Jij baseert jouw mening op 1 of hoogstens 4 wedstrijden.Klopt ook niet he.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ze zullen ook vast niet alle 1600 er zo uit gezien hebben. Maar wel een groot deel in ieder geval. En van de groep rellers na de wedstrijden kan ik met alle zekerheid zeggen dat het dit soort figuren betreft.
Er is amper sfeer (meer dan 'come on PSV', en 'boeren' hoor je ook niet). Ze krijgen nauwelijks een uitvak vol en van racistische leuzen zijn ze ook niet vies.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom gebruik je 'sowieso' hier? Daar hadden we het nl. helemaal niet over. Je moet wel weten waar je over praat voordat je reageert. Maar oke, wat zijn je argumenten?
Behalve kokosnootplukkers?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:37 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Over dit soort onderwerpen moet je gewoon je muil houden want je komt nooit bij Feyenoord.
Bij Feyenoord is iedereen welkom.
Het taalgebruik zegt genoeg.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:37 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Over dit soort onderwerpen moet je gewoon je muil houden want je komt nooit bij Feyenoord.
Bij Feyenoord is iedereen welkom.
Ligt eraan wat voor kokosnoten je plukt.quote:
Wat zegt mijn taalgebruik over mij dan?quote:
Ging over Somalia tegen Rosenborg. 'Die kokosnotenplukker legt hem er gewoon in!' of iets dergelijks.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:44 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor kokosnoten je plukt.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:44 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor kokosnoten je plukt.
Dat fanatieke Feyenoordsupporters over het algemeen geweldadiger zijn. Omdat hij nooit bij Feyenoord is geweest moet hij zijn muil maar houden. Hetzelfde als dat een burgemeester eerst bij de plantsoendienst moet hebben gewerkt om een oordeel te kunnen vellen over hun toekomst. Het slaat kant noch wal.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:45 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Wat zegt mijn taalgebruik over mij dan?
Als je insinueert dat Feyenoord-supporters racistisch zijn mag je wat mij betreft ook gewoon je muil houden hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:49 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat fanatieke Feyenoordsupporters over het algemeen geweldadiger zijn. Omdat hij nooit bij Feyenoord is geweest moet hij zijn muil maar houden. Hetzelfde als dat een burgemeester eerst bij de plantsoendienst moet hebben gewerkt om een oordeel te kunnen vellen over hun toekomst. Het slaat kant noch wal.
Wat heeft taalgebruik nou met geweld te maken?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:49 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat Feyenoordsupporters over het algemeen geweldadiger zijn. Omdat hij nooit bij Feyenoord is geweest moet hij zijn muil maar houden. Hetzelfde als dat een burgemeester eerst bij de plantsoendienst moet hebben gewerkt om een oordeel te kunnen vellen over hun toekomst. Het slaat kant noch wal.
Omdat tegenargumenten teveel gevraagd zijn?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als je insinueert dat Feyenoord-supporters racistisch zijn mag je wat mij betreft ook gewoon je muil houden hoor.
Omdat het gewoon niet zo is. En ik hoef het al helemaal niet te horen van iemand die nooit bij Feyenoord is geweest.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:00 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Omdat tegenargumenten teveel gevraagd zijn?
Wanneer heb jij die racistische leuzen dan gehoord?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Er is amper sfeer (meer dan 'come on PSV', en 'boeren' hoor je ook niet). Ze krijgen nauwelijks een uitvak vol en van racistische leuzen zijn ze ook niet vies.
Is het een grote moeite om gewoon even argumenten neer te zetten?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Neuzen
Alsof het uitmaakt 'wanneer' ik ze heb gehoord. Het gaat erom dat het gebeurt.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:04 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Wanneer heb jij die racistische leuzen dan gehoord?
quote:
Kom dan met voorbeelden. Als je me niet kan zeggen wanneer het gebeurt moet je je mond houden. Ik kom heel vaak bij PSV en ik hoor ze niet, dus ben benieuwd...quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Alsof het uitmaakt 'wanneer' ik ze heb gehoord. Het gaat erom dat het gebeurt.
Voorbeelden? Je vraagt me 'wanneer' het is gebeurt, vergeef me dat ik de exacte datum ben vergeten. Bovendien heb ik het zelf niet verzonnen, er zijn genoeg PSV supporters (ja, die zijn er ook) die zich er ook aan ergeren. Maar het gebeurt wel.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:11 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Kom dan met voorbeelden. Als je me niet kan zeggen wanneer het gebeurt moet je je mond houden. Ik kom heel vaak bij PSV en ik hoor ze niet, dus ben benieuwd...
Enig incidentje wat ik me kan herinneren is met Henry geloof ik, flink aantal jaren terug...
quote:UEFA onderzoekt klacht tegen PSV
26 september 2002 13:18
De UEFA meldt op haar eigen internetsite dat ze een onderzoek gaat starten naar aanleiding van racistische uitlatingen en het gooien van voorwerpen door PSV supporters tijdens de wedstrijd PSV-Arsenal.
In dat geval begint het dansje van de RBC-supporters er aardig op te lijkenquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:58 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Linedance ziet ze liever allemaal zo in het uitvak.
[ afbeelding ]
1.2.3 naar voren 1.2.3 naar links
Dat nummer irriteer ik me ook mateloos aan. Elke club in Nederland lijkt het te zingen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:14 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
In dat geval begint het dansje van de RBC-supporters er aardig op te lijken
Zijn geen grootschalige uitingingen van racisme volgens mij. Omdat een paar idioten dat doen zijn PSV-supporters opeens racistenquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Voorbeelden? Je vraagt me 'wanneer' het is gebeurt, vergeef me dat ik de exacte datum ben vergeten. Bovendien heb ik het zelf niet verzonnen, er zijn genoeg PSV supporters (ja, die zijn er ook) die zich er ook aan ergeren. Maar het gebeurt wel.
En incidentje?
[..]
Inderdaad. En geen één club zingt het zo goed als de Italianen dat doen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:16 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat nummer irriteer ik me ook mateloos aan. Elke club in Nederland lijkt het te zingen.
Weer zo'n voorbeeld van een hoog jostiband-gehalte.
Omdat je normaal een wedstrijd wilt bezoeken?quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:17 schreef existenz het volgende:
Wees blij dat je geen stadionverbod krijgt...
Argentijnen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Inderdaad. En geen één club zingt het zo goed als de Italianen dat doen.
Er hangen nu eenmaal regels aan verplichte combi's en die negeren kan stadionverbod opleveren. Over het wel en wee van combi's tegenwoordig gaat dit topic niet, bovendien zijn we dan snel klaar. Iedereen in VBL denkt er wel hetzelfde over vermoed ik.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:18 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Omdat je normaal een wedstrijd wilt bezoeken.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:16 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat nummer irriteer ik me ook mateloos aan. Elke club in Nederland lijkt het te zingen.
Weer zo'n voorbeeld van een hoog jostiband-gehalte.
Welk filmpjequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Jij bent toch die van dat filmpje met die nachtrace van Doornbos?
Volgens mij is het cim bom bom (quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:14 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
In dat geval begint het dansje van de RBC-supporters er aardig op te lijken
Paar jaar terug, was op Fok! Sport een reportage over een nachtelijke race (Nederlandse tijd) met Doornbos bij een user thuis, was bij jou toch?quote:
Cim Bom is volgens mij een andere naam voor Galatasaray.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Volgens mij is het cim bom bom () het clublied van Galatasaray.
Sowieso van die nummers waar geen tekst in voorkomt vind ik altijd vrij triest.
En dus irriteert het jequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:24 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Cim Bom is volgens mij een andere naam voor Galatasaray.
In ieder geval hoor je dat melodietje in veel stadions in NL vooral bij ajax.
Ik verwacht niet dat het volgend jaar opeens volledig anders zal zijn. Ik denk dat je een mening over een groep uitsupporters aardig kan baseren op vier wedstrijden tegen dezelfde tegenstander.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:42 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Jij baseert jouw mening op 1 of hoogstens 4 wedstrijden.Klopt ook niet he.
Heeft niks te maken met het feit dat jullie het zingen.quote:
Tsjah, echt origineel is het allemaal niet. Maar dat is het eigenlijk nooit op de traditionele nummers na.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:27 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met het feit dat jullie het zingen.
Vind het alleen raar dat al die clubs het van elkaar overnemen.
Dat van het uitvak ben ik met je eens. Verder hebben we nog wel meer liedjes hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Er is amper sfeer (meer dan 'come on PSV', en 'boeren' hoor je ook niet). Ze krijgen nauwelijks een uitvak vol en van racistische leuzen zijn ze ook niet vies.
Je hebt een beeld van Feyenoord supporters wat totaal niet klopt. Ik wens je er heel veel plezier meequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat het volgend jaar opeens volledig anders zal zijn. Ik denk dat je een mening over een groep uitsupporters aardig kan baseren op vier wedstrijden tegen dezelfde tegenstander.
Wie doet dat?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als je insinueert dat Feyenoord-supporters racistisch zijn mag je wat mij betreft ook gewoon je muil houden hoor.
Is het nooit geweest. Zie het hand in handquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:28 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tsjah, echt origineel is het allemaal niet. Maar dat is het eigenlijk nooit op de traditionele nummers na.
Daar hebben ze het bij PSV (en in Europa, zie nieuwsberichten) in ieder ieder geval zelf naar gemaakt.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:29 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Je hebt een beeld van Feyenoord supporters wat totaal niet klopt. Ik wens je er heel veel plezier mee
Precies.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:28 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tsjah, echt origineel is het allemaal niet. Maar dat is het eigenlijk nooit op de traditionele nummers na.
Daarom ben ik blij dat we bij Feyenoord nog veel originele nummers hebben, ook al zingen we het dan 100 keer.
Als ik bijvoorbeeld een wedstrijd van Twente aan het bekijken ben komt de ene na de andere jostiband-kraker voorbij.
Dat werd zelfs tijdenlang gezongen door Ajacieden.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is het nooit geweest. Zie het hand in hand.
Tja, jullie eigen lala liedje hoor je nu ook al zo vaak niet meer...quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Precies.
Stel je voor dat je volgende keer in de Kuip jalalallalalaaaaaaa Feyenoord Rotterdam hoort...
Jij was er niet bij in Europa. De media kan schrijven wat ze willen.Hoeft niet altijd waar te zijn. Meestal baseren mensen hun mening op wat ze zelf zien.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar hebben ze het bij PSV (en in Europa, zie nieuwsberichten) in ieder ieder geval zelf naar gemaakt.
Ja en jij denkt natuurlijk dat het nummer écht van jullie is hequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:31 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat werd zelfs tijdenlang gezongen door Ajacieden.
Dat is gewoon I will survive.Wat heeft dat er overigens mee te maken?quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, jullie eigen lala liedje hoor je nu ook al zo vaak niet meer....
Ik ken de historie van mijn club wel hoor, wees maar niet bang.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja en jij denkt natuurlijk dat het nummer écht van jullie is he.
Het is net zo ontopic als de rest van dat slappe gelul over stadionsongs. Niet dus.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dat is gewoon I will survive.Wat heeft dat er overigens mee te maken?
Top reactiequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:35 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik ken de historie van mijn club wel hoor, wees maar niet bang.
Dus er klopt niks van wil jij zeggen? De straffen en boetes die Feyenoord heeft gekregen voor misdragingen van supporters zijn dus onterecht wil jij zeggen? Nee, niks geloven van wat er in de media staat, dat is slimquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:33 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Jij was er niet bij in Europa. De media kan schrijven wat ze willen.Hoeft niet altijd waar te zijn. Meestal baseren mensen hun mening op wat ze zelf zien.
Het lied was eerst van een andere Rotterdamse club volgens mij en later aangepast en zodoende het officiele clublied van Feyenoord geworden.quote:
quote:Ga je mee naar het stadion
Naar de club van rood en wit
Zoek een plaatsje in de zon
Waar je zo gezellig zit
Kijk ze komen op het veld
Een gejuich uit duizend kelen
Ja, je staat er van versteld
Als die sterrenploeg gaat spelen
Dan is altijd wat je hoort...
Het lied van Feyenoord
Hand in hand kameraden
Hand in hand voor Feyenoord 1
Geen woorden maar daden
Leve Feyenoord 1
quote:
Zover ik weet is het geschreven door een Duitser (de melodie dan iig), toen hebben Ajax én feyenoord een versie van op plaat gezet en feyenoord heeft het toen geadopteerd. Dus ook alles behalve origineelquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:39 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het lied was eerst van een andere Rotterdamse club volgens mij en later aangepast en het officiele clublied van Feyenoord geworden.
Nancy is zwaar overdreven. Als je de media moet geloven zijn ze nu nog steeds bezig met het schadeherstel bij wijze van spreken. Het is altijd gezeur al moeten Franse clubs in Europa spelen. Toen Manchester in Frankrijk moest spelen waren er ook zware ongeregeldheden maar daar hoor je niemand over?Zie PSG-Twente?Daar hoor je de Uefa nu ook niet meer over.Straffen en boetes krijg je al voor vuurwerk dus dat is geen argument. Ik zeg niet dat je de media nooit moet geloven maar niet altijd.De straffen en boetes waren niet onterecht maar sommige waren veels te zwaar.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus er klopt niks van wil jij zeggen? De straffen en boetes die Feyenoord heeft gekregen voor misdragingen van supporters zijn dus onterecht wil jij zeggen? Nee, niks geloven van wat er in de media staat, dat is slim
Wikipedia doet wonderen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zover ik weet is het geschreven door een Duitser (de melodie dan iig), toen hebben Ajax én feyenoord een versie van op plaat gezet en feyenoord heeft het toen geadopteerd. Dus ook alles behalve origineel.
Dit dusquote:
Het kan me nu echt werkelijk niks interesseren. Het is gewoon ons clublied, klaar.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zover ik weet is het geschreven door een Duitser (de melodie dan iig), toen hebben Ajax én feyenoord een versie van op plaat gezet en feyenoord heeft het toen geadopteerd. Dus ook alles behalve origineel.
Mag je gerust denken hoorquote:
Typisch feyenoord weer. Hebben ze weer eens verloren interesseert ze het niets meerquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:44 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het kan me nu echt werkelijk niks interesseren. Het is gewoon ons clublied, klaar.
Clublied was eerder trouwens van Coal, een Rotterdamse club.
quote:Hét lied van Feyenoord is natuurlijk 'Hand in hand, kameraden'. Veertig jaar geleden werd het voor het eerst op de plaat gezet door Jacky van Dam en nog wekelijks schalt het door de Kuip. Het 'Geen woorden maar daden', gebaseerd op een Duitse compositie uit de negentiende eeuw (!), is de lijfspreuk van de club van Zuid geworden.
Omdat het sinds mensenheugenis het clublied van Feyenoord is.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Typisch feyenoord weer. Hebben ze weer eens verloren interesseert ze het niets meer.
En toch zit de Kuip voller dan ooit in een van de slechtste seizoenen ooitquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Typisch feyenoord weer. Hebben ze weer eens verloren interesseert ze het niets meer.
Lul dan ook niet over originaliteit als je niet weet waar je het over hebt manquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:45 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Omdat het sinds mensenheugenis het clublied van Feyenoord is.
Dat het gejat is ergens voor de oorlog, so be it.
Argument uit het niets dat als een lul op een drumstel slaat. Top dusquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
En toch zit de Kuip voller dan ooit in een van de slechtste seizoenen ooit![]()
Kunnen jullie nog wat van leren
Dat geloof ik inderdaad wel. Maar Feyenoord heeft zijn reputatie dan ook niet bepaald mee natuurlijk.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:42 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Nancy is zwaar overdreven. Als je de media moet geloven zijn ze nu nog steeds bezig met het schadeherstel bij wijze van spreken. Het is altijd gezeur al moeten Franse clubs in Europa spelen. Toen Manchester in Frankrijk moest spelen waren er ook zware ongeregeldheden maar daar hoor je niemand over?Zie PSG-Twente?Daar hoor je de Uefa nu ook niet meer over.Straffen en boetes krijg je al voor vuurwerk dus dat is geen argument. Ik zeg niet dat je de media nooit moet geloven maar niet altijd.De straffen en boetes waren niet onterecht maar sommige waren veels te zwaar.
En met de meest trouwe supporters die overigens totaal niet agressief of racistisch zijnquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:48 schreef Kopbal het volgende:
Feit is gewoon dat Feyenoord de enige club in Nederland is met zoveel echte stadionsongs.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:48 schreef Kopbal het volgende:
Feit is gewoon dat Feyenoord de enige club in Nederland is met zoveel echte stadionsongs.
Tuurlijk.Feyenoord supporters zijn niet altijd lieverdjes. Feyenoord heeft gewoon de pech dat de UEFA een voorbeeld wilde stellen door Feyenoord eruit te gooien. Wat dingetjes uit het verleden hebben ze toen ook meegenomen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat geloof ik inderdaad wel. Maar Feyenoord heeft zijn reputatie dan ook niet bepaald mee natuurlijk.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Tuurlijk.Feyenoord supporters zijn niet altijd lieverdjes. Feyenoord heeft gewoon de pech dat de UEFA een voorbeeld wilde stellen door Feyenoord eruit te gooien. Wat dingetjes uit het verleden hebben ze toen ook meegenomen.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
En met de meest trouwe supporters die overigens totaal niet agressief of racistisch zijn.
Hij is grappig ja.quote:
Wat een niveau weer uit DHquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:06 schreef Adothehague het volgende:
De (K)Neuzen, arrogantie, grootsheidswaanzin en altijd maar denken dat ze de beste zijn terwijl ze dat al jaren niet meer zijn.
Boe-fuckin'-hoequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:06 schreef Adothehague het volgende:
De (K)Neuzen, arrogantie, grootsheidswaanzin en altijd maar denken dat ze de beste zijn terwijl ze dat al jaren niet meer zijn.
Waarom gooien ze clubs als Atletice en Manchester bij vergelijkbare rellen dan niet het toernooi uit?Omdat ze dat niet durven omdat die clubs meer macht en invloed hebben dan Feyenoord.Maarja in de krant stond dat het erg was in Nancy dus dan zal het wel zo zijn hequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:01 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Typisch gevalletje van Eigen schuld, dikke bult.
Nee jullie zijn van een hoog niveauquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:11 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Wat een niveau weer uit DH. Wat een getalenteerde mensen leven hier toch in NL.
Maar dit topic was bij voorbaat al verdoemd uit te lopen op zoietsquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:11 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Wat een niveau weer uit DH. Wat een getalenteerde mensen leven hier toch in NL.
Qua aantal problemen met supporters valt het ook wel mee bij jullie. Alleen een beetje jammer van de aantallen tijdens uitwedstrijden.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:24 schreef leolinedance het volgende:
Nog maar weinig PSV bashers gezien hier
Jij was er wel bij bedoel je?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:17 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Waarom gooien ze clubs als Atletice en Manchester bij vergelijkbare rellen dan niet het toernooi uit?Omdat ze dat niet durven omdat die clubs meer macht en invloed hebben dan Feyenoord.Maarja in de krant stond dat het erg was in Nancy dus dan zal het wel zo zijn he.
Oh ja. Paupervolk dat het fatsoen niet op kan brengen om voor de wedstrijd een minuut de koppen te houden om vervolgens wel 90 minuten stil te zijn...quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:24 schreef leolinedance het volgende:
Nog maar weinig PSV bashers gezien hier
Ach, dat is in elk stadion wel een keer het geval.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh ja. Paupervolk dat het fatsoen niet op kan brengen om voor de wedstrijd een minuut de koppen te houden om vervolgens wel 90 minuten stil te zijn....
Jullie waren ook niet stil!!11!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh ja. Paupervolk dat het fatsoen niet op kan brengen om voor de wedstrijd een minuut de koppen te houden om vervolgens wel 90 minuten stil te zijn....
Hebben de Joodjes wel ooit hun mond gehouden met een minuut stilte? Overigens is het soms wel even wat stiller in het stadion maar opzich wordt er toch ook best wat gezongen enzo?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |