Klopt, zeker omdat de pot Nutella niet voor het eerst voorbij komt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik denk dat je echt in de topics moet zitten om te weten dat het irritant is. Als je dag in dag uit te vinden bent in VBL en reageert in de topics, dan kan het gewoon ontzettend irritant zijn.
Ik hou het laatste woord.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sinds jouw hautaine gedrag wel ja. Is overigens ook niet voor het eerst.
Maar goed, dan zijn we klaar he.
Ray, er zijn het die het irritant vinden, er zijn er die het fijn vinden, er zijn er die er geen mening over hebben. Daarom vind ik de policy leidend, niet de mening van users. Alhoewel je hun geluiden uiteraard wel dient te respecteren.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:36 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat je echt in de topics moet zitten om te weten dat het irritant is. Als je dag in dag uit te vinden bent in VBL en reageert in de topics, dan kan het gewoon ontzettend irritant zijn.
Oh oh oh wat een topmod hebben we hier mee te makenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik hou het laatste woord.
Jij zou gaan slapen.
Weltruste.
Ik ben het niet vaak met je eens, ADO, maar nu wel.quote:sjimz je zou beter moeten weten als moderator door niet het laatste woord te willen hebben tegen Da_Sandman.
1 vraag. Waarom doe je het?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ray, er zijn het die het irritant vinden, er zijn er die het fijn vinden, er zijn er die er geen mening over hebben. Daarom vind ik de policy leidend, niet de mening van users. Alhoewel je hun geluiden uiteraard wel dient te respecteren.²
Ik ben een voetbaldier, op en top liefhebber, voetbal gaat me aan het hart. Ik volg alle voetbalgrogramma's, kijk elke dag naar VI tv met solide vriend Derksen. Ik heb hier een goede DVD liggen van Dennis Bergkamp. Ik voetbal zelf in de zaal, heb het ook altijd op het veld gedaan. Ik heb een zwak voor technische voetballers.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ray, er zijn het die het irritant vinden, er zijn er die het fijn vinden, er zijn er die er geen mening over hebben. Daarom vind ik de policy leidend, niet de mening van users. Alhoewel je hun geluiden uiteraard wel dient te respecteren.²
De zinnen die jij continue achter jouw ontopicgedeelte zet plaats ik in de categorie offtopic en onzinnig.quote:Posts verwijderen:
In sommige gevallen kan een Moderator (in zijn of haar eigen forum) of een (Forum-)Admin (over het gehele forum) besluiten een post van een user compleet te verwijderen. Het gaat dan om reacties die offtopic, onzinnig of beledigend zijn en daardoor de voortgang van en dus het leesplezier in een topic verstoren. Wil je niet dat jouw post verwijderd wordt, dan hoef je maar 1 ding te doen: hou je aan de policy.
Waarom gooi je die lompe dingen ertussen bedoel ik natuurlijk... Sommige kinders moet je ook alles uittekenen he...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben een voetbaldier, op en top liefhebber, voetbal gaat me aan het hart. Ik volg alle voetbalprgrogramma's, kijk elke dag naar VI tv met solide vriend Derksen. Ik heb hier een goede DVD liggen van Dennis Bergkamp. Ik voetbal zelf in de zaal, heb het ook altijd op het veld gedaan. Ik heb een zwak voor technische voetballers.
VBL ademt alles waar ik voor sta.²
Klopt, ik liet me ff gaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens, ADO, maar nu wel.
Ik denk dat je op die manier elke post wel kan ontleden, echt waar. Daarom moet je een post als één geheel zien en niet ontleden als ware het een zin.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
[..]
De zinnen die jij continue achter jouw ontopicgedeelte zet plaats ik in de categorie offtopic en onzinning.
Die 3 smylies in je posts is echt een ritueel geworden he ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat je op die manier elke post wel kan ontleden, echt waar. Daarom moet je een post als één geheel zien en ontleden als ware het een zin.²
Ik gooi er geen lompe dingen tussen. Wellicht begrijp ik je verkeerd, kun je je wat concreter uiten? Ik ben je er erkentelijk voor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom gooi je die lompe dingen ertussen bedoel ik natuurlijk... Sommige kinders moet je ook alles uittekenen he...
Dat was toen Mark van Rinsum waar het over gingquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:35 schreef Breach het volgende:
[..]
EK is geen VBL. En ook toen kan ik me een discussie herinneren waarin ik die quote over storend gedrag erbij gehaald heb (weet alleen niet of dat voor jou was, al zou het zomaar kunnen).
Maar het punt is wel duidelijk. Iedereen een fijne nacht nog.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat was toen Mark van Rinsum waar het over ging
Jawel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:04 schreef RayMania het volgende:
Jullie hebben toch niet zes volle pagina's gelezen hè.
Bansheeboy, treinongeluk, Marokkanen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Samenvatting? Ben ik 3 dagen niet online, wordt het ineens gezellig in FB en Hools...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |