Hij gaat tegenwoordig om 10 uur slapen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bos gaat steeds vroeger slapen.
Er komt nog een tijd dat ie gaat slapen voordat ie naar Sesamstraat heeft gekeken.
Ik ga kijken.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bos gaat steeds vroeger slapen.
Er komt nog een tijd dat ie gaat slapen voordat ie naar Sesamstraat heeft gekeken.
Dag Bossiequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik ga afsluiten, wil niet zeggen dat ik meteen ga slapen.
En nu sluit ik echt af.
Gaan we deze wel samen kijken tongquote:
quote:
Heerljik man, al die tochten uit 1930 en 1940 en dan in de wetenschap dat golfer ze allemaal heeft meegemaaktquote:
Van mij ook niet.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:39 schreef tong80 het volgende:
Van SCH mag ik geen vooroordelen hebben
Jongens uit Oegstgeest komen om op station Alexander
Ik snap je reactie ook niet helemaal.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:39 schreef tong80 het volgende:
Van SCH mag ik geen vooroordelen hebben
Jongens uit Oegstgeest komen om op station Alexander
Geeft nietquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik snap je reactie ook niet helemaal.
Sterker nog, je moet daar echt een beetje mee oppassen, vind ik. Het is totaal niet bekend wat er is gebeurd en je lijkt wel te hopen dat Marokkanen het hebben gedaan ofzo. Ik snap niet wat je bezielt eigenlijk.quote:
Ik woon in Zaltbommel.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Sterker nog, je moet daar echt een beetje mee oppassen, vind ik. Het is totaal niet bekend wat er is gebeurd en je lijkt wel te hopen dat Marokkanen het hebben gedaan ofzo. Ik snap niet wat je bezielt eigenlijk.
Ja, volg de angst van je bange moeder. Lekker hoor, die vooroordelen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon in Zaltbommel.
Ik kan 's nachts om 12 uur niet pinnen. Althans dat raad mijn moeder me af.
En die ken je goed genoeg.
We wachten af ole en SCHquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:01 schreef Ole het volgende:
verhaal is waarschijnlijk toch wat genuanceerder
http://www.ad.nl/binnenla(...)_ruzie_op_spoor.html
Deze week nog een bejaarde vrouw beroofd in Bommel.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, volg de angst van je bange moeder. Lekker hoor, die vooroordelen.
Valt me vies van je tegen.
Ik blijf kijkenquote:
Nou, fantastisch dat je ware aard eindelijk naar buiten komt.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze week nog een bejaarde vrouw beroofd in Bommel.
17 jarige jongen met getinte huid.
Lijkt me sterk dat ie een zonnebank heeft.
Ik ben het zat met alles maar te bagataliseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |