vanwege...quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:45 schreef Tyler..Durden het volgende:
Gespuis uit Nijmegen. Triest volk.
Stel je niet zo aan kleuter. Dat moet zelfs jij weten.quote:
Ik had het over Feyenoorders in het uitvakquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:24 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Wat soort volk is dat dan.
Ik heb zelf vaak genoeg in een uitvak gestaan.
Vind het echt wel meevallen.
2 incidenten waarbij Feyenoord supporters/hooligans zijn bij betrokken met dodelijke afloop in het 100 jarig bestaan van de club.Waar hebben we het nou over. Het kan best zijn dat je Feyenoord haat maar ga nou geen onzin zitten verkondigen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:32 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Als je het ongemoeid laat dat ik m'n tanden riskeer als ik wat over een groepsmishandeling zeg, en je het tegenspreekt dat het m'n dood zou kunnen worden, (terwijl incidenten in het verleden het tegendeel bewezen) pas je inderdaad in het profiel Feyenoordhooligan.
Ja ik ook.Vertel.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik had het over Feyenoorders in het uitvak
Gast, wat zit je toch slap te ouwehoeren. Echt ongelofelijk die wereldvreemdheid van jou.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:32 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Als je het ongemoeid laat dat ik m'n tanden riskeer als ik wat over een groepsmishandeling zeg, en je het tegenspreekt dat het m'n dood zou kunnen worden, (terwijl incidenten in het verleden het tegendeel bewezen) pas je inderdaad in het profiel Feyenoordhooligan.
Dat bleek niet uit je post.quote:
Oh jij bent er zo één.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:46 schreef leolinedance het volgende:
En ik zit bij PSV direct naast het uitvak dus ik heb er redelijk zicht op.
Achja, waarom niet. Een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:35 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Krijg ik nu een sticker op m'n voorhoofd?
Leg uit? Het is gewoon mijn mening, ik zie het met mijn eigen ogen dus ik denk niet dat jij daar iets tegenin kun t brengen.quote:
Reageer anders ook eens op de post van Silenus.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:48 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Achja, waarom niet. Een kinderhand is gauw gevuld.
Mwah, beetje een matige grap. Bij veel clubs zitten de grootste debielen direct naast het uitvak.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat bleek niet uit je post.
Maar ik heb de redenen al eerder genoemd. Die zijn trouwens een vergelijking tussen verschillende supportersgroepen voor mij. En ik zit bij PSV direct naast het uitvak dus ik heb er redelijk zicht op.
Wat versta je onder asociaal gedrag? In denk dat in elk uitvak wel provocerende supporters zitten. Agressief tsja, ze kunnen doen wat ze willen maar ze komen toch niet door die hekken heen.Nogmaals ik vind het allemaal wel meevallen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Asociaal gedrag, provocerend, agressief enzo. En dan van alles de extremere variant zeg maar.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:49 schreef valek het volgende:
Ajax-supporters. bahbah en nog eens bah.
Dat mag jij vinden. Ik vind van niet.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
[..]
Wat versta je onder asociaal gedrag? In denk dat in elk uitvak wel provocerende supporters zitten. Agressief tsja, ze kunnen doen wat ze willen maar ze komen toch niet door die hekken heen.Nogmaals ik vind het allemaal wel meevallen.
Linedance ziet ze liever allemaal zo in het uitvak.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Mwah, beetje een matige grap. Bij veel clubs zitten de grootste debielen direct naast het uitvak.
Net als dat de grootste debielen in het uitvak altijd tegen die wanden aan gaan staan.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Reageer anders ook eens op de post van Silenus.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:19 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Niet beantwoorden?
Wat moet ik zeggen, dat ik het allemaal heel erg lullig voor je vind? eens met hem ben terwijl dat toch nooit gaat gebeuren?
Ja, en kopbal liever zo:quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:58 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Linedance ziet ze liever allemaal zo in het uitvak.
[ afbeelding ]
1.2.3 naar voren 1.2.3 naar links
Ik ken geen normale fanatieke supporter die geweld en voetbal scheiden. Sue me.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gast, wat zit je toch slap te ouwehoeren. Echt ongelofelijk die wereldvreemdheid van jou.
Er zijn om precies te zijn twee (verbeter me als ik het goed heb) voetbaldoden gevallen in Nederland. Ééntje in 1993 in Enschede, uitgaansgeweld, en in 1997 op een weiland in Beverwijk. Jij doet het voorkomen alsof er bij elke wedstrijd van Feyenoord het bijna uit de hand loopt en er mensen balanceren op het randje van leven en dood.
Ik denk dat jij gewoon een beetje snel onder de indruk bent van wat opgeschoten jochies met een capuchon op die wat 'stoere' dingen roepen. Veel geschreeuw en weinig daden. Gasten die je overigens ook bij Ajax hebt. Mensen die niet komen voor het voetbal maar voor het 'gebeuren er omheen' trekken natuurlijk eerder naar Feyenoord dan naar Excelsior, simpelweg omdat er bij die laatste club nooit een reet gebeurt. Maar dat wil dus niet zeggen dat 'alle'Feyenoordsupporters gewelddadige mongolen zijn. Echt stompzinnig om dat te denken, serieus.
Wereldvreemd dus.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:01 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik ken geen normale fanatieke supporter die geweld en voetbal scheiden. Sue me.
Bij mij (naast het uitvak dus) zitten vooral gewone mensen. Geen aso's maar ook geen zakenmannetjes. Wat vaders met kinderen, studenten enzo. Niet echt iets om je bijzonder over op te winden naar mijn mening. Het zijn dan ook niet zo'n dure plaatsen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:55 schreef Prosac het volgende:
in elk stadion zitten en staan over het algemeen de grootste mongolen aan de randen van het uitvak, aan beide zijden.
Wat kopbal zegt dus
Je blijft lekker algemeen en gaat nergens specifiek op in.Je geeft ook geen voorbeelden.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik vind van niet.
Overigens neem ik aan dat je de betekenis van agressief ed. zelf weet. Ik gebruik dan ook gewoon de gebruikelijke definities zeg maar, niks bijzonders. Dit alles is wel vergeleken met andere supportersgroepen.
Mijn referentie is het door mij aanschouwde gedrag van de Feyenoord supporters vorig jaar (4-0) en in mindere mate dit jaar (1-0). Zou het met de uitslag te maken hebben?Trouwens, de Ajax en Twente aanhang kunnen er ook wat van, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:03 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Je blijft lekker algemeen en gaat nergens specifiek op in.Je geeft ook geen voorbeelden.
Ik zeg dan ook over het algemeen. Ik spreek dan over ervaringen in bv amsterdam, heerenveen, doetinchem en bredaquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bij mij (naast het uitvak dus) zitten vooral gewone mensen. Geen aso's maar ook geen zakenmannetjes. Wat vaders met kinderen, studenten enzo. Niet echt iets om je bijzonder over op te winden naar mijn mening. Het zijn dan ook niet zo'n dure plaatsen.
Guus Meeuwis look-alike's, bejaarden & brugklassers wekken nou eenmaal agressie op.. Zeker als ze in koor constant dezelfde carnavaleske liederen zingen. Zo is de evolutie nou eenmaal gelopen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn referentie is het door mij aanschouwde gedrag van de Feyenoord supporters vorig jaar (4-0) en in mindere mate dit jaar (1-0). Zou het met de uitslag te maken hebben?Trouwens, de Ajax en Twente aanhang kunnen er ook wat van, dat dan weer wel.
Zelfs toen Ajax met 1-5 (volgens mij) won in Eindhoven gingen ze de boel nog slopen en vechten met de ME![]()
Omfgquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:58 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Linedance ziet ze liever allemaal zo in het uitvak.
[ afbeelding ]
1.2.3 naar voren 1.2.3 naar links
Mag ik hier een 'quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Reageer anders ook eens op de post van Silenus.
En sommigen kunnen hun agressie eenmaal beter beheersen dan anderen.. Het hele punt van deze discussie is dus bewezen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:34 schreef Twerk het volgende:
[..]
Guus Meeuwis look-alike's, bejaarden & brugklassers wekken nou eenmaal agressie op.. Zeker als ze in koor constant dezelfde carnavaleske liederen zingen. Zo is de evolutie nou eenmaal gelopen.
Als ik bij LFC ben vind ik zo schuin naast het uitvak eigenlijk wel het leukste vak eigenlijkquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:55 schreef Prosac het volgende:
in elk stadion zitten en staan over het algemeen de grootste mongolen aan de randen van het uitvak, aan beide zijden.
Ook dat is waar. Alleen moet jij nog afleren hele groepen over 1 kam te scheren. Dan zijn we eruit.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:47 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En sommigen kunnen hun agressie eenmaal beter beheersen dan anderen.. Het hele punt van deze discussie is dus bewezen.
quote:Op woensdag 31 december 2008 19:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik snap best wat het 'inhoudt' om voor een club te zijn. Ik snap alleen de argumentatie niet om voor een club te zijn die waardeloos is. Zeg dan gewoon dat je bij een club, bij een groep, wilt horen, omdat je daardoor het gevoel hebt dat je er toe doet... maar doe dan niet alsof het je om het voetbal gaat, maar gewoon om jezelf, je eigen ego, je eigen 'bewijsdrang' dat je bestaat en er bij hoort, dat je er toe doet.
...en persoonlijk vind ik dat knap trriest. Maar goed, dat komt ook wel overeen met het beeld dat ik heb van de gemiddelde clubsupporter.
Dat zegt dan vooral wat over jouw vriendenkring.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:01 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik ken geen normale fanatieke supporter die geweld en voetbal scheiden. Sue me.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:34 schreef Twerk het volgende:
[..]
Guus Meeuwis look-alike's, bejaarden & brugklassers wekken nou eenmaal agressie op.. Zeker als ze in koor constant dezelfde carnavaleske liederen zingen. Zo is de evolutie nou eenmaal gelopen.
Ik ken zat normale AZ, Excelsior, Ajax, PSV-supporters die ook fanatiek zijn. Op de een of andere manier gaat het altijd mis bij Feyenoord.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zegt dan vooral wat over jouw vriendenkring.
Je ziet spoken of laat je eenzijdig informeren. Er hebben genoeg incidenten plaatsgevonden rond wedstrijden van Ajax bijv. de afgelopen 2 jaar.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:23 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik ken zat normale AZ, Excelsior, Ajax, PSV-supporters die ook fanatiek zijn. Op de een of andere manier gaat het altijd mis bij Feyenoord.
Ik scheer niet hele groepen over 1 kam. Ik ken alleen maar geweldadige Feyenoorders, dus die scheer ik dan ook graag over één kam.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:02 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ook dat is waar. Alleen moet jij nog afleren hele groepen over 1 kam te scheren. Dan zijn we eruit.
Dat zal vast wel. Echter ken ik een paar fanatieke Ajacieden die normaal kunnen praten over de tegenstander, zonder liedjes te maken met als onderwerpen picorni, homo's, negers of geweld.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:27 schreef Twerk het volgende:
[..]
Je ziet spoken of laat je eenzijdig informeren. Er hebben genoeg incidenten plaatsgevonden rond wedstrijden van Ajax bijv. de afgelopen 2 jaar.
Ik vind je verhaal niet zo geloofwaardig, maar vooruit. Dan moet je die gewelddadige supporters over 1 kam scheren, maar niet alle feyenoord-supporters als zodanig.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:27 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik scheer niet hele groepen over 1 kam. Ik ken alleen maar geweldadige Feyenoorders, dus die scheer ik dan ook graag over één kam.
En daarom, beste Halcon, heb ik een hekel aan feyenoordsupporters. 60.000 meelopertjes, elke 2 weken.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:29 schreef Halcon het volgende:
Alsof er alleen maar gewelddadige Feyenoord-supporters zijn. Ze hebben kennelijk gewoon veel meelopertjes in het stadion zitten.
Dus je hebt gewoon een hekel aan een vol stadion met supporters? Nu begrijp ik gelijk waarom je voor Excelsior bent.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:30 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En daarom, beste Halcon, heb ik een hekel aan feyenoordsupporters. 60.000 meelopertjes, elke 2 weken.
Jij zegt dat alle fanatieke Feyenoord-supporters gewelddadig zijn, omdat alle fanatieke Feyenoord-supporters die jij kent gewelddadig zijn. Knappe drogreden, het blijft gewoon over één kam scheren. Volgens mij komen er niet veel meer incidenten voor rond Feyenoord-supporters dan met Ajax-supporters.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:27 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik scheer niet hele groepen over 1 kam. Ik ken alleen maar geweldadige Feyenoorders, dus die scheer ik dan ook graag over één kam.
Wat kom je hier doen dan?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:33 schreef Wheelgunner het volgende:
Voetbalsupporters in het algemeen, klootjesvolk dat hun bestaanszin moet halen uit een zwakzinnig spelletje
Ben je weleens bij een wedstrijd van Feyenoord geweest?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:29 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat zal vast wel. Echter ken ik een paar fanatieke Ajacieden die normaal kunnen praten over de tegenstander, zonder liedjes te maken met als onderwerpen picorni, homo's, negers of geweld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |