quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:
In mijn geval was deze uit de trein gesloopt en uit het raam getiefd waar ik toen liep. Geen opzet dus.
Verschil in mentaliteit.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
In mijn geval was deze uit de trein gesloopt en uit het raam getiefd waar ik toen liep. Geen opzet dus. Maarja was tegen ajax he, dan is alles toegestaan. Heb er overigens niks aan overgehouden om iedereen hier gerust te stellen.
Woehoe met carnaval.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:58 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Suf? Met carnaval breken ze los en zijn ze wilder dan menig Rotterdammer ooit zal zijn.
Brabanders suf, LOLOLOLquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Je kan een fakkel in je nek krijgen, me die frustratie moet afreageren etc. Doe nou niet alsof je dom bent. Ik moet wel eerlijk toegeven dat een wedstrijd bezoeken in Eindhoven of Rotterdam een wereld van verschil is. Die brabanders zijn een beetje suf.
LOLOLOLOL!quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:02 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Rustig, suf, stil, saai. Hoe je het ook wil noemen.
Nee maar om dan wel een grote bek over dit onderwerp te hebbenquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:47 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Want dan ben je natuurlijk 'minder' dan de jongens in het stadion.
Op het veld lopen er 11 Prins Carnavals ja, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:01 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Woehoe met carnaval.
In Rotterdam is het elk weekend carnaval.
Bij Sparta?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:03 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Op het veld lopen er 11 Prins Carnavals ja, daar heb je gelijk in.
Als je ziet wat mij is overkomen in de circa 15 jaar dat ik naar het voetbal ga zal jou minstens evenveel zijn overkomen als je 15 jaar naar het voetbal ben geweest. Maarja daar gaat heel dit topic niet over. Ik denk dat je in een beschermde omgeving bent opgegroeid/opgevoed aangezien iedereen aso en agressief is behalve in Eindhovenquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Toch vreemd dan dat al die dingen mij nog nooit zijn overkomen in die 4 jaar ofzo dat ik nu een seizoenskaart hebDat jij het zoveel beter vindt in Rotterdam is fijn voor je. Ik heb het prima naar mijn zin in het mooie Philips stadion
Zoals ik eerder aan heb gegeven is het wat ik om mij heen zie, de uitsupporters van bezoekende clubs heb ik het over. Bij PSV overkomt mij echter nooit iets. Er kán ook niks overkomen, behalve brand ofzo. Overigens heb ik nergens geroepen dat de stad Eindhoven zo vredig is hoor, dit is nl. zeker niet zo.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:03 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als je ziet wat mij is overkomen in de circa 15 jaar dat ik naar het voetbal ga zal jou minstens evenveel zijn overkomen als je 15 jaar naar het voetbal ben geweest. Maarja daar gaat heel dit topic niet over. Ik denk dat je in een beschermde omgeving bent opgegroeid/opgevoed aangezien iedereen aso en agressief is behalve in Eindhoven
Als ik dat bommetje wat meer naar links of rechts had gegooid afgelopen PSV-Ajax had jij 'm misschien kunnen opvangen. Je kunt altijd ergens in verzeild raken tegen je wil.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee dat zie je fout. Dat hij aangeeft niet altijd heelhuids thuis te keren na een bezoek aan een voetbalwedstrijd, daar gaat het om. Dat percentage maakt niet veel uit, als hij 98% zei was het ook al erg. Ik weet bijvoorbeeld 100% zeker dat mij niks zal overkomen als ik naar PSV ga. Ik doe die al jaren en er is mij persoonlijk nog nooit wat overkomen. Nog niet bijna zelfs.
Wow dan ben jij wel ontzettend triest.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als ik dat bommetje wat meer naar links of rechts had gegooid afgelopen PSV-Ajax had jij 'm misschien kunnen opvangen. Je kunt altijd ergens in verzeild raken tegen je wil.
Dit zegt weer meer over de bezoekende supporter dan over mij denk ik...quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als ik dat bommetje wat meer naar links of rechts had gegooid afgelopen PSV-Ajax had jij 'm misschien kunnen opvangen. Je kunt altijd ergens in verzeild raken tegen je wil.
Ahhh. Het type 'supporter' wat ik bedoel. Welkom, je bent de ster van de avond.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als ik dat bommetje wat meer naar links of rechts had gegooid afgelopen PSV-Ajax ..
Je doet net alsof bij PSV nooit wat gebeurd.Wat Silenus zegt, een ongeluk zit in eenklein hoekje.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zoals ik eerder aan heb gegeven is het wat ik om mij heen zie, de uitsupporters van bezoekende clubs heb ik het over. Bij PSV overkomt mij echter nooit iets. Er kán ook niks overkomen, behalve brand ofzo. Overigens heb ik nergens geroepen dat de stad Eindhoven zo vredig is hoor, dit is nl. zeker niet zo.
In dit geval in het uitvak hoekjequote:Op donderdag 1 januari 2009 20:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Je doet net alsof bij PSV nooit wat gebeurd.Wat Silenus zegt, een ongeluk zit in eenklein hoekje.
Ga zelfs eens mee met een paar uitwedstrijden. Je beeld klopt totaal niet of je bent gewoon niks gewend.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit zegt weer meer over de bezoekende supporter dan over mij denk ik...
Ja en kan er niet om lachen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
In dit geval in het uitvak hoekje![]()
![]()
SNAP JE HEM?!
Een bom vangen een ongelukje noemen?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Je doet net alsof bij PSV nooit wat gebeurd.Wat Silenus zegt, een ongeluk zit in eenklein hoekje.
Staat er daarom niet in dit geval?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:12 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ja en kan er niet om lachen.
Het uitvak zit niet in elk stadion in een hoek
Ja, dat is net zo per ongeluk en onopzettelijk als overstekende TL-buizen uit NS-treinen terwijl je op een perron loopt. Snap dat nou toch eens.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:14 schreef GasTurbine het volgende:
Een bom vangen een ongelukje noemen?
Breken ze een keer een hek open, dan laten ze zich door 1 kleine trainer met een baardje ook netjes terugsturen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dat klopt. Alleen zie ik het in mijn vak met 'gewone' mensen en kinderen niet snel gebeuren. Overigens had ik het hier helemaal niet over maar vooral het dramatische niveau van de uitsupporters van Feyenoord. Onder andere het taalgebruik, het uiterlijk vertoon (kaalkopjes, petjes, tatoos, oorbellen, kettingen, Londsdale kleding enzo, kortom veel goedkoop volk), de agressieve reacties tijdens de wedstrijd, het provocerende gedrag en nutteloze agressie richting politie / ME.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, de grootste kneuzen gaan vaak tegen die wand aan staan. Krijgen vaak niet eens veel van de wedstrijd mee volgens mij. Waarom ga je dan vraag ik me af?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat klopt. Alleen zie ik het in mijn vak met 'gewone' mensen en kinderen niet snel gebeuren. Overigens had ik het hier helemaal niet over maar vooral het dramatische niveau van de uitsupporters van Feyenoord. Onder andere het taalgebruik, het uiterlijk vertoon (kaalkopjes, petjes, tatoos, oorbellen, kettingen, Londsdale kleding enzo, kortom veel goedkoop volk), de agressieve reacties tijdens de wedstrijd, het provocerende gedrag en nutteloze agressie richting politie / ME.
Ik heb nog nooit een bom in mijn vak gehad. Gelukkig maar. Dat is toch ook niet normaal lijkt me? Of zit ik er nu zo langs? Ik ben overigens wel in een aantal stadions geweest hoor, alleen niet in het uitvak.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:12 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ga zelfs eens mee met een paar uitwedstrijden. Je beeld klopt totaal niet of je bent gewoon niks gewend.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat klopt. Alleen zie ik het in mijn vak met 'gewone' mensen en kinderen niet snel gebeuren. Overigens had ik het hier helemaal niet over maar vooral het dramatische niveau van de uitsupporters van Feyenoord. Onder andere het taalgebruik, het uiterlijk vertoon (kaalkopjes, petjes, tatoos, oorbellen, kettingen, Londsdale kleding enzo, kortom veel goedkoop volk), de agressieve reacties tijdens de wedstrijd, het provocerende gedrag en nutteloze agressie richting politie / ME.
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:18 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij zijn Feyenoord-supporters helemaal niet racistisch (wat je wel lijkt te insinueren met je kaalkopjes en Lonsdale-opmerkingen), er zijn dacht ik zelfs redelijk veel fanatieke supporters die van Molukse of Indonesische afkomst zijn.
Alles wat er daar gebeurt wordt gewoon opgevat als ongelukje on incident. Ja, zo kan ik ook zeggen dat er nooit wat gebeurtquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat is net zo per ongeluk en onopzettelijk als overstekende TL-buizen uit NS-treinen terwijl je op een perron loopt. Snap dat nou toch eens.
Ja sorry, dat is toch echt wat ik al jaren achter elkaar zie...met het bijbehorende gedrag.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:19 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
![]()
Dat tuig met petjes en kettingen altijd
Nee dan kunnen ze niet racistisch zijn inderdaad.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:18 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij zijn Feyenoord-supporters helemaal niet racistisch (wat je wel lijkt te insinueren met je kaalkopjes en Lonsdale-opmerkingen), er zijn dacht ik zelfs redelijk veel fanatieke supporters die van Molukse of Indonesische afkomst zijn.
Nee, dat probeer ik niet.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:18 schreef Merkie het volgende:
Ik ga al jaren naar Feyenoord en ik heb echt nog nooit iets racistisch gehoord.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee dan kunnen ze niet racistisch zijn inderdaad.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:16 schreef Kopbal het volgende:
Vind het uitpubliek juist steeds saaier worden bij Feyenoord. Geregeld door de club zelf natuurlijk, met dat voorrangskaarten-gelul.
Alleen Europees heb je dat echte ouderwetse Feyenoord-sfeertje nog.
Zie je wel!!1quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik ga al jaren naar Feyenoord en ik heb echt nog nooit iets racistisch gehoord.
Of trouwens 1 keer, kokosnotenplukker
Natuurlijk kan het wel, maar denk je nou echt dat een club waarvan een groot gedeelte racistisch zou zijn samen gaat met een eveneens groot deel allochtone Feyenoorders?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee dan kunnen ze niet racistisch zijn inderdaad.
Ja.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het wel, maar denk je nou echt dat een club waarvan een groot gedeelte racistisch zou zijn samen gaat met een eveneens groot deel allochtone Feyenoorders?
Ga jij nu voor mij bepalen wat ik zie?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:18 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het beeld wat je schetst is weer te generaliserend, er gaan echt wel genoeg normale fanatieke lui mee naar uitwedstrijden.
Wat je ziet zijn maar 20 of 30 man op de 1600.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ga jij nu voor mij bepalen wat ik zie?
Ja, zo is het maar net! (ik zit er praktisch naast vriend...)quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat je ziet zijn maar 20 of 30 man op de 1600.
Blijkbaar heb ik je vermogen om 1600 man te herinneren onderschat.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, zo is het maar net! (ik zit er praktisch naast vriend...)
Sowieso, PSV supporters.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, zo is het maar net! (ik zit er praktisch naast vriend...)
Dat zou kunnen. Ze zullen ook vast niet alle 1600 er zo uit gezien hebben. Maar wel een groot deel in ieder geval. En van de groep rellers na de wedstrijden kan ik met alle zekerheid zeggen dat het dit soort figuren betreft.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:32 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik je vermogen om 1600 man te herinneren onderschat.
Vriend.
Waarom gebruik je 'sowieso' hier? Daar hadden we het nl. helemaal niet over. Je moet wel weten waar je over praat voordat je reageert. Maar oke, wat zijn je argumenten?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sowieso, PSV supporters.De meest kansloze supporters die je maar kunt vinden.
Over dit soort onderwerpen moet je gewoon je muil houden want je komt nooit bij Feyenoord.quote:
Bron?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sowieso, PSV supporters.De meest kansloze supporters die je maar kunt vinden. En nog eens vaak racistisch ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |