ooh ben jij dat, daar hoor ik telkens van die verhalen overquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben het eens met de TT
Overigens, dan ben ik een verhaal aan het vertellen en dan zegt iemand: ja heb je al verteld.
- bummer -
Sshhht, niet zo hard.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ben jij dat, daar hoor ik telkens van die verhalen over
Appelbeignetsquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*laat nog wat oliebollen verdwijnen
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*laat nog wat oliebollen verdwijnen
je router is dementquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sshhht, niet zo hard.![]()
Mijn laptop geeft aan dat hij niet verbonden is met de router, terwijl ik naar mijn weten dat wel ben
quote:
Ik vind deze anders nog best smakelijk !quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
je router is dement![]()
en oliebollen zijn alleen als ze net gebakken zijn
ik had der straks 1 op en die heeft mijn maag vermoordquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind deze anders nog best smakelijk !
Bakken sukkel!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgend jaar toch eens kopen
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had der straks 1 op en die heeft mijn maag vermoord
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat iemand hier eerst vroeg![]()
![]()
'Waar maak je oliebollen eigenlijk van? Aardappelen?'
![]()
![]()
![]()
uitknijpenquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lastig
Even in de oven, vet eruit knijpen, poedersuiker eropMjam
Ja, royal sadness. Hij meende het ook nog.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat iemand hier eerst vroeg![]()
![]()
'Waar maak je oliebollen eigenlijk van? Aardappelen?'
![]()
![]()
![]()
Anders wordt het zo'n erg vette hapquote:
http://www.deweekkrant.nl(...)enduizend_oliebollenquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, royal sadness. Hij meende het ook nog.
Tja, was dat dezelfde gozer die tankbestuurder mocht worden?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, royal sadness. Hij meende het ook nog.
ik krijg een mental image bij en die is niet zo charmingquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anders wordt het zo'n erg vette hap![]()
Dat vind ik niet lekker.
Je moet wat doen voor je oliebol...quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik krijg een mental image bij en die is niet zo charming
Op dit moment?quote:
nee maar dat kan er ook nog wel bij, die oliebol die als een baksteen mijn maag aan het terroriseren is begint zich een weg te banen naar mijn keelquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet wat doen voor je oliebol...
Iets met puisten uitknijpen ofzo?
Nee.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, was dat dezelfde gozer die tankbestuurder mocht worden?
Ik ook.quote:
Sorry hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee maar dat kan er ook nog wel bij, die oliebol die als een baksteen mijn maag aan het terroriseren is begint zich een weg te banen naar mijn keel![]()
vieze praat hier
ik heb rennie's genomen het gaat weerquote:
Mooi zo.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb rennie's genomen het gaat weer
Ik hoef nou ook geen oliebollen meerquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:05 schreef Marurk het volgende:
Heb vanochtend twee van die dingen als ontbijt gehad.Absorbeert wel!
Heb er nog 4 ofzo liggen, maar moet nu niet teveel denken aan die vettige zooi.
ranzigequote:Op donderdag 1 januari 2009 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi zo.
Maar wat voor oliebollen heb jij, dat ze na 1 dag al niet meer lekker zijn?
Blijkbaarquote:
JAAAAAAAAAAAAAaquote:
Hoi ex van NG.quote:
domme vraagquote:
ja ik ga mijn moeder morgen even op der donder gevenquote:
Haaiquote:
Waarom niet deze:quote:
Vet nummer inderdaad.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom niet deze:
Precies dezelfde (geen mix ofzo) maar wel met die vette clip
Hm.. ik had van een echte klb'er eerder een:quote:
5 kilometer(400kcal) voor 2 oliebollen(2x200?) is hetquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga even het vet van de oliebollen eraf rennen
Ik ben geen echte klb'er.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hm.. ik had van een echte klb'er eerder een:
Hoi ex van NG, neuken?-achtige reactie verwacht
Ik ga morgen lekker zwemmen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mooi, ik zie jullie vanavond om 04.00 uur wel weerquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
5 kilometer(400kcal) voor 2 oliebollen(2x200?) is het
Zwemmenquote:
Niet nodig: Oliebol gezonder dan bruine boterhamquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoeveel heb je er op dan ?quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi, ik zie jullie vanavond om 04.00 uur wel weer
Valt hier wel mee, zeker als baanzwemmen is is het zwembad net open dus nog schoon.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zwemmen![]()
Alleen die kleedhokjes en douches zijn zo smerig
Inderdaad, ooit als kind daar een condoom gevondenquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zwemmen![]()
Alleen die kleedhokjes en douches zijn zo smerig
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Inderdaad, ooit als kind daar een condoom gevonden![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Inderdaad, ooit als kind daar een condoom gevonden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet toevallig opgeblazen omdat je dacht dat het een balonnetje was?quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Toen daarmee als trofee het zwembad in gerend, wist ik veel wat het was.
Toch niet een gevulde hè?quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Toen daarmee als trofee het zwembad in gerend, wist ik veel wat het was.
Grote kansquote:
Ik had hem daarna met water gevuld en mee overgegooid. 5 min ofzo en toen kwam de badmeesterquote:
En dan weer hosselen natuurlijk.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Grote kansvrijdag ff naar de kroeg en zaterdag een verjaardag.
Niet echt. Zoveel hossel ik nou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:44 schreef Marurk het volgende:
[..]
En dan weer hosselen natuurlijk.Nog successen geboekt de laatste tijd of niet?
Is die pa een kale jap?quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Hehehe, als de vader van mn vriendin vrolijk kijkt, lijkt ie sprekend op mn PI![]()
![]()
18 jaar?????quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Niet echt. Zoveel hossel ik nou ook weer niet hoorjullie bombarderen mij met die status op fok
maargoed, zaterdag had ik er nog 1. van 18 jaar
Dan kan het legaal dat weet je toch!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
18 jaar?????
Dat is 2x zo oud als je gemiddelde.
Nee geen japquote:
Laten we dat niet doenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:06 schreef BigKahuna het volgende:
Oh, en pics van je vriendin? Doet iedereen hier.
Uiteraard niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:06 schreef BigKahuna het volgende:
Oh, en pics van je vriendin? Doet iedereen hier.
naakt ?quote:
quote:
Jij ookquote:
komt omdat ik er niet benquote:
Ik bedoel in de SCquote:
Krentenbol.quote:
Alles goed met mij!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Krentenbol..
Hoe is het met u?
meisjes houden toch niet van bloedquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik bedoel in de SC.
Heb net saw 5 gezien. Beetje een tegenvaller, maar wel veel bloed![]()
.
wiequote:
Issie al in de bios?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik bedoel in de SC.
Heb net saw 5 gezien. Beetje een tegenvaller, maar wel veel bloed![]()
.
Ja hoor. Beetje moe alleen, maar slapen ga ik nog nietquote:
Patrickquote:
link ?quote:
Kneus.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:40 schreef MiVer het volgende:
murw
zoals deze bagger
zich laat roeren
de terugkerende poppetjes
als in het kastje
nee niet de boogeyman
wel jullie
groetjes
Mooi. Morgen maar effe regelen om ook te gaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja hij draait al in de bios, sinds vandaag. En ik hou wel van horrorfilms zo op z'n tijd.
goeie clipquote:
quote:
niet zeikenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:46 schreef MouzurX het volgende:
Dat ó zó grappige koefnoen is weer op tv
al LANG weer bij wegquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:46 schreef Fascination het volgende:
[..]!!
Oh hoe gaat 't trouwens bij je studentenvereniging Mouzur?
nieuw hier?quote:
Ik klik altijd weer op je fotoboek om te kijken hoe je er ook alweer uitziet, maar er staan helemaal geen foto's in!quote:
Post je nou nog steeds zo fucking achterlijk, kneus?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:50 schreef MiVer het volgende:
[..]
nieuw hier?
meerdere keren een oh-NOES
voorbij zien soppen
dat dus
let je wel op anders krijg je weer een ban ofzoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Post je nou nog steeds zo fucking achterlijk, kneus?
jullie hebben zelf je eigen wereld geschapenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Post je nou nog steeds zo fucking achterlijk, kneus?
Oh wat dan? Vertelquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
al LANG weer bij weg![]()
Maarja nu kan ik uit eigen ervaring tenminste later zeggen hoe pauper het is
Maar die foto's staan wel onlinequote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik klik altijd weer op je fotoboek om te kijken hoe je er ook alweer uitziet, maar er staan helemaal geen foto's in!
Heb ik ook altijd met BT.
Voor zover ik weet is 'Oh noes' een kreet en niet een persoonquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:50 schreef MiVer het volgende:
[..]
nieuw hier?
meerdere keren een oh-NOES
voorbij zien soppen
dat dus
Haha, jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik klik altijd weer op je fotoboek om te kijken hoe je er ook alweer uitziet, maar er staan helemaal geen foto's in!
Heb ik ook altijd met BT.
jij ook hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ja. Van Bt staan heel veel foto's hier op Fok! hoor, nog in het vorige topic volgens mij
.
Oh en gers heeft een goede smaak.
en jij een draakquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is 'Oh noes' een kreet en niet een persoon
Stelletje popi jopi nerd/vriendlozen die op de mdidelbare school niet zouden misstaan om het maar in 1 zin te zeggenquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
in dat wat doe jij voor 5 euro topicmaar dat was niet zo'n succes
![]()
picsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:57 schreef Fascination het volgende:
[..]!! Die in S&G waren echt prachtig. Vooral die upskirt!
omgquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:56 schreef MiVer het volgende:
[..]
en jij een draak
die geprikt wordt
hahaha
Oh misschien is zo'n studentenvereniging dan toch wel wat voor mijquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Stelletje popi jopi nerd/vriendlozen die op de mdidelbare school niet zouden misstaan om het maar in 1 zin te zeggen
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:57 schreef Fascination het volgende:
[..]!! Die in S&G waren echt prachtig. Vooral die upskirt!
Die zijn er niet meer. Ik baal er echt van dat ik die upskirt niet heb opgeslagenquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die zijn er niet meer. Ik baal er echt van dat ik die upskirt niet heb opgeslagen.
kun je stellen ouwequote:
Lamequote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die zijn er niet meer. Ik baal er echt van dat ik die upskirt niet heb opgeslagen.
En ik heb ook het idee dat ze enorm bekrompen zijn en lesbos biseksuelen negers en andere mensen die op de een of andere manier "raar" (je snapt me wel) zijn er niet in komenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh misschien is zo'n studentenvereniging dan toch wel wat voor mij.
wtf post jij altijd zo?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:00 schreef MiVer het volgende:
[..]
kun je stellen ouwe
kun je stellen....
je maakt wat mee op je dag
alles goed weet je
zolang je maar niet gaat ploegen
met je rollator
ipv traan...mijn kus voor je
Nou als je het heel lief vraagt stuurt ze hem vast welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Fucking kneus.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:52 schreef MiVer het volgende:
[..]
jullie hebben zelf je eigen wereld geschapen
met je metafoortjes
ik steek geen draken
maar prik je wel
even voelen weetje
ballen of niet
jij klein
Ontelbaar.quote:
Pff ik was pas met een huisgenootje mee naar een feestje van haar studentenvereniging, en ondanks dat het 1 van de "normale" zou zijn had ik binnen 2 minuten al zoeits vna "quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En ik heb ook het idee dat ze enorm bekrompen zijn en lesbos biseksuelen negers en andere mensen die op de een of andere manier "raar" (je snapt me wel) zijn er niet in komen![]()
En het feit dat ze allemaal rijke pappies hebben maar de "societeit" () een krot is wat ook nog eens tering bende is, is ook om te janken.
Maar genoeg ge-generaliseert
En al die verplichtingen natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En ik heb ook het idee dat ze enorm bekrompen zijn en lesbos biseksuelen negers en andere mensen die op de een of andere manier "raar" (je snapt me wel) zijn er niet in komen![]()
En het feit dat ze allemaal rijke pappies hebben maar de "societeit" () een krot is wat ook nog eens tering bende is, is ook om te janken.
Onze Internet White Knight is er ook weer eensquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:02 schreef BigKahuna het volgende:
Wie is trouwens een grotere kneus, Emimich of MiVer? Ik kan niet kiezen
Ik snap alleen dan niet waarom er eigenlijk geen normale studentenverenigingen zijn die gewoon feesten organiseren enz.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Pff ik was pas met een huisgenootje mee naar een feestje van haar studentenvereniging, en ondanks dat het 1 van de "normale" zou zijn had ik binnen 2 minuten al zoeits vna "" Beetje kansloze mensen binnen
Dat idee had ik ook alquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mag ik alleen maar uit die twee kiezen... ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:02 schreef BigKahuna het volgende:
open deurenquote:
Vertel?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Onze Internet White Knight is er ook weer eens
Die ontgroening lijkt me juist het toffequote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al. Ik zou er ook helemaal niet tussen passen.
Beetje jammer dat je wel eerst die kutongroening moest doorlopen.
Ik las eens iets over een alternatieve studentenvereniging die zoiets volgens mij deed. Alleen was het grootste gedeelte daar van die extreme alto'squote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik snap alleen dan niet waarom er eigenlijk geen normale studentenverenigingen zijn die gewoon feesten organiseren enz.
En met normaal bedoel ik dus gewoon ergens waar je 's middags kan chillen en waar 's avonds feesten zijn ofzo zonder al die kinderachtige shit.
herhaling, jijquote:
Nee precies, maarja dat daargelaten daar hoef jenatuurlijk niet heen. Maar ik erger me echt kapot aan van die mannetjes die normaal wel gewoon relax zijn, maar zodra ze daar dan zijn me thun jaarclubje dan zijn het opeens totaal andere mensnequote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik snap alleen dan niet waarom er eigenlijk geen normale studentenverenigingen zijn die gewoon feesten organiseren enz.
En met normaal bedoel ik dus gewoon ergens waar je 's middags kan chillen en waar 's avonds feesten zijn ofzo zonder al die kinderachtige shit.
Nu is het leuke er wel weer vanaf.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:06 schreef MiVer het volgende:
[..]
open deuren
de hand die voor je ligt
niet je vlinder
wel het doodshoofd
geen ambitie
jou vraag, mijn fun
groet
Ja hier heb je er 1 die qua dat wel relax is, maar vooral alto's en hippies daarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik las eens iets over een alternatieve studentenvereniging die zoiets volgens mij deed. Alleen was het grootste gedeelte waar van die extreme alto's. Oh en 't is niet in Tilburg
.
Waarom is er nou niks waar je 's middags kan chillen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik las eens iets over een alternatieve studentenvereniging die zoiets volgens mij deed. Alleen was het grootste gedeelte waar van die extreme alto's. Oh en 't is niet in Tilburg
.
die zit toch in nijmegenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
Het leuke was er vanaf het begin al af.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nu is het leuke er wel weer vanaf.
Doe eens normaal man!
Zoek vrienden ipv een clubje vol met andere mensen die anders niks te doen hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom is er nou niks waar je 's middags kan chillen?
naast de kroeg onder mijn school en gewoon bij vrienden natuurlijk
kies de bitch niggerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:02 schreef BigKahuna het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:07 schreef IQM het volgende:
Bladiebla en bladiebla. 2009. Wooptiedoo. Lalalala.
Opbokken naab.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:10 schreef MiVer het volgende:
[..]
kies de bitch nigger
mag ook mij doen
maar ga toch niet aan je pik zuigen
val op vrouwen
en grote vissen
jij klein
Ja zoals ik al zei bij vrienden kan je wel gewoon chillen maarja nu heeft er 1 maar een beetje grote kamer waar je zeg maar met 5 man normaal kan zitten en om nou telkens daar op die kamer te zittenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zoek vrienden ipv een clubje vol met andere mensen die anders niks te doen hebben.
waarom denk jequote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nu is het leuke er wel weer vanaf.
Doe eens normaal man!
Uhu uhu.quote:
Bouw een boomhut.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei bij vrienden kan je wel gewoon chillen maarja nu heeft er 1 maar een beetje grote kamer waar je zeg maar met 5 man normaal kan zitten en om nou telkens daar op die kamer te zitten
quote:
hee SBquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het leuke was er vanaf het begin al af.
Vergeefse moeite.
quote:
waarom heb je een doodshoofdvlinder in je avaquote:
?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:12 schreef Emimich het volgende:
Nijmegen is gewoon een groot alternatief broeinest.
wtf?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:13 schreef MiVer het volgende:
[..]
waarom heb je een doodshoofdvlinder in je ava
ben je van de zwarte kant?
Linkse klote stadquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:12 schreef Emimich het volgende:
Nijmegen is gewoon een groot alternatief broeinest.
Zit je daarbijquote:
nee vond hem iets te alternatiefquote:
dom, dommer, domstquote:
Opflikkeren focking debielquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:16 schreef MiVer het volgende:
[..]
dom, dommer, domst
ego's en erwten
het wonder
van jou
je bent een SM typjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:16 schreef BigKahuna het volgende:
Hey MiVer, fucking debiel. Waarom kan je buiten KLB wel gewoon posten? Waarom doe je hier zo fucking achterlijk? En leg het nou gewoon eens uit in plaats van zo'n autistisch kutantwoord dat alleen maar uit bullshit bestaat.
QFTquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, vieze stinkende hippies!
Wat bereik je hier voor jezelf nou mee?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:17 schreef MiVer het volgende:
[..]
je bent een SM typje
die graag straf wilt
jawel
zeg maar, jawel
hahaha
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:17 schreef MiVer het volgende:
[..]
je bent een SM typje
die graag straf wilt
jawel
zeg maar, jawel
hahaha
Waarom leg je het niet gewoon uit, kneus?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:17 schreef MiVer het volgende:
[..]
je bent een SM typje
die graag straf wilt
jawel
zeg maar, jawel
hahaha
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, vieze stinkende hippies!
OK, vanaf nu gewoon negeren die aap.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:16 schreef BigKahuna het volgende:
Hey MiVer, fucking debiel. Waarom kan je buiten KLB wel gewoon posten? Waarom doe je hier zo fucking achterlijk? En leg het nou gewoon eens uit in plaats van zo'n autistisch kutantwoord dat alleen maar uit bullshit bestaat.
Geen... ik luister livesets van hemquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:19 schreef Fascination het volgende:
Oh Mouzur, welke liedjes van Ricardo Villalobos heb jij op mp3?
HIHIHIHIHIHIHAHAHAH Ik zit lekker om half 2 snachts autistische bullshit op een forum te zetten. En dat mensen dat vervelend vinden, daar haal ik mijn voldoening uit, hoera!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:23 schreef MiVer het volgende:
(multi reply...)
lachen met jullie
hahaha
maar ben het wel eens
het is goed ambitie te hebben
dus blijven oefenen
volharding weet je
dan kom je er wel
succes
Oh je bent er zo eenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Geen... ik luister livesets van hem
Kan die gast daarmee niet gewoon gebanned worden?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
HIHIHIHIHIHIHAHAHAH Ik zit lekker om half 2 snachts autistische bullshit op een forum te zetten. En dat mensen dat vervelend vinden, daar haal ik mijn voldoening uit, hoera!
lees de faqquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
Kan die gast daarmee niet gewoon gebanned worden?Voor verstoring van topics ofzo.
Er niet op reageren werkt ook niet.quote:
Ik was vandaag nog in Zoutelande.quote:
Heldtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:27 schreef MiVer het volgende:
[..]
lees de faq
span een procedure aan
denk aan jezelf
plezier hem ook
zorg dat alles goed is
kus
hij is een kloon van houniet(moderatur uvt) zie zijn e-mail.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:27 schreef MiVer het volgende:
[..]
lees de faq
span een procedure aan
denk aan jezelf
plezier hem ook
zorg dat alles goed is
kus
Wat kwam je hier nou weer doen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog in Zoutelande.
Nieuwjaarsduik, maar we waren de enige en hebben er toen toch maar vanaf gezien.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat kwam je hier nou weer doen?![]()
In de winter ook echtDan is er echt niks te doen.
met weemoed naar de zomerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog in Zoutelande.
Volgens mij ben je ten einde raad, gelet op je gejank in de FB!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:27 schreef MouzurX het volgende:
Er niet op reageren werkt ook niet.
een ieder mag sparren met mequote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:29 schreef Adothehague het volgende:
[..]
hij is een kloon van houniet(moderatur uvt) zie zijn e-mail.
Uhuhquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nieuwjaarsduik, maar we waren de enige en hebben er toen toch maar vanaf gezien.
Doe nou maar niet. Je deed het al eerder met als gevolg dat dat adres via Google te vinden is. En SPAMbots vinden je wat weer 800 spammailtjes als gevolg heeft.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:34 schreef MiVer het volgende:
[..]
een ieder mag sparren met me
op
nu aangezet
Dan zou ik der ZEKER hetero willen makenquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan zou ik der ZEKER hetero willen maken
Mm ken ik nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:33 schreef MouzurX het volgende:
Fas hoe heet het liedje in de laatste seconde van:
Tis volgens mij van Sebo K.
"if i could be free, from the sinner in me"
...thats not a picture that your memory paints"
Zit in de tekst
Nee, gewoon een strandwandelingetje metquote:
Joehoequote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:40 schreef Fascination het volgende:
Godver m'n topic weer dichtgegooid. Nog maar een keer
.
Echte bikkels die lopen van dishoek via zoutelande en westkapelle naar domburg toequote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, gewoon een strandwandelingetje meten dachten laten we eens naar Zoutelande gaan ipv Domburg of Dishoek.
Er zit een goede klacht in, zal hem nu wat beter verwoorden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
JoehoeZuurstoftekort of gewoon een plaat voor je bakkes?
Zet 'm op!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er zit een goede klacht in, zal hem nu wat beter verwoorden.
Eh Fas ... je moet ook niet aanleggen met een hetero-chick he?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:40 schreef Fascination het volgende:
Godver m'n topic weer dichtgegooid. Nog maar een keer
.
Nou enquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Eh Fas ... je moet ook niet aanleggen met een hetero-chick he?
groetjes en respect bio en alle goeds voor nu en restquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:34 schreef MiVer het volgende:
[..]
een ieder mag sparren met me
op .....
nu aangezet
[ Bericht 3% gewijzigd door Biogarde op 02-01-2009 01:35 ]
Moeten ze vooral blijven doen. Ik zit liever zo snel mogelijk in een strandtent.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Echte bikkels die lopen van dishoek via zoutelande en westkapelle naar domburg toe
snap geen fuck vanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Doe nou maar niet. Je deed het al eerder met als gevolg dat dat adres via Google te vinden is. En SPAMbots vinden je wat weer 800 spammailtjes als gevolg heeft.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moeten ze vooral blijven doen. Ik zit liever zo snel mogelijk in een strandtent.
Dat je je e-mail niet zomaar ergens moet posten omdat het adres gelezen wordt door automagische systemen die je adres opslaan en je spam bezorgen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:46 schreef MiVer het volgende:
[..]
snap geen fuck van
maar lees bericht eerder
groetjes
Tsjah, ze is een pot hè.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:40 schreef Biogarde het volgende:
JoehoeZuurstoftekort of gewoon een plaat voor je bakkes?
Met andere woorden, naai vooral andere personen door hun e-mailadressen te pas en te onpas te posten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:48 schreef Biogarde het volgende:
Dat je je e-mail niet zomaar ergens moet posten omdat het adres gelezen wordt door automagische systemen die je adres opslaan en je spam bezorgen.
Hoe zit dat dan eigenlijk met je fobo profiel email ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat je je e-mail niet zomaar ergens moet posten omdat het adres gelezen wordt door automagische systemen die je adres opslaan en je spam bezorgen.
aanvullingquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
no shitquote:
Dat is vaak slechts een kortdurende fase bij pubers.quote:
Oh bedankt voor deze opmerking, ik herinner me weer iets wat ik in m'n topic kan verwerkenquote:
Da's een soort jpeg. Dat ziet zo'n bot niet. Zijn wel scripts voor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan eigenlijk met je fobo profiel email ?
Ik ben der aan het bekerenquote:
Dat is een image en kunnen die bots dus niet lezen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan eigenlijk met je fobo profiel email ?
Ik ben een bot en ik kan hem gewoon lezen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is een image en kunnen die bots dus niet lezen.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:51 schreef MiVer het volgende:
bio top, is je gelukt
ga nu pleitte
vind nergens op slaan
kan zelf wel besluiten
andere dag weer
1. kunnen ze dat niet dan? waarom was rapidshare dan zo kut met die katten enz? daar was toch ook de reden achter dat bots normale letters konden lezen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is een image en kunnen die bots dus niet lezen.
..was tijdelijke fotoquote:
Er zijn manieren, maar die zullen hier vast worden geblocked.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
1. kunnen ze dat niet dan? waarom was rapidshare dan zo kut met die katten enz? daar was toch ook de reden achter dat bots normale letters konden lezen?
2. Je typt het zelf wel in... ligt er dan aan waar het in een plaatje wordt omgezet maar als dat in de "code" van de site staat dan kunnen ze het nog steeds opzoeken lijkt me
Voor antwoorden op deze vragen verwijs ik je door naar de helpdesk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
1. kunnen ze dat niet dan? waarom was rapidshare dan zo kut met die katten enz? daar was toch ook de reden achter dat bots normale letters konden lezen?
2. Je typt het zelf wel in... ligt er dan aan waar het in een plaatje wordt omgezet maar als dat in de "code" van de site staat dan kunnen ze het nog steeds opzoeken lijkt me
Ja het staat in de database, dan word dat middels een lib in php automatisch omgezet naar een plaatje. Hoe willen bots in de code gaan duiken? Het is niet zo dat het in de url staat oidquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Of gewoon weglaten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:54 schreef MouzurX het volgende:
O ja we moeten trouwens dat op plaatje opnieuw uplaoden ofzo
Dus dan ben ik ook een lekker wijf?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |