60.000 meelopertjes geloof ik niet. Het zullen er best wat meer zijn dan bij Vitesse of Willem II, maar 60.000 lijkt me wat overdreven.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:30 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En daarom, beste Halcon, heb ik een hekel aan feyenoordsupporters. 60.000 meelopertjes, elke 2 weken.
Ik heb een hekel aan een stadion vol geweldadige randfiguren.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Dus je hebt gewoon een hekel aan een vol stadion met supporters? Nu begrijp ik gelijk waarom je voor Excelsior bent.
90% wat daar zit (zo'n 15 man dus) gaan op vrijdag naar Excelsior en op zondag naar Feyenoord.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:36 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ben je weleens bij een wedstrijd van Feyenoord geweest?
Volgens mij gaan/gingen er best wel veel Feyenoorders naar Woudestein?
Sterker nog, die passen er niet eens in.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
60.000 meelopertjes geloof ik niet. Het zullen er best wat meer zijn dan bij Vitesse of Willem II, maar 60.000 lijkt me wat overdreven.
Niet eens weten hoeveel man er in de kuip gaatquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:30 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En daarom, beste Halcon, heb ik een hekel aan feyenoordsupporters. 60.000 meelopertjes, elke 2 weken.
Ik denk dat hij nog steeds getraumatiseerd en gefrustreerd is dat hij niet meemocht met de stoere jongens uit de wijk naar de kuip, maar veroordeeld was om elke 2 weken met zijn neefje en opa op Woudenstein te zitten.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:36 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ben je weleens bij een wedstrijd van Feyenoord geweest?
Volgens mij gaan/gingen er best wel veel Feyenoorders naar Woudestein?
Deze discussie gaat eigenlijk dan ook nergens meer over. Ik heb het over de fanatiekelingen van Feyenoord. Ik ken er een flink aantal (woon in Rotterdam) en geen één daarvan is niet geweldadig. Dat kopbal zo graag toehapte is niet meer dan aanvulling voor dit topic.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
60.000 meelopertjes geloof ik niet. Het zullen er best wat meer zijn dan bij Vitesse of Willem II, maar 60.000 lijkt me wat overdreven.
Dan zijn ze bij Excelsior dus net zo geweldadig als bij Feyenoord.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:37 schreef Kopbal het volgende:
[..]
90% wat daar zit (zo'n 15 man dus) gaan op vrijdag naar Excelsior en op zondag naar Feyenoord.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dan zijn ze bij Excelsior dus net zo geweldadig als bij Feyenoord.
Nogmaals. Dat zegt meer over het type mensen waar jij mee omgaat.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:39 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ken er een flink aantal (woon in Rotterdam) en geen één daarvan is niet geweldadig.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:33 schreef Wheelgunner het volgende:
Voetbalsupporters in het algemeen, klootjesvolk dat hun bestaanszin moet halen uit een zwakzinnig spelletje
Want dat wil ik weten omdat..quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Niet eens weten hoeveel man er in de kuip gaat
Inderdaad. Ik heb altijd al stewards willen mishandelen in groepsverband.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:38 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog steeds getraumatiseerd en gefrustreerd is dat hij niet meemocht met de stoere jongens uit de wijk naar de kuip, maar veroordeeld was om elke 2 weken met zijn neefje en opa op Woudenstein te zitten.
Dus als je 17 thuiswedstrijden bezoekt per jaar, heb je afgerond 2 keer verwondingen? En je doet dit voor je lol?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Wat een onzin allemaal zeg. Ga al jaaaaaren naar Feyenoord en ik ben er 90% heelhuids vanaf gekomen.
Ongelukken kunnen altijd gebeuren.
90%. Dat houdt dus in dat het sowieso 2x per seizoen uit de hand loopt waar jij bij betrokken bentquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Wat een onzin allemaal zeg. Ga al jaaaaaren naar Feyenoord en ik ben er 90% heelhuids vanaf gekomen.
Ongelukken kunnen altijd gebeuren.
Jij hebt makkelijk lullen, jij komt nooit in een stadionquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Kijk al die Feyenoorders hieraandoenlijk.
Of aan het type mensen dat voor feyenoord is.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:42 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nogmaals. Dat zegt meer over het type mensen waar jij mee omgaat.
Als je mijn laatste zin leest dan zie je dat EEN ONGELUK ALTIJD KAN GEBEUREN.IK ZEG DUS NIET DAT IK GEMIDDELD 2 X PER SEIZOEN LOS GA.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
90%. Dat houdt dus in dat het sowieso 2x per seizoen uit de hand loopt waar jij bij betrokken bentJa, dat valt inderdaad wel mee..
![]()
Want dan ben je natuurlijk 'minder' dan de jongens in het stadion.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk lullen, jij komt nooit in een stadion
In een wat?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik kom ook niet graag in de Kuip. Rare mannetjes daar en een vervelende sfeer. Verder is het natuurlijk klote reizen met die combiregelingen enzo.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Lees je eigen zin nog eens na.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als je mijn laatste zin leest dan zie je dat EEN ONGELUK ALTIJD KAN GEBEUREN.IK ZEG DUS NIET DAT IK GEMIDDELD 2 X PER SEIZOEN LOS GA.
'quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als je mijn laatste zin leest dan zie je dat EEN ONGELUK ALTIJD KAN GEBEUREN.IK ZEG DUS NIET DAT IK GEMIDDELD 2 X PER SEIZOEN LOS GA.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:47 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Want dan ben je natuurlijk 'minder' dan de jongens in het stadion.
Lees jij je eigen tekst nog eens? Je zegt duidelijk dat je er 90% heelhuids vanaf bent gekomen. De laatste zin doet daar niets aan af.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Volgens mij doe je het erom maargoed ik ga nog 1 keer op je reageren: Een ongeluk bij een voetbalwedstrijd kan toch gebeuren. Ik heb weleens gehad dat ik bij De Kuip uit de trein stapte en toen ik langs te trein liep kreeg ik opeens een tl buis uit de trein op me kop. Dat soort dingen kunnen toch gebeuren?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:45 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dus als je 17 thuiswedstrijden bezoekt per jaar, heb je afgerond 2 keer verwondingen? En je doet dit voor je lol?
Reizen doen ze sowieso niet graag in Eindhoven.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik kom ook niet graag in de Kuip. Rare mannetjes daar en een vervelende sfeer. Verder is het natuurlijk klote reizen met die combiregelingen enzo.
En daar is iets mis mee omdat? Hij faalde net gewoon met zijn post.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:49 schreef Twerk het volgende:
[..]
'
Je moet hier nooit met percentages smijten. Je zult het niet geloven, maar zulke mannetjes pakken dan hun calculator erbij of berekenen het via de calculator op de Pc om je heel gevat voor te rekenen wat je zojuist zei (bedoeld als indicatie)
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Reizen doen ze sowieso niet graag in Eindhoven.
Als je naar een wedstrijd gaat van Feyenoord wel.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:49 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Volgens mij doe je het erom maargoed ik ga nog 1 keer op je reageren: Een ongeluk bij een voetbalwedstrijd kan toch gebeuren. Ik heb weleens gehad dat ik bij De Kuip uit de trein stapte en toen ik langs te trein liep kreeg ik opeens een tl buis uit de trein op me kop. Dat soort dingen kunnen toch gebeuren?
Ik ben er 90% heelhuids vanaf gekomen omdat bij de 10% waarbij ik er niet heelhuids vanaf kwam geweld/vechtpartijen niet de oorzaak was.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lees jij je eigen tekst nog eens? Je zegt duidelijk dat je er 90% heelhuids vanaf bent gekomen. De laatste zin doet daar niets aan af.
Hoe zit het nu?
Geloof het of niet: mensen kunnen hoofdrekenen. Of het een indicatie is doet daar niets aan toe.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:49 schreef Twerk het volgende:
[..]
'
Je moet hier nooit met percentages smijten. Je zult het niet geloven, maar zulke mannetjes pakken dan hun calculator erbij of berekenen het via de calculator op de Pc om je heel gevat voor te rekenen wat je zojuist zei (bedoeld als indicatie)
Nee dat zie je fout. Dat hij aangeeft niet altijd heelhuids thuis te keren na een bezoek aan een voetbalwedstrijd, daar gaat het om. Dat percentage maakt niet veel uit, als hij 98% zei was het ook al erg. Ik weet bijvoorbeeld 100% zeker dat mij niks zal overkomen als ik naar PSV ga. Ik doe die al jaren en er is mij persoonlijk nog nooit wat overkomen. Nog niet bijna zelfs.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:49 schreef Twerk het volgende:
[..]
'
Dat is ook best triest: twee keer per jaar op een knullige manier gewond raken bij wedstrijden van Excelsior.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik ben er 90% heelhuids vanaf gekomen omdat bij de 10% waarbij ik er niet heelhuids vanaf kwam geweld/vechtpartijen niet de oorzaak was.
Ook dat gaf je eerder niet aan. Maar wat kan er dan nog meer gebeuren bij een voetbalwedstrijd? Hete koffie over je heen gehad? Struikelen bij het traplopen?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik ben er 90% heelhuids vanaf gekomen omdat bij de 10% waarbij ik er niet heelhuids vanaf kwam geweld/vechtpartijen niet de oorzaak was.
Heb je dat 'stadion' weleens gezien? Je zou er bijna blind van worden.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is ook best triest: twee keer per jaar op een knullige manier gewond raken bij wedstrijden van Excelsior.
Maar die supporters hebben welliswaar vaker de kans gehad om europa door te reizen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Die garantie heb je nooit. Overal kan je iets gebeuren.. Bij een concert, in een cafe etc.. Zelfs op de huishoudbeurs.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee dat zie je fout. Dat hij aangeeft niet altijd heelhuids thuis te keren na een bezoek aan een voetbalwedstrijd, daar gaat het om. Dat percentage maakt niet veel uit, als hij 98% zei was het ook al erg. Ik weet bijvoorbeeld 100% zeker dat mij niks zal overkomen als ik naar PSV ga. Ik doe die al jaren en er is mij persoonlijk nog nooit wat overkomen. Nog niet bijna zelfs.
Ja, daar staat de NS om bekend. Dat er spontaan TL-buizen opeens uitsteken en op je kop vallen terwijl je langs de trein loopt. Gebeurd hier in Bloemendaal ook minstens 3x per week wel een keer.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:49 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik heb weleens gehad dat ik bij De Kuip uit de trein stapte en toen ik langs te trein liep kreeg ik opeens een tl buis uit de trein op me kop. Dat soort dingen kunnen toch gebeuren?
Nee hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:53 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Maar die supporters hebben welliswaar vaker de kans gehad om europa door te reizen.
Nee klopt. Ik ga ook niet vaak naar uitwedstrijden. Opzich wel jammer ja, ik weet niet hoe het komtquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En amper gebruik van gemaakt.. maar de kans was er idd vaak genoeg.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:53 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Maar die supporters hebben welliswaar vaker de kans gehad om europa door te reizen.
Ja, zo lust ik er nog wel een paar...quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:53 schreef Twerk het volgende:
[..]
Die garantie heb je nooit. Overal kan je iets gebeuren.. Bij een concert, in een cafe etc.. Zelfs op de huishoudbeurs.
Je kan een fakkel in je nek krijgen, me die frustratie moet afreageren etc. Doe nou niet alsof je dom bent. Ik moet wel eerlijk toegeven dat een wedstrijd bezoeken in Eindhoven of Rotterdam een wereld van verschil is. Die brabanders zijn een beetje suf.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ook dat gaf je eerder niet aan. Maar wat kan er dan nog meer gebeuren bij een voetbalwedstrijd? Hete koffie over je heen gehad? Struikelen bij het traplopen?
In mijn geval was deze uit de trein gesloopt en uit het raam getiefd waar ik toen liep. Geen opzet dus. Maarja was tegen ajax he, dan is alles toegestaan. Heb er overigens niks aan overgehouden om iedereen hier gerust te stellen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, daar staat de NS om bekend. Dat er spontaan TL-buizen opeens uitsteken en op je kop vallen terwijl je langs de trein loopt. Gebeurd hier in Bloemendaal ook minstens 3x per week wel een keer.
Ze waarschuwen er tegenwoordig ook speciaal voor:Pas op voor vallende TL-buizen.
Toch vreemd dan dat al die dingen mij nog nooit zijn overkomen in die 4 jaar ofzo dat ik nu een seizoenskaart hebquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Je kan een fakkel in je nek krijgen, me die frustratie moet afreageren etc. Doe nou niet alsof je dom bent. Ik moet wel eerlijk toegeven dat een wedstrijd bezoeken in Eindhoven of Rotterdam een wereld van verschil is. Die brabanders zijn een beetje suf.
Suf? Met carnaval breken ze los en zijn ze wilder dan menig Rotterdammer ooit zal zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Je kan een fakkel in je nek krijgen, me die frustratie moet afreageren etc. Doe nou niet alsof je dom bent. Ik moet wel eerlijk toegeven dat een wedstrijd bezoeken in Eindhoven of Rotterdam een wereld van verschil is. Die brabanders zijn een beetje suf.
Hoe noemen ze dat ook alweer, Brabantse gemoedelijkheidquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Toch vreemd dan dat al die dingen mij nog nooit zijn overkomen in die 4 jaar ofzo dat ik nu een seizoenskaart heb
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:58 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Suf? Met carnaval breken ze los en zijn ze wilder dan menig Rotterdammer ooit zal zijn.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:
In mijn geval was deze uit de trein gesloopt en uit het raam getiefd waar ik toen liep. Geen opzet dus.
Verschil in mentaliteit.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
In mijn geval was deze uit de trein gesloopt en uit het raam getiefd waar ik toen liep. Geen opzet dus. Maarja was tegen ajax he, dan is alles toegestaan. Heb er overigens niks aan overgehouden om iedereen hier gerust te stellen.
Woehoe met carnaval.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:58 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Suf? Met carnaval breken ze los en zijn ze wilder dan menig Rotterdammer ooit zal zijn.
Brabanders suf, LOLOLOLquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
LOLOLOLOL!quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:02 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Rustig, suf, stil, saai. Hoe je het ook wil noemen.
Nee maar om dan wel een grote bek over dit onderwerp te hebbenquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:47 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Want dan ben je natuurlijk 'minder' dan de jongens in het stadion.
Op het veld lopen er 11 Prins Carnavals ja, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:01 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Woehoe met carnaval.
In Rotterdam is het elk weekend carnaval.
Bij Sparta?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:03 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Op het veld lopen er 11 Prins Carnavals ja, daar heb je gelijk in.
Als je ziet wat mij is overkomen in de circa 15 jaar dat ik naar het voetbal ga zal jou minstens evenveel zijn overkomen als je 15 jaar naar het voetbal ben geweest. Maarja daar gaat heel dit topic niet over. Ik denk dat je in een beschermde omgeving bent opgegroeid/opgevoed aangezien iedereen aso en agressief is behalve in Eindhovenquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Toch vreemd dan dat al die dingen mij nog nooit zijn overkomen in die 4 jaar ofzo dat ik nu een seizoenskaart hebDat jij het zoveel beter vindt in Rotterdam is fijn voor je. Ik heb het prima naar mijn zin in het mooie Philips stadion
Zoals ik eerder aan heb gegeven is het wat ik om mij heen zie, de uitsupporters van bezoekende clubs heb ik het over. Bij PSV overkomt mij echter nooit iets. Er kán ook niks overkomen, behalve brand ofzo. Overigens heb ik nergens geroepen dat de stad Eindhoven zo vredig is hoor, dit is nl. zeker niet zo.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:03 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als je ziet wat mij is overkomen in de circa 15 jaar dat ik naar het voetbal ga zal jou minstens evenveel zijn overkomen als je 15 jaar naar het voetbal ben geweest. Maarja daar gaat heel dit topic niet over. Ik denk dat je in een beschermde omgeving bent opgegroeid/opgevoed aangezien iedereen aso en agressief is behalve in Eindhoven
Als ik dat bommetje wat meer naar links of rechts had gegooid afgelopen PSV-Ajax had jij 'm misschien kunnen opvangen. Je kunt altijd ergens in verzeild raken tegen je wil.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee dat zie je fout. Dat hij aangeeft niet altijd heelhuids thuis te keren na een bezoek aan een voetbalwedstrijd, daar gaat het om. Dat percentage maakt niet veel uit, als hij 98% zei was het ook al erg. Ik weet bijvoorbeeld 100% zeker dat mij niks zal overkomen als ik naar PSV ga. Ik doe die al jaren en er is mij persoonlijk nog nooit wat overkomen. Nog niet bijna zelfs.
Wow dan ben jij wel ontzettend triest.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als ik dat bommetje wat meer naar links of rechts had gegooid afgelopen PSV-Ajax had jij 'm misschien kunnen opvangen. Je kunt altijd ergens in verzeild raken tegen je wil.
Dit zegt weer meer over de bezoekende supporter dan over mij denk ik...quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als ik dat bommetje wat meer naar links of rechts had gegooid afgelopen PSV-Ajax had jij 'm misschien kunnen opvangen. Je kunt altijd ergens in verzeild raken tegen je wil.
Ahhh. Het type 'supporter' wat ik bedoel. Welkom, je bent de ster van de avond.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als ik dat bommetje wat meer naar links of rechts had gegooid afgelopen PSV-Ajax ..
Je doet net alsof bij PSV nooit wat gebeurd.Wat Silenus zegt, een ongeluk zit in eenklein hoekje.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zoals ik eerder aan heb gegeven is het wat ik om mij heen zie, de uitsupporters van bezoekende clubs heb ik het over. Bij PSV overkomt mij echter nooit iets. Er kán ook niks overkomen, behalve brand ofzo. Overigens heb ik nergens geroepen dat de stad Eindhoven zo vredig is hoor, dit is nl. zeker niet zo.
In dit geval in het uitvak hoekjequote:Op donderdag 1 januari 2009 20:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Je doet net alsof bij PSV nooit wat gebeurd.Wat Silenus zegt, een ongeluk zit in eenklein hoekje.
Ga zelfs eens mee met een paar uitwedstrijden. Je beeld klopt totaal niet of je bent gewoon niks gewend.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit zegt weer meer over de bezoekende supporter dan over mij denk ik...
Ja en kan er niet om lachen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
In dit geval in het uitvak hoekje![]()
![]()
SNAP JE HEM?!
Een bom vangen een ongelukje noemen?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Je doet net alsof bij PSV nooit wat gebeurd.Wat Silenus zegt, een ongeluk zit in eenklein hoekje.
Staat er daarom niet in dit geval?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:12 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ja en kan er niet om lachen.
Het uitvak zit niet in elk stadion in een hoek
Ja, dat is net zo per ongeluk en onopzettelijk als overstekende TL-buizen uit NS-treinen terwijl je op een perron loopt. Snap dat nou toch eens.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:14 schreef GasTurbine het volgende:
Een bom vangen een ongelukje noemen?
Breken ze een keer een hek open, dan laten ze zich door 1 kleine trainer met een baardje ook netjes terugsturen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dat klopt. Alleen zie ik het in mijn vak met 'gewone' mensen en kinderen niet snel gebeuren. Overigens had ik het hier helemaal niet over maar vooral het dramatische niveau van de uitsupporters van Feyenoord. Onder andere het taalgebruik, het uiterlijk vertoon (kaalkopjes, petjes, tatoos, oorbellen, kettingen, Londsdale kleding enzo, kortom veel goedkoop volk), de agressieve reacties tijdens de wedstrijd, het provocerende gedrag en nutteloze agressie richting politie / ME.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, de grootste kneuzen gaan vaak tegen die wand aan staan. Krijgen vaak niet eens veel van de wedstrijd mee volgens mij. Waarom ga je dan vraag ik me af?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat klopt. Alleen zie ik het in mijn vak met 'gewone' mensen en kinderen niet snel gebeuren. Overigens had ik het hier helemaal niet over maar vooral het dramatische niveau van de uitsupporters van Feyenoord. Onder andere het taalgebruik, het uiterlijk vertoon (kaalkopjes, petjes, tatoos, oorbellen, kettingen, Londsdale kleding enzo, kortom veel goedkoop volk), de agressieve reacties tijdens de wedstrijd, het provocerende gedrag en nutteloze agressie richting politie / ME.
Ik heb nog nooit een bom in mijn vak gehad. Gelukkig maar. Dat is toch ook niet normaal lijkt me? Of zit ik er nu zo langs? Ik ben overigens wel in een aantal stadions geweest hoor, alleen niet in het uitvak.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:12 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ga zelfs eens mee met een paar uitwedstrijden. Je beeld klopt totaal niet of je bent gewoon niks gewend.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat klopt. Alleen zie ik het in mijn vak met 'gewone' mensen en kinderen niet snel gebeuren. Overigens had ik het hier helemaal niet over maar vooral het dramatische niveau van de uitsupporters van Feyenoord. Onder andere het taalgebruik, het uiterlijk vertoon (kaalkopjes, petjes, tatoos, oorbellen, kettingen, Londsdale kleding enzo, kortom veel goedkoop volk), de agressieve reacties tijdens de wedstrijd, het provocerende gedrag en nutteloze agressie richting politie / ME.
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:18 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij zijn Feyenoord-supporters helemaal niet racistisch (wat je wel lijkt te insinueren met je kaalkopjes en Lonsdale-opmerkingen), er zijn dacht ik zelfs redelijk veel fanatieke supporters die van Molukse of Indonesische afkomst zijn.
Alles wat er daar gebeurt wordt gewoon opgevat als ongelukje on incident. Ja, zo kan ik ook zeggen dat er nooit wat gebeurtquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat is net zo per ongeluk en onopzettelijk als overstekende TL-buizen uit NS-treinen terwijl je op een perron loopt. Snap dat nou toch eens.
Ja sorry, dat is toch echt wat ik al jaren achter elkaar zie...met het bijbehorende gedrag.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:19 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
![]()
Dat tuig met petjes en kettingen altijd
Nee dan kunnen ze niet racistisch zijn inderdaad.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:18 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij zijn Feyenoord-supporters helemaal niet racistisch (wat je wel lijkt te insinueren met je kaalkopjes en Lonsdale-opmerkingen), er zijn dacht ik zelfs redelijk veel fanatieke supporters die van Molukse of Indonesische afkomst zijn.
Nee, dat probeer ik niet.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:18 schreef Merkie het volgende:
Ik ga al jaren naar Feyenoord en ik heb echt nog nooit iets racistisch gehoord.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee dan kunnen ze niet racistisch zijn inderdaad.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:16 schreef Kopbal het volgende:
Vind het uitpubliek juist steeds saaier worden bij Feyenoord. Geregeld door de club zelf natuurlijk, met dat voorrangskaarten-gelul.
Alleen Europees heb je dat echte ouderwetse Feyenoord-sfeertje nog.
Zie je wel!!1quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik ga al jaren naar Feyenoord en ik heb echt nog nooit iets racistisch gehoord.
Of trouwens 1 keer, kokosnotenplukker
Natuurlijk kan het wel, maar denk je nou echt dat een club waarvan een groot gedeelte racistisch zou zijn samen gaat met een eveneens groot deel allochtone Feyenoorders?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee dan kunnen ze niet racistisch zijn inderdaad.
Ja.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het wel, maar denk je nou echt dat een club waarvan een groot gedeelte racistisch zou zijn samen gaat met een eveneens groot deel allochtone Feyenoorders?
Ga jij nu voor mij bepalen wat ik zie?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:18 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het beeld wat je schetst is weer te generaliserend, er gaan echt wel genoeg normale fanatieke lui mee naar uitwedstrijden.
Wat je ziet zijn maar 20 of 30 man op de 1600.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ga jij nu voor mij bepalen wat ik zie?
Ja, zo is het maar net! (ik zit er praktisch naast vriend...)quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat je ziet zijn maar 20 of 30 man op de 1600.
Blijkbaar heb ik je vermogen om 1600 man te herinneren onderschat.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, zo is het maar net! (ik zit er praktisch naast vriend...)
Sowieso, PSV supporters.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, zo is het maar net! (ik zit er praktisch naast vriend...)
Dat zou kunnen. Ze zullen ook vast niet alle 1600 er zo uit gezien hebben. Maar wel een groot deel in ieder geval. En van de groep rellers na de wedstrijden kan ik met alle zekerheid zeggen dat het dit soort figuren betreft.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:32 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik je vermogen om 1600 man te herinneren onderschat.
Vriend.
Waarom gebruik je 'sowieso' hier? Daar hadden we het nl. helemaal niet over. Je moet wel weten waar je over praat voordat je reageert. Maar oke, wat zijn je argumenten?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sowieso, PSV supporters.De meest kansloze supporters die je maar kunt vinden.
Over dit soort onderwerpen moet je gewoon je muil houden want je komt nooit bij Feyenoord.quote:
Bron?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sowieso, PSV supporters.De meest kansloze supporters die je maar kunt vinden. En nog eens vaak racistisch ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |