ook uit. Zoals ik ook nu weer waardeer dat je een discours met mij aangaat. Op een forum is een dialoog essentieel.

²
pi_64581266
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Omdat de grondslag van mijn mens zijn een vredig karakter kent. Ik respecteer, en dat ademen mijn posts ook uit. Zoals ik ook nu weer waardeer dat je een discours met mij aangaat. Op een forum is een dialoog essentieel.

²
Inderdaad, en een dialoog is niet de voeren als je continu die kut-smilies en zinnen als "Ja toch? Ja." post. Daarmee ga je juist de dialoog uit de weg door zelf je vraag te beantwoorden. Dus stop er nou maar gewoon mee, dan moet je eens kijken hoeveel vredelievende mensen ineens de dialoog met jou aan willen gaan.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 16:00:51 #273
13462 BansheeBoy
pi_64581367
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:58 schreef Breach het volgende:

[..]

Inderdaad, en een dialoog is niet de voeren als je continu die kut-smilies en zinnen als "Ja toch? Ja." post.
Ik vind van wel, met die ja toch, ja: benadruk ik mijn mening. Dat moet gewoon kunnen, iedereen zijn methode. En wat die smilies betreft, negeer ze gewoon, ik blijf ze posten. Tong80 doet dit volgens mij ook al een kleine 6 maanden, nog korter dan ik, waarom maak je daar geen probleem van?

Je bent als mens pas in het reine met jezelf als je andere denkwijzen des mensen kunt accepteren.

²
pi_64581465
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik vind van wel, met die ja toch, ja: benadruk ik mijn mening. Dat moet gewoon kunnen, iedereen zijn methode. En wat die smilies betreft, negeer ze gewoon, ik blijf ze posten. Tong80 doet dit volgens mij ook al een kleine 6 maanden, nog korter dan ik, waarom maak je daar geen probleem van?

Je bent als mens pas in het reine met jezelf als je andere denkwijzen des mensen kunt accepteren.

²
Omdat die smilies van jou te pas en te onpas achter praktisch elke zin staan. Dat dat ding onderaan je post staat zal mij allemaal worst wezen (en ja hij is van varkensvlees dus jij hoeft hem niet, scheelt je weer een quasi-leuke opmerking).
pi_64581590
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik respecteer, en dat ademen mijn posts ook uit.

²

''Alle homo's zijn niet geschikt voor voetbal.'' Zomaar een quote die je ook weleens gepost hebt, en zo zijn er wel meer voorbeelden. Gevolgd door een betoog waarin je alle homo's over 1 kam scheert en praat alsof het een ziekte is. Of valt dat onder het kopje vrijheid van meningsuiting vanwege je geloof?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 16:31:33 #276
13462 BansheeBoy
pi_64582375
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:06 schreef Blawh het volgende:

[..]

''Alle homo's zijn niet geschikt voor voetbal.'' Zomaar een quote die je ook weleens gepost hebt, en zo zijn er wel meer voorbeelden. Gevolgd door een betoog waarin je alle homo's over 1 kam scheert en praat alsof het een ziekte is. Of valt dat onder het kopje vrijheid van meningsuiting vanwege je geloof?
Ja, ik vind dat ik dat moet kunnen zeggen, zolang ik maar niet (overdreven) kwetsend te werk ga. Ik ben blij dat je het antwoord zelf al geeft.

²
pi_64583078
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, ik vind dat ik dat moet kunnen zeggen, zolang ik maar niet (overdreven) kwetsend te werk ga. Ik ben blij dat je het antwoord zelf al geeft.

²
Dit kan jij dus gewoon niet zeggen.
Als je een beetje serieus wil overkomen moet je niet iedereen over 1 kam scheren.
En misschien ook is stoppen met altijd dezelfde smylies in een post zetten.
Dit zijn oorzaken waardoor je niet zo serieus wordt genomen hier op het forum.
Smylies zijn bedoeld om de post een emotie mee te geven, en als jij altijd dezelfde smylies in je post zet maak je jezelf nog minder geloofwaardig, en nog meer belachelijk naar mijn mening.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 16:59:25 #278
13462 BansheeBoy
pi_64583367
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:51 schreef Adothehague het volgende:

Smylies zijn bedoeld om de post een emotie mee te geven, en als jij altijd dezelfde smylies in je post zet maak je jezelf nog minder geloofwaardig, en nog meer belachelijk naar mijn mening.
Ik vind dat krolse/hitsige vrouwtje in je avatar ook niet kunnen. Toch waardeer ik je post inhoudelijk en negeer ik de randzaken. Wij volwassen mensen moeten dat toch kunnen?

²
pi_64583494
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik vind dat krolse/hitsige vrouwtje in je avatar ook niet kunnen. Toch waardeer ik je post inhoudelijk en negeer ik de randzaken. Wij volwassen mensen moeten dat toch kunnen?

²
Ik vind dat vrouwtje anders lekkerder om tegen aan te kijken dan tegen die gele zon van jou. Maar ik zie dat jij niet in staat ben om inhoudelijk op mijn post te reageren. Opzich geeft dat niet. Misschien heb ik je toch nog iets te hoog ingeschat dat jij daartoe instaat ben. Als jij niet ervoor kiest je style van posten te veranderen (Altijd dezelfde emotiicons, en iedereen over 1 kam blijft scheren) dan zal jij hier nooit meer serieus worden genomen.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:20:00 #280
13462 BansheeBoy
pi_64584284
Ado, we verschillen van mening, maar hebben enorm veel respect voor elkaar. Dat vind ik het belangrijkste, er zijn even zoveel meningen als er populen zijn: daarom is respect het uitgangspunt.

²
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:30:11 #281
176521 Grulez
rasgroninger
pi_64586774
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ado, we verschillen van mening, maar hebben enorm veel respect voor elkaar. Dat vind ik het belangrijkste, er zijn even zoveel meningen als er populen zijn: daarom is respect het uitgangspunt.

²
Zoveel respect geniet jij niet hoor
pi_64591046
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:20 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Deze reactie is wederom een bevestiging dat we jou hier in VBL niet serieus moeten nemen. Het is zinloos je te begeven op een forum als je niet in staat ben inhoudelijk antwoord te geven op de posts van andere users.
pi_64592390
Okay, mooi, klaar. Nu gaan we weer feedback gebruiken waarvoor het nodig is.

Zo kunnen we wel aan de gang blijven.
pi_64595769
Nominatie: "Lekkerste speler Eredivisie"

Wat krijgen we straks, welk stadion heeft de beste douches?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_64596199
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:03 schreef denthemen het volgende:

De tegenhanger is toch ook niet dicht?
pi_64596302
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:13 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

De tegenhanger is toch ook niet dicht?
Het is een lemming
pi_64596369
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:16 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Het is een lemming
Gezien het niveau met de 'walg-reeks' en er is een nominatie-topic voor lelijkste voetballers, waarom zou er dan geen nominatietopic voor mooiste voetballers moeten zijn?

Ga jij nu na de Marokkanen ook homo's benadelen? .
pi_64596602
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:18 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Gezien het niveau met de 'walg-reeks' en er is een nominatie-topic voor lelijkste voetballers, waarom zou er dan geen nominatietopic voor mooiste voetballers moeten zijn?
Omdat het allemaal, stuk voor stuk, kuttopics zijn.
quote:
Ga jij nu na de Marokkanen ook homo's benadelen? .
Marokkanen benadeel ik niet. Alleen homo's.
pi_64596627
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:24 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Omdat het allemaal, stuk voor stuk, kuttopics zijn.
[..]

Marokkanen benadeel ik niet. Alleen homo's.
Dan had je de allereerste al moeten sluiten dus.
pi_64596691
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:24 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dan had je de allereerste al moeten sluiten dus.
Wat mij betreft wel, maar ja, ik ben geen mod gelukkig.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:32:51 #291
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64596949
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:26 schreef EnGCatjuh het volgende:

Wat mij betreft wel, maar ja, ik ben geen mod gelukkig.
Inderdaad, gelukkig niet.
Poef.....gone! ©golfer
pi_64596972
quote:

Dicht. Heb er nu wel even genoeg van, het is geen ONZ hier.
pi_64596980
quote:

Ik vind deze reactie uit dat topic eerder het vermelden waard, want ondanks mijn oprechte pogingen om het tegendeel te ontdekken vind ik daar weer de zoveelste bevestiging van het feit dat zoveel voetbalsupporters volslagen mongolen zijn.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:36:02 #294
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64597065
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:33 schreef Croupouque het volgende:

Ik vind deze reactie uit dat topic eerder het vermelden waard, want ondanks mijn oprechte pogingen om het tegendeel te ontdekken vind ik daar weer de zoveelste bevestiging van het feit dat zoveel voetbalsupporters volslagen mongolen zijn.
En nu loop jij de mongolen zomaar te beledigen en dat vind je wel oké?
Poef.....gone! ©golfer
pi_64597138
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:33 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Is weg. Net zoals hijzelf.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:55:13 #296
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_64597862
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:33 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dicht. Heb er nu wel even genoeg van, het is geen ONZ hier.
Dan moet deze toch ook dicht? Nominatie: "Lelijkste speler Eredivisie" Correct me if I'm wrong.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:55:37 #297
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_64597877
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:37 schreef RayMania het volgende:

[..]

Is weg. Net zoals hijzelf.
Zeker respectabel.
pi_64598687
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:55 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dan moet deze toch ook dicht? Nominatie: "Lelijkste speler Eredivisie" Correct me if I'm wrong.
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:16 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Het is een lemming
Die van de lelijkste speler blijft dus gewoon open en dat betekent niet dat er ook maar een topic geopend mag worden waarin je de speler met het mooiste kapsel nomineert.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_64600593
Wat is het verschil dan?
pi_64600627
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is het verschil dan?
Dat we hebben besloten dat die topics voor nu wel even genoeg zijn.
Geen verschil, maar de ene was al open en de andere nog niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')