quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:10 schreef de_boswachter het volgende:
Elke dag weer diezelfde fucking ellende op de A2 bij Echt (Ja Echt waar, whehehe). Daar waar de nieuwe snelweg (Ja, die met die kuttunnel) aansluit op de autobaan staat er keer op keer zowel s'morgens als s'avonds file.
Dus ik vanmorgen weer lekker achteraan aansluiten met in mijn rechterhand een sigaretje en in mijn linkerhand een boterham met jam + hagelslag (mjammie). Rijdt er ineens naast me een lekker wijf (voor mijn begrippen dan he). Donker haar tot vlak over de schouders, zo'n gestreept H&M shirtje aan, en een sigaretje op de bek. Oh, heerlijk ordinair !
Ik snel mijn in Turkije gekochte Gucci bril opzetten want de zon stond laag. Kijk ik haar aan zit ze gewoon aan een tiet te wrijven. Ik dacht dat geeft het zich toch niet he !!!
Dus ik zo mijn duim opsteken, doet ze haar telefoon omhoog naar me zo van bel me. Ik zo:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AHHHH dat wordt een dagje ATV opnemen
Heb ik godverdomme geen pen op zak en begint de file te rijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pwnd doordat ik geen pen in de auto had en de file die net op het verkeerde moment begon te rijden![]()
![]()
Uh neequote:Op woensdag 26 maart 2008 19:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
en toen ging je wekker en kwam je er achter dat je weer een dag naar zwaar werk moest waar iedereen jou pest
Nee JIJ bent de reden dat mensen dit forum bezoeken zullen we zeggenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:19 schreef MetalSonic het volgende:
Euhm ja, leuk zo'n verhaal terwijl ik weet dat je 24/7 achter je pc zit... Ik kon er in elkgeval niet om lachen.
Niet echt ? maar wat heeft dat ermee te maken dat je topic niet grappig is ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee JIJ bent de reden dat mensen dit forum bezoeken zullen we zeggen
Het is ook niet grappig bedoeld. Dat is het verschil. Jij komt hier voor grappige topics in KLB. Moet je richting ONZ, daar kun je lachen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:29 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Niet echt ? maar wat heeft dat ermee te maken dat je topic niet grappig is ?
Ach gossiequote:Op woensdag 26 maart 2008 19:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is ook niet grappig bedoeld. Dat is het verschil. Jij komt hier voor grappige topics in KLB. Moet je richting ONZ, daar kun je lachen.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:24 schreef zarGon het volgende:
Dat jij autorijdt is een verontrustende constatering.
Die afrit / oprit van de A73 ligt toch ECHT WEL in Echt hoor. Zit je bijna op het industrieterrein van Echt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:38 schreef Mapani het volgende:
Schat, die nieuwe snelweg met die kuttunnel sluit niet in Echt aan op de A2, maar in Maasbracht!! Want het Ei van St. Joost ligt toch echt fucking naast het plaatsnaambordje Maasbracht. Jij hebt GPS nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |