Nee zeker niet. Gelukkig niet. Het niet beantwoorden van mijn post is een antwoord op zich. Een antwoord wat ik dus al verwachtte.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:14 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Jij stelt een vraag en ik beantwoord hem.
Ik hoef verder niet te reageren op de rest van je dagboek.
Ik had het over het soort volk dat je daar ziet.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:08 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat moet inderdaad wel een vreemde gewaarwording zijn geweest. Supporters die hun club aanmoedigen.
Niet beantwoorden?quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:17 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Gelukkig niet. Het niet beantwoorden van mijn post is een antwoord op zich. Een antwoord wat ik dus al verwachtte.
'Wat incidenten'? De eerste geweldsloze fanatieke Feyenoordsupporter moet ik nog tegenkomen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:15 schreef Twerk het volgende:
Wat incidenten zijn toch inherent aan veel fanatieke supporters? Van de ene kant wordt feyenoord juist hier vaak om geprezen.. Je kunt ook als excelsior 14 padvinders en 30 gezinnen op de tribune hebben en blij zijn dat er nooit wat gebeurd..
Je maakt jezelf nu wel heel erg belachelijk.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:19 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
'Wat incidenten'? De eerste geweldsloze fanatieke Feyenoordsupporter moet ik nog tegenkomen.
Ik had eigenlijk gehoopt dat je je nog meer voor gek zette met een paar leuke oneliners over Excelsior, Ajax en geweld.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:19 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Niet beantwoorden?
Wat moet ik zeggen, dat ik het allemaal heel erg lullig voor je vind?
Wat shockeerde je dan precies zo jongen? Hadden sommige een stoppelbaard of een capuchon op hun hoofd? Waren sommige stiekem een jointje aan het roken?quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik had het over het soort volk dat je daar ziet.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je maakt jezelf nu wel heel erg belachelijk.
Je bent een voorbeeld uit duizenden..quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:36 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Supporters die niet komen voor het bier, de drugs en het knokken.
Excelsior bashen is dan ook té makkelijk.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:21 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat je je nog meer voor gek zette met een paar leuke oneliners over Excelsior, Ajax en geweld.
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spotquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:22 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
[..]
Je bent een voorbeeld uit duizenden..
Wat soort volk is dat danquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik had het over het soort volk dat je daar ziet.
Begin maar.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Excelsior bashen is dan ook té makkelijk.
Ik zag er laatst anders nog één die zich 's ochtends niet had geschoren. Tuig van de bovenste plank natuurlijk.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:24 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Wat soort volk is dat dan.
Ik heb zelf vaak genoeg in een uitvak gestaan.
Vind het echt wel meevallen.
Dat zeg je nu, maar als je in je stamkroeg met John(uitspr: sjon) en Ferry zit te schelden over V.Basten, Emanuelson en andere voetballers is het opeens bittere waarheid.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot
Klaarblijkelijk ken je me door en door.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:27 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar als je in je stamkroeg met John(uitspr: sjon) en Ferry zit te schelden over V.Basten, Emanuelson en andere voetballers is het opeens bittere waarheid.
Als hij er iets van had gezegd werd ie waarschijnlijk inderdaad gelijk neergestoken of geschoten.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vanwaar die smiley? Hij heeft toch gelijk?
Als je het ongemoeid laat dat ik m'n tanden riskeer als ik wat over een groepsmishandeling zeg, en je het tegenspreekt dat het m'n dood zou kunnen worden, (terwijl incidenten in het verleden het tegendeel bewezen) pas je inderdaad in het profiel Feyenoordhooligan.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk ken je me door en door.
Krijg ik nu een sticker op m'n voorhoofd?quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:32 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Als je het ongemoeid laat dat ik m'n tanden riskeer als ik wat over een groepsmishandeling zeg, en je het tegenspreekt dat het m'n dood zou kunnen worden, (terwijl incidenten in het verleden het tegendeel bewezen) pas je inderdaad in het profiel Feyenoordhooligan.
Het is een feit.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:04 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je bent wel heerlijk generaliserend bezig.
Asociaal gedrag, provocerend, agressief enzo. En dan van alles de extremere variant zeg maar.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:22 schreef Twerk het volgende:
[..]
Wat shockeerde je dan precies zo jongen? Hadden sommige een stoppelbaard of een capuchon op hun hoofd? Waren sommige stiekem een jointje aan het roken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |